Laatst lag hier alleen nog het tuigje in de tuin, Jazz zat op het dakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben steeds zo bang dat ie er uit zou glippen, de gladde gladjanus![]()
Was met Boris aan het oefenen in de tuin, tuigje (die groene lelijke) en riempje. En toen wilde hij de struiken in en ik trok hem terug en héél even leek het alsof hij zich er uit had kunnen wurmen!
Gaat hier eigenlijk heel makkelijk. Vanaf kitten begonnen en hij laat het altijd gewoon toe. Heel vaak vergeten we het ook gewoon en loopt ie dus 24/7 met zijn tuigje omquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
Dat jullie een kat uberhaupt een tuigje omkrijgen, heb het één keer geprobeerd maar de littekens zijn nu nog zichtbaar
The horror!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laatst lag hier alleen nog het tuigje in de tuin, Jazz zat op het dak
Ik heb het idee dat ie steeds te perplex is dat ik het hem uberhaupt om dúrf te doen, dat afzichtelijke tuigje, dat hij het al om heeft voordat hij heeft kunnen protesterenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
Dat jullie een kat uberhaupt een tuigje omkrijgen, heb het één keer geprobeerd maar de littekens zijn nu nog zichtbaar
Nopequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
The horror!
Kwam hij vanzelf weer terug?
Buzzzzzbeebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:56 schreef DaBuzzzzz het volgende:
mijn Luca beest heb ik ook eerst met tuigje gedaan, hij vond het best, tuigje om, lekker spinnen en alvast met de lijn spelen....was alleen wat onhandig als meneer de boom in wilde, stond ik daar met mn hand in de lucht en met de lijn strak!
Ik heb een uitzondering-HTK-kat, die dat ook doetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:04 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ja! prachtig!, raskatten lijken voor dat soort dingen toch toleranter. Ik kan met Luca nu naar de dierenarts, zonder reismand. Pak hem op, zet hem in de auto en meneer klimt op de hoedenplank, rij rustig naar DA en pak hem op en loop naar binnen. In de wachtkamer blijft ie braaf op schoot.....tis een makke beer
We wonen wel vlak bij het bos, maar toch te ver (en langs drukke weg) om met de katjes te lopen. Het is een paar minutjes met de auto.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:08 schreef Greys het volgende:
Radyhyn, kan je wandelend naar het bos of gaan jullie met de auto?
En hoe vinden ze dat?
Heer Greys is as we speak bezig met plankjes ophangen in de ren en we hebben er ook al een grote tak/boomstam in staan. Ga als hij klaar is even foto's maken hoe het er nu uit zietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:00 schreef Buttercup het volgende:
Hi allemaal, ik ben heel erg benieuwd naar de vorderingen rondom de kattenren! Is ie al af? En tips zijn sowieso welkom! We hebben nu helaas geen tuin maar zijn al een tijd op zoek naar een leuk huis met tuin erbij. Zodra er een huis is, komt die ren ook! Kunnen die monsters tenminste eens lekker naar buiten
Haha, wat schattig, ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Foto's komen zo hoor, maar eerst nog even vertellen dat de vorige eigenaars (pré-asiel dus) van Boris volgens mij een beetje gejokt hebben over het feit 'dat hij een grote tuin gewend is'. Die kat vindt het leuk buiten in de ren, maar hij weet totaal niet hoe hij zich om kan draaien op een plank, hoe hij in een boomstam kan klimmen, hij is heel onbeholpen![]()
Wel heel leuk om te zien dat hij van mij aanneemt wat hij wel en niet kan doen, als hem op een plank zet en dan een beetje verderop tik, komt hij er heen. En dan weet hij niet hoe hij om moet draaien of er weer af moetEn als ik dan op de tuinstoelkussenkist wijs, dan springt hij daarop en kijkt hij opgelucht, zo van 'oh ja, zo kan het ook zonder mijn nek te breken'!
![]()
Wat grappigquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:32 schreef Greys het volgende:
Foto's komen zo hoor, maar eerst nog even vertellen dat de vorige eigenaars (pré-asiel dus) van Boris volgens mij een beetje gejokt hebben over het feit 'dat hij een grote tuin gewend is'. Die kat vindt het leuk buiten in de ren, maar hij weet totaal niet hoe hij zich om kan draaien op een plank, hoe hij in een boomstam kan klimmen, hij is heel onbeholpen![]()
Wel heel leuk om te zien dat hij van mij aanneemt wat hij wel en niet kan doen, als hem op een plank zet en dan een beetje verderop tik, komt hij er heen. En dan weet hij niet hoe hij om moet draaien of er weer af moetEn als ik dan op de tuinstoelkussenkist wijs, dan springt hij daarop en kijkt hij opgelucht, zo van 'oh ja, zo kan het ook zonder mijn nek te breken'!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |