abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:01:12 #251
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_62438505
Ja das net ff wat anders he. Mijnes maakt dr ook wel es een koprolletje mee hoor. Maar dan breek ik ieg niet zn nek dankzij dat fijne tuigje
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 17:34:25 #252
163650 Greys
pi_62439361
Ik ben steeds zo bang dat ie er uit zou glippen, de gladde gladjanus

Was met Boris aan het oefenen in de tuin, tuigje (die groene lelijke ) en riempje. En toen wilde hij de struiken in en ik trok hem terug en héél even leek het alsof hij zich er uit had kunnen wurmen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:40:26 #253
3185 Adelante
To let it go now
pi_62439475
Dat jullie een kat uberhaupt een tuigje omkrijgen, heb het één keer geprobeerd maar de littekens zijn nu nog zichtbaar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:40:37 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62439478
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben steeds zo bang dat ie er uit zou glippen, de gladde gladjanus

Was met Boris aan het oefenen in de tuin, tuigje (die groene lelijke ) en riempje. En toen wilde hij de struiken in en ik trok hem terug en héél even leek het alsof hij zich er uit had kunnen wurmen!
Laatst lag hier alleen nog het tuigje in de tuin, Jazz zat op het dak
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:41:26 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62439496
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
Dat jullie een kat uberhaupt een tuigje omkrijgen, heb het één keer geprobeerd maar de littekens zijn nu nog zichtbaar
Gaat hier eigenlijk heel makkelijk. Vanaf kitten begonnen en hij laat het altijd gewoon toe. Heel vaak vergeten we het ook gewoon en loopt ie dus 24/7 met zijn tuigje om
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 18:05:04 #256
163650 Greys
pi_62439945
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Laatst lag hier alleen nog het tuigje in de tuin, Jazz zat op het dak
The horror!
Kwam hij vanzelf weer terug?
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het idee dat ie steeds te perplex is dat ik het hem uberhaupt om dúrf te doen, dat afzichtelijke tuigje, dat hij het al om heeft voordat hij heeft kunnen protesteren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 18:08:08 #257
163650 Greys
pi_62440000
Radyhyn, kan je wandelend naar het bos of gaan jullie met de auto?
En hoe vinden ze dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62444592
Even een late post, maar ohhh wat een leuke foto's allemaal
(:
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:20:17 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62444751
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:05 schreef Greys het volgende:

[..]

The horror!
Kwam hij vanzelf weer terug?
Nope We zagen hem eerst niet op t dak. Het is hier allemaal twee onder één kap maar veel schuren ed zitten wel aan elkaar En achter een speeltuin waar heel veeeeeel tuinen aan grenzen, dus we zaten overal al stiekem over schuttingen te kijken
Pas toen we even weer bij onze tuin stonden om daar nog eens te kijken zag ik hem ineens op t dak
"Mrauw"

Kutkat
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:56:34 #260
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_62448995
mijn Luca beest heb ik ook eerst met tuigje gedaan, hij vond het best, tuigje om, lekker spinnen en alvast met de lijn spelen....was alleen wat onhandig als meneer de boom in wilde, stond ik daar met mn hand in de lucht en met de lijn strak!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 oktober 2008 @ 23:59:05 #261
163650 Greys
pi_62449051
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
mijn Luca beest heb ik ook eerst met tuigje gedaan, hij vond het best, tuigje om, lekker spinnen en alvast met de lijn spelen....was alleen wat onhandig als meneer de boom in wilde, stond ik daar met mn hand in de lucht en met de lijn strak!
Buzzzzzbeeb

Heb je de foto's op de vorige pagina gezien van de Bengalen Boswandeling? Daar staan ze ook met lijntjes strak omhoog de boom in!

Boris is hier als een idioot tekeer aan het gaan met de IKEA rat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:04:23 #262
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_62449171
Ja! prachtig!, raskatten lijken voor dat soort dingen toch toleranter. Ik kan met Luca nu naar de dierenarts, zonder reismand. Pak hem op, zet hem in de auto en meneer klimt op de hoedenplank, rij rustig naar DA en pak hem op en loop naar binnen. In de wachtkamer blijft ie braaf op schoot.....tis een makke beer

je zonnevautoas zijn prachtig btw!, waarom sta je er zelf niet op??!

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_62449369
Iemand moet de foto's maken, he
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_62449886
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ja! prachtig!, raskatten lijken voor dat soort dingen toch toleranter. Ik kan met Luca nu naar de dierenarts, zonder reismand. Pak hem op, zet hem in de auto en meneer klimt op de hoedenplank, rij rustig naar DA en pak hem op en loop naar binnen. In de wachtkamer blijft ie braaf op schoot.....tis een makke beer
Ik heb een uitzondering-HTK-kat, die dat ook doet .

Maar mên, wat zijn die bengalen mooi . Als ik ooit een raskatje zou nemen, zou het echt een bengaaltje zijn.
pi_62453250
WOOOOT!

Super bedankt voor alle tuigjes verhalen. Ik ben gisteren bij de dierenwinkel geweest en heb gezocht bij de hondentuigjes. Met behulp van de verkoopster heb ik 2 tuigjes gevonden die anders werken dan het standaard kattentuigje en in de juiste maat aanwezig waren.

De eerste lijkt op het standaard kattentuigje, maar heeft ook een bandje aan de borstzijde. Hierdoor word het nekbandje meer een schouder bandje. Hij zit een stuk mooier bij Fred dan het normale tuigje. Ik hoef niet meer bang te zijn dat het om zijn nek knelt, in plaats daarvan komt de druk dus op zijn schouders te staan en onder zijn borst mocht ik hem moeten terug trekken.

De tweede is een tuigje waar de voorpoten door heen gaan. Als het open is ziet het er ongeveer zo uit: <|> Aan beide kanten van het verticale streepje komt er dan een poot door heen. Daarna worden de punten naar elkaar toe gebogen en samen vastgeklikt bij de schouders van de kat. Ook bij deze komt er geen druk meer op de net te staan dus, maar wel op de schouders. En net zoals het vorige tuigje zit deze een heeel stuk mooier dan het leren tuigje wat ik tot nu toe had.

Ik weet nog niet welke ik fijner ga vinden, of welke Fred prettiger zal vinden, maar jeetje zeg, WAT een verschil. Ik heb Fred er nog niet echt mee zien lopen, maar aan de pasvorm te zien en hoe goed het te verstellen is ben ik er redelijk van overtuigd dat ik het hiermee aandurf om wel met hem echt naar buiten te gaan! Ze zitten echt veel steviger en tegelijkertijd lijken ze ook veel minder te kunnen knellen.

Wie weet kan ik dan ook met hem in de trein zonder altijd een reismand mee te hoeven nemen.

Hebben jullie nog tips voor een goede lijn? Dan kan hij ook wat vaker buitenspelen misschien. Als hij het leuk gaat vinden.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:34:09 #266
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62454281
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:08 schreef Greys het volgende:
Radyhyn, kan je wandelend naar het bos of gaan jullie met de auto?
En hoe vinden ze dat?
We wonen wel vlak bij het bos, maar toch te ver (en langs drukke weg) om met de katjes te lopen. Het is een paar minutjes met de auto.

Op de heenweg hadden we ze elk apart in een reismandje in de auto. Maar terug hebben we de tuigjes aangehouden en ben ik met ze op de achterbank aan zitten. Ze vonden het prachtig om uit het raam te kijken haha

We hadden trouwens wel lange lijnen van 5 meter meegenomen naar het bos. Thuis, in de tuin zitten ze ook aan zo'n lijn. We hebben dan zo'n kurketrekker-geval in het gras gedraaid (waar je normaal ook je hond aan kan vastleggen zeg maar) en daar bevestigen we dan de lijntjes aan.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:34:49 #267
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_62454302
Cool dat je nu betere tuigjes hebt Hekates! Ik geloof best dat het veel scheelt
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:00:48 #268
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_62481885
Hi allemaal, ik ben heel erg benieuwd naar de vorderingen rondom de kattenren! Is ie al af? En tips zijn sowieso welkom! We hebben nu helaas geen tuin maar zijn al een tijd op zoek naar een leuk huis met tuin erbij. Zodra er een huis is, komt die ren ook! Kunnen die monsters tenminste eens lekker naar buiten
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:03:19 #269
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_62481942
Ik zie het nu pas, maar wat heeft Troy trouwens prachtige aftekeningen zeg! Hij is echt heel erg mooi.
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:23:04 #270
163650 Greys
pi_62482286
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 13:00 schreef Buttercup het volgende:
Hi allemaal, ik ben heel erg benieuwd naar de vorderingen rondom de kattenren! Is ie al af? En tips zijn sowieso welkom! We hebben nu helaas geen tuin maar zijn al een tijd op zoek naar een leuk huis met tuin erbij. Zodra er een huis is, komt die ren ook! Kunnen die monsters tenminste eens lekker naar buiten
Heer Greys is as we speak bezig met plankjes ophangen in de ren en we hebben er ook al een grote tak/boomstam in staan. Ga als hij klaar is even foto's maken hoe het er nu uit ziet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:32:31 #271
163650 Greys
pi_62483528
Foto's komen zo hoor, maar eerst nog even vertellen dat de vorige eigenaars (pré-asiel dus) van Boris volgens mij een beetje gejokt hebben over het feit 'dat hij een grote tuin gewend is'. Die kat vindt het leuk buiten in de ren, maar hij weet totaal niet hoe hij zich om kan draaien op een plank, hoe hij in een boomstam kan klimmen, hij is heel onbeholpen
Wel heel leuk om te zien dat hij van mij aanneemt wat hij wel en niet kan doen, als hem op een plank zet en dan een beetje verderop tik, komt hij er heen. En dan weet hij niet hoe hij om moet draaien of er weer af moet En als ik dan op de tuinstoelkussenkist wijs, dan springt hij daarop en kijkt hij opgelucht, zo van 'oh ja, zo kan het ook zonder mijn nek te breken'!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:39:31 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62483649
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Foto's komen zo hoor, maar eerst nog even vertellen dat de vorige eigenaars (pré-asiel dus) van Boris volgens mij een beetje gejokt hebben over het feit 'dat hij een grote tuin gewend is'. Die kat vindt het leuk buiten in de ren, maar hij weet totaal niet hoe hij zich om kan draaien op een plank, hoe hij in een boomstam kan klimmen, hij is heel onbeholpen
Wel heel leuk om te zien dat hij van mij aanneemt wat hij wel en niet kan doen, als hem op een plank zet en dan een beetje verderop tik, komt hij er heen. En dan weet hij niet hoe hij om moet draaien of er weer af moet En als ik dan op de tuinstoelkussenkist wijs, dan springt hij daarop en kijkt hij opgelucht, zo van 'oh ja, zo kan het ook zonder mijn nek te breken'!
Haha, wat schattig, ik zie het helemaal voor me .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:59:23 #273
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62484042
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:32 schreef Greys het volgende:
Wat grappig
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:14:40 #274
163650 Greys
pi_62484335
Plankjes die volgens Boris iets te smal zijn

Heer G aan het klussen

Bwah! Enggggggggggggg!

Oh nee, toch wel leuk. Boris checkt tha parkren.
(Dat vogelhuis naast de ren was misschien niet zo strategisch )

Oefenen met het baasje!

Pfieuw. Even bijkomen!

Met het hoofd op de kont van het hondje ligt het toch het allerlekkerst
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:16:06 #275
163650 Greys
pi_62484358
Oh en niet te zien op de foto's maar later nog geplaatst vanmiddag:
Als je binnenkomt rechts staat nu ook een boom tot het plafond, 1.80 hoog dus, met allemaal takken om te klimmen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')