Anderhalf uur geduurt, maar inclusief andere onderwerpen besproken ondertussenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe lang duurde dat mondeling eigenlijk? Na een uur vreesde ik al 't ergste
.
welk vak moest je doen en bij wie?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Anderhalf uur geduurt, maar inclusief andere onderwerpen besproken ondertussen
Bestuursrecht II bij Timmermansquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
welk vak moest je doen en bij wie?
De mijne ook zoiets en dat was de verdediging van mijn scriptie!quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
1,5u! Mijn langste mondeling ooit is 25min of zo
.
Dan moet het wel gezellig zijn geweestquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bestuursrecht II bij Timmermans
Tis wel een toffe vent hoor!En denk dat het vragen gedeelte een 3 kwartier heeft geduurd ofzo.. Maar het ging allemaal nogal moeizaam
Ze zei nergens dat dr mondeling uitsluitend praten betrofquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan moet het wel gezellig zijn geweestIk kan me niet indenken dat je 1,5 uur geboeid over bestuursrecht kunt praten
Geen idee, misschien dat ik dat weet als ik 27 word?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe voelt het nu om 27 te zijn en de humor van een 11 jarige te hebben?
Ach, ik ben gewoon 27 heur! Ik heb de humor van een 11 jarige en jij bent zo naief als een 7 jarigequote:
Je betaalt natuurlijk ook voor de service met een glimlachquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Pff, vanmiddag nog in het cultuur cafe gehangen. Wat is de koffie daar duur zeg
Klopt als een busquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon 27 heur! Ik heb de humor van een 11 jarige en jij bent zo naief als een 7 jarige
Moet jij ook een essay schrijven over de wenselijkheid van het strafbaar stellen van de negotie van historische gebeurtenissen? (ofzoiets?!)quote:
Bij een croissantje hoort een bakske koffie !quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nope![]()
Damn wat zijn die roombotercroissantjes van de AH toch lekker
Die eet ik ook vanavondquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga straks heerlijke lekker warme andijviestamppot maken
In het CC moet je ook bier drinkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Pff, vanmiddag nog in het cultuur cafe gehangen. Wat is de koffie daar duur zeg
Ik miste m'n mama daarstraksquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die eet ik ook vanavondMaar moedertje kookt hè
Neequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik even was in de was gooien en de leerbom op mijn kamer opruimen
Hebben meer mensen dat dat als je aant leren bent je kamer een ontiegelijke zooi is?
Heb je een grote familie eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
Naar de Burgers Zoo, rondleiding en zulks, bowlen, en wokken bij zo'n wokrestaurant...
Ah op zo'n fietsquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
Naar de Burgers Zoo, rondleiding en zulks, bowlen, en wokken bij zo'n wokrestaurant...
Mijn hele familie is hooguit 15-20 man/vrouw in totaal met aanhangquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Too complicated
Die dag zijn we iig met tussen de 30-40 man denks
Grootste kostenpost is iig dat eten, 19 euro excl. drankjes. En dan claimen dat je het niet goedkoper kon maken
quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha mijn papa belde hoe het was gegaanIk was helemaal vergeten om papa te bellen
Ik dacht mam verteld dat toch wel tijdens het eten. Lief dus dat hij wel aan mij denkt haha
Die informeert ... die is bang dat het hem nog meer gaat kosten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha mijn papa belde hoe het was gegaanIk was helemaal vergeten om papa te bellen
Ik dacht mam verteld dat toch wel tijdens het eten. Lief dus dat hij wel aan mij denkt haha
oohh ik kan me zoooo voorstellen hoe brak je hoofd nu voeltquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:11 schreef LastRequest het volgende:
En toen werd ik ineens weer wakker![]()
Zomaar in slaap vallen = niet relaxed wakker worden.
Alleen is het bier dat weekend dus niet op gegaan. Jaren ervoor was het wel okay, toen gingen die lui tenminste ook nog door tot een uurtje of twee, drie. Dan is het leuk, met een man of tien nog blijven plakken en zuipenquote:
Ouwe lulquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Eigenlijk zie ik de lol er niet meer zo van in, met wat vrienden loos zuipen...
Met vrienden wordt het inderdaad meer van hetzelfde. Maar dan nog, het kunnen heel gezellige avonden worden. Al is dat natuurlijk wel afhankelijk van je vriendenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Eigenlijk zie ik de lol er niet meer zo van in, met wat vrienden loos zuipen...
quote:
Zal ook schelen dat een aantal vrienden er het zelfde over denkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met vrienden wordt het inderdaad meer van hetzelfde. Maar dan nog, het kunnen heel gezellige avonden worden. Al is dat natuurlijk wel afhankelijk van je vrienden
Kut he.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oohh ik kan me zoooo voorstellen hoe brak je hoofd nu voelt![]()
Maar jij bent dus een vrouwtje? Dat zou opzich wel je matige pogingen tot humor verklaren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Daar zullen we het dan maar mee doen.
quote:
Ik ga nu mijn spaghettiiiieieiei makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |