Eén voordeel: je weet zeker dat het niet van de alcohol komtquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tering de pering wat ben ik brak zeg!
Het komt van te lang blijven hangen in de stadquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eén voordeel: je weet zeker dat het niet van de alcohol komt.
Weet er iemand wat de studentenstapavonden zijn in Gent en/of Leuven?quote:
waarom zou ik dat willen/ moeten weten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet er iemand wat de studentenstapavonden zijn in Gent en/of Leuven?
Het was maar een vraag! Djeejsquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen/ moeten weten?
En via msn hoor ik weer donderdag!quote:
Jij? Beschonken? En ik maar denken dat jij zo'n beschaafd meisje wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Ja Jason Mraz![]()
Ooit wil ik er nog wel naar toe..
Ik heb van de week 's nachts in vrij beschonken toestand mijn geld bij een huisgenoot laten liggen, en hij mailt net dat het op me ligt te wachten.. maar ik durf niet meer langs te gaan
Ja ik doe het vanavond even, ik moet zo eerst de stad in op zoek naar een outfitquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:21 schreef Nielez het volgende:
@LR:
Zoek youtube op jason mraz hmh of jason mraz heineken music hall ofzo.
Lekker veel filmpjes.
Verklaart veelquote:Actuele storingen
Uitval alle producten in postcodegebied 6533
23-09-2008
Momenteel is er een storing op alle producten van UPC.
De tarzan was laatst in de aanbieding bij Christine Le Duc!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef LastRequest het volgende:
Tarzan takes care of Jane-thema feestje.
Helaas, ben ik net te laat!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De tarzan was laatst in de aanbieding bij Christine Le Duc!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ben ik net te laat!
Maar jij hebt em dan liggen natuurlijk? Lenen?
Haha planning voor andere vakkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Planning maken, die loopt toch juist vandaag af?
Je vergeet prison break.
Dat had je me wel ff kunnen vertellenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja veronica's top 1000 aller tijden, staat ook gewoon op de site van veronica hoor
Doe eens een beter voorstel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom luistert iedereen hier van die simpele kutmuziek?
Ja.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik hier de pc's door het raam flikkeren?
Ja mên, smakeloos kutvolk hierquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom luistert iedereen hier van die simpele kutmuziek?
Last.fm mijn radioquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens een beter voorstel.
[..]
Ja.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo to do list van vandaag:
Leren
Heroes, One tree hill en gossip girl kijken
Kamer opruimen
planning maken!
boodschappen doen
Rangen!
Ja leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:22 schreef Houniet het volgende:
Vrijdag op Qmusic de Rock Top 100 Allertijden. Wellicht iets voor Piet en Yash?
Ja, ga je de volgende keer mee?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha tof nielez ! Iedereen ook meedoen
fijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens een beter voorstel.
[..]
Ja.
Okequote:Op dinsdag 23 september 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hey DJ
Vanaaf kunnen we wel rangen inderdaad
Ik zou hem wel even goed afspoelen voor gebruikquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ben ik net te laat!
Maar jij hebt em dan liggen natuurlijk? Lenen?
Och.. verveling..quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
DJ is te druk met de bullen en de beren.
Psies!quote:
Met pijn en moeitequote:Op dinsdag 23 september 2008 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi heeft 't gehaald.
Anderhalf uur geduurt, maar inclusief andere onderwerpen besproken ondertussenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe lang duurde dat mondeling eigenlijk? Na een uur vreesde ik al 't ergste
.
welk vak moest je doen en bij wie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Anderhalf uur geduurt, maar inclusief andere onderwerpen besproken ondertussen
Bestuursrecht II bij Timmermansquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
welk vak moest je doen en bij wie?
De mijne ook zoiets en dat was de verdediging van mijn scriptie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
1,5u! Mijn langste mondeling ooit is 25min of zo
.
Dan moet het wel gezellig zijn geweestquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bestuursrecht II bij Timmermans
Tis wel een toffe vent hoor!En denk dat het vragen gedeelte een 3 kwartier heeft geduurd ofzo.. Maar het ging allemaal nogal moeizaam
Ze zei nergens dat dr mondeling uitsluitend praten betrofquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan moet het wel gezellig zijn geweestIk kan me niet indenken dat je 1,5 uur geboeid over bestuursrecht kunt praten
Geen idee, misschien dat ik dat weet als ik 27 word?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe voelt het nu om 27 te zijn en de humor van een 11 jarige te hebben?
Ach, ik ben gewoon 27 heur! Ik heb de humor van een 11 jarige en jij bent zo naief als een 7 jarigequote:
Je betaalt natuurlijk ook voor de service met een glimlachquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Pff, vanmiddag nog in het cultuur cafe gehangen. Wat is de koffie daar duur zeg
Klopt als een busquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon 27 heur! Ik heb de humor van een 11 jarige en jij bent zo naief als een 7 jarige
Moet jij ook een essay schrijven over de wenselijkheid van het strafbaar stellen van de negotie van historische gebeurtenissen? (ofzoiets?!)quote:
Bij een croissantje hoort een bakske koffie !quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nope![]()
Damn wat zijn die roombotercroissantjes van de AH toch lekker
Die eet ik ook vanavondquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga straks heerlijke lekker warme andijviestamppot maken
In het CC moet je ook bier drinkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Pff, vanmiddag nog in het cultuur cafe gehangen. Wat is de koffie daar duur zeg
Ik miste m'n mama daarstraksquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die eet ik ook vanavondMaar moedertje kookt hè
Neequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik even was in de was gooien en de leerbom op mijn kamer opruimen
Hebben meer mensen dat dat als je aant leren bent je kamer een ontiegelijke zooi is?
Heb je een grote familie eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
Naar de Burgers Zoo, rondleiding en zulks, bowlen, en wokken bij zo'n wokrestaurant...
Ah op zo'n fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
Naar de Burgers Zoo, rondleiding en zulks, bowlen, en wokken bij zo'n wokrestaurant...
Mijn hele familie is hooguit 15-20 man/vrouw in totaal met aanhangquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Too complicated
Die dag zijn we iig met tussen de 30-40 man denks
Grootste kostenpost is iig dat eten, 19 euro excl. drankjes. En dan claimen dat je het niet goedkoper kon maken
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha mijn papa belde hoe het was gegaanIk was helemaal vergeten om papa te bellen
Ik dacht mam verteld dat toch wel tijdens het eten. Lief dus dat hij wel aan mij denkt haha
Die informeert ... die is bang dat het hem nog meer gaat kosten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha mijn papa belde hoe het was gegaanIk was helemaal vergeten om papa te bellen
Ik dacht mam verteld dat toch wel tijdens het eten. Lief dus dat hij wel aan mij denkt haha
oohh ik kan me zoooo voorstellen hoe brak je hoofd nu voeltquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:11 schreef LastRequest het volgende:
En toen werd ik ineens weer wakker![]()
Zomaar in slaap vallen = niet relaxed wakker worden.
Alleen is het bier dat weekend dus niet op gegaan. Jaren ervoor was het wel okay, toen gingen die lui tenminste ook nog door tot een uurtje of twee, drie. Dan is het leuk, met een man of tien nog blijven plakken en zuipenquote:
Ouwe lulquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Eigenlijk zie ik de lol er niet meer zo van in, met wat vrienden loos zuipen...
Met vrienden wordt het inderdaad meer van hetzelfde. Maar dan nog, het kunnen heel gezellige avonden worden. Al is dat natuurlijk wel afhankelijk van je vriendenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Eigenlijk zie ik de lol er niet meer zo van in, met wat vrienden loos zuipen...
quote:
Zal ook schelen dat een aantal vrienden er het zelfde over denkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met vrienden wordt het inderdaad meer van hetzelfde. Maar dan nog, het kunnen heel gezellige avonden worden. Al is dat natuurlijk wel afhankelijk van je vrienden
Kut he.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oohh ik kan me zoooo voorstellen hoe brak je hoofd nu voelt![]()
Maar jij bent dus een vrouwtje? Dat zou opzich wel je matige pogingen tot humor verklaren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Daar zullen we het dan maar mee doen.
quote:
Ik ga nu mijn spaghettiiiieieiei makenquote:
Ik las zelfgeschilderde en ik dacht wtfquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef LastRequest het volgende:
Mijn zelfgeschilde aardappels staan op!
Joepie
Goede maaltijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb om half 5 nog 2 croissantjes op. (Had verder niet gegeten vandaag)
Dus ik heb nog helemaal geen hongerPak straks wel een grote bak aardbeienyoghurt ofzo.
Mijn lievelingsetenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga straks heerlijke lekker warme andijviestamppot maken
Vertel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom is piet nu weer weg nu ik hem nodig heb
Lekker!! +1 voor jouquote:
Niks zeggen, moet nog kijkenquote:
Kusje opquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onze hond (van 18 jaar) is overleden. Hij was al heel oud en had al jaren overal bulten op z'n lijf, we hadden dus ook allang besloten nooit meer te opereren oid aangezien dat meer kwaad dan goed zou doen. Toch nog een hele tijd volgehouden maar dit weekend ging 't echt niet meer, net ff gebeld en vanmiddag hebben ze 'm in laten slapen.
.
van wie was dat stukje ook al weerquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onze hond (van 18 jaar) is overleden. ik had hem uit het raam gegooit, en ik moest minstends 2x gooien, want wij hebben van die dubbele glazen thuis.,.....
.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onze hond (van 18 jaar) is overleden. Hij was al heel oud en had al jaren overal bulten op z'n lijf, we hadden dus ook allang besloten nooit meer te opereren oid aangezien dat meer kwaad dan goed zou doen. Toch nog een hele tijd volgehouden maar dit weekend ging 't echt niet meer, net ff gebeld en vanmiddag hebben ze 'm in laten slapen.
.
Hehquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben ik het niet helemaal mee eens![]()
Er zijn foto's waar ze wel mooi op staat ja, maar 9 vd 10 is het echt zon modellenfoto waarvan ik iets heb van............................... nee.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Althans niet op deze foto..
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Er zijn foto's waar ze wel mooi op staat ja, maar 9 vd 10 is het echt zon modellenfoto waarvan ik iets heb van............................... nee.
Echt te ernstig gewoonquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:12 schreef LastRequest het volgende:
Ja haha.. "Vinden jullie het erg om met alleen een vork te eten? Anders kunnen we pas over een half uur eten want dan moet ik eerst afwassen."
Damn... Zo innig dat ze af en toe zijn vind ik nou niet geweldig om te zienquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Houniet, van wie is plaat "Freak" ( you're a ..... Freak..... Electro achtig) ook al weer?
jaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer je nog, is vrij duidelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, een swarmaverbindingDa's duidelijke taal
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:42 schreef LosingMyWay het volgende:
I cant feel any emotion ... gaat huilen.
AZ-Heracles is een leuke wedstrijdquote:
Moet ik mij aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik een botte slet, maar daar kan ik altijd gewoon mee lachen
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet ik mij aangesproken voelen?
quote:
Wacht. Ik heb er nog wel 6 voor jequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb helemaal geen sletjes op msn
Hoi Dup.quote:
Hosselaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wacht. Ik heb er nog wel 6 voor je.
Meid wat een problemen heb je toch !quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet nog 2 series kijken maar tis druk @ msn
Wel netjes dat je het allemaal netjes doetquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:07 schreef morgane het volgende:
Eindelijk klaar met studeren, ik had natuurlijk weer eens eerder moeten beginnennu maar eens mn kamer opruimen.
hij wordt huisvader?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had met Houniet een hele boeiende papa mama discussie op msn
Owjah en ik won hem![]()
Mja, anders heb ik er alleen mezelf maar mee hequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wel netjes dat je het allemaal netjes doet
Ja jij wintquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had met Houniet een hele boeiende papa mama discussie op msn
Owjah en ik won hem![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Meid wat een problemen heb je toch !Het zit je niet mee hé
![]()
Wat doe jij hierquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:12 schreef Adelante het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:13 schreef Houniet het volgende:
Yash
http://studentensoep.punt.nl/?id=267092&r=1&tbl_archief=&
ik kom tegenwoordig weer twee keer in de week in nijmegenquote:
Werk of stage?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:15 schreef Adelante het volgende:
ik kom tegenwoordig weer twee keer in de week in nijmegen
Saved by youtubequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:
PIETJE!!!!!!!
Yashi kent Marrillion - Kayleigh niet![]()
![]()
.
Edit: Ze komt weer goed weg.
Wat studeer je?quote:
Via contractonderwijs in deeltijd de laatste paar vakken voor rechten binnen probeer te slepen.quote:
Welquote:
omdat niet iedereen de straten kentquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar eigenlijk is die raad de straat nu een raad de straat via hints geworden
Als ze ouder worden, neemt die hype vanzelf afquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig niet, ze is een blijvertje.
Ik gok dat dat bij SSHN complex in Lent is, met al z'n spanjolenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef IrishBastard het volgende:
Zijn ze in het straatje voor m'n huis een bureaustoelenrace aan het houden
Allemaal van die spanjaarden die met 2 bureaustoelen zo snel mogelijk het straatje door moeten, zittend
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehhee Credits voor IB zijn idee mijn uitvoering
[ afbeelding ]
Komt van dit plaatje:
[ afbeelding ]
wie kan dus een hobbelend rarlogootje maken?
Ikke!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |