Ik hoop dat dit echt is.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef Joe. het volgende:
Ik heb hem net gebeld en hij zei dat ie vanmiddag in NL te vinden is
Heul wel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
dus hij komt jou glazen wassen ?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef Joe. het volgende:
Ik heb hem net gebeld en hij zei dat ie vanmiddag in NL te vinden is
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:51 schreef DoctorB het volgende:
Ik heb gisteren de hele middag gekeken maar heul geen glazenwasser met belgisch voorkomen gezien..
Wat versta jij onder een Belgisch voorkomen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:51 schreef DoctorB het volgende:
Ik heb gisteren de hele middag gekeken maar heul geen glazenwasser met belgisch voorkomen gezien..
Ah kom op, die herken je écht wel! Van die mensen met een typische Belgenkop.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:07 schreef MrDice het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een Belgisch voorkomen?
Ik kom niet zo vaak in het zuiden en hier in Friesland/Groningen heb je er niet zoveel. Sorryquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah kom op, die herken je écht wel! Van die mensen met een typische Belgenkop.
Stereotypisch gezien is het alsof de jaren '90 weer tot leven komen als er een Belg voor je neus staat. Ze hebben wat zachte gezichtstrekken, alles is wat ronder. Vaak redelijk zware wenkbrauwen, kijk niet gek op van een slecht gebit (dat zie je in NL wel véél minder). Ook de blik is wat verdwaasd en oogt niet al te intelligent. Qua kleding, stel je Nederland voor in de jaren '90 maar dan zo weinig mogelijk kleur.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:16 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in het zuiden en hier in Friesland/Groningen heb je er niet zoveel. Sorry
Bwehehe treffend.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Stereotypisch gezien is het alsof de jaren '90 weer tot leven komen als er een Belg voor je neus staat. Ze hebben wat zachte gezichtstrekken, alles is wat ronder. Vaak redelijk zware wenkbrauwen, kijk niet gek op van een slecht gebit (dat zie je in NL wel véél minder). Ook de blik is wat verdwaasd en oogt niet al te intelligent. Qua kleding, stel je Nederland voor in de jaren '90 maar dan zo weinig mogelijk kleur.
Sterotypisch gezien dan, hè?
vooral dat stuk vind ik erg treffendquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ook de blik is wat verdwaasd en oogt niet al te intelligent.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Stereotypisch gezien is het alsof de jaren '90 weer tot leven komen als er een Belg voor je neus staat. Ze hebben wat zachte gezichtstrekken, alles is wat ronder. Vaak redelijk zware wenkbrauwen, kijk niet gek op van een slecht gebit (dat zie je in NL wel véél minder). Ook de blik is wat verdwaasd en oogt niet al te intelligent. Qua kleding, stel je Nederland voor in de jaren '90 maar dan zo weinig mogelijk kleur.
Ben je ooit langer dan een dag in België geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
ik heb ook een azerty laptopquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben je ooit langer dan een dag in België geweest?
Alhoewel mijn user name anders doet vermoeden en ik toch ook azerty(laptop) typ ben ik toch echt een oerholander!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Whehehequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben je ooit langer dan een dag in België geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |