quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Brighteyes het volgende:Wow Moshi!

Kan je ook iets van plankjes in die ren maken Greys? Of komt dat in een evt. definitieve ren?
Dit was pas de eerste keer dat hij langer dan 2 minuten in de ren was, nu was het lekker weer!
En er komt nog van alles in! Een dakje met dakpannen voor de helft er op, gebeurt dit weekend. En een paal met plankjes en een plankje aan de wand en een boomstronk. Hoewel ik die laatste nog steeds niet kan vinden

Dit was gewoon even om te snuffelen, hoewel er dus nog niets in de ren is aan leukigheid. Er komen ook touwen aan het plafond naar beneden te hangen en misschien zelfs een soort hangmatje dat ik ergens gezien heb op een foto. Het wordt helemaal leuk!

Deze ren willen we een jaar of twee laten mee gaan en daarna nemen we eventueel een aluminium. Maar deze wordt dus ook helemaal aangekleed!
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef Webby het volgende:Hij weet zelf ook dat ie mooi is. Het liefst ligt ie op zijn zij en maakt ie zichzelf zo lang mogelijk

Helaas zijn we flatwonende. We zijn wel van plan iets te zoeken met een achtertuin en dan willen we ook een ren, maar dat zit er nu nog niet in.
Dat van dat bleren kan ik trouwens wel. Hij huilt onderhand zoals een wolf naar de maan doet. Mauhauhauhoooow. Puur om de andere bengaal uit te lokken de eerste klap te geven, zodat ie reden heeft terug te slaan.
Hoe lang hebben jullie Moshi al?

Boris kan echt zachte mauwtjes geven als begroeting, ook naar het hondje, maar als hij aandacht wil of hij is het ergens niet mee eens, dan doet hij echt
mrauoehhhhhhhhhhhhhhwwwwww, dat herken jij dan ook vast wel

Is Moshi ook zo zachtaardig naar mensen? Want Boris heeft ons nog nooit een haal of een klap gegeven, of geblazen ofzo. We verbazen ons er steeds over, want de katten die mijn vriend vroeger heeft gehad, die hadden al lang uitgehaald als je op het buikje wilde kriebelen ofzo