Ohw dan ben ik dus toch domquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde voornamelijk op
[..]
Anyway;
ZH: Hou je bek, achterlijke belgische glazenwasser. Fok! Jou! Ze wil niks met je te maken hebben en ik ook niet. Ga een koploper koppen.
Teh subtiele hints.
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef Zotheid het volgende:
OMG, een nieuw dieptepunt.
ZH: En ik ben Pieter. Het gaat om de collega van je ex.
OV: Angel zeker. loeder wat ik haar kan geven. Kunt gij zeker niet geloof mij. En nog iets ze is verliefd op mij geloof mij. Haha sukkel. Vraag haar maar na!
Hij heeft geld en rijdt nen dikke auto, dus ja...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neee![]()
Laat hem door sms'n is goed voor zijn beltegoed
Als hij zo door blijft SMS'en moeten die binnenkort op Marktplaats (of wat ze dan ook in België gebruiken) gezet wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij heeft geld en rijdt nen dikke auto, dus ja...
misschien kan ie wel V&A van FOK! gebruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Als hij zo door blijft SMS'en moeten die binnenkort op Marktplaats (of wat ze dan ook in België gebruiken) gezet worden
Episch topique dit!
HIJ WERKT NATUURLIJK NIET ECHT! HIJ IS MAAR GLAZENWASSER!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:14 schreef Shadowlyse het volgende:NIEUW VAN JAMBA! SMS BELG AAN NAAR 1646 EN ONTVANG DE DOMME BELG OP JE MOBIEL!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
HIJ WERKT NATUURLIJK NIET ECHT! HIJ IS MAAR GLAZENWASSER!
Maar ben jij Angel of niet?quote:
Nee, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ben jij Angel of niet?
Hij heeft na mijn Fok! Jou! smsje niks meer van zich laten horen.![]()
Geef het goeie voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand die even belt + record met voipbuster?
ik weet niks grappigs te zeggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:24 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Geef het goeie voorbeeld zou ik zeggen.
[..]
Maar straks post hij hier mij nummer.quote:
eenschquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
die opmerking was fucking geniaal
![]()
quote:
idd das een flapdrolquote:
[..]
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:50 schreef SHE het volgende:
In plaats van sms-en met debielen zou ik je nagels eens gaan doen.
done..quote:
Lolquote:Hee Olivier, ik droomde ervan dat je langs kwam om mijn ramen te lappen. En voor een kopje koffie natuurlijk ook, hihiNu ben ik een beetje opgewonden... Bel je me gauw?? xxx E.
Voordat de rest van de zeikwijven weer een leuke rel ruiken, ik heb geen onverzorgde nagels. Zie hier, dezelfde nagel uit een betere hoek:quote:Op woensdag 24 september 2008 00:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Die nagelsVrouwen die zich niet verzorgen
Okee, okee, die's beterquote:Op woensdag 24 september 2008 01:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Voordat de rest van de zeikwijven weer een leuke rel ruiken, ik heb geen onverzorgde nagels. Zie hier, dezelfde nagel uit een betere hoek:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn sms terug:quote:"komaf dikke jannet mister 3minuts haha ze lacht u uit als ze mij belt haha ge mag ze hebben geloof mij. Kunt haar toch niet geven wat ik haar gaf"
quote:Op woensdag 24 september 2008 01:58 schreef P8 het volgende:
ik kreeg een smsje terug op mijn straatsoldaatsms. Dit is precies wat er in stond:
[..]
Mijn sms terug:
Grappig, tegen mij zegt ze dat je zo hard probeerde, dat ze altijd maar fakete om je je zin te geven. Anyway, je bent ook niet echt de slimste ofwel?
vervolgens word ik iets van 8 keer gebeld door 3 nummers, waarvan 1 met +30 begon![]()
maar ik was aan het trainen dus ik kon niet opnemen. Ik heb wel een onverstaanbaar voicemailbericht die ik morgen zal proberen te recorden en te uploaden.
Ik hoop snel!quote:Op woensdag 24 september 2008 01:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe lang zou het duren voor de belg hier opduikt?
wtfquote:Op woensdag 24 september 2008 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Valt op dat SHE over alles wel wat te mierenneuken heeft, overal tegendraads zijn, quasi tegengas geven, maar er komt alleen dom geblaat uit...Ook heeft ze alles wat andere meemaken uiteraard al meegemaakt en soms wel 10 keer erger
Ok, nu wordt het echt TVP waardig.quote:Op woensdag 24 september 2008 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Valt op dat SHE over alles wel wat te mierenneuken heeft, overal tegendraads zijn, quasi tegengas geven, maar er komt alleen dom geblaat uit...Ook heeft ze alles wat andere meemaken uiteraard al meegemaakt en soms wel 10 keer erger
Ontopic:
lekkere nagelsquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, het is nog écht ook!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2008 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ontopic:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |