Eén voordeel: je weet zeker dat het niet van de alcohol komtquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tering de pering wat ben ik brak zeg!
Het komt van te lang blijven hangen in de stadquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eén voordeel: je weet zeker dat het niet van de alcohol komt.
Weet er iemand wat de studentenstapavonden zijn in Gent en/of Leuven?quote:
waarom zou ik dat willen/ moeten weten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet er iemand wat de studentenstapavonden zijn in Gent en/of Leuven?
Het was maar een vraag! Djeejsquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat willen/ moeten weten?
En via msn hoor ik weer donderdag!quote:
Jij? Beschonken? En ik maar denken dat jij zo'n beschaafd meisje wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Ja Jason Mraz![]()
Ooit wil ik er nog wel naar toe..
Ik heb van de week 's nachts in vrij beschonken toestand mijn geld bij een huisgenoot laten liggen, en hij mailt net dat het op me ligt te wachten.. maar ik durf niet meer langs te gaan
Ja ik doe het vanavond even, ik moet zo eerst de stad in op zoek naar een outfitquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:21 schreef Nielez het volgende:
@LR:
Zoek youtube op jason mraz hmh of jason mraz heineken music hall ofzo.
Lekker veel filmpjes.
Verklaart veelquote:Actuele storingen
Uitval alle producten in postcodegebied 6533
23-09-2008
Momenteel is er een storing op alle producten van UPC.
De tarzan was laatst in de aanbieding bij Christine Le Duc!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:27 schreef LastRequest het volgende:
Tarzan takes care of Jane-thema feestje.
Helaas, ben ik net te laat!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De tarzan was laatst in de aanbieding bij Christine Le Duc!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Helaas, ben ik net te laat!
Maar jij hebt em dan liggen natuurlijk? Lenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |