Over dat mauwen... ik had gelezen dat Bengalen bekend staan om hun kletspraatjes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mweheh, Ik wil vooraan lopen! Nee ik! NEE, IK!!![]()
Wat mauwen ze trouwens veel? En ook best hard zo te horen?
Ja, Mythos heeft meer een beetje grijzige achtergrond en zijn patroon is niet heel duidelijk. Dat kloptquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:46 schreef Cat22 het volgende:
Troy is echt prachtig! Mythos lijkt (sorry als ik op bengaalse of menselijke tenen trap) meer op een huiskat. Maar is ook een schitterende tijger.
Waren dat Troy en Mythos? Dat sloopfilmpje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:12 schreef Greys het volgende:
Doe je ook nog even het filmpje van de waterfontein posten alsjeblieft?![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef Radyhyn het volgende:
Bengalen staan inderdaad bekend om 'praten'. Heel schattig echt
Maar als ze luid en lang gaan bleren is het wel minder
Als ik na het werk thuis komt gaat Troy vaak heel hard roepen. Dan moet ik met hem mee naar boven naar de kattenbak, dan moet ie poepen![]()
![]()
Je zal denk ik wel aan Boris gaan merken dat hij verschillende mauwtjes heeft voor verschillende dingen. Zoals: ik wil eten, ik wil aaien, ik wil naar buiten
Ik ken wel meer katten die dat doen, maar die in het filmpje lijken vrij veel tegen elkaar te mauwen. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Er wordt daar niet tegen ze gepraat en toch zoveel kletsjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:15 schreef Greys het volgende:
Over dat mauwen... ik had gelezen dat Bengalen bekend staan om hun kletspraatjes.
Sinds Boris bij ons is doet hij niet anders dan Mieuw en Mauw als we langs lopen, of om het hondje gedag te zeggen. En als je iets tegen Boris zegt, geeft ie altijd antwoord
Nee, het is hartverwarmend en je moet vooral zo doorgaanquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:15 schreef Greys het volgende:
Wordt het al irritant dat ik er zo vol van ben, van ons asielwonder?![]()
Er is wel een cattery die zowel britjes als bengalen heeft: http://www.kattenarena.nl/.quote:Op maandag 22 september 2008 21:00 schreef Adelante het volgende:
Oh en gaan Bengalen goed samen met Brits korthaar?
Boris had inderdaad blaasgruis. En de baasjes hebben hem inderdaad weggedaan omdat hij elke dag een paar keer in huis plaste. Eenmaal in het asiel hebben ze direct de urine onderzocht, bleek blaasgruis, na 2 weken medicijnen was hij er van af. Hij moet dus alleen anti-blaasgruis voer hebben de rest van zijn leven, maar dat hebben we graag voor hem over uiteraardquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:55 schreef Hekates het volgende:
Had Boris geen blaasgruis ofzo? Misschien is hij puur afgestaan omdat hij in huis pieste enzo. Dat het een lichamelijke oorzaak kon hebben hebben zijn vorige baasjes misschien wel nooit geweten, of nooit willen uitzoeken.
Wat een mooi plaatje!quote:
Birmaanquote:Op woensdag 24 september 2008 08:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een mooi plaatje!Dit is toch een Ragdoll?
Huh, dan zou ie toch witte pootjes moeten hebben (sokjes) ? Niet helemaal raszuiver, of is dat gewoon niet te zien op de foto?quote:
Nee klopt hoor, hij is mislukt en stamboomloosquote:Op woensdag 24 september 2008 16:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Huh, dan zou ie toch witte pootjes moeten hebben (sokjes) ? Niet helemaal raszuiver, of is dat gewoon niet te zien op de foto?
Ah, vandaarquote:Op woensdag 24 september 2008 16:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee klopt hoor, hij is mislukt en stamboomloos
Ik wist dat niet eens, dacht dat de ragdoll ook sokjes moest hebbenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar(vanwege het ontbreken van die sokken dacht ik dus aan een ragdoll, vanaf de achterkant is dat wat moeilijker te zien)
Alsnog een mooi beestje
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaaaaahhhh die laatste foto Hara
Sjmelt all over again
Oooohquote:Op woensdag 24 september 2008 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Echt mn laatste hierover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |