abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62273439
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhhhhhhh wat een mooie spots!
Komt Moshi wel los buiten, Webby?
En wat leuk dat je hier ook een foto post! Heb je er meer? Patsen maar hoor, met die mooierd!!!
Moshi een stukje jonger:

En samen met zijn vriendje Pulan de blauwe bengaal:
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 oktober 2008 @ 22:45:16 #202
163650 Greys
pi_62273665

Kijk ze samen nou liggen op die onderste foto!
Helemaal over elkaar gewurmd om toch maar vooral samen op dat ding te passen

Fijn dat we meer Bengalen foto's krijgen!
Keep em coming!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62273769

Coole foto!
Ik was eerst, niet! Ik!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:20:10 #204
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_62278600
Hier nog een paar Moshi en Pulan pics!

Een paar jaar terug; Pulan checkt de verse nieuwe Ikea kast

En Moshi dik 3 jaar terug, toen was ie nog zo klein

Soort Yin en Yang, maar dan anders

Buddies
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_62278622
ik vind Bengalen zulke mooie katten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:25:11 #206
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_62278665
Oh, nog ff snel deze!

Overigens een tip voor mensen die overwegen een Bengaal in huis te nemen: je moet niet vreselijk aan je spulletjes gehecht zijn, 't blijven speelse en soms wat onhandige monstertjes
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_62278698
Wat zijn Bengalen toch prachtige katten.

*stiekum steeds verliefder wordt op het ras*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:41:58 #208
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_62280171
Het leuke is dat ze behalve hun mooie buitenkantje, ook ontzettend leuke karakters hebben! Natuurlijk ligt dat ook een beetje aan hoe en waar ze opgroeien, maar over het algemeen zijn het heel mensgerichte katten die graag en veel aandacht krijgen (en vragen).
PSN ID Boterkuip
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:58:21 #209
163650 Greys
pi_62280534
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 08:25 schreef Buttercup het volgende:
Overigens een tip voor mensen die overwegen een Bengaal in huis te nemen: je moet niet vreselijk aan je spulletjes gehecht zijn, 't blijven speelse en soms wat onhandige monstertjes
Het vrouwtje van Moshi en Pulan, wat leuk dat je er ook bij bent!

En dat onhandige... I hear ya!
Als de hele tafel vrij is en er ligt één stapeltje papier, wil hij precies dáár op tafel springen, zodat de hele bende weer verspreid over de tafel en de grond ligt Ik had op internet al gelezen dat als je met je bengaal aan het spelen bent dat je zelf even moet opletten waar hij landt, omdat HIJ dat namelijk niet doet. En dat klopt
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 09:41 schreef Buttercup het volgende:
Het leuke is dat ze behalve hun mooie buitenkantje, ook ontzettend leuke karakters hebben! Natuurlijk ligt dat ook een beetje aan hoe en waar ze opgroeien, maar over het algemeen zijn het heel mensgerichte katten die graag en veel aandacht krijgen (en vragen).
En dit klopt ook helemaal! Wel tof om te lezen dat het dus geen toeval is, dat bepaalde karaktertrekken gewoon ècht bij de bengaal horen. Aandacht vragen, whoei! Mhoewaaaaauwwwwww!

Zijn die van jullie ook niet bang voor water?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62280717
Heeft Boor al badervaring, inmiddels?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:16:55 #211
163650 Greys
pi_62280896
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:08 schreef nokwanda het volgende:
Heeft Boor al badervaring, inmiddels?
Ik zal je vertellen, Boor is nog zó gelukkig met zijn nieuwe huisje dat hij tot nu toe alleen interesse in de woonkamer en keuken heeft Hij heeft nog twee verdiepingen over om te verkennen, maar daar doet ie niet zoveel mee. Misschien dat hij zich knus en veilig voelt beneden?
Vanavond ga ik in bad en dan laat ik de gangdeur open, ik vraag wel of Heer G hem even mee naar boven neemt. Alleen dat water is dan toch veel te warm voor een kat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62281007
die kat van ons drinkt al 7 jaar uit bad en leeft ook nog Spelen met water vindt ie leuk dus we laten hem maar, letten alleen op dat ie er niet in valt (ok drie keer misgegaan ) en dat ie niet teveel drinkt letten we ook op.

t heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hem (net als douchen, de wc en een lopende kraan en natuurlijk regen; hoe harder hoe beter )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:26:52 #213
163650 Greys
pi_62281098
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:22 schreef DarkElf het volgende:
die kat van ons drinkt al 7 jaar uit bad en leeft ook nog Spelen met water vindt ie leuk dus we laten hem maar, letten alleen op dat ie er niet in valt (ok drie keer misgegaan ) en dat ie niet teveel drinkt letten we ook op.

t heeft een onweerstaanbare aantrekkingskracht op hem (net als douchen, de wc en een lopende kraan en natuurlijk regen; hoe harder hoe beter )
Boris rekte zich gisteren zó enthousiast uit toen hij op een plateautje lag van de krabpaal (best hoor ) dat hij er af kletterde Dus we moesten hem voorlopig maar even niet op de badrand laten lopen, McClumsy is het!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62281145
as we speak hangt hij in de ren naar een vogel te klepperen raar beest... blijft ook rustig een tijdje hangen dan...

we letten erop dat hij niet bij het bad kan als het aan het vullen is en wij ergens anders zijn... hij mag alleen op de rand lopen (wat meestal erg goed gaat) als iemand in bad zit (dan kan je hem er meteen uitzwiepen als t nodig is ) maar goed, hij is erg evenwichtig dus drie keer erin in 7 jaar valt wel mee vonden wij...

(is leuk hoor heb je zo'n enorme natte vlek door huis rennen, je hele huis kan je dweilen daarna )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:34:34 #215
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_62284315
En daar komt bij dat katten er natuurlijk heel vreemd uitzien als ze doorweekt zijn
PSN ID Boterkuip
pi_62285729
Maar wat als ze nou echt graag in bad gaan? Kan toch.
Zag laatst op youtube een filmpje van een poesje dat mee in bad ging en dat heerlijk vond.

Heb zelf geen bengaal maar wel een die in de regen buiten in de tuin gaat rennen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:07:09 #217
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62288447
Oh, zo'n poes die van water houdt lijkt me echt grappig
Alleen wat minder inderdaad als ie daarna door het huis gaat lopen

Wouw, Moshi en Pulan zijn ook mooierds zeg!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:01:31 #218
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_62293147
@ topicstarter; wat apart trouwens, dat je een Bengaal uit het asiel hebt! Volgens mij heeft meneer t prima getroffen bij jullie
PSN ID Boterkuip
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:10:39 #219
163650 Greys
pi_62293302
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 18:01 schreef Buttercup het volgende:
@ topicstarter; wat apart trouwens, dat je een Bengaal uit het asiel hebt! Volgens mij heeft meneer t prima getroffen bij jullie
Dankjewel! We wisten eerst niet eens of het wel een echte Bengaal was hoor, maar dat maakte ons niet uit. We hebben hem uitgekozen omdat hij een hondje als maatje zocht (dat stond op de site) en wij hebben een tof klein hondje Maar volgens de mensen hier is het toch echt een Bengaal!

Het is werkelijk niet te geloven dat dit toffe, lieve, mooie beest is weggedaan
En ik denk (en hoop!) dat Boris hier heel gelukkig is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62300293
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:07 schreef MissBliss het volgende:
Oh, zo'n poes die van water houdt lijkt me echt grappig
Alleen wat minder inderdaad als ie daarna door het huis gaat lopen

Wouw, Moshi en Pulan zijn ook mooierds zeg!
Gewoon badjasje en pantoffeltjes aantrekken

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:35:28 #221
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62300321
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:34 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Gewoon badjasje en pantoffeltjes aantrekken

[ afbeelding ]
arme ziel

Die kijkt ook echt mega boos
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:09:35 #222
163650 Greys
pi_62306070
Bink en Boris de zon! En delen de zon samen!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:02:49 #223
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_62307000
Wat een heerlijk stel zo!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:18:32 #224
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62307267
't Blijft een lekker ding
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 13:34:42 #225
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_62307564
Die bovenste foto!
Ik had vanochtend 6 doggies op elkaar liggen in een reepje zon op de grond
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:56:39 #226
84328 Lllaura
painting pictures
pi_62318527
wat een mooie bengalen allemaal zeg!

Dit is Bently. Het zijn wat oudere foto's die ik vast al eens gepost heb. Moet snel weer eens nieuwe maken.

Vogels op het dak!

King of my castle!

Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:18:34 #227
176471 oh-oh
pi_62319811
Is Bentley een kruising?
Hij heeft wel de vacht van een bengaal maar de bouw van een HTK verder toch?
Ik vind hem wel mooi hoor!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:24:37 #228
151515 verita
Happy days
pi_62322700
Wat een mooie foto's allemaal, ik vind bengalen ook erg mooi, en het is dat we al twee lieve poezebeesten hebben
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_62323151
Wat leuk dat er meer bengalen eigenaren in dit topic komen posten.

LLLaura... die laatste foto!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:07:07 #230
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_62323566
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:56 schreef Lllaura het volgende:
wat een mooie bengalen allemaal zeg!

Dit is Bently. Het zijn wat oudere foto's die ik vast al eens gepost heb. Moet snel weer eens nieuwe maken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vogels op het dak!
[ afbeelding ]

King of my castle!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een ontzettend schatje om te zien
PSN ID Boterkuip
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 12:43:51 #231
163650 Greys
pi_62325041
Lllaura, leuk!!! Bently is prachtig.
En nieuwe foto's zijn altijd goed Patsen met die Bengalen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:16:44 #232
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62427798
Boswandeling (foto-spam)

Vorige week hebben we Mythos en Troy meegenomen naar het bos.
Het was een groot succes! Ze vonden het prachtig!

Zoekplaatje (goede schutkleur he )

Bostijger

Ohhhh das wel een hoge boom!

Hmmm.. zou je d'r in kunnen?

Eens kijken hoe hoog die boom nou echt is!

Waar ie die boom nou..

Wel een lekker mos-bedje

Loop eens door joh!

Eekhoorntje!

Lekker in het zonnetje

In die bomen met een gladde barst kan je niet goed klimmen.. dan neem je een aanloop.. springt er op.. en dan glij je net zo snel weer naar beneden!

Moe van al het klimmen

Als afsluiting een boom met een mooi herfstkleurtje
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_62428193
Wat ontzettend tof zo met je katten naar het bos!!!

Ik moet definately mijn katten straks ook aan tuigjes wennen was je niet bang wat er zou gebeuren als er een hond aan zou komen ofzo? En had je ze eerst al goed aan tuigjes gewend en in je straat uitgelaten ofzo?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:43:01 #234
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62428416
In de zomer gingen ze elke dag in de tuin.. met een tuigje om aan een touwtje. Dus ze zijn de tuigjes gewend ja

We hebben expres een rustige dag uitgezocht. Vorige week hadden we een week vrij dus zijn we maandag overdag naar het bos gegaan in de hoop dat het rustig zou zijn. En we hebben inderdaad geen mens.. of hond.. gezien!
pi_62429108
Geweldig zeg maar het was hun eerste keer buiten de tuin met het tuigje?

Dat ene tuigje ziet er mooi stevig uit trouwens, die wat bredere. Waar kun je die kopen?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:28:39 #236
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62429545
Dit was inderdaad de eerste keer dat we met ze zijn wezen lopen buiten de tuin

Het tuigje van Mythos is van Puppia (hier gekocht ). Maat M geloof ik. Hij is alleen iets te los bij z'n nek.. dat is geen probleem in de tuin.. maar voor de zekerheid hebben we hem in het bos ook nog een extra, strakker tuigje omgedaan.

Troy heeft ook een puppia tuigje.. maar daar past hij (nog?) niet in
pi_62430921
Leuk zeg! Hoe strak doen jullie de tuigjes?

Ik heb een standaard tuigje gekocht voor mijn kat, dat zit bij beide riempjes op de strakste maat als hij het om heeft. Om de middel lijkt het dan redelijk strak, maar om de nek is het super los. Totdat hij zijn kop beweegt , naar boven of beneden ofzo, dan lijkt het om zijn nek opeens ook behoorlijk strak te trekken. :S Enig idee wat dat allemaal betekent?

Ik durf hiermee hem niet echt naar buiten te nemen, maar voor de trein reizen functioneerd het prima.
pi_62431076
Het zijn smalle katjes he, wij hebben er eentje rondlopen in de buurt, niet ielig maar wel smal.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:54:34 #239
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62433349
Als de katjes in de tuin zijn dan doen we de tuigjes niet zo heel strak. Dan kunnen ze er makkelijk in bewegen en als er echt iets is (als ze in paniek raken of als het touw komt vast te zitten ofzo) dan kunnen ze zich er zelf uitwurmen.
Normaal gesproken zijn we altijd met ze in de tuin en houden we ze in de gaten.. maar gewoon voor de zekerheid.

Toen we naar het bos gingen hebben we de tuigjes wel wat strakker gedaan. Maar niet dat ze er last van hadden ofzo. Ze hebben er ook genoeg bewegingsmogelijkheden mee. Heb het bij hun ook niet gezien dat het trekt aan de nek ofzo.

Troy had wel nog steeds zijn (standaard) kitten-tuigje.. maar die kon op een gegeven moment niet groter gemaakt worden. Ik had er helemaal niet meer aan gedacht dat het nog een klein tuigje was. Toen kwam ik toevallig weer langs de winkel waar we em gehaald hadden en daar zag ik de tuigjes voor volwassen katten naast de kitten tuigjes hangen. Toen dacht ik: owwwjaaaa.. hij heeft nog een kittentuigje.. vandaar dat ie zo strak begint te zitten! Dus hebben we een volwassentuigje gekocht wat nu een stuk beter zit
pi_62433505
Ik zal eens kijken naar een ander tuigje dan. Dit is zo een leren ding met gaatjes en een gespje. Misschien zijn het te weinig gaatjes bij de nek ofzo.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:07:34 #241
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62433713
Ow die... dat vind ik ondingen

We hebben er een tijd geleden eentje gehaald.. zo'n leren/suede. Maar die was binnen 1 dag kapot en zat echt niet goed.

Het 'gewone' tuigje wat Troy nu heeft komt van de Life and Garden. Het is stevig materiaal en van die kliksluitingen en geen gespjes.
pi_62433968
Gaaf om te zien, die foto's
Vraag me wel af hoe ze zouden reageren op een hond. Vooral als die hond zou grommen of zo, of los zou lopen. Wat zouden jullie dan doen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 14:23:52 #243
163650 Greys
pi_62434225
Oh wat gaaaaaaf die foto's!
Wat zou je doen als er eentje uit het tuigje zou glippen? Daar zou ik dus bang voor zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62435191
Ik was tot nu toe juist bang dat die kunststof tuigjes snel stuk zouden gaan omdat het tenslotte "maar" stof was. Dat leer kwam op mij juist veel "beter" over. Duf he? Maar geen leer en kliksluiting is waar ik op moet letten dus?

Dat is misschien ook wel prettiger voor het omdoen bij mijn kat. Het aantrekken van die gespjes is iedere keer weer prutsen om zijn vacht er niet tussen te krijgen.

Ik zal ook eens de maten opnemen met een centimeter bij mijn kat. Dan kan ik ook voor hondentuigjes kijken zoals die puppia die jij hebt. Die ziet er namelijk hardstikke mooi uit wat betreft stevigheid enzo.
pi_62436289
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:16 schreef Radyhyn het volgende:
Boswandeling (foto-spam)

Vorige week hebben we Mythos en Troy meegenomen naar het bos.
Het was een groot succes! Ze vonden het prachtig!

Zoekplaatje (goede schutkleur he )
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bostijger
[ afbeelding ]

Ohhhh das wel een hoge boom!
[ afbeelding ]

Hmmm.. zou je d'r in kunnen?
[ afbeelding ]

Eens kijken hoe hoog die boom nou echt is!
[ afbeelding ]

Waar ie die boom nou..
[ afbeelding ]

Wel een lekker mos-bedje
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Loop eens door joh!
[ afbeelding ]

Eekhoorntje!
[ afbeelding ]

Lekker in het zonnetje
[ afbeelding ]

In die bomen met een gladde barst kan je niet goed klimmen.. dan neem je een aanloop.. springt er op.. en dan glij je net zo snel weer naar beneden!
[ afbeelding ]

Moe van al het klimmen
[ afbeelding ]

Als afsluiting een boom met een mooi herfstkleurtje
[ afbeelding ]
Wat leuk!

Ik overweeg nu om mijn katten aan een tuigje te laten wennen, maar ik betwijfel of ze het leuk vinden (geen Bengalen).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:22:01 #246
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62437369
Als er een hond aan zou komen zouden we de katjes optillen en wachten tot de hond weg is

We waren niet bang dat ze uit de tuigjes zouden ontsnappen. Want we hadden ze extra goed vast gedaan. Maar ook al zouden ze ontsnappen had ik niet het idee dat ze er dan vandoor zouden gaan. Ze keken steeds achterom als we niet achter hun aanliepen, zo van: kommie nog?

Die tuigjes met kliksluiting zijn ideaal omdat je ze gewoon 1x hoeft te verstellen (met van die schuifjes) en daarna is het gewoon aan en uit klikken. Het puppia tuigje heeft alleen op de buik een klik en verstel bandje. Het nadeel is dat het nekstuk niet versteld kan worden. Daarom kan Troy die van hem nog niet om.. die zakt over zijn schouders
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:26:56 #247
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62437508
Puppia tuigje:

Tuigje troy met kliksluitingen (hij hangt alleen een beetje schuin omdat ie redelijk losjes zit, hij kan strakker)
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:49:43 #248
176471 oh-oh
pi_62438181
Hee wat cool, die puppia tuigjes gebruik ik al jaren voor mijn chihuahua, leuk om ze bij een kat te zien, zijn fijne tuigjes! Welke maat heeft zo;n kat nou?

Greys, je ava, wat doe je???
( Groucho Marx )
  donderdag 16 oktober 2008 @ 16:52:29 #249
176471 oh-oh
pi_62438256
Oh sorry, niet goed gelezen, m dus
Mijn chihuahua heeft xs, het zijn hele fijne steige tuigen, veel meer grip op het lijf dan die dunne bandjes dingen
( Groucho Marx )
pi_62438425
Ik heb ooit een chi uitgelaten met zo'n ding om, ik laat normaal de herder van mn ouders uit... Toen de chi ineens een spurtje trok richting drukke weg vergat ik bij het trekken aan de riem even om te corrigeren voor het verschil in lichaamsgewicht bungelde ineens de chi in zn tuig oeps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')