Ik las zelfgeschilderde en ik dacht wtfquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:50 schreef LastRequest het volgende:
Mijn zelfgeschilde aardappels staan op!
Joepie
Goede maaltijdquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb om half 5 nog 2 croissantjes op. (Had verder niet gegeten vandaag)
Dus ik heb nog helemaal geen hongerPak straks wel een grote bak aardbeienyoghurt ofzo.

Mijn lievelingsetenquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga straks heerlijke lekker warme andijviestamppot maken
Vertel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom is piet nu weer weg nu ik hem nodig heb
Lekker!! +1 voor jouquote:
Niks zeggen, moet nog kijkenquote:
Kusje opquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onze hond (van 18 jaar) is overleden. Hij was al heel oud en had al jaren overal bulten op z'n lijf, we hadden dus ook allang besloten nooit meer te opereren oid aangezien dat meer kwaad dan goed zou doen. Toch nog een hele tijd volgehouden maar dit weekend ging 't echt niet meer, net ff gebeld en vanmiddag hebben ze 'm in laten slapen.
.
van wie was dat stukje ook al weerquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onze hond (van 18 jaar) is overleden. ik had hem uit het raam gegooit, en ik moest minstends 2x gooien, want wij hebben van die dubbele glazen thuis.,.....
.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Onze hond (van 18 jaar) is overleden. Hij was al heel oud en had al jaren overal bulten op z'n lijf, we hadden dus ook allang besloten nooit meer te opereren oid aangezien dat meer kwaad dan goed zou doen. Toch nog een hele tijd volgehouden maar dit weekend ging 't echt niet meer, net ff gebeld en vanmiddag hebben ze 'm in laten slapen.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |