Ja. Alleen geen stereotype.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Zeg, maar die liefde van jou die nog bij zijn moeder woonde dat was toch een Belg?
Ja.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben je ooit langer dan een dag in België geweest?
Voel je je beledigd?quote:Alhoewel mijn user name anders doet vermoeden en ik toch ook azerty(laptop) typ ben ik toch echt een oerholander!
Post die foto dan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:03 schreef MLI het volgende:![]()
Ik heb hem gevonden op Netlog. Die kop! Sportschoolbolly met stekeltjes. Uiteraard met ontbloot bovenlijf_O-
Nou, daar geloof ik niets van. Ik vond hem zo welbespraakt. Post die foto en overtuig mequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:11 schreef MLI het volgende:
My god, hij zou niet misstaan in het sM444TjuhS topic.
mwoah denk dat het wel duidelijker en onvriendelijker kan hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:34 schreef MLI het volgende:
Ik:_! Dus teruggestuurd 'Afgaande op je berichtjes, heb ik écht geen zin om jou te leren kennen.'. Ik dacht dus dat ik er zo mooi vanaf kwam. Ik bedoel, duidelijker (en onvriendelijker) kun je haast niet worden.
ik heb geen autoquote:Mannen die denken dat ze met geld en een dikke auto aan vrouwen kunnen komen:
wederom ik heb geen autoquote:Mannen die compenseren voor een kleine pik met een grote wagen:
Zorg jij eens voor wat vertier danquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Valt op dat SHE over alles wel wat te mierenneuken heeft, overal tegendraads zijn, quasi tegengas geven, maar er komt alleen dom geblaat uit...Ook heeft ze alles wat andere meemaken uiteraard al meegemaakt en soms wel 10 keer erger
Ontopic:
Post eens, ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Leuke foto met een gigantische vis
Klacht: mannen die vissen..
quote:
dat dus...quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:21 schreef MLI het volgende:
Leuke foto met een gigantische vis
Klacht: mannen die vissen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |