quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:35 schreef Greys het volgende:DIERENDAG UPDATE BORIS
Vandaag precies twee weken geleden kwam Boris vanuit het asiel bij ons thuis.
En het is nu Dierendag! Even een klein fotoverslagje:
Terwijl Heer Greys en Schoonvader Greys de kattenren in elkaar zetten.....
[ afbeelding ]
...ligt Boris goedkeurend toe te kijken ongeïnteresseerd te luieren![]()
[ afbeelding ]
En zie wat er vanavond gebeurdeBetrapt!!!!
[ afbeelding ]
"Hondje, prima als je bij me wilt liggen, maar kan je die dikke kont een beetje opschuiven![]()
[ afbeelding ]
FIJNE DIERENDAG ALLEMAAL!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een gave namenquote:
Nee nog niet, de ren was net klaar met deur en al, toen Heer G al weer weg moest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
Een betere keus had je ook echt niet kunnen maken. Bink lijkt er ook helemaal gelukkig mee.
Heb je trouwens iets richting kattenluik gemaakt zodat ze zelf de ren in kunnen?
Dank je!!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef lily het volgende:
Wat een prachtige kat![]()
fijne dierendag (nog op de valreep)
We gaan het maar gewoon proberen. Deze is vrij groot, dus volgens mij kan hij daar wel genoegen mee nemen (vooral omdat hij nog niet al te dol op buiten lijkt te zijn). En de ren wordt opgeleukt met boomstam, klimpaal enzo en kattengras.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef lily het volgende:
oh, en die ren... goed idee.
Als mijn katten 's avonds niet binnen zijn kan ik echt niet naar bed (en zit ik dus wel eens gapend voor de schuifpui te wachten (en te roepen)![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 24 september 2008 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?
Crosspostje uit het Asielactie topic
Ja, hoi. Mag ik ook eens op de foto?????
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhh wat een mooie spots!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:36 schreef Webby het volgende:
Moshi vind het zonnetje ook erg fijn:
[ afbeelding ]
Wat een plaatje!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:36 schreef Webby het volgende:
Moshi vind het zonnetje ook erg fijn:
[ afbeelding ]
Dit was pas de eerste keer dat hij langer dan 2 minuten in de ren was, nu was het lekker weer!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
Wow Moshi!
Kan je ook iets van plankjes in die ren maken Greys? Of komt dat in een evt. definitieve ren?
Hoe lang hebben jullie Moshi al?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Webby het volgende:
Hij weet zelf ook dat ie mooi is. Het liefst ligt ie op zijn zij en maakt ie zichzelf zo lang mogelijk
Helaas zijn we flatwonende. We zijn wel van plan iets te zoeken met een achtertuin en dan willen we ook een ren, maar dat zit er nu nog niet in.
Dat van dat bleren kan ik trouwens wel. Hij huilt onderhand zoals een wolf naar de maan doet. Mauhauhauhoooow. Puur om de andere bengaal uit te lokken de eerste klap te geven, zodat ie reden heeft terug te slaan.
Ik til hem er nog in!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:22 schreef Sanne het volgende:
Greys, hoe komt hij vanuit het huis in de ren? Heeft hij een kattenluikje, of zet je hem erin?
Daar hadden wij het van de week nog over, want Boris is inmiddels al twee keer uitzichzelf bij mijn vriend op schoot gekropen. Liefst als het hondje er ook al zit, zodat het lekker krap wordtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:23 schreef Webby het volgende:
Als hij zo ligt als op de foto en je kriebelt zijn buikje dan krult hij nog verder op terwijl hij kopjes geeft, tot hij het niet meer wil en speels gaat happen of wegduwen met poten zonder nagels. Het blijft zijn buik.
Maar het bekende verhaaltje over dat bengalen geen schootzitters zijn wordt bij ons thuis ontkracht in ieder geval.
Altijd!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die oren van Bink geweldig. Dansen die altijd zo?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |