Ohw dan ben ik dus toch domquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doelde voornamelijk op
[..]
Anyway;
ZH: Hou je bek, achterlijke belgische glazenwasser. Fok! Jou! Ze wil niks met je te maken hebben en ik ook niet. Ga een koploper koppen.
Teh subtiele hints.
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:42 schreef Zotheid het volgende:
OMG, een nieuw dieptepunt.
ZH: En ik ben Pieter. Het gaat om de collega van je ex.
OV: Angel zeker. loeder wat ik haar kan geven. Kunt gij zeker niet geloof mij. En nog iets ze is verliefd op mij geloof mij. Haha sukkel. Vraag haar maar na!
Hij heeft geld en rijdt nen dikke auto, dus ja...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Neee![]()
Laat hem door sms'n is goed voor zijn beltegoed
Als hij zo door blijft SMS'en moeten die binnenkort op Marktplaats (of wat ze dan ook in België gebruiken) gezet wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:43 schreef MLI het volgende:
[..]
Hij heeft geld en rijdt nen dikke auto, dus ja...
misschien kan ie wel V&A van FOK! gebruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Als hij zo door blijft SMS'en moeten die binnenkort op Marktplaats (of wat ze dan ook in België gebruiken) gezet worden
Episch topique dit!
HIJ WERKT NATUURLIJK NIET ECHT! HIJ IS MAAR GLAZENWASSER!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:14 schreef Shadowlyse het volgende:NIEUW VAN JAMBA! SMS BELG AAN NAAR 1646 EN ONTVANG DE DOMME BELG OP JE MOBIEL!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
HIJ WERKT NATUURLIJK NIET ECHT! HIJ IS MAAR GLAZENWASSER!
Maar ben jij Angel of niet?quote:
Nee, dat ben ik nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ben jij Angel of niet?
Hij heeft na mijn Fok! Jou! smsje niks meer van zich laten horen.![]()
Geef het goeie voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand die even belt + record met voipbuster?
ik weet niks grappigs te zeggenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:24 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Geef het goeie voorbeeld zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
HIJ WERKT NATUURLIJK NIET ECHT! HIJ IS MAAR GLAZENWASSER!
Maar straks post hij hier mij nummer.quote:
eenschquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
![]()
![]()
die opmerking was fucking geniaal
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |