Zo één?quote:Op maandag 22 september 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
Dank je Hara! Als het goed blijft gaan met het tuigje wennen gaan we zeker zo'n steviger halen!
Deze sluitingen zijn gewoon met zo'n pennetje die je door het riempje moet prikken zeg maar.
Enneh.... voor al uw Bengalen verhalen, tips en foto's:
Bengalen bengels! O+
Mijn kat doet dat ook.quote:Op maandag 22 september 2008 14:47 schreef Radyhyn het volgende:
erm...![]()
(en vanochtend hadden ze de vaas met mooie bloemen omgegooid.. maar verders zijn ze heel lief hoor
)
Nee echt zo'n ouderwets dingetje, zo'n metalen pennetje wat je zelf door het riempje heen moet prikken.quote:Op maandag 22 september 2008 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo één? [ afbeelding ]
Hadden wij dus ook, op een gegeven moment was het gewoon een rondje geworden, als ik niet op had gelet had ie zo los kunnen komen
Alleen om de nek? Je hebt ook tuigjes die ook om het lijf zitten, dan verklein je het risico dat poeslief ervandoor gaat.quote:Op maandag 22 september 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt zo'n ouderwets dingetje, zo'n metalen pennetje wat je zelf door het riempje heen moet prikken.
Zal ook wel niet zo stevig zijn
Maar die moet je ook zo drukken?quote:Op maandag 22 september 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt zo'n ouderwets dingetje, zo'n metalen pennetje wat je zelf door het riempje heen moet prikken.
Zal ook wel niet zo stevig zijn
Deze gaat niet meer alleen over Boris, hoop ikquote:
Geen ideequote:Op maandag 22 september 2008 21:00 schreef Adelante het volgende:
Oh en gaan Bengalen goed samen met Brits korthaar?
Deze zit EN om de nek, EN om het lijfje. Zie de OP-foto met dat verwaande hoofd, daar heeft hij zijn vanmiddag aangeschafte groene tuigje omquote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alleen om de nek? Je hebt ook tuigjes die ook om het lijf zitten, dan verklein je het risico dat poeslief ervandoor gaat.
Ja, je moet inderdaad dat pinnetje er door drukken! Het voordeel daarvan is dat het dus op alle maten kan. Het nadeel is dat je wel een kat moet hebben die dat gelummel aan zijn/haar lijf goed vindt en wat dat betreft boffen we met Borisquote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar die moet je ook zo drukken?Zo je duim erop drukken en dan het ringetje er doorheen drukken
Diezelfde dingen hebben ze daar dus in de winkel, maar dan veel sterker
Lieverd.quote:Op maandag 22 september 2008 21:21 schreef Greys het volgende:
CartWOman, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Nou, als het zo blijft gaan met het tuigje kan hij over een tijdje misschien wel mee naar het zwemstrandje. Lekker stel, allebei spetteren en spartelenquote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me trouwens af of Boris dezelfde geweldige zwemmoves maakt als Bink
Mij ook wel een beetjequote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd.![]()
Deze foto ontroert me namelijk echt, kan niet uitleggen waarom.
Wss omdat het zo'n intens tevreden mooi kattengezicht is. je kunt je zo voorstellen dat je ernaast op bed ligt en er zo een uur naar kunt kijken omdat het zo mooi is.quote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieverd.![]()
Deze foto ontroert me namelijk echt, kan niet uitleggen waarom.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wss omdat het zo'n intens tevreden mooi kattengezicht is. je kunt je zo voorstellen dat je ernaast op bed ligt en er zo een uur naar kunt kijken omdat het zo mooi is.
Dat moet het wel zijn... als onze Gijs in z'n mandje ligt met 4 pootjes recht omhoog, diep in slaap, dan ga ik er wel eens naast zitten, alleen maar kijken.quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wss omdat het zo'n intens tevreden mooi kattengezicht is. je kunt je zo voorstellen dat je ernaast op bed ligt en er zo een uur naar kunt kijken omdat het zo mooi is.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 22 september 2008 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mag toch wel een keer op kraambezoek komen he?
It runs in the family I guess?quote:Op maandag 22 september 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Mijn zus schreef net een berichtje op Hyves dat ze kadootjes had gekocht voor 'Bink en Boor'![]()
![]()
Poetsende katten zijnquote:Op maandag 22 september 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
En deze gooi ik er gewoon ook nog eens in
[ afbeelding ]
ik had het al eens eerder geschreven, boris is binnengekomen in de periode dat onze kat de benen had genomen en hier was het thuis ook gelijk: wauw daar wil ik wel kennis mee maken. Alleen zoals zoveel katten in het zwols asiel komen ze met een eisenlijstje waar je aan moet voldoen voor je een kat mee mag en daar kunnen wij niet aan voldoen en denk dat dat misschien voor meer mensen geldt ? waardoor boris er nog zat en greys het beestje een pracht van een huisje kon bieden !!quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Ook tvp
Ik kan er nog steeds met mijn hoofd niet bij dat er een Bengaal in een asiel zit, en ook nog maar één persoon die hem wel wilde hebben
Wat voor ons het grootste probleem is is dat het asiel verlangt dat de kat naar buiten gaat als de kat dat wil. En wij dat juist weer niet doen/kunnen/willen. Das tot nu toe steeds het grootste probleem geweest (en zo nu en dan dat zoonlief met zijn 4 jaar te jong is voor bepaalde katten)quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:40 schreef Greys het volgende:
Ja dat denk ik ook Knorretje! Denk dat Boris zich in een huis met andere katten lang niet zo voorbeeldig zou gedragen als hier. En we weten niet wat er hier nog komen gaat he?
Wij willen best meedenken over het meest fashionable tuigje hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:26 schreef Greys het volgende:
Cat22, ik vind dat je gelijk hebt. Ik heb een enorme fashion misser gemaakt![]()
Ik zal met dit tuigje even oefenen nog met het omdoen (hoewel hij dat dus de eerste keer meteen al goed vond) en dan een betere (en mooiere!
) kopen!
Mweheh, Ik wil vooraan lopen! Nee ik! NEE, IK!!quote:Op maandag 22 september 2008 23:56 schreef tonja het volgende:
Hey Greys, als je nog een leuk speeltje zoekt voor je bengaal
Over dat mauwen... ik had gelezen dat Bengalen bekend staan om hun kletspraatjes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mweheh, Ik wil vooraan lopen! Nee ik! NEE, IK!!![]()
Wat mauwen ze trouwens veel? En ook best hard zo te horen?
Ja, Mythos heeft meer een beetje grijzige achtergrond en zijn patroon is niet heel duidelijk. Dat kloptquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:46 schreef Cat22 het volgende:
Troy is echt prachtig! Mythos lijkt (sorry als ik op bengaalse of menselijke tenen trap) meer op een huiskat. Maar is ook een schitterende tijger.
Waren dat Troy en Mythos? Dat sloopfilmpje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:12 schreef Greys het volgende:
Doe je ook nog even het filmpje van de waterfontein posten alsjeblieft?![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef Radyhyn het volgende:
Bengalen staan inderdaad bekend om 'praten'. Heel schattig echt
Maar als ze luid en lang gaan bleren is het wel minder
Als ik na het werk thuis komt gaat Troy vaak heel hard roepen. Dan moet ik met hem mee naar boven naar de kattenbak, dan moet ie poepen![]()
![]()
Je zal denk ik wel aan Boris gaan merken dat hij verschillende mauwtjes heeft voor verschillende dingen. Zoals: ik wil eten, ik wil aaien, ik wil naar buiten
Ik ken wel meer katten die dat doen, maar die in het filmpje lijken vrij veel tegen elkaar te mauwen. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Er wordt daar niet tegen ze gepraat en toch zoveel kletsjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:15 schreef Greys het volgende:
Over dat mauwen... ik had gelezen dat Bengalen bekend staan om hun kletspraatjes.
Sinds Boris bij ons is doet hij niet anders dan Mieuw en Mauw als we langs lopen, of om het hondje gedag te zeggen. En als je iets tegen Boris zegt, geeft ie altijd antwoord
Nee, het is hartverwarmend en je moet vooral zo doorgaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:15 schreef Greys het volgende:
Wordt het al irritant dat ik er zo vol van ben, van ons asielwonder?![]()
Er is wel een cattery die zowel britjes als bengalen heeft: http://www.kattenarena.nl/.quote:Op maandag 22 september 2008 21:00 schreef Adelante het volgende:
Oh en gaan Bengalen goed samen met Brits korthaar?
Boris had inderdaad blaasgruis. En de baasjes hebben hem inderdaad weggedaan omdat hij elke dag een paar keer in huis plaste. Eenmaal in het asiel hebben ze direct de urine onderzocht, bleek blaasgruis, na 2 weken medicijnen was hij er van af. Hij moet dus alleen anti-blaasgruis voer hebben de rest van zijn leven, maar dat hebben we graag voor hem over uiteraardquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Hekates het volgende:
Had Boris geen blaasgruis ofzo? Misschien is hij puur afgestaan omdat hij in huis pieste enzo. Dat het een lichamelijke oorzaak kon hebben hebben zijn vorige baasjes misschien wel nooit geweten, of nooit willen uitzoeken.
Wat een mooi plaatje!quote:
Birmaanquote:Op woensdag 24 september 2008 08:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een mooi plaatje!Dit is toch een Ragdoll?
Huh, dan zou ie toch witte pootjes moeten hebben (sokjes) ? Niet helemaal raszuiver, of is dat gewoon niet te zien op de foto?quote:
Nee klopt hoor, hij is mislukt en stamboomloosquote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Huh, dan zou ie toch witte pootjes moeten hebben (sokjes) ? Niet helemaal raszuiver, of is dat gewoon niet te zien op de foto?
Ah, vandaarquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee klopt hoor, hij is mislukt en stamboomloos
Ik wist dat niet eens, dacht dat de ragdoll ook sokjes moest hebbenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar(vanwege het ontbreken van die sokken dacht ik dus aan een ragdoll, vanaf de achterkant is dat wat moeilijker te zien)
Alsnog een mooi beestje
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaaaaahhhh die laatste foto Hara
Sjmelt all over again
Oooohquote:Op woensdag 24 september 2008 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Echt mn laatste hierover
Is makkelijk zelf te maken van hout. Kwestie van gamaarnaardegamma. Maar dit lijkt me zo klein.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
We durven het niet aan om Boris Bengaal helemáál los te laten straks wellicht, dus we zitten te denken aan een kattenren. Kijken of hij daar genoegen mee neemtEn mochten we later besluiten hem alsnog los te durven laten, dan kan hij lekker in de ren op momenten dat we niet op zitten te letten!
Zou zoiets iets zijn? Voor 1 kat? Groot genoeg?
[ afbeelding ]
Zoiets zou het eigenlijk precies moeten worden, inclusief dat sluisje vanaf het kattenluikje!
Maar dan in het groen, want deze vind ik monsterlijk lelijk
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou ik liever een houten hebben, maar daar kan ik nog zo weinig voorbeelden van vinden.
Had je deze al gezien?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
ja tijd voor nieuwe boris foto's, liefst met bink er bij...
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
Ja, hoi. Mag ik ook eens op de foto?????
Kattekruid staat er, ik neem aan dat dat catnip isquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ah die bovenste, die zijn dus wel met catnip?
Als ik morgen niks leuks vind voor de boys wil ik die!
dat wilde ik net zeggen. ze kunnen wel kapot. zowel die groteren als die kleinere ratten waren hier snel gesloopt, die met kattekruid van die ikea werder dusdanig verscheurd dat die de avond niet haalden, vooral de vlinder was zo weg.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Maes het volgende:
Bobbie heeft overigens haar 3e rat al en nummer 4 ligt klaar in de kast. Ze speelt er ontzettend veel mee en ze gaan dus toch wel kapot.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:35 schreef Greys het volgende:DIERENDAG UPDATE BORIS
Vandaag precies twee weken geleden kwam Boris vanuit het asiel bij ons thuis.
En het is nu Dierendag! Even een klein fotoverslagje:
Terwijl Heer Greys en Schoonvader Greys de kattenren in elkaar zetten.....
[ afbeelding ]
...ligt Boris goedkeurend toe te kijken ongeïnteresseerd te luieren![]()
[ afbeelding ]
En zie wat er vanavond gebeurdeBetrapt!!!!
[ afbeelding ]
"Hondje, prima als je bij me wilt liggen, maar kan je die dikke kont een beetje opschuiven![]()
[ afbeelding ]
FIJNE DIERENDAG ALLEMAAL!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een gave namenquote:
Nee nog niet, de ren was net klaar met deur en al, toen Heer G al weer weg moest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
Een betere keus had je ook echt niet kunnen maken. Bink lijkt er ook helemaal gelukkig mee.
Heb je trouwens iets richting kattenluik gemaakt zodat ze zelf de ren in kunnen?
Dank je!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef lily het volgende:
Wat een prachtige kat![]()
fijne dierendag (nog op de valreep)
We gaan het maar gewoon proberen. Deze is vrij groot, dus volgens mij kan hij daar wel genoegen mee nemen (vooral omdat hij nog niet al te dol op buiten lijkt te zijn). En de ren wordt opgeleukt met boomstam, klimpaal enzo en kattengras.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef lily het volgende:
oh, en die ren... goed idee.
Als mijn katten 's avonds niet binnen zijn kan ik echt niet naar bed (en zit ik dus wel eens gapend voor de schuifpui te wachten (en te roepen)![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?
Crosspostje uit het Asielactie topic
Ja, hoi. Mag ik ook eens op de foto?????
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhh wat een mooie spots!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:36 schreef Webby het volgende:
Moshi vind het zonnetje ook erg fijn:
[ afbeelding ]
Wat een plaatje!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:36 schreef Webby het volgende:
Moshi vind het zonnetje ook erg fijn:
[ afbeelding ]
Dit was pas de eerste keer dat hij langer dan 2 minuten in de ren was, nu was het lekker weer!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wow Moshi!
Kan je ook iets van plankjes in die ren maken Greys? Of komt dat in een evt. definitieve ren?
Hoe lang hebben jullie Moshi al?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Webby het volgende:
Hij weet zelf ook dat ie mooi is. Het liefst ligt ie op zijn zij en maakt ie zichzelf zo lang mogelijk
Helaas zijn we flatwonende. We zijn wel van plan iets te zoeken met een achtertuin en dan willen we ook een ren, maar dat zit er nu nog niet in.
Dat van dat bleren kan ik trouwens wel. Hij huilt onderhand zoals een wolf naar de maan doet. Mauhauhauhoooow. Puur om de andere bengaal uit te lokken de eerste klap te geven, zodat ie reden heeft terug te slaan.
Ik til hem er nog in!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Sanne het volgende:
Greys, hoe komt hij vanuit het huis in de ren? Heeft hij een kattenluikje, of zet je hem erin?
Daar hadden wij het van de week nog over, want Boris is inmiddels al twee keer uitzichzelf bij mijn vriend op schoot gekropen. Liefst als het hondje er ook al zit, zodat het lekker krap wordtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:23 schreef Webby het volgende:
Als hij zo ligt als op de foto en je kriebelt zijn buikje dan krult hij nog verder op terwijl hij kopjes geeft, tot hij het niet meer wil en speels gaat happen of wegduwen met poten zonder nagels. Het blijft zijn buik.
Maar het bekende verhaaltje over dat bengalen geen schootzitters zijn wordt bij ons thuis ontkracht in ieder geval.
Altijd!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die oren van Bink geweldig. Dansen die altijd zo?.
Moshi een stukje jonger:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh wat een mooie spots!
Komt Moshi wel los buiten, Webby?
En wat leuk dat je hier ook een foto post! Heb je er meer? Patsen maar hoor, met die mooierd!!!
Het vrouwtje van Moshi en Pulan, wat leuk dat je er ook bij bent!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:25 schreef Buttercup het volgende:
Overigens een tip voor mensen die overwegen een Bengaal in huis te nemen: je moet niet vreselijk aan je spulletjes gehecht zijn, 't blijven speelse en soms wat onhandige monstertjes
En dit klopt ook helemaal! Wel tof om te lezen dat het dus geen toeval is, dat bepaalde karaktertrekken gewoon ècht bij de bengaal horen. Aandacht vragen, whoei! Mhoewaaaaauwwwwww!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:41 schreef Buttercup het volgende:
Het leuke is dat ze behalve hun mooie buitenkantje, ook ontzettend leuke karakters hebben! Natuurlijk ligt dat ook een beetje aan hoe en waar ze opgroeien, maar over het algemeen zijn het heel mensgerichte katten die graag en veel aandacht krijgen (en vragen).
Ik zal je vertellen, Boor is nog zó gelukkig met zijn nieuwe huisje dat hij tot nu toe alleen interesse in de woonkamer en keuken heeftquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Heeft Boor al badervaring, inmiddels?
Boris rekte zich gisteren zó enthousiast uit toen hij op een plateautje lag van de krabpaal (best hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:22 schreef DarkElf het volgende:
die kat van ons drinkt al 7 jaar uit bad en leeft ook nogSpelen met water vindt ie leuk dus we laten hem maar, letten alleen op dat ie er niet in valt (ok drie keer misgegaan
) en dat ie niet teveel drinkt letten we ook op.
t heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hem (net als douchen, de wc en een lopende kraan en natuurlijk regen; hoe harder hoe beter)
Dankjewel! We wisten eerst niet eens of het wel een echte Bengaal was hoor, maar dat maakte ons niet uit. We hebben hem uitgekozen omdat hij een hondje als maatje zocht (dat stond op de site) en wij hebben een tof klein hondjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:01 schreef Buttercup het volgende:
@ topicstarter; wat apart trouwens, dat je een Bengaal uit het asiel hebt! Volgens mij heeft meneer t prima getroffen bij jullie
Gewoon badjasje en pantoffeltjes aantrekkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:07 schreef MissBliss het volgende:
Oh, zo'n poes die van water houdt lijkt me echt grappig
Alleen wat minder inderdaad als ie daarna door het huis gaat lopen
Wouw, Moshi en Pulan zijn ook mooierds zeg!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon badjasje en pantoffeltjes aantrekken
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend schatje om te zienquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:56 schreef Lllaura het volgende:
wat een mooie bengalen allemaal zeg!![]()
Dit is Bently. Het zijn wat oudere foto's die ik vast al eens gepost heb. Moet snel weer eens nieuwe maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vogels op het dak!![]()
[ afbeelding ]
King of my castle!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:16 schreef Radyhyn het volgende:
Boswandeling (foto-spam)
Vorige week hebben we Mythos en Troy meegenomen naar het bos.
Het was een groot succes! Ze vonden het prachtig!
Zoekplaatje (goede schutkleur he)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bostijger
[ afbeelding ]
Ohhhh das wel een hoge boom!
[ afbeelding ]
Hmmm.. zou je d'r in kunnen?
[ afbeelding ]
Eens kijken hoe hoog die boom nou echt is!
[ afbeelding ]
Waar ie die boom nou..![]()
[ afbeelding ]
Wel een lekker mos-bedje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loop eens door joh!
[ afbeelding ]
Eekhoorntje!
[ afbeelding ]
Lekker in het zonnetje
[ afbeelding ]
In die bomen met een gladde barst kan je niet goed klimmen.. dan neem je een aanloop.. springt er op.. en dan glij je net zo snel weer naar beneden!
[ afbeelding ]
Moe van al het klimmen![]()
[ afbeelding ]
Als afsluiting een boom met een mooi herfstkleurtje
[ afbeelding ]
Laatst lag hier alleen nog het tuigje in de tuin, Jazz zat op het dakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben steeds zo bang dat ie er uit zou glippen, de gladde gladjanus![]()
Was met Boris aan het oefenen in de tuin, tuigje (die groene lelijke) en riempje. En toen wilde hij de struiken in en ik trok hem terug en héél even leek het alsof hij zich er uit had kunnen wurmen!
Gaat hier eigenlijk heel makkelijk. Vanaf kitten begonnen en hij laat het altijd gewoon toe. Heel vaak vergeten we het ook gewoon en loopt ie dus 24/7 met zijn tuigje omquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
Dat jullie een kat uberhaupt een tuigje omkrijgen, heb het één keer geprobeerd maar de littekens zijn nu nog zichtbaar
The horror!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laatst lag hier alleen nog het tuigje in de tuin, Jazz zat op het dak
Ik heb het idee dat ie steeds te perplex is dat ik het hem uberhaupt om dúrf te doen, dat afzichtelijke tuigje, dat hij het al om heeft voordat hij heeft kunnen protesterenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
Dat jullie een kat uberhaupt een tuigje omkrijgen, heb het één keer geprobeerd maar de littekens zijn nu nog zichtbaar
Nopequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
The horror!
Kwam hij vanzelf weer terug?
Buzzzzzbeebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
mijn Luca beest heb ik ook eerst met tuigje gedaan, hij vond het best, tuigje om, lekker spinnen en alvast met de lijn spelen....was alleen wat onhandig als meneer de boom in wilde, stond ik daar met mn hand in de lucht en met de lijn strak!
Ik heb een uitzondering-HTK-kat, die dat ook doetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ja! prachtig!, raskatten lijken voor dat soort dingen toch toleranter. Ik kan met Luca nu naar de dierenarts, zonder reismand. Pak hem op, zet hem in de auto en meneer klimt op de hoedenplank, rij rustig naar DA en pak hem op en loop naar binnen. In de wachtkamer blijft ie braaf op schoot.....tis een makke beer
We wonen wel vlak bij het bos, maar toch te ver (en langs drukke weg) om met de katjes te lopen. Het is een paar minutjes met de auto.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:08 schreef Greys het volgende:
Radyhyn, kan je wandelend naar het bos of gaan jullie met de auto?
En hoe vinden ze dat?
Heer Greys is as we speak bezig met plankjes ophangen in de ren en we hebben er ook al een grote tak/boomstam in staan. Ga als hij klaar is even foto's maken hoe het er nu uit zietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:00 schreef Buttercup het volgende:
Hi allemaal, ik ben heel erg benieuwd naar de vorderingen rondom de kattenren! Is ie al af? En tips zijn sowieso welkom! We hebben nu helaas geen tuin maar zijn al een tijd op zoek naar een leuk huis met tuin erbij. Zodra er een huis is, komt die ren ook! Kunnen die monsters tenminste eens lekker naar buiten
Haha, wat schattig, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Foto's komen zo hoor, maar eerst nog even vertellen dat de vorige eigenaars (pré-asiel dus) van Boris volgens mij een beetje gejokt hebben over het feit 'dat hij een grote tuin gewend is'. Die kat vindt het leuk buiten in de ren, maar hij weet totaal niet hoe hij zich om kan draaien op een plank, hoe hij in een boomstam kan klimmen, hij is heel onbeholpen![]()
Wel heel leuk om te zien dat hij van mij aanneemt wat hij wel en niet kan doen, als hem op een plank zet en dan een beetje verderop tik, komt hij er heen. En dan weet hij niet hoe hij om moet draaien of er weer af moetEn als ik dan op de tuinstoelkussenkist wijs, dan springt hij daarop en kijkt hij opgelucht, zo van 'oh ja, zo kan het ook zonder mijn nek te breken'!
![]()
Wat grappigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:32 schreef Greys het volgende:
Foto's komen zo hoor, maar eerst nog even vertellen dat de vorige eigenaars (pré-asiel dus) van Boris volgens mij een beetje gejokt hebben over het feit 'dat hij een grote tuin gewend is'. Die kat vindt het leuk buiten in de ren, maar hij weet totaal niet hoe hij zich om kan draaien op een plank, hoe hij in een boomstam kan klimmen, hij is heel onbeholpen![]()
Wel heel leuk om te zien dat hij van mij aanneemt wat hij wel en niet kan doen, als hem op een plank zet en dan een beetje verderop tik, komt hij er heen. En dan weet hij niet hoe hij om moet draaien of er weer af moetEn als ik dan op de tuinstoelkussenkist wijs, dan springt hij daarop en kijkt hij opgelucht, zo van 'oh ja, zo kan het ook zonder mijn nek te breken'!
![]()
Haha acequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:34 schreef Greys het volgende:
Oh! Kijk nou hoe leuk!!! Boris en Bink worden nog beroemd!
http://www.dierenasielzwo(...)_vrijdag_17_oktober/
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
(Dat vogelhuis naast de ren was misschien niet zo strategisch)
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
![]()
Ze hadden gezegd tegen het asiel dat hij niet alleen een grote tuin had, maar echt 'vrijheid' zeg maar, dus dat hij ook de tuin uit kon! En dat geloof ik nu niet meer zoquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:11 schreef Hekates het volgende:
Het kan natuurlijk ook nog dat Boris een grote tuin gewend was van het type gazon of betegeld he? Dan heeft hij nooit geleerd hoe in bomen klimmen werkt, of onder struiken verstoppen etc, maar dan was hij misschien wel de ruimte gewend.
Wel hele mooie foto's hoor van de nieuwe ren, benieuwd hoe snel hij er echt aan gewend is!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:27 schreef Morretje het volgende:
![]()
![]()
Oh enne, komt dit jullie ook bekend voor?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:57 schreef Nouwk het volgende:
http://www.rodekaterpagina.nl/stripgalerie/loedertje/strip3.html Leuk stripje hoe katten denken over blikopeners.
Boris is en blijft een mooie kat, jullie boffen! (En hij ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |