Ik:quote:Vraag mij af waarom jij op eens afstand hebt genomen van mij? Vind heel jammer want vond je heel leuk meisje. Groetjes olivier.
quote:Raar iemand mij gister gebeld met deze nummer. Rond 6uur in de avond. Groetjes, olivier.
Ik: Ja, callcenter dus met K.quote:Nu zit ik zo te denken wie gij zo zou zijn ook al ken ik je totaal niet e wat doe ge van werk misschien? Ik ben ruitewasser mooie job verdiend goed dus ja... Groetjes olivier.
Ik:quote:Zie ik haar niet zitten is een kennis van de ex van mij is ook alles. Gewoon leuk meisje. Nog nooit iets mee gehad. Van waar ben jij? X
Ik:quote:Ben je nu aan het werken? Is toch leuk iemand leren kennen die ge helemaal niet kent. Ik ben nu mijn job aan het doen. Zwembad van Brakel.
Ik:quote:Wat bedoel je? Is toch leuk om iemand te leren kennen? Kan toch leuk zijn.. Vrienden heb je nooit teveel dusja..
Ik reageerde er mooi niet meer opquote:Ja alle anders ook keer grof zijn en eerst was ge zo vriendelijk. Jah is uw keuze he vind wel jammer kon mss nog leuk zijn geweest!
quote:Of wel ben jij zo bom van de wijf mee felle bek die denkt dat ze alles is maar seut in bed. Ofwel gewoon dik monder die bang is voor knape gast te zien!
Ik: 'Als je écht kunt krijgen wie je maar wil, wat doe je dan te sms-en als een 17-jarig kutkind? Ga lekker ramen wassen, kinderachtig stuk vreten dat je bent!'.quote:Meisje ik ben er 25 woon alleen heb geld. Rij mee nen dikke auro kan krijgen wie ik wil. Maar gij begint direct dom te doen en shit!
quote:Of wel ben jij zo bom van de wijf mee felle bek die denkt dat ze alles is maar seut in bed
en toen stopte jij nog niet met het lezen van het smsje?quote:Raar iemand mij gister gebeld met deze nummer
ik sms ook wel eens mensen terug die naar een verkeerd nummer smsen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:41 schreef DoctorB het volgende:
Terug sms-en naar iemand die je niet kent:
en dan klagen
Ja, in eerste instantie ook niet weten met welke debiel je te maken hebt. Voor hetzelfde geld was het een hele lieve jongen geweest a la Bla-Di-Bla en dan had ik het voor hem verpest.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sms ook wel eens mensen terug die naar een verkeerd nummer smsen...
weet de persoon die het smsje gestuurd heeft ook dat het niet bij de juiste persoon aankomt.
Boeiendm,.. gewoon niet reageren?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sms ook wel eens mensen terug die naar een verkeerd nummer smsen...
weet de persoon die het smsje gestuurd heeft ook dat het niet bij de juiste persoon aankomt.
Samenvattende klacht:quote:
Of ben jij soms zo'n tof wijf met een grote bek die denkt dat ze alles is maar ondertussen slecht is in bed?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
ik vind het niveau van smsen van die gast treurig. ik snap er niks vanwat betekent?
[..]
Omdat je slecht bent in bed?quote:
Dus jij bént zo'n tof wijf, nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouwquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Of ben jij soms zo'n tof wijf met een grote bek die denkt dat ze alles is maar ondertussen slecht is in bed?
Hij kwam hard aan, hoor..
Tuurlijk doet een glazenwasser uit de hoogte. Staat toch op ladderquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Tevens: glazenwassers met attitude![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef staaltje het volgende:
[..]
Tuurlijk doet een glazenwasser uit de hoogte. Staat toch op ladder
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Boeiendm,.. gewoon niet reageren?
Is niet jou probleem.
Nee, het is nog écht ook!quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:28 schreef makkie88 het volgende:
whahahaa, ik zou bijna zeggen a thet een Hoax is!
Plaatje opslaan, quoten, nummer opslaan, oehhhhh.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, het is nog écht ook!
[ afbeelding ]
Lets spamquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens we hebben zijn nummer...
lets call the windowcleaner!
Praten ze allemaal zo in belgenland of ruik ik een meer zuiderlijker accent?quote:"gebeld met deze nummer"
NAFFERquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Praten ze allemaal zo in belgenland of ruik ik een meer zuiderlijker accent?
check de SS noobquote:
Oeh Corky Tatcherquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:45 schreef MLI het volgende:
Ik zal eens vragen of mijn collegaatje een foto van hem heeft!. Best benieuwd hoe de domme kloot die dit soort sms-jes stuurt, eruit ziet.
Zoiets, misschien:
[ afbeelding ]
hey leuk, je hebt een quote van me in je sign staanquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef Dickbride het volgende:
Is dit echt???
En zo zie je maar weer dat mannen zoiets niet eens zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
In plaats van sms-en met debielen zou ik je nagels eens gaan doen.
Ja, want dát is wél nuttig.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
inplaats van dit te posten had je ook kunnen schijten SHE!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Nee, meisjes poepen niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
inplaats van dit te posten had je ook kunnen schijten SHE!
ownee... rozenblaadjes enzo... daar heb je me!quote:
In plaats van dit te typen had je ook heerlijk kunnen klaarkomenquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
Verzonden!quote:Hoi Olivier ik heb me toch nog bedacht en wil je graag weer spreken. Bel me, xxx K
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Verzonden!
Zie http://www.jouwnaam.be/
en dat stuur je dan anoniem ofzo?:Pquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Verzonden!
Zie http://www.jouwnaam.be/
je vind het wel spannendquote:
Nee ik heb jouw nummer erbij gezet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:26 schreef makkie88 het volgende:
[..]
en dat stuur je dan anoniem ofzo?:P
Ooohh, boefje!quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nee ik heb jouw nummer erbij gezet.
wie smst dit topic ff doorquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:01 schreef makkie88 het volgende:
+32477816096 wie gaaat hem smsen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Zo glazenwassert
OV: Wat.
ZH: Olivier toch?
Wat sms ik hierna?
Hehe goed werk, helaas kan ik via de jouwnaam.be geen reactie krijgen en ik heb geen Nederlands nummer (dwz ik ga hem niet smsen beetje dure grapquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Olivier toch?
Wat sms ik hierna?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:15 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Luister maat, ik keek net in de inbox van m'n vriendin en ik wil dat je dr niet meer lastig valt. Idioot!
Sorry MLI.
zeg gewoon dat je hassan heet|!quote:
Mjin god, dit lijkt mij een allochtoon.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:30 schreef Zotheid het volgende:
Even helemaal;
ZH: Luister maat, ik keek net in de inbox van m'n vriendin en ik wil dat je dr niet meer lastig valt. Idioot.!
OV: Wie mag jij wel zijn?
OV: Als ik denk en voel wie ge bent die jannet van griekenland. Als gij nog een keer naar mij durft sturen! Geloof mij ge weet niet waar ge aan begint.
ZH: De vriend van het meisje waar je via sms interesse in had, you sick fuck.
ZH: En jannet klopt ja :$
OV: Over wie ben je bezig? Zeg u en haar naam of bel mij keer?
Er wordt er een wakkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mjin god, dit lijkt mij een allochtoon.
Ze reageert niet meer omdat ze al 'n uur lang aan de telefoon hangt met die Belg.quote:
Hoax, dan zou die belf me niet smsen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze reageert niet meer omdat ze al 'n uur lang aan de telefoon hangt met die Belg.
Hij heeft 2 mobieltjes?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoax, dan zou die belf me niet smsen.
ZH: Ze zit hier anders naast me en lacht je hard uit. Met je "waarom jij opeens afstand genomen van mij?". Zielige rukkert
ik bedoelde de url van het topicquote:
OHNOES!quote:
Mooi ik dacht dat het aan mij lag. Ik snap er ook geen zak van want hij allemaal zegt, wat bedoelt hij met:quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef Zotheid het volgende:
ZH: Precies ze heeft met mij. Je hebt je kans gehad, nu ben je te laat en moet je opflikkeren. Laat dr met rust!
OV: Domme kaasbol ge schiet achter 3min en ge bakt er niks van. Gaan zien als ze terug is aha. Kom eens met haar mee. Ga eens tonen wat ik met u ga doen!
Ik snap er helemaal niks meer van.
Btw hij zegt wel u tegen jequote:"Ga eens tonen wat ik met u ga doen!"
Neeequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:59 schreef P8 het volgende:
ik sms: Gast, kappen nu, anders krijg je te maken met échte straatsoldaten
Ik geloof niet dat hij iemand is die zich daardoor laat beïnvloedenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neee![]()
Laat hem door sms'n is goed voor zijn beltegoed
Ik doelde voornamelijk opquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mooi ik dacht dat het aan mij lag. Ik snap er ook geen zak van want hij allemaal zegt, wat bedoelt hij met:
[..]
Btw hij zegt wel u tegen je
Anyway;quote:ge schiet achter 3min
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |