abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61827534
ejknabniutleepS

En weer verder!

Lekker kopje thee voor Diaan, doe mij ook maar.

En de boeken blijven nog lekker even op de grond liggen !
  maandag 22 september 2008 @ 16:23:23 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61827562
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Reinhilde het volgende:
ejknabniutleepS

En weer verder!

Lekker kopje thee voor Diaan, doe mij ook maar.

En de boeken blijven nog lekker even op de grond liggen !
groot gelijk en laat hem maar lekker helpen.
Make love, not war ☮
pi_61827610
Helpen?? Jij aanwijzen, hij inruimen. Jij hebt toch al gesorteerd??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61827678
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Helpen?? Jij aanwijzen, hij inruimen. Jij hebt toch al gesorteerd??
Ja precies, helpen . Ik wijs aan, hij doet de arbeid. Werkt prima .
  maandag 22 september 2008 @ 16:27:50 #5
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61827718
hehe, weer een normale titel!!
  maandag 22 september 2008 @ 16:28:16 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61827737
En dit tikte ik nog in een vol topic:
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

Ik ben hier wel zeldzaam als vader geloof ik
SWETSSSSSS, JARNO, FIVE!!! Er is nog eentje hoor!

Bizar zeg dat gedoe met die foto van DC. Mijn hyves is ook privé. Heb al best wat mensen geweigerd en dan voelde ik me toch wel een beetje bot. Maar ik wil niet alles met iedereen delen.
En dit voorval sterkt mij ook weer in het feit dat ik niet zoveel foto's van de jongens hier plaats.

Lief Lishe, nog 4 weekjes en dan heb ik weer rust. Dan gaat de rem er weer even op. Dus komt goed.
Ben wel vanmiddag bij de dokter geweest. Bleek een virusinfectie vanuit de keel te zijn die nu op mijn tong beland was, dat heb ik nog wel eens. Deze keer heb ik het echter van manlief gekregen, waarvoor hartelijk dank schat!
Maar ik heb in ieder geval een middeltje gekregen wat de pijn zou verdoven. Nog niet echt het gevoel dat het werkt, ik ga alleen nog raarder praten. En verder rust, gezond doen en niet forceren (praten dus). Sja... ik ga maar eens een poging wagen denk ik. Ik weet heel goed wat goed voor me is, maar ik ben heel slecht in het uitvoeren ervan.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61827779
Je vergeet Knut en Tinny.
  maandag 22 september 2008 @ 16:29:39 #8
114177 Diaan73
pi_61827782
Bij ons staan de boeken op een bepaalde volgorde van genre geloof ik, daar heb ik me niet mee mogen bemoeien dat heeft Peaceman allemaal gedaan. Ik weet in ieder geval dat alle Engelse bij de Engelse boeken staan en dat alle boeken die met muziek te maken hebben bij elkaar staan en al mijn boekenseries staan ook bij elkaar. Ik mag me daar niet mee bemoeien, zelfde geldt ook voor de cd's zo'n 750!! maar die staan wel allemaal op alfabetische volgorde en dat vind ik soms nog lastig zoeken.
Make love, not war ☮
pi_61827823
Zo, nu durf ik weer met een gerust hart de posten zonder de angst te hebben dat ik als man een nieuw topic moet openen hier

edit:
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons staan de boeken op een bepaalde volgorde van genre geloof ik, daar heb ik me niet mee mogen bemoeien dat heeft Peaceman allemaal gedaan. Ik weet in ieder geval dat alle Engelse bij de Engelse boeken staan en dat alle boeken die met muziek te maken hebben bij elkaar staan en al mijn boekenseries staan ook bij elkaar. Ik mag me daar niet mee bemoeien, zelfde geldt ook voor de cd's zo'n 750!! maar die staan wel allemaal op alfabetische volgorde en dat vind ik soms nog lastig zoeken.
Daar heb je handige software voor waar je alles in kan bijhouden
Alles 1x invoeren en er een nummertje op plakken en klaar. Kun je het altijd makkelijk terugvinden, kijken aan wie je het hebt uitgeleend, bijhouden waneer je het voor het laatst gekeken/gelezen hebt, enz.
Ik gebruik het voor m'n DVD's
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_61827979
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Je vergeet Knut en Tinny.
En bijna-papa Nixxx. Die gaat ook vast wel weer wat actiever fokken als de babykamer klaar is!
pi_61828025
Ik heb trouwens ook een keer mijn boeken op kleur gezet . Staat leuk in de boekenkast, maar een crime als je een bepaald boek zoekt. Dus na 2 dagen toen weer alles op alfabet gezet .
pi_61828029
Hier liggen de boeken nog op de grond te wachten tot we een goeie boekenkast hebben gevonden
Ik heb ze op kleur gelegd in de hoop dat het er wat minder rommelig uit zou zien
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61828035
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb trouwens ook een keer mijn boeken op kleur gezet . Staat leuk in de boekenkast, maar een crime als je een bepaald boek zoekt. Dus na 2 dagen toen weer alles op alfabet gezet .
  maandag 22 september 2008 @ 16:40:48 #14
114177 Diaan73
pi_61828101
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef JapyDooge het volgende:
Zo, nu durf ik weer met een gerust hart de posten zonder de angst te hebben dat ik als man een nieuw topic moet openen hier

edit:
[..]

Alles 1x invoeren en er een nummertje op plakken en klaar. Kun je het altijd makkelijk terugvinden, kijken aan wie je het hebt uitgeleend, bijhouden waneer je het voor het laatst gekeken/gelezen hebt, enz.
Welk software is dat? Lijkt me erg handig... we lenen ook vaak boeken uit en weten vervolgens niet waar ze blijven.
Make love, not war ☮
pi_61828111
Van hoog naar laag is ook leuk. Staat netjes, maar je kunt niets terugvinden. Maar het staat wel netjes.

De afgelopen jaren zijn de boeken met bananendozen tegelijk verkocht, weggegeven en naar de kringloop gebracht. We kunnen het gewoon niet kwijt. Nu ligt er nog een doos of 6 in de berging denk ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61828115
Snoopy .
pi_61828154
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef JapyDooge het volgende:

edit:
[..]

DVD Collector toevallig?

Ik heb ooit BookCollector gehad, kon je het ISBN van het boek intypen en dan ging ie in databases zoeken naar de gegevens Ik had alleen echt VEEL te veel boeken daarvoor. Mijn collega, biebmiep in hart en nieren, heeft nog een poging gewaagd, hij ging dan ook nog de voor- en achterkant van z'n boeken inscannen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 22 september 2008 @ 16:44:16 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61828192
Reinhilde, dan had je wel een soort index moeten maken van welke boeken er onder rood staan en welke onder blauw.
pi_61828259
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Welk software is dat? Lijkt me erg handig... we lenen ook vaak boeken uit en weten vervolgens niet waar ze blijven.
Voor DVD's gebruik ik DoBs: http://dobs.cyberde.nl/ (gratis en zeer compleet).

Als je ook dingen als boeken enzo wil bijhouden: http://www.datacrow.net/index.html
Hierin kun je boeken, cd's, dvd's, spellen en veel meer in bijhouden en het is gratis
Volgens mij is er ook een Nederlandse vertaling te downloaden (mocht je dat fijn vinden).
Die laatste heb ik zelf nooit geprobeerd maar ik heb van anderen begrepen dat het een héérlijk programma is (weet niet welke smaak )

Edit:
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:

[..]

DVD Collector toevallig?

Ik heb ooit BookCollector gehad, kon je het ISBN van het boek intypen en dan ging ie in databases zoeken naar de gegevens Ik had alleen echt VEEL te veel boeken daarvoor. Mijn collega, biebmiep in hart en nieren, heeft nog een poging gewaagd, hij ging dan ook nog de voor- en achterkant van z'n boeken inscannen
Die software ken ik niet maar misschien heb je ook wat aan Datacrow
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  maandag 22 september 2008 @ 16:48:42 #20
114177 Diaan73
pi_61828321
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:46 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

Voor DVD's gebruik ik DoBs: http://dobs.cyberde.nl/ (gratis en zeer compleet).

Als je ook dingen als boeken enzo wil bijhouden: http://www.datacrow.net/index.html
Hierin kun je boeken, cd's, dvd's, spellen en veel meer in bijhouden en het is gratis
Volgens mij is er ook een Nederlandse vertaling te downloaden (mocht je dat fijn vinden).
Die laatste heb ik zelf nooit geprobeerd maar ik heb van anderen begrepen dat het een héérlijk programma is (weet niet welke smaak )

Edit:
[..]

Die software ken ik niet maar misschien heb je ook wat aan Datacrow
Okay dankjewel ga ik eens proberen als ik thuis zit... heb straks toch ruim 4 maanden "vrij"
Make love, not war ☮
pi_61828328
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef dutchie het volgende:
Reinhilde, dan had je wel een soort index moeten maken van welke boeken er onder rood staan en welke onder blauw.
Ja eigenlijk wel. Als ik toen al een Domestic Goddess was, had ik daar vast aan gedacht. Maar helaas, dat goddelijke is iets nieuws .
pi_61828390
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay dankjewel ga ik eens proberen als ik thuis zit... heb straks toch ruim 4 maanden "vrij"
Haha np heb je mooi de tijd om alles uit te zoeken en in te voeren
pi_61828705
Boeken op kleur Doe eens gek
Hier nog een 5-jarige die een beetje gek aan het doen is..meneer kan niet zo goed zelf spelen en het is nog geen 5 uur-dus-playstation-tijd..dus dan ga je maar gewoon een half uur zitten poepen

En in het kader van zo stom heb ik ze al een tijdje niet gehoord; stond vandaag in de rij achter een meisje wat bij de etos vroeg of ze het haar van haar baby ook met antiroosshampoo kan wassen, want hij heeft zo`n last van berg en ze vind het zielig om dat met olie te verwijderen
Saartje
pi_61828737
hehehe, hier staan mijn boeken gewoon in de kast, en op mijn nachtkastje.
Werkt prima zo voor mij dan toch.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 22 september 2008 @ 17:09:35 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61828903
Ik weet gewoon uit m'n hoofd welke boeken we hebben.. (en mocht ik twijfelen, Swets weet het zeker).
Uitlenen doen we niet aan (behalve aan een iemand) en het maakt me niet uit wanneer ik ze heb gelezen, als ik ze nog een keer wil lezen doe ik dat gewoon als ik er zin in heb.
En neem van mij aan dat wij in de categorie 'veelboekbezitters' vallen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 22 september 2008 @ 17:11:41 #26
3011 E.T.
pi_61828968
Ik vraag me dan ook altijd af, wat je met zo'n programmaatje moet als je eenmaal al je boeken er in hebt gezet..
Weten of je boek X hebt? Dan loop je toch gewoon naar de kast?
Aan wie je hebt uitgeleend? Ik ben geen bibliotheek en wij zijn erg zuinig op onze boeken.. die gaan dus echt niet zomaar ergens heen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2008 @ 17:15:01 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61829063
Boeken

bij mijn ouders nog dozen vol staan en 4 boekenrekken, en hier nog 2 rekken vol
k heb er echt veel maar goed lees ze wel ook regelmatig
zou later graag van 1 kamer 1 muur vol maken met boeken
later, als ik groot ben

laat ik nu maar eerst uitzoeken hoe en wat te regelen met werk enzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2008 @ 17:16:41 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61829112
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef E.T. het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af, wat je met zo'n programmaatje moet als je eenmaal al je boeken er in hebt gezet..
Aan wie je hebt uitgeleend? Ik ben geen bibliotheek en wij zijn erg zuinig op onze boeken.. die gaan dus echt niet zomaar ergens heen.
oeh uitlenen dat doe ik ook niet meer
nadat mijn ex zo vriendelijk was geweest om mijn o zo zuinig gelezen harry potter paperbacks open te breken tijdens t lezen, want anders klapte t boek dicht
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61829154
A t/m E staat weer in de kast . Nu weer even pauze houden .
Ik ben trouwens bang dat het niet gaat passen meer, als alles netjes staat ipv achter elkaar gestapeld. We hebben een te kleine boekenkast denk ik. (Deze.)

Oh, en een Billy vol met kookboeken en studieboeken. En ik heb bij mijn vader ook nog 2 verhuisdozen met boeken.
pi_61829230
Blegh scheiden gaat ook niet in je koude kleren zitten zeg, en dan denk je dat je alles gehad gehad hebt, lijkt het nog net altijd even erger nog te worden

En ik heb idd ook teveel boeken, kan ze hier zoiezo niet allemaal kwijt.
  maandag 22 september 2008 @ 17:21:11 #31
108648 cattie
lieve moeder
pi_61829260
Wij hebben bij onze laatste verhuizing al onze boeken gesorteerd. Een stapel "waard om te bewaren" met boeken die we graag lezen of waar iets speciaals mee is en "leuk om 1 keer gelezen te hebben". Alle boeken in de 2e stapel hebben we weggegeven, naar de kringloop gebracht enz. Het werd anders echt te gek. De boeken die we nu nog hebben staan (een meter of 10 achter elkaar gok ik), staan op genre in de boekenkast. Uitlenen doe ik ook nauwelijks aan.
pi_61829269
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2008 @ 17:21:34 #33
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61829277
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef _Bar_ het volgende:
Blegh scheiden gaat ook niet in je koude kleren zitten zeg, en dan denk je dat je alles gehad gehad hebt, lijkt het nog net altijd even erger nog te worden

En ik heb idd ook teveel boeken, kan ze hier zoiezo niet allemaal kwijt.
wat gaat er dan nu mis, bar?
sterkte
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 22 september 2008 @ 17:22:18 #34
108648 cattie
lieve moeder
pi_61829303
Wat rot Bar!

Boeken openbreken. Dat doet mijn man ook, tot grote weerzin van mij.
  maandag 22 september 2008 @ 17:22:50 #35
108648 cattie
lieve moeder
pi_61829318
Oh ja, de kookboeken, die reken ik niet eens mee, want die staan in de keuken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2008 @ 17:23:40 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61829342
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:22 schreef cattie het volgende:
Wat rot Bar!

Boeken openbreken. Dat doet mijn man ook, tot grote weerzin van mij.
ja vreselijk is dat, ben jij zo zuinig met een beweging weer een boek verknald
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61829345
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef E.T. het volgende:
Tja smaken verschillen hé
Als je heel veel boeken hebt is een deel van de titel intypen makkelijker dan een paar kasten (en dozen) nakijken.
Uitlenen die ik vrij veel (Daar heb ik niet echt een probleem mee, maar het is bij mij dan ook vooral DVD's) maar ik vergeet altijd aan wie (en ik ken mensen die altijd vergeten dat ze iets lenen)
pi_61829348
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat gaat er dan nu mis, bar?
sterkte
Laat ik het heel simpel zeggen, kleinkleuter gedrag.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2008 @ 17:25:02 #39
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61829374
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:23 schreef JapyDooge het volgende:

[..]

Tja smaken verschillen hé
Als je heel veel boeken hebt is een deel van de titel intypen makkelijker dan een paar kasten (en dozen) nakijken.
das mannen eigen

ik vind t maar niets
weet vaak de naam van de schrijver/titel niet
lang leve visualisatie van de kaft
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61829375
Zo heb ik er een hekel aan als er ezelsoren in mijn boeken aangebracht worden, sindsdien leen ik ook niets meer uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2008 @ 17:25:29 #41
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61829391
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:25 schreef _Bar_ het volgende:
Zo heb ik er een hekel aan als er ezelsoren in mijn boeken aangebracht worden, sindsdien leen ik ook niets meer uit
aaaaaaaaaaah ja dat is ook zo irri!!! of als iemand erin schrijft
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61829420
ik dacht dat ik m`n invisiblemodus uit had gezet
test 1..2..3..? nee?
Saartje
pi_61829461
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
test 1..2..3..? nee?
Ik volg je even niet eigenlijk
  maandag 22 september 2008 @ 17:28:28 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_61829479
Hmmm, invisiblemodus, die ken ik nog niet!
Ik zie je wel. Is er iets?
pi_61829503
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
test 1..2..3..? nee?
je online status is idd nog hidden
pi_61829627
maar om even ontopic te blijven, ik ga ook eens opzoek naar de reep chocolade die hier nog ergens liggen moet, en dan eens even helemaal niks meer doen, en alles weer laten bezinken
  maandag 22 september 2008 @ 17:35:54 #47
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_61829649
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef snoopy het volgende:
Hier liggen de boeken nog op de grond te wachten tot we een goeie boekenkast hebben gevonden
Ik heb ze op kleur gelegd in de hoop dat het er wat minder rommelig uit zou zien
Ha, dat was me opgevallen! Vroeg me al af of ze op kleur uit de verhuisdoos waren gekomen, en of ze dus op de boot op kleur stonden. Weer een raadsel opgelost
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
En in het kader van zo stom heb ik ze al een tijdje niet gehoord; stond vandaag in de rij achter een meisje wat bij de etos vroeg of ze het haar van haar baby ook met antiroosshampoo kan wassen, want hij heeft zo`n last van berg en ze vind het zielig om dat met olie te verwijderen
Ben benieuwd wat het antwoord was! Kon je je inhouden je ermee te bemoeien?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_61829754
Ojee, mevrouw heeft het cd-rek gevonden en trekt alles er een voor een uit en zet het op nette stapeltjes met een hoop tevreden geluiden
Ik laat ze maar even en stop het straks wel weer terug, ze heeft zo'n lol
  maandag 22 september 2008 @ 17:46:32 #49
108648 cattie
lieve moeder
pi_61829872
Ive heeft wel eens een boekentoren gemaakt van 10 dikke boeken. Toch maar even uitgelegd dat dat niet de bedoeling is...

Ik lees nu pas de baby met de antiroosshampoo. Ben toch benieuwd wat het effect zou zijn. Een baby met een afgeschroeide hoofdhuid? Of uitslag van top tot teen?
pi_61829964
Uitslag kan ik me voorstellen maar een afgeschroeide hoofdhuid lijkt me wat overdreven
  maandag 22 september 2008 @ 17:52:31 #51
108648 cattie
lieve moeder
pi_61830027
Antiroosshampoo bijt wel erg! (al is afgeschroeid misschien een tikkeltje over dreven ja )
pi_61830353
Maar goed dat ze het vroeg dan en niet meteen bij de baby heeft gedaan.
Hoe kom je erop?
pi_61830463
Ingrid hoe is het nu met je?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 september 2008 @ 18:26:54 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61830834
Berg is ook hetzelfde als roos Wat een doos!

Bar

Boeken... wij hebben dus onlangs een boekenkast van 7 meter besteld En ik denk dat we hem vol krijgen ook qltel en ik hebben elkaar dan ook leren kennen via een mailinglist over boeken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61830986
Tja ik heb heeel veeel DVD's maar ben begonnen ze allemaal te rippen en op de computer op te slaan. Dan slijten ze niet en hoef ik ze nooit op te zoeken .
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 18:38:55 #56
43556 miss_dynastie
pi_61831135
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ben trouwens bang dat het niet gaat passen meer, als alles netjes staat ipv achter elkaar gestapeld. We hebben een te kleine boekenkast denk ik. (Deze.)
Wij hebben deze in gebruik als kledingkast, daar is-ie heel praktisch voor. Als boekenkast durfde ik het niet aan omdat hij maar 13 kilo mag hebben en volgens mij ga ik daar ruim overheen (veel pockets, maar ook veel vrij zware boeken).
pi_61831271
Tadaa sinds een kwartiertje kan mevrouw los staan
En lang ook, ze staat nu al 8 minuten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2008 @ 18:48:17 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61831389
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wij hebben deze in gebruik als kledingkast, daar is-ie heel praktisch voor. Als boekenkast durfde ik het niet aan omdat hij maar 13 kilo mag hebben en volgens mij ga ik daar ruim overheen (veel pockets, maar ook veel vrij zware boeken).
dat is best weinig ja 13 kilo voor een boekenkast
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 september 2008 @ 19:17:41 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61832263
K weet niet of er mensen zijn die deze slaapzakjes hebben, en of dit de beste plek is maar:

IKEA roept BARNSLIG babyslaapzak terug

IKEA verzoekt klanten die een BARNSLIG babyslaapzak (6-18 mnd) hebben gekocht, deze terug te brengen naar de klantenservice van IKEA. Ze krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug.

IKEA heeft twee meldingen van klanten ontvangen waarbij het stopplaatje aan het uiteinde van de ritssluiting heeft losgelaten van de ritssluiting, waardoor ook het sluitplaatje (het bewegende onderdeel) kan losraken. Beide onderdelen kunnen bij kleine kinderen tot verstikkingsgevaar leiden. Er is geen persoonlijk letsel gemeld.

Het gebrek is veroorzaakt door de mindere kwaliteit van de rits. We zijn gestopt met verkoop en productie van BARNSLIG slaapzakken en we herzien nu onze routines voor het garanderen van de kwaliteit van BARNSLIG.

De veiligheid van kinderen heeft bij IKEA altijd de hoogste prioriteit. Alle producten worden tijdens het ontwikkelingsproces onderworpen aan een uitgebreide risicoanalyse en -beoordeling. Waar mogelijk past IKEA de strengste eisen toe op alle verkoopmarkten. Als een IKEA product niet aan de veiligheidseisen voldoet, wordt het uit het assortiment genomen en pas weer verkocht als we er zeker van zijn dat het veilig in het gebruik is

De slaapzakken zijn in Indonesië geproduceerd en vanaf april 2008 verkocht op alle markten, behalve de VS, Canada en de Verenigde Arabische Emiraten. We verzoeken klanten met een BARNSLIG slaapzak met datumstempel 0745 tot 0824, deze terug te brengen naar een IKEA woonwarenhuis in de buurt. Zij krijgen dan het volledige aankoopbedrag terug. Het datumstempel (jjww) bevindt zich op een label dat binnen in de slaapzak is genaaid.

Neem voor meer informatie contact op met ons gratis telefoonnummer 0800 453 26 49. Wij bieden ons excuus aan voor alle eventuele ongemakken.
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 september 2008 @ 19:35:28 #60
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61832799
Een Expedit maar 13 kilo? Wat vaag!

Ik gebruik ook een Expedit voor mijn boeken en die staat stampvol met boeken (alle vakken met boeken en sommige vakken zelfs een dubbele rij wegens ruimtegebrek). Heb er geen enkel probleem mee, hij vertoond geen instortsymptomen en de plankjes zijn ook niet krom ofzo. En hij is zelfs al een keer weer uit- en in elkaar gegaan wegens verhuizing.
pi_61833299
Dat van de 13 kilo snap ik ook niet helemaal, onze Expedit staat helemaal afgeladen vol, geen plankje die doorbuigt!

-De boeken liggen niet meer op de grond-
pi_61833318
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Berg is ook hetzelfde als roos Wat een doos!

Min of meer wel, het is allebei een vorm van seborrhoďsch eczeem.
Toen mijn dochter na bijna een jaar nog steeds berg had en alle olie en anti-berg pads en eraf krabbelen niet geholpen hadden, heb ik haar haartjes ook gewassen met een heel klein beetje anti-roos shampoo. Berg weg en nooit meer last van gehad. Ook nooit uitslag gehad of iets dergelijks trouwens. Overigens wist ik toen al wel dat ze geen gevoelige huid had oid.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 22 september 2008 @ 19:56:03 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61833395
Maneki!
Is hij al van de wc af?
  maandag 22 september 2008 @ 20:01:06 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_61833560
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:53 schreef Igraine het volgende:

[..]

Min of meer wel, het is allebei een vorm van seborrhoďsch eczeem.
Toen mijn dochter na bijna een jaar nog steeds berg had en alle olie en anti-berg pads en eraf krabbelen niet geholpen hadden, heb ik haar haartjes ook gewassen met een heel klein beetje anti-roos shampoo. Berg weg en nooit meer last van gehad. Ook nooit uitslag gehad of iets dergelijks trouwens. Overigens wist ik toen al wel dat ze geen gevoelige huid had oid.
Ik weet niet hoe oud de baby was waar Maneki het over had, maar het klinkt wel jonger

Wat is er trouwens mis met een half uur poepen? Heerlijk! Boekje erbij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61833683
Hij is er inmiddels af hoor
En baby was een maand of 4..piepjong nog dus
Saartje
pi_61833760
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

13 kilo per plankje zal het wel zijn.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 22 september 2008 @ 20:11:12 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_61833863
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij is er inmiddels af hoor
En baby was een maand of 4..piepjong nog dus
Dat bedoel ik

En stinken nu zeker daar waar hij zat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61833903
Sommige dingen wil je gewoon niet meer weten
Saartje
  Jubileum moderator maandag 22 september 2008 @ 20:13:39 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61833941
Boeken Ik heb maar een bibliotheekabo genomen want mijn portemonnee kan mijn leesdrift niet aan. Ik had een boekenkast in de kamer, maar daar staan nu spelletjes en kinderboeken in en die boeken staan in dozen op zolder. Tijdelijk heeel erg tijdelijk
Boven heb ik nog 2 boekenkasten vol boeken die ik stiekum heerlijk vind om te lezen maar die ik niet in de woonkamer wil hebben, nl diverse chicklit en de rest reserveer ik nu bij de bieb.

* Lois zet de bar vast open*
Een klein vogeltje fluisterde mij in dat onze bardame Leah vandaag jarig is, gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 22 september 2008 @ 20:13:56 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61833947
Zohee wat een smilies

owja vergeet ik nog:
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:59 schreef JapyDooge het volgende:
Hallo allemaal

Ik heb sinds afgelopen nacht OUD ontdekt

Weer een verslaving er bij
altijd leuk als iemand OUD ontdekt, welkom hier!
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 22 september 2008 @ 20:28:56 #71
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61834363
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:13 schreef Lois het volgende:

* Lois zet de bar vast open*
Een klein vogeltje fluisterde mij in dat onze bardame Leah vandaag jarig is, gefeliciteerd
Daar drinken we een glaasje op! Gefeliciteerd Leah.
  maandag 22 september 2008 @ 20:37:54 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_61834626
Leah gefeliciteerd!

Hier is simpelweg al het boekmateriaal zowat op zolder in dozen opgeborgen, in de hoop dat Bert nou toch echt binnenkort daar eens een mooie kast voor me timmert
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61834738
Reinhilde> Ik heb dubbele rijen boeken in de Expedit Is alleen wel wroeten als je net dat ene boek wil hebben.

JapyDooge> Dat DataCrow zag er goed uit!! Ik heb het mijn collega laten zien en hem de link gestuurd, hij was zeer geinteresseerd. Onze versies van BookCollector zijn namelijk niet legaal en hij kan dus niet updaten enzo. Dus ik heb weer gescoord dankzijn jou Tnx!

Proficiat Leah! Prooooooost en nog vele jaren
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61834857
Ik ben ook nieuw hier... Zit eerst nog even vast bij moeilijk zwanger worden maar hoop dat daar snel verandering in komt. En kan in ieder geval hier ook meekletsen, toch?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_61834884
Dat kan natuurlijk ook Syrena! Kunnen we nog even doorgaan met boeken kopen

Leah gefeliciteerd!

Nixxx is thuis, dus nu lekker eten!
pi_61834894
Hoi Sproet-je!

Het eten is trouwens : Indonesische kip met broccoli, sugarsnaps, courgette en bosui in een wrap !
pi_61835090
Leah

sproet-je, welkom hier
  maandag 22 september 2008 @ 20:58:00 #78
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61835173
Natuurlijk kan dat sproet-je, welkom hier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 september 2008 @ 20:59:28 #79
13151 crew  Rewimo
pi_61835216
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Troel het volgende:
Dat bedoel ik

En stinken nu zeker daar waar hij zat
Mwah, kan nooit zo erg zijn als bij ons
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 september 2008 @ 21:00:17 #80
114177 Diaan73
pi_61835249
Leah van harte gefeliciteerd

Wij hebben een boekenkast in de woonkamer en de boeken die wij minder leuk maar toch wel willen houden, hebben we allemaal boven in ons inbouwkast. Lang leve oude huizen met inbouwkasten

Reinhilde wat fijn dat alle boeken weer in de kast staan.

Wat betreft mijn gesprek van vanmiddag met die abonnementenservice: Peaceman gaat morgen ook nog even met die persoon bellen... ook omdat die man mij niet echt behoorlijk te woord stond.... afwachten wat daar uitkomt.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 september 2008 @ 21:00:48 #81
13151 crew  Rewimo
pi_61835264
Leah, gefeliciteerd!
pi_61835294
Fijn dat Peaceman ook nog even gaat bellen, gewoon volhouden!
Nixxx stond net een beetje te zwijmelen bij het wiegje,
pi_61835300
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef Reinhilde het volgende:

Oh, en een Billy vol met kookboeken en studieboeken. En ik heb bij mijn vader ook nog 2 verhuisdozen met boeken.
Hey, die boekenkast (Expedit) hebben wij ook! Heb je er ook van die Lekman-bakken in Reinhilde? Die zijn ook ideaal.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 22 september 2008 @ 21:04:08 #84
114177 Diaan73
pi_61835364
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef Reinhilde het volgende:
Fijn dat Peaceman ook nog even gaat bellen, gewoon volhouden!
Nixxx stond net een beetje te zwijmelen bij het wiegje,
Zow lief, mannen, die staan te zwijmelen....

ga je ook nog fotootje posten in Kinderkamer topic??
Make love, not war ☮
pi_61835850
Flowerbox, we hebben 2 van die stoffen opbergdozen, maar geen bakken.
Er staan toch alleen maar boeken in

Diaan, zodra de babykamer zo ver is dat er spullen in kunnen, ga ik wel foto's posten. Nu staan het bedje, het wiegje, de wagen, het wipstoeltje en de commode, tafeltje met stoeltje, hobbelpaard, speelgoed en box allemaal in de woonkamer...

[ Bericht 3% gewijzigd door Reinhilde op 22-09-2008 21:39:14 ]
  maandag 22 september 2008 @ 21:42:48 #86
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61836463
Heeft het geluk dat een vriendin op een drukkerij werkt

Leuke er van is dat je ook eens onbekende schrijvers tegen komt

Niet om iemand voor de kop te stoten maar Bar ik vind persoonlijk dat je dit soort dingen niet op het net hoort te zetten. Het begint echt een ik klaag over mijn scheiding iets te worden waarbij mar afgeschildert wordt als boeman terwijl we allen weten twee kijven twee schuld.
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 22:37:03 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_61838242
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef Rottdog het volgende:
Niet om iemand voor de kop te stoten maar Bar ik vind persoonlijk dat je dit soort dingen niet op het net hoort te zetten. Het begint echt een ik klaag over mijn scheiding iets te worden waarbij mar afgeschildert wordt als boeman terwijl we allen weten twee kijven twee schuld.
Heb ik ergens iets gemist of iets gewoon anders opgevat, ik vind het nml wel meevallen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61838728
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef _Bar_ het volgende:
Ingrid hoe is het nu met je?
Gaat wel. Op het eind, toen de kist wegging hield ik het niet meer en barstte in tranen uit. Zo erg, dat ik dacht ik flauw ging vallen en snel ging zitten. Blijkbaar ging ik bijna hyperventileren. Ik schaamde me dood. Misschien komt dat mede door de zwangerschap. Frummel was ook behoorlijk druk de hele tijd en 's nachts ookal.
Maar het was wel mooi en er was aardig wat volk gekomen, hadden we niet verwacht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 september 2008 @ 23:05:05 #89
13151 crew  Rewimo
pi_61839141
Ingrid, je hebt ook zoveel spanning gehad de afgelopen tijd, dat moet er een keer uit
pi_61839861
quote:

Ik zal het ook wel verkeerd zien, of lezen, maar ik schilder nergens iemand als boeman af hoor, daarbij zie ik Mar al helemaal geen boeman, we gaan nog steeds op normale voet met elkaar om, en nu ook weer logeerd hij tijdelijk hier.
En daarnaast is hij nog steeds de papa van Thijs en die zou ik nooit als boeman gaan zien.
Dat kleinkleuter gedrag bedoelde ik mee dat we ons daarstraks als kleine kleuters gedroegen. niet meer niet minder.
En ook dat is ondertussen opgelost.
pi_61839883
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:52 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Gaat wel. Op het eind, toen de kist wegging hield ik het niet meer en barstte in tranen uit. Zo erg, dat ik dacht ik flauw ging vallen en snel ging zitten. Blijkbaar ging ik bijna hyperventileren. Ik schaamde me dood. Misschien komt dat mede door de zwangerschap. Frummel was ook behoorlijk druk de hele tijd en 's nachts ookal.
Maar het was wel mooi en er was aardig wat volk gekomen, hadden we niet verwacht.
Afscheid nemen van een dierbare is nooit gemakkelijk, en met een baby in je buik lijkt me zoiets nog moeilijker.
sterkte
  maandag 22 september 2008 @ 23:41:31 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61840144
quote:
Heeft het geluk dat een vriendin op een drukkerij werkt

Leuke er van is dat je ook eens onbekende schrijvers tegen komt

Ik ben het hier eigenlijk wel erg mee eens. Ik vind het altijd een beetje genant als mensen hier hun relatieproblemen enzo gaan posten op zo'n manier .

En Leah, van harte! Sproet-je, welkom hier .

En dan ook nog ff een klaagpost: ik heb een tandafdruk van een dreumes in mijn voorhoofd staan .

[ Bericht 4% gewijzigd door Vivi op 22-09-2008 23:49:42 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 22 september 2008 @ 23:43:17 #93
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61840182
quote:

[..]

Ik heb even iets gemist? Is er een dierbare van je overleden?
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 00:07:23 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_61840779
quote:

[..]

Ah.. niet voor schamen, daar kan jij toch ook niets aan doen. Emoties heb je gewoon niet in de hand.

Had je nog wat aan dat nummer?
  dinsdag 23 september 2008 @ 07:17:48 #95
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61842598
Ingrid Helemaal niet genant, wel heftig voor jou.

En goedemorgen allemaal!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61842606
Sterke dappere Ingrid. Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen, het verdriet moet nog een plekje krijgen... Sterkte
pi_61842614
Goeiemorgen Sugar!
  dinsdag 23 september 2008 @ 07:47:14 #98
3011 E.T.
pi_61842785

Ook goedemorgen.

Ik heb koffie nodig
Veel koffie
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:07:17 #99
24188 Belana
kloon van belana
pi_61842882
leah, nog van harte ook!
* Belana nu even rennen gaat om Liam zo op tijd naar school te krijgen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:48:22 #100
114177 Diaan73
pi_61843274
Ingrid heftig hoor, heel veel sterkte om dit een plekje te geven.
Make love, not war ☮
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:14:58 #101
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61843657
Rennen is dat soms, he? Kind naar school?
Maria was laatst 's nachts een beetje ziek geweest, dus ik wilde haar maar thuishouden. Zegt ze om kwart over 8: "Ik wil toch wel gewoon naar school!" In pyjama nog, ik totaal onopgemaakt (stel je de roddel voor op het schoolplein ) en tóch op tijd komen, he?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61844099
dat had ik vandaag ook, maar gelukkig had ik mezelf al helemaal klaargemaakt
max rolde om kwart over 8 zn bed uit; wil wel speelzaal!! ik ben niet moe.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:49:41 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_61844284
LOL, nou, ik sta regelmatig zonder make-up op school hoor dat komt wel weer als ik thuis ben met ezra, dan kan ik even rustig wakker worden met koffie enzo
stormy waters...
sailin'
pi_61844390
als ik een dag heb dat ik geen zin heb in make up vind ik het echt helemaal geen probleem, maar als ik een dag heb dat ik er wel zin in heb, vind ik het ook echt heel naar als ik niks op mn gezicht heb

dit speeltuinbankje is er trouwens een naar mijn hart thee, chocolade en boeken sluit mij maar op in een kamertje, deze 3 ingrediënten zijn genoeg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61844412
quote:
Op maandag 22 september 2008 23:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb even iets gemist? Is er een dierbare van je overleden?
Mijn tante is op vakantie in Spanje totaal onverwachts overleden.

Moussy, het nr is gedraaid. Mooi nummer, kende ik niet.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:57:40 #106
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61844471
Zonder make-up? Komt voor, maar echt héél zelden. Als ik zelf ziek ben ofzo. En dan gebruik ik alleen maar eyeliner en mascara. Soms meer, maar niet elke dag.

Er stak net een eekhoorn over toen ik liep te rennen in het bos. Wat een dottige beestjes zeg...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_61844571
Ik doe meestal alleen mascara op. Anders heb ik zo'n blotekontengezicht.
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:22:08 #108
114177 Diaan73
pi_61846247
ik doe altijd wat (losse) poeder op om het glimmen te verbergen maar wel heel weinig... verder oogschaduw, mascara en eyeliner. En dan elke dag, behalve als ik een thuishangdag heb. Maar ben altijd erg snel klaar gelukkig.

Hmm moet waterschoentjes maat 31 hebben, maar dat valt nog niet mee. Twan mag morgen afzwemmen voor zn b-diploma en moet dan schoentjes aan. Bij a had hij ze verloren in het water en zouden we ze na de tijd kunnen ophalen, toen we een paar weken later kwamen, waren ze er niet meer....
Make love, not war ☮
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:24:03 #109
61800 Rottdog
pi_61846282
Hier kan ik me dus echt niet druk om maken, al zouden al mijn haren de glorie insteken.
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:25:40 #110
114177 Diaan73
pi_61846320
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef Rottdog het volgende:
Hier kan ik me dus echt niet druk om maken, al zouden al mijn haren de glorie insteken.
ow haren... die moeten ook goedzitten ja.... daar kan ik me dus wel heel erg aan storen... als mn haren niet goedzitten en dat gebeurt de laatste tijd nog weleens.
Make love, not war ☮
pi_61846439
Bij de Anwb winkel misschien Diaan? Daar hebben ze vaak van die waterschoentjes (surfschoentjes)
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:46:27 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61846792
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Mijn tante is op vakantie in Spanje totaal onverwachts overleden.

Moussy, het nr is gedraaid. Mooi nummer, kende ik niet.
Och jee, gecondoleerd Ingrid. Was ze nog niet zo oud?
pi_61846838
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Och jee, gecondoleerd Ingrid. Was ze nog niet zo oud?
Dank je. Ze is 53 geworden.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 11:53:03 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_61846933
Zn sandalen van afgelopen zomer?

Als ik gekapt en gekupt op school moet staan moet ik er om 7 uur uit Ik heb harde lenzen en die moeten eerst altijd ff acclimatiseren voor ik ga kuppen, anders hangt het onder aan mn kin en jank ik mn lenzen er bij uit. Ik sta dus bijna dagelijks 's morgens met bril en haar ine en staart gedraaid bij school
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:54:53 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_61846982
Ik heb werkelijk nooit make-up op. Het is eigenlijk al een uitzondering als ik blanke nagellak op mijn nagels gesmeerd heb

In mijn haar doe ik ook nooit wat. Heerlijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 12:03:41 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_61847181
Ik heb dan wel hele foute kitsch bloemetjes op mn nagels
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:04:27 #117
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61847195
Ik heb alleen mascara op. Maar als ik gewoon naar de winkel ga, of Noah naar kdv brengen ofzow, heb ik er geen problemen mee om zonder mascara te gaan. En sinds mn haar weer langer wordt doe ik daar ook zelden nog gel in. Ik kam het alleen netjes in een scheiding aan de zijkant en dan valt het vanzelf goed verder Maar zonder mascara naar m'n werk, nooit

Gisteren hebben we een weekendje Center Parks geboekt Weekend voor sinterklaas, dus sinterklaas vieren we dan daar. Zijn ook zwarte pieten en ze mogen hun schoen zetten, etc. We gaan samen met mijn ouders en zus. Heb er zo'n zin in!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 12:06:43 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_61847237
Ik 'moet' dit jaar zelf samen met René als zwarte Piet
pi_61847584
Ik moet altijd mascara op anders lijkt het of m`n ogen ondersteboven zitten
en poeier, anders bezorg ik mensen hoofdpijn met m`n glimhoofd
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 12:21:33 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61847592
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:22 schreef Diaan73 het volgende:

Hmm moet waterschoentjes maat 31 hebben, maar dat valt nog niet mee. Twan mag morgen afzwemmen voor zn b-diploma en moet dan schoentjes aan. Bij a had hij ze verloren in het water en zouden we ze na de tijd kunnen ophalen, toen we een paar weken later kwamen, waren ze er niet meer....
ik heb een paar liggen voor je als je wilt.
pi_61847598
Ik heb echt nooooooit nagellak op. Ik vind het wel leuk, maar veel te veel gedoe!
Make-up, ik heb wel een beetje hetzelfde als Pinquit.
Ik doe eigenlijk ook nooit lippenstift op, heel soms lipgloss (zonder kleur), en verder mascara, oogpotlood en oogschaduw. Als ik me opmaak dus.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 12:24:15 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61847654
ik kan helaas nooit meer nagellak op. moet voor het werk de nagels ultrakort houden en nagellak is sowieso verboden. ter compensatie lak ik wel mijn teennagels tegenwoordig
pi_61847743
Ik heb een hele doos met allerlei nagellak, vijltjes, nagelriemdingen.... Ik gebruik het alleen nooit.
pi_61847838
Toen ik in Portugal woonde, liet ik wel elke week mijn nagels doen. Niet dat ik mega-lange nagels had, daar kan ik niet zo goed tegen, en eigenlijk altijd een french manicure. Maar dat kwam vooral omdat het daar zo goedkoop was (maar 6,50!!)
  dinsdag 23 september 2008 @ 12:34:46 #125
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61847873
Lippenstift vind ik de meest onpraktische uitvinding ooit zo ongeveer. Ik gebruik het dus ook nooit. Is leuk voor een uurtje, maar dan wil je wel wat drinken of eten. Met zoenen is het ook ranzig. En je blijft de hele dag door het bijwerken. Het staat mij trouwens ook niet, het accentueert de kleine, 'hoekige' vorm van mond, al ligt dat misschien ook aan de kleur En oogschaduw wil bij mij ook al niet. Als ik dat zeg maar op mijn ooglid doe, dan zit het een uur later helemaal tot mijn wenkbrauw
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 12:39:51 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_61847980
Met lippenstift ben ik gestopt toen ik kinderen kreeg en ze steeds onder de vlekken zaten Maar een glossje of een licht kleurtje gaat er toch nog best wel op.

En mn nagels, ach die zijn kort, en af en toe rommel ik daar een stempeltje op, maar echt helemaal gelakt nooit, ik word daar helemaal gestoord van, na 10 minuten moet het er dan ook weer af M'n teennagels zijn wel altijd gelakt, daar heb ik ook om gepaniekt toen ik moest bevallen... en dan bij alle 3 paniek om mn teennagels
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:13:21 #127
114177 Diaan73
pi_61848687
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:21 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb een paar liggen voor je als je wilt.
Gaan we nooit redden, vrees ik. Twan moet morgen al afzwemmen, ben een beetje laat

Mn ex gaat tussen de middag zn pauzeeven in de stad kijken... en anders rij ik wel even naar de ANWB.

Wat betreft de zomersandalen.. Twan draagt nooit sandalen en heeft de hele zomer op Crocs gelopen verschrikkelijke dingen maar hij vindt ze heerlijk zitten. Daarvoor droeg hij heel vaal teenslippers, veel leuker en hipper.

Lippenstift gebruik ik nooit, ik vind het wel mooi maar vergeet het altijd.... en voor mn nagels alleen blanke nagellak zodat ze mooi glanzen, maar dat vergeet ik vaak ook weer.
Make love, not war ☮
pi_61848703
Make-up wat is dat???
Ik gebruik dat echt alleen in hoge uitzondering, en soms met partijtjes op het werk, maar dan nog is het zo subitel dat geen mens het eigenlijk ziet

Mijn haar is wel weer wat anders, dat moet zoiezo op het werk goed zitten, maar het is aardig kort geknipt dat alleen een beetje mouse al vaak genoeg is om een leuk modelletjes te frutselen.
Al doet het mij er wel aan herrinneren dat ik binnenkort even nieuwe afspraak moet maken bij de kapper, mijn ponny word te lang.

Ik heb trouwens net in een bui mijn toilet lillapaars geschilderd, ziet er wel aardig kleurig uit zo
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:15:13 #129
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61848721
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:06 schreef moussy het volgende:
Ik 'moet' dit jaar zelf samen met René als zwarte Piet
Nou dan kan je lekker gaan zitten kuppen.
En ja, hier gaat de wekker dus wel om 06.45 om te kappen en te kuppen. Maar kan moeilijk ongekapt en gekupt bij mijn klanten aankomen. Daar is het dus wel zo dat uiterlijk telt. Ik zit in een heerlijk oppevlakkig wereldje.

Belana, hoe is het nu met je baan? Zag in het vorig topic iets langskomen, maar zag geen vervolg. Ben wel benieuwd.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:16:25 #130
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61848750
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:13 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb trouwens net in een bui mijn toilet lillapaars geschilderd, ziet er wel aardig kleurig uit zo
Wacht je wel even met toiletteren tot de pot droog is?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 september 2008 @ 13:20:45 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61848850
make up, echt alleen als ik er tijd en zin voor heb
meestal niet dus
borstel door mijn haar, soms wat mascara en klaar is keessie
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61848983
Mijn taart-dingetjes zijn net bezorgd!! Nieuwe kleuren voor icing, MMF, etc, en goudverf, en een hulst-blad-puncher (voor Kerst ), nieuwe taartzaag, kleine knijpflesjes voor koken maar ook kleine bolletjes maken, etc.
Morgen weer lekker aan de bak!
pi_61849298
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wacht je wel even met toiletteren tot de pot droog is?
w ik kan prima naar het toilet hoor
Het zijn de wanden maar

Maar een paarse wc bril is misschien nu ook wel een leuke optie
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:42:57 #134
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61849332
Ai ai ai. Net bracht ik Maria na de lunch weer naar school (race tegen de klok altijd) en krak, breekt mijn fietsketting! Op de heenweg al! En Storm slaapt dan thuis!!!! Ik ben normaal dan een dik kwartier van huis en durf dat net aan. Maar nu moest ik nog een stuk naar school lopen en daarna nog helemaal terug!
Al met al is het goedgekomen, vaart erin en zweet in de nek: totaal een dik half uur van huis geweest. Maar mén, dat is niet leuk!

En nu nog bedenken hoe ik haar weer ga ophalen, Storm eerder wakker maken en weer lopen, vrees ik.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 september 2008 @ 13:45:50 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61849384
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef Sugar het volgende:
Ai ai ai. Net bracht ik Maria na de lunch weer naar school (race tegen de klok altijd) en krak, breekt mijn fietsketting! Op de heenweg al! En Storm slaapt dan thuis!!!! Ik ben normaal dan een dik kwartier van huis en durf dat net aan. Maar nu moest ik nog een stuk naar school lopen en daarna nog helemaal terug!
Al met al is het goedgekomen, vaart erin en zweet in de nek: totaal een dik half uur van huis geweest. Maar mén, dat is niet leuk!

En nu nog bedenken hoe ik haar weer ga ophalen, Storm eerder wakker maken en weer lopen, vrees ik.
das balen, kun je niet of nu naar de fietsenwinkel en vragen of ze m op tijd klaar hebben? of met de fiets van husb gaan?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:49:31 #136
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61849452
Nee, de fiets van S is echt veel te groot en dus eng met stang, dat durf ik niet. En de fietsenmaker is weer een stuk lopen, dan moet ik Storm dus nú al wakker maken, dat vind ik helemaal zielig. (Want ik durf 'm niet opnieuw alleen te laten om naar de fietsenmaker te gaan.)
Dan liever straks wakker maken en lopen naar school weer. Ach, ik moet ook niet zeuren, zo erg is het niet. Ik schrok meer van het idee dat ik langer van huis zou zijn net.
pi_61849464
Zenuwslopend lijkt me dat Sugar.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:50:39 #138
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61849479
Oi Sugar, dat is rot!

Hallo nieuwe OUD-ers!

Ik lees iets over boeken op kleur En iets over een fotojattende Hyver
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61849492
En de buurvrouw kan niet even oppassen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:53:38 #140
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61849544
Nee, heb alleen maar echt oude buurmensen, waarvan er een ziek is en een echt niet-leuk. Dus daar niet echt opties. Ik loop gewoon strakjes weer. So be it.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:06:09 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_61849761
ow lastig he sugar. ik vind dat ook lastig. inmiddels slaapt ezra niet zo lang meer en ik laat Liam 's middags altijd overblijven, dus ik heb er geen last meer van, maar ik snap je probleem. Ik denk dat ik hem nu maar wakker zou maken
stormy waters...
sailin'
pi_61849980
Het wordt zondag superweer... Misschien wel lekker om te gaan lopen of fietsen op de hoge veluwe.

Zou Jen al in een voorzitje kunnen? Of op de rug in een doek en dan fietsen?

Ik zie dat je een bakfiets kan huren...
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:21:13 #143
3011 E.T.
pi_61850044
ik zou gaan lopen

Fietsen met een doek sowieso niet, en zitten in een voorzitje zou voor een paar minuutjes misschien wel kunnen maar het opvangen van hobbels door het ruggetje voor lange tijd zou ik niet meteen doen
pi_61850053
Mijn zusje belde net, en komt even langs voor thee! Leuk vind ik dat, van die onverwachte bezoekjes van mijn zusje.
pi_61850086
ik dacht dat het vandaag trouwens slecht weer zou worden....
maar hier valt het mij reuze mee eigenlijk, heb zelfs de gok gewaagd om mijn kleding op te hangen
pi_61850099
zeker niet met al die hobbels van boomstronken op de veluwe.
Zorg er bij een bakfiets dan ook voor dat je de maxi cosi erin kunt bevestigen. In een bakfiets, in een fietsstoeltje, is net zo slecht als op een gewone fiets. Misschien nog wel slechter omdat een bakfiets minder veert.

Zondag super weer! Daar teken ik voor. Wij gaan naar de efteling zondag!
pi_61850118
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:21 schreef E.T. het volgende:
ik zou gaan lopen

Fietsen met een doek sowieso niet, en zitten in een voorzitje zou voor een paar minuutjes misschien wel kunnen maar het opvangen van hobbels door het ruggetje voor lange tijd zou ik niet meteen doen
Ja, lopen vind ik het park net iets te groot voor.

Als ik de maxicosi nou in de bakfiets zet?
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:24:25 #148
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61850120
Sugar, wij wonen op 5 minuten lopen van school. Maar als Cas slaapt laat ik hem dus ook vaak liggen. Ik heb wel Bixisters tip over genomen van dat briefje op zak. Wel ietsje anders: heb op de babyfoon onze gegevens geplakt met ook noodnummers. Babyfoon redt het zelfs tot aan school, da's ook fijn.
Misschien iets voor een volgende keer om aan te denken.
Maar voor nu, fiets van je moeder lenen? En anders toch wakker maken. Dan maar even chagerijnig, je hebt tenminste dan zelf niet zo'n onaangenaam gevoel.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:28:03 #149
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61850185
in het vorige topic ging het er al over en kreeg vandaag dit onder ogen.

Hallo Allemaal

Vandaag kwam ik deze blog tegen. Het is een berichtje in navolging van de waarschuwing waarop ik de hyve zo gemaakt hebt dat je alleen met toestemming lid kunt worden. De meesten die op onderstaande lijst staan zijn alleen lid van hyves die openbaar zijn. En ik wil tevens niemand zwart maken hiermee. Maar als we hier met z'n allen op kunnen letten dan komen we al heel ver. Mocht er een profiel bij zitten die gemaakt is door iemand die jullie persoonlijk kennen en wel klopt, laat me dit dan even weten. Veel liefs van Anita

natas (81)
gisteren, 21:43
Hallo allemaal!!

De onderstaande profielen zijn niet echt!! De blogs zijn verzonnen en de 's zijn van andere hyvesprofielen afgehaald!!
Zo zijn er meerdere moeders achter gekomen dat HUN kind op de hyves van een of ander ziek persoon terecht is gekomen.
Of zijn er moeders die in ineens HUN zwangere buik als profielfoto zien...

Heel kwetsend en eng natuurlijk, maar laat dit ook een les zijn. Zet je 's prive, het gevaar blijft altijd, want ken je echt iedereen uit je vriendenlijst voor 100%? Maar maak het risico zo klein mogelijk...

Zouden jullie allemaal op de profielen op de 'niet-ok' link willen klikken? Bij een bepaald aantal meldingen worden deze profielen dan verwijderd.
Maar het oorzaak is dan nog niet opgelost natuurlijk, want die persoon kan dan weer nieuwe nepprofielen aanmaken.

Er zijn al mailtjes gestuurd en er is zelfs al door mensen aangifte gedaan bij de politie. Het doel is om van deze persoon het IP-adres te laten blokkeren. Dan is alvast 1 rotte appel van hyves en kunnen we weer even ademhalen voordat de volgende aan de slag gaan.

Waarschuw al je zwangeren, mama's of oma's in je vriendenlijst!

Bij deze een greep uit de lijst nepprofielen:
1. joyce-love-delanen.hyves.nl/?&pageid=7W6OWRBW7XWC84SO4
2. sharon-love-bergen.hyves.nl/
3. sarah-love-marloes.hyves.nl/
4. sarah-vriendin-jil99.hyves.nl/
5. sylvana-love-sanne.hyves.nl/
6. tamara-love-deklein.hyves.nl/
7. sanne-love-sylvana.hyves.nl/
8. sarah-danicha-noah.hyves.nl/
9. aisha-love-deklein.hyves.nl/
10. sarah-isa-love90.hyves.nl/
11. tamara-love-baby.hyves.nl/
12. sarah-kroon-love.hyves.nl/
13. sherfa-baby-deklein.hyves.nl/
14. kim-kroon-love.hyves.nl/
15. sarah-noah-natasja.hyves.nl/

Als je goed oplet zie je dat deze hyves allemaal naam-hyves-naam hebben. En onderling zijn ze aan elkaar gekoppelt. Als je de blogs leest vermoed je dat het OF een kind is die dit schrijft OF een zwakbegaafde. Dat praat het natuurlijk niet goed en daarom moeten deze profielen gewoon weg!!

Bedankt voor jullie medewerking!!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61850249
Ticootje, de maxi-cosi moet met een goede stevige autogordel of een babymee vastgezet worden aan de bakfiets. Ik betwijfel of die in de bakfietsen zitten die je kunt lenen op de hoge veluwe.
Een lose maxi cosi zou ik nooit vervoeren in een bakfiets, bij de eerste de beste boomwortel onder het fietspad lanceer je Jen de bak uit of onderste boven. Dat is echt NIET veilig!!!
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:31:59 #151
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61850285
Hehehe, mijn moeder woont 35 kilometer verderop, dutchie.

Nee, ik maak hem inderdaad sowieso wakker zo, voor het ophalen zelf. En dan loopp ik met de fietskar, die heeft een zwenkwiel. (Of is dat wieltje lek, bedenk ik nu...?) Anyway, ik loop mét Storm. Dat sowieso, dat kan ook helemaal niet anders. Maar niet nog eerder om de fietsenmaker te bezoeken, want dat halen we ook al helemaal niet meer.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:40:23 #152
114177 Diaan73
pi_61850463
Jeetje Sugar, balen is dat zeg.... en weer zo'n gedoe.

Nou mn ex heeft ook geen waterschoenen kunnen vinden, dus heb ik nog een rondje scapino, van haren enz. in de buitenwijken gedaan, zonder succes. Maar... toen kreeg Peaceman het idee dat ik Bristol eens moest bellen en ja hoor daar hebben ze ze nog, geen maat 31 maar wel maat 32. Dat is ook prima. Dus zo de stad in om die op te halen...
Make love, not war ☮
pi_61850470
Zoo bar is nu bij 3 grote woningcorporaties ingeschreven, in de provincie noord-holland, en de ene probeerd het binnen een aantal maanden voor elkaar te hebben, dus een dak boven mijn hoofd, ben benieuwd, heb wel aangegeven dat er niet zo heel veel haast bijzit omdat ik hier nog met mijn werk zit en dat ik dat netjes af wil ronden, dus het mag gerust pas in 2009 zijn.
en dat was opzich geen probleem, terwijl hij sprak over per 1 november.....

Ben eens benieuwd
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:50:53 #154
114177 Diaan73
pi_61850714
Spannend hoor, Bar. Een hele nieuwe fase dan weer ik heb wel een beetje meegekregen wat er allemaal speelt...
Make love, not war ☮
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:59:02 #155
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61850917
35 km? O dan is die optie niet echt haalbaar.

O man, ik zit hier een beetje heel erg blij te wezen. Ben net gebeld door iemand van de selectiecommissie van de modevakbeurs in Nederland. Had van meerdere mensen gehoord dat het heel moeilijk was om daar als nieuweling tussen te komen. Dus ik zat 'm al een beetje te knijpen. Maar we zijn dubbel en dwars goedgekeurd en mogen volgende beurs deelnemen.
(moet wel heel diep in mijn bedrijfsbuidel tasten) Binnenkort even een rondje maken daar en dingen doorspreken. Ik vind dit zo stoer!

En nu moet ik heel dringend de zolder op gaan ruimen, want ze komen met een uur de nieuwe wasmachine brengen. Het is een puinhoop hier nu.
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 15:08:57 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_61851128
Dutch! Stoer zeg
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
jacht naar waterschoenen
Anders had je ook nog ritmiekjes kunnen kopen, of van die surfschoentjes (bij onze action liggen die nog vol op)

Ligt het aan mij .. ik vind het bericht van Snakelady een beetje overbodig, dat je het misschien via hyves doorstuurd ( ) oke, maar volgens mij waren we er al uit dat je uit moet kijken met je gegevens.. En dan het bericht zelf.. hoe lang heeft diegene er voor gestudeerd om iemand voor zwakbegaafd uit te maken?!
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 15:09:59 #157
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61851155
ik kon de schone was niet meer kwijt bij luca dus heb de kast maar eens opgeruimd.
en nu staat er een halve meter broeken (en niet dubbelgevouwen dus )klaar waarvan ik bij de meeste zeker weet dat hij ze niet meer gaat dragen
ik kan er een handeltje in beginnen

en wat dat hyves betreft: mafkezen heb je overal tegenwoordig.
pi_61851296
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik kon de schone was niet meer kwijt bij luca dus heb de kast maar eens opgeruimd.
en nu staat er een halve meter broeken (en niet dubbelgevouwen dus )klaar waarvan ik bij de meeste zeker weet dat hij ze niet meer gaat dragen
ik kan er een handeltje in beginnen

en wat dat hyves betreft: mafkezen heb je overal tegenwoordig.
Kom naar de (ruil) beurs.
  dinsdag 23 september 2008 @ 15:59:39 #159
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61852320
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef moussy het volgende:
Dutch! Stoer zeg
[..]

Anders had je ook nog ritmiekjes kunnen kopen, of van die surfschoentjes (bij onze action liggen die nog vol op)

Ligt het aan mij .. ik vind het bericht van Snakelady een beetje overbodig, dat je het misschien via hyves doorstuurd ( ) oke, maar volgens mij waren we er al uit dat je uit moet kijken met je gegevens.. En dan het bericht zelf.. hoe lang heeft diegene er voor gestudeerd om iemand voor zwakbegaafd uit te maken?!
Dat is toch een terugkerend fenomeen? Blije "onwetende huismoeders" ( . ) die er ineens achterkomen dat het internet groot en boos is en dan dit soort spastische verhalen gaan verspreiden?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 23 september 2008 @ 16:06:26 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61852484
Mss ben ik dan erg naief, maar ik vind het een hoop drukte om niets.
Iemand verzint een onzin verhaal en gebruikt er foto's van anderen bij. Lekker belangrijk denk ik dan.
Zie er het positieven in en voel je gevleid dat ze jouw foto's gebruiken.
pi_61852539
Als ze maar van Jen afblijven
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 16:15:04 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61852701
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:16 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kom naar de (ruil) beurs.
ik vrees dat er voor mij niets te ruilen valt.
de broeken variëren van maat 110 tot 128 en ga voor 134 en 140
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 16:23:34 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_61852896
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:15 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vrees dat er voor mij niets te ruilen valt.
de broeken variëren van maat 110 tot 128 en ga voor 134 en 140
Je wil vast de broeken van René niet ruilen
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 16:25:05 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61852932
als dat betekent dat we over moeten op roze, vrees ik dat ik dat er bij luca niet doorgedrukt krijg
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 16:26:44 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_61852981
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
als dat betekent dat we over moeten op roze, vrees ik dat ik dat er bij luca niet doorgedrukt krijg
ja en skinny jeans en lintjes, strikjes, bandjes en weetikveelwatvoortrutjes

Heul erg OT bij kwantum retro achtige stoffen, 2,50 de meter 3 halen 2 betalen
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 16:32:07 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61853116
retro stoffen
zaterdag maar even kijken dan

ik heb net een oranje vergiet gescoord voor in mijn keuken
en ik ben nog steeds heel erg blij met mijn originele bruin met oranje curver aardappelbak.
lang leve de kringloopwinkel
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 16:36:04 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61853204
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 16:26 schreef moussy het volgende:

[..]

ja en skinny jeans en lintjes, strikjes, bandjes en weetikveelwatvoortrutjes

luca zit meer in zwart en baggy met scheuren, gaten en applicaties enzo.

ik zal zo eens kijken of ik zijn schoolfoto geplaatst krijg

edit: voor de beeldvorming:

DE schoolfoto van dit jaar. (ik vind 'm dramatisch slecht, maar ja, t is mijn kind he )

[ Bericht 26% gewijzigd door lady-wrb op 23-09-2008 16:42:58 ]
pi_61853634
Joh! Keileuke foto Leuke schoenen heeft ie aan trouwens
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 17:06:55 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61854053
ik vind die witte achtergrond afschuwelijk

en de schoenen zijn van geox. luca is er beretrots op
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 september 2008 @ 17:44:06 #170
13151 crew  Rewimo
pi_61855003
Geox is hier ook favoriet Ik heb van die rode raceschoenen voor hem gescoord op eBay

En de foto is slecht belicht door die witte achtergrond, zonde!

Edit: deze

[ Bericht 12% gewijzigd door Rewimo op 23-09-2008 17:50:43 ]
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 17:50:47 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61855131
t is een hobbyfotograaf met professionele prijzen
dr portfolio ziet er ook niet uit
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 17:51:09 #172
37843 lady-wrb
kortaf
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 23 september 2008 @ 17:54:10 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61855194
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:50 schreef lady-wrb het volgende:
t is een hobbyfotograaf met professionele prijzen
dr portfolio ziet er ook niet uit
dat vind ik altijd zo zonde he
a. je hebt geen leuke school fotos
maar b. ze vragen er vaak veel te veel voor de kwaliteit die ze leveren
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 september 2008 @ 17:55:36 #174
13151 crew  Rewimo
pi_61855219
Christans foto was dit jaar juist heel erg leuk
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 18:57:56 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_61856512
Luca kijkt wijs, stoutig en toch wat angstig, mooi kind

Cas trekt naar punk. Laatst liep er een jaren 80 punker voorbij en hij keek hem helemaal na en zei hemels; mooi he mam.... ik vrees dat Cas emo gaat worden of zo, of gewoon gheyyyy kan ie ook kuppen
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:19:13 #176
114177 Diaan73
pi_61857132
quote:
Dutch! Stoer zeg
[..]

Het is uiteindelijk maat 29 bij de Bristol geworden.... en dus gelukt Aan Action denk ik helemaal niet eigenlijk.. Morgenmiddag dus afzwemmen en dan klaar met zwemles... eindelijk na bijna 2,5 jaar.

Dutchie wat stoer dat jullie zijn goedgekeurd en op de beurs mogen staan
Make love, not war ☮
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:22:53 #177
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61857224
Dutch, wat goed! (ik had niet anders verwacht hoor )
Ik vind de schoenen van luca superstoer!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:54:34 #178
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61858206
quote:
Dutch! Stoer zeg
[..]

Nou sorry hoor, wist niet dat ik hier iemand kwaad mee kon doen maar aangezien sommige wel interesse hadden in dit voorval dacht ik dan geef ik even een up-date.
De hyves zijn overigens verwijderd en ik verwijder mezelf ook wel weer van dit topic.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:55:18 #179
3011 E.T.
pi_61858230
dutch, stoer
AFW?

Op zich vind ik de foto van Luca wel erg leuk hoor! Weer eens wat anders dan het standaard portretje, iedereen op dezelfde kruk en klik-klik-klik weer een klas klaar in 15 minuten.

Op het kdv hadden wij ook altijd een schoolfotograaf, de laatste keer hadden we een hele leuke Die fotografeerde de kinderen niet op een kruk.. Hij was gewoon een uur lang op de groep en fotografeerde de kinderen spelend. Tijn kon toen nog niet zitten en die hebben ze over de schouder van een leidster gefotografeerd, zodat hij toch 'los' leek
pi_61858559
Ik vind het wel een heel leuke foto hoor Lady-wrb!
Variety is the spice of life
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:26:48 #181
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61861280
Zooo... manlief komt even zijn nieuwe Bjorn Borg onderbroek laten zien. Of ie wel goed zit.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef E.T. het volgende:
dutch, stoer
AFW?

[ Bericht 54% gewijzigd door dutchie op 23-09-2008 21:32:56 ]
  Jubileum moderator dinsdag 23 september 2008 @ 21:32:35 #182
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61861475
Wat doe je dan hier nog Dutch
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:35:13 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61861575
Pics or it didn't happen!
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:35:44 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61861590
Hij ging 'm alleen even passen en moest daarna naar de w.c. Da's minder romantisch.
En BE, ik denk niet dat hij het waardeert als ik daar foto's ga maken.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:00:05 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61864913
Als mannelijk model Dutch. Alles voor de kunst.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:16:47 #186
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61865505
Morgen krijgt Noah voor het eerst een kindje thuis te spelen. Ik vind het doodeng
Ik ben eigenlijk helemaal niet 'goed' met andere kinderen dan mijn eigen... En wat als ze ruzie krijgen? En natuurlijk heb ik helemaal geen 'verantwoord' snoep in huis. En wrs heb ik ook nog de naam van het kind in kwestie verkeerd geschreven...

Waarschijnlijk valt het allemaal mee en maak ik me druk om niks, maar goed
©Dumbo
pi_61865630
Moussy, wat voor stoffen bij de kwantum? Gordijnstoffen? Staan ze ergens online?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61866350
haha tex, komt vast goed! blijft hij/zij lang? mocht het samen spelen niet zo soepeltjes verlopen dan kun je altijd nog wat boekjes gaan voorlezen, zelf in 't midden zittend uiteraard. of zorgen dat ze allebei iets anders doen. of een eindje met ze gaan wandelen als ze wat energie kwijt moeten.
pi_61866414
dutchie, is BjornBorg een van de merken die je verkoopt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 september 2008 @ 07:18:34 #190
13151 crew  Rewimo
pi_61868660
Tex, als ze erg druk zijn doet een DVD'tje ook wonderen om even wat rust in de tent te brengen
pi_61869531
Ik heb geen idee hoe lang ze blijft. Ze komt om 13 uur dus neem aan tot een uur of 17 ofzow?
Op de creche waren ze onafscheidelijk, en ze gingen trouwen, dus hopelijk zullen ze zich wel gedragen...

Mijn zus is er trouwens ook nog, die werkt in de kinderopvang/BSO dus anders kan zij het mooi oplossen
©Dumbo
  woensdag 24 september 2008 @ 09:00:23 #192
61800 Rottdog
pi_61869532
Tssssk denk lekker een meneer Dutch maar nee worden weer blij gemaakt met niets
  woensdag 24 september 2008 @ 09:03:16 #193
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61869581
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:21 schreef Webkim het volgende:
Moussy, wat voor stoffen bij de kwantum? Gordijnstoffen? Staan ze ergens online?
Ik zat ook al te zoeken! Ik ben nou zo nieuwsgierig dat ik nu naar de Kwantum ga, ik moet toch nog naar Winschoten voor een winterjas voor Tristan.
  † In Memoriam † woensdag 24 september 2008 @ 09:06:40 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_61869634
gordijnstoffen, van oranje bloemen op een bruine achtergrond tot grote rode (en oranje) bollen, echt van alles lag hier. Online kan ik niets vinden.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:18:56 #195
114177 Diaan73
pi_61869824
Tex, succes vanmiddag. Komt vast goed, dat loopt vaak vanzelf....
Make love, not war ☮
  woensdag 24 september 2008 @ 09:35:58 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_61870157
Ruben mag volgende week woensdag naar de opvangfotograaf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61870231
Troel?? Opvangfotograaf?
  woensdag 24 september 2008 @ 09:42:26 #198
3011 E.T.
pi_61870286
ik had al leuke gordijnen bij Kwantum gezien en was van plan deze zaterdag te gaan bestellen, maar zal dan toch nog ff beter rondkijken..
pi_61870303
Ik heb ook nog gordijnen nodig, voor Jen haar nieuwe kamer. Alleen ik koop altijd kant en klaar gordijnen.
pi_61870325
gaat ynske oppassen, troel?
  woensdag 24 september 2008 @ 09:45:56 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_61870359
quote:
Op woensdag 24 september 2008 09:44 schreef bixister het volgende:
gaat ynske oppassen, troel?
Nee, hij mag bij de kinderopvang op de foto
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61870407
Oh, dat heeft Jen ook al gehad, alleen vind ik de foto niet echt heel mooi.

Ik heb echt leuke foto's nodig voor aan de muur te hangen. Bij de volgende meet neem ik gewoon Priscil mee, dan heb ik daar ook eens een mooie foto van.
  woensdag 24 september 2008 @ 10:32:55 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61871508
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:47 schreef bixister het volgende:
dutchie, is BjornBorg een van de merken die je verkoopt?
Nee, zo'n zending via een vriendje en daar weer een buurman van, die heeft weer een neef....
Maar goed, 2 voor ¤ 15 voor zo'n merk niet gek toch?

Tex, maak je toch niet druk. Als ouder ben je helemaal niet belangrijk bij zo'n speelafspraakje. Je mag wat drinken en een koekje geven en verder mag je braaf op de achtergrond toekijken.
pi_61871661
Dutch, zijn ze wel echt?? Of zijn het neppers?
  woensdag 24 september 2008 @ 10:55:22 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61872049
Ze zijn echt echt. Ik denk dat het gewoon een oude partij is ofzo. Originele verpakking en labeltjes, ik kan niks neps ontdekken. Maakt ook niet uit, ze zitten lekker.

Sjongens, ik ben echt even van slag door het nieuws van Evenstar zeg. Wat vreselijk vreselijk vreselijk verdrietig.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:01:37 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61872191
Nou he... ik blijf er ook maar mee in mijn hoofd zitten. Er komt niets uit mijn handen...
pi_61872246
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he... ik blijf er ook maar mee in mijn hoofd zitten. Er komt niets uit mijn handen...
Jah hier ook... ben nog steeds emo. Het doet me echt veel... Ik heb ook gewoon mensen opgebeld om het te delen. Logisch ook. Daar zijn we mensen voor. We hebben de gave om ons in anderen te verplaatsen en mee te leven.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:04:33 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_61872250
Ik heb hier ook al gemeld dat ik niet helemaal in mijn doen ben. Ik hoorde het vanochtend van Anitra.

Oja, en ik heb dus de hele tijd terugflitsen van toen we bij Sixflags waren enzo. Zo raar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 24 september 2008 @ 11:04:37 #209
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61872253
Hier hetzelfde. Het uit mijn doen zijn dan.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_61872309
Gelukkig heb ik wel wat om handen; verhuizing gaat volgende weekend (niet a.s.) plaatsvinden. Dus een hoop te doen om gedachten te verzetten... Maar sjonge... het hakt er in.
  woensdag 24 september 2008 @ 11:07:56 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61872339
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Jah hier ook... ben nog steeds emo. Het doet me echt veel... Ik heb ook gewoon mensen opgebeld om het te delen. Logisch ook. Daar zijn we mensen voor. We hebben de gave om ons in anderen te verplaatsen en mee te leven.
Ik heb ook gelijk F. gebeld toen ik het las vanmorgen.

Oh, en toegegeven, ik vond het zeker vroeger vooral een enorme eikel, maar het hele idee, idd wat Jarno zei, dat je je wel zo rot moet voelen om dit te doen.
F. en ik hadden er dit weekend over, dat het echt zo vreselijk moet zijn om je kindje te verliezen, om hem te moeten missen. Maar om daar zelf voor te kiezen... dan moet het vooruitzicht wel heel zwart zijn...
Heel verdrietig vind ik dat, dat het voor sommige mensen blijkbaar zo uitzichtloos kan zijn...
  woensdag 24 september 2008 @ 11:09:13 #212
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_61872369
En dan de eerste zin van het nieuws op de radio net. Erg wrang.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_61872406
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:09 schreef Noli. het volgende:
.. ja, dat is wel heel wrang idd..
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 september 2008 @ 11:14:51 #214
13151 crew  Rewimo
pi_61872501
Ik moet alsmaar denken aan de FOT-meet een paar jaar geleden, dat was bij een kasteel. Arwen was toen nog niet geboren, en qltel en ik hebben heel veel foto's gemaakt van evenstar en darkmanta toen.

Er komt hier ook niet veel uit mijn handen momenteel...
  woensdag 24 september 2008 @ 11:15:34 #215
114177 Diaan73
pi_61872526
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:09 schreef Noli. het volgende:
Ow idd erg wrang.....

Ik heb Peaceman ook meteen op zn werk gemaild... vreemd hoor. Ik zie ook nog zo hun trouwfoto's voor me. Het blijft ook door mijn hoofd spoken...

PV gaan jullie verhuizen??
Make love, not war ☮
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 24 september 2008 @ 11:18:47 #216
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61872603
Ik ben er ook idd wel een beetje door van slag. Ik kan me zó niet voorstellen hoe zulke uitzichtloosheid moet voelen. Zo erg dat iemand zo diep in de put kan zitten en gewoon geen uitweg meer ziet. Vreselijk.

Ik heb één keer eerder een zelfmoord meegemaakt. Een vriend van me, die kanker had en eruit wilde stappen vóór hij daadwerkelijk écht ziek werd. Euthanasie is niet mogelijk in zo'n situatie, dus heeft hij het zelf maar gedaan. Dat je dat kan, die beslissing nemen en het ook echt te doen! Ik kan daar niet bij Gelukkig maar overigens, want het lijkt me verschrikkelijk, dat je daadwerkelijk die afweging en stap maakt en bedenkt hoe dan en wanneer enzo...
pi_61872807
Een vriendin van mij vond zo een aantal jaren terug haar vader die ook uit het leven gestapt was, dat meisje heeft het er na al die jaren nog erg moeilijk mee.

Dus kan me enigzins indenken hoe dit moet zijn
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 september 2008 @ 11:29:02 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61872889
hoi meiden

gister kennis gemaakt met theatergroep
en toen voelde ik me al niet top.en nu kan ik niet meer slikken of praten

k las t net van evenstar, tis me echt koud op de nek gevallen. k hoop dat ze de fotos van de stoomtreinenmeet nog heeft later voor arwen
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 september 2008 @ 11:30:50 #219
13151 crew  Rewimo
pi_61872934
Mijn oom ook, gevonden door zijn twee zoons. Dat was ook behoorlijk heftig.

En als je naar DM's laatste post kijkt, krijg je achteraf ook kippenvel. Hij schrijft over de muziek die hij "over een paar dagen" wil horen
  woensdag 24 september 2008 @ 11:34:51 #220
114177 Diaan73
pi_61873045
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Mijn oom ook, gevonden door zijn twee zoons. Dat was ook behoorlijk heftig.

En als je naar DM's laatste post kijkt, krijg je achteraf ook kippenvel. Hij schrijft over de muziek die hij "over een paar dagen" wil horen
Ja hij wist toen al wat hij de volgende dag zou gaan doen... pfff lijkt me echt verschrikkelijk.
Make love, not war ☮
pi_61873376
Ik heb me jaren geleden dus wel zo slecht gevoeld dat ik regelmatig nadacht over zelfmoord.
Inmiddels kan ik me er ook totaal niks meer bij voorstellen. Al is het alleen maar vanwege Noah dat ik het nooit zou kunnen doen. Maar dat maakt me dan weer een beetje blij, dat ik me nu zo goed voel vergeleken toen...
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 24 september 2008 @ 12:05:11 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_61873937
Evenstar is stoer en een goede mama... als je de OP leest is ze niet boos op Darkmanta, ik zou afschuwelijk kwaad zijn en hem een egoďst vinden. Een vriend van mij heeft zelfmoord gepleegd en ik heb hem helemaal verrot gescholden dat ie me zo achter gelaten heeft... het ikke ikke ikke effect, terwijl ook hij het enorm zwaar had met zichzelf.
pi_61874696
Eén van mijn beste vrienden heeft 12 jaar geleden zelfmoord gepleegd en had zijn spulletjes verdeeld in huis liggen met briefjes erop wat er voor wie was. En een lijstje met muziek idd. Bad van U2. Ik kan nog steeds slecht naar dat nummer luisteren.
Kwaad ben ik echter nooit op hem geweest, wel veel onbegrip gehad. Omdat hij geen contact meer had met zijn ouders hebben zijn vrienden alles moeten regelen mbt uitvaart, grafsteen en huisafhandeling ed. dat was toen wel heel heftig.

Iemand anders kan wel 1000 redenen bedenken waarom iemand het niet zou moeten doen, maar voor diegene telt maar 1 reden om het wel te doen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_61875003
Ik moet hier even mijn ei kwijt.
Ik loop al de hele ochtend met tranen.
Mijn vader heeft nl hetzelfde gedaan als de vader van Arwen, ik was ook nog zo jong. Ik heb het zeker verwerkt hoor, maar toch, het raakt me nu zo.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:00:59 #225
61800 Rottdog
pi_61875229
Het wordt ook weer opgerakeld Moonah dan wordt je weer eens met je neus op de feiten gedrukt.

Tja weet niet wat ik er van moet vinden, heb wel geleerd dat een mens zo in de knoop kan zitten. Dat dit een uitweg is om alles te vergeten, je pijn, je angst. Lost van Anouk vind ik dan weer toepasselijk.
pi_61875386
Moonah
  † In Memoriam † woensdag 24 september 2008 @ 13:09:37 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_61875429
Jeetje moonah ...

Ik vind het sneu, hoe diep moet je gegaan zijn voor je de beslissing maakt en het ook echt doet denk ik wel eens, 't is niet voor te stellen.
  † In Memoriam † woensdag 24 september 2008 @ 13:13:37 #228
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61875538
Het bericht raakt mij ook heel erg.
Ik kamp zelf met winterdepressie. Normaal hielp lichttherapie daartegen, maar op het moment doet het dat niet goed. Heeft waarschijnlijk te maken met mijn netvliesproblemen, ik neem daardoor het licht blijkbaar heel slecht op met het linkeroog. Aan de Seroxat wil ik nog niet, maar het bericht over DarkManta heef me wel gestimuleerd om nog iets naast de lichttherapie te gaan proberen dus ga ik straks aan de orthomoleculaire ad. Want ik weet hoe diep het kan zakken, en ik ben nu al deels geen leuke moeder meer...

Maar goed, tegen die achtergrond:
Ik vind het geweldig hoe liefdevol en respectvol Evenstar over DarkManta praat! Ook alle respect dat ze zolang samen met hem is geweest en het aangedurfd heeft een gezin te stichten.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 24 september 2008 @ 13:15:21 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61875576
Moonah, jemig joh... kan me voorstellen dat het dan wel even slikken is.
Was je ook zo jong? Tsjonge... wat kan het leven dan blijkbaar zwaar zijn voor iemand...
  † In Memoriam † woensdag 24 september 2008 @ 13:17:34 #230
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61875642
Moonah
en ook voor anderen die een dierbare moeten missen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 24 september 2008 @ 13:17:57 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61875657
Moonahmeis

En toch hoe verrot de situatie nu is, na de posts van evenstar zelf de laatste tijd denk ik echt dat zij het voor 200% helemaal gaat redden met haar meiske.

Nu we het toch over moeilijke dingen hebben wil ik graag iemand noemen waarvoor ik de laatste dagen erg veel bewondering heb gekregen: Jojogirl. You go girl!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61875659
och lieve moonah, wat naar. dan moet zulk nieuws wel extra hard aankomen. het is zo verdrietig inderdaad voor de achterblijvers, zeker als 't zulke jonge kinderen betreft. een goede vriendin van me had 't ook meegemaakt, met haar vader. d'r moeder belandde vervolgens in een psychiatrische kliniek om er nooit meer uit te komen, en de kinderen gingen naar pleeggezinnen. m'n vriendin heeft uiteindelijk 8 jaar geleden dezelfde keuze gemaakt. verschrikkelijk treurig, maar ik wist ook dat zij voortdurend gekweld werd door angsten en depressies die altijd maar weer de kop op staken, ongeacht alle medicijnen die ze kreeg. en ik kon het haar echt niet kwalijk nemen. alleen is 't wel ontzettend triest als iemand het leven kennelijk als zo uitzichtloos en beangstigend ervaart dat hij/zij er voor kiest om eruit te stappen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 september 2008 @ 13:21:06 #233
13151 crew  Rewimo
pi_61875737
Het vergt ook wel moed denk ik, om je vrouw en kind achter te laten. Maar je moet wel heel wanhopig zijn om zoiets te doen. Ik denk dat ik waarschijnlijk ook boos zou zijn. Aan de andere kant, als je iemand heel goed kent en weet waarmee hij worstelt, kun je er ook begrip voor opbrengen. Moeilijk hoor. Ik vind ook dat evenstar het heel mooi omschreven heeft, zonder woede of verwijten...

Moonah
pi_61875800
het houdt mij ook al de hele dag bezig..
kan er ook de juiste woorden niet voor vinden..

Moonah, ook een dikke voor jou!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:24:47 #235
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61875812
Moonah, een hele dikke knuffel, het moet erg confronterend voor je zijn.

Tex, ik vind het verdrietig om te lezen dat je je ooit zo ellendig hebt gevoeld. En Macka, ook een dikke knuffel. Je hoort het zo vaak, het lijkt me vreselijk om me zo te moeten voelen.

Een tijd terug was ik bij een begrafenis van iemand die zelfmoord heeft gepleegd. Ik voelde me zo hypocriet. Zo ontzettend veel mensen die afscheid kwamen nemen van iemand die zich blijkbaar zo eenzaam voelde in het leven, zo alleen was in zijn problemen, dat hij geen uitweg meer zag.
Ik hoop dat Evenstar (die juist zo ontzettend goed schreef in het hoe gaat het topic) op haar manier, samen met haar dochter, goed afscheid kan nemen van haar ex-man en Arwen´s papa.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:24:57 #236
190853 RockabeIIa
pi_61875821
Macka: voor jou en een
pi_61875837
Verstandig Macka. Sterkte.
Toen ik die PPD had, ben ik ook heel diep gezakt, en had ik suicidale gedachten. Ondanks het feit dat mijn lieve Thies er was. Ik heb me daar naderhand ook wel erg schuldig over gevoeld.

Ja BE, ik was ook nog zo jong. En het is me nooit verteld. Ik ben er pas (bij toeval) achter gekomen dat mijn vader er zelf voor heeft gekozen toen ik de 30 al was gepasseerd.
Ik heb ook echt een vader gemist. En dát raakt me nu ook zo. dat zo'n klein meiske zonder een vader gaat opgroeien. Een man die onvoorwaardelijk van je houdt, een rots in de branding, die trots op je is, wiens oogappel je bent. Die vaderliefde... dat is iets dat niemand je ooit nog kan geven. Dat blijf ik missen...
pi_61875890
Oh, mijn scherm stond een beetje lang open.
Dank voor de -en.

Het is wel fijn om er toch even over te praten hier.

En ik ben ervan overtuigd dat Evenstar het heel goed gaat redden met Arwen.
pi_61875925
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef Lishe het volgende:
Een tijd terug was ik bij een begrafenis van iemand die zelfmoord heeft gepleegd. Ik voelde me zo hypocriet. Zo ontzettend veel mensen die afscheid kwamen nemen van iemand die zich blijkbaar zo eenzaam voelde in het leven, zo alleen was in zijn problemen, dat hij geen uitweg meer zag.
Mensen weten het vaak heel goed te verbergen...
  woensdag 24 september 2008 @ 13:36:28 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61876069
Dat begrijp ik Moonah, maar ik vond het heel lastig.
Had je liever gehad dat je het eerder had geweten? Of is dat een stomme vraag? Want ik kan me voorstellen dat het als kind oneerlijker voelt, maar als volwassene juist weer moeilijker om een plek te geven. (Als in; kinderen zijn flexibel(er))
  woensdag 24 september 2008 @ 13:39:47 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61876147
Ik denk idd ook wel dat Evenstar en Arwen het wel gaan rooien samen.

Moonah, dat lijkt me idd ook heel rot, dat je daar past na je 30e achter komt. Het is toch best een heel erg wezenlijk deel van het geheel.
pi_61876295
eenzaam is niet per definitie alleen!!
En eenzaam is niet per definitie een reden voor depressie.
En ga zo maar verder.

Ja evenstar en Arwen komen er zeker wel, ze hebben veel steun en liefde om zich heen.
pi_61876311
Ja Lishe, ik had het zéker eerder willen weten. Ik had gewoon de waarheid willen weten. Als kind heb ik allerlei fantasieën gehad over het hoe, wat en waarom van het overlijden van mijn vader. Toen ik er achter kwam heb ik me enorm bedrogen gevoeld. En niet serieus genomen. Rond mijn 20e nl ben ik op zoek gegaan naar informatie, heb gesprekken gehad met diverse mensen, en nóg is het me niet verteld. Nee, daar ben ik heel boos om geweest.

Goh, Macka, ik vind het echt naar voor je dat je je zo rot voelt... Hopelijk biedt die orthomoleculaire AD je perspectief.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:52:08 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61876450
Anitra, daar zeg je precies het goeie. Eenzaam is niet perse alleen. (Dank je.) Wat je daarna schrijft begrijp ik, en dat was in deze ook niet perse zo. Om mij heen zie ik genoeg andere (en uiteenlopende ) voorbeelde van depressie, alleen is het in mijn omgeving vooral psychotisch.

Moonah, daar had ik niet aan gedacht, dat gevoel van bedrog. Dat weegt natuurlijk ontzettend zwaar.
Het is misschien te laat voor sterkte, maar wel; gewoon, succes met alles rondom dat stuk in je leven.
pi_61876548
Ik vind het echt heel naar nieuws... Als ik me indenk dat Jen zonder papa zou moeten opgroeien springen de tranen me echt in de ogen...
Ik vind het zo zielig voor Arwen.
pi_61876610
Het raakt mij keihard. Ik weet ook wel waarom, ondanks dat ik Darkmanta niet gekend heb...
Als 13-jarig meisje heb ik meegemaakt hoe de vader van mijn beste vriendin, waar ik elke dag thuis was, hetzelfde heeft gedaan. En 2,5 jaar geleden een goede vriendin van mij. En nu merk ik dat ik dat verdriet nooit verwerkt heb. Alleen maar weggestopt. Niet weg. De tranen stromen over mijn wangen, vanwege mijn eigen verdriet dat nog zo rauw is, en me zo goed voor kunnen stellen hoe het is voor Evenstar.
pi_61876789
Ik las het net pas.....

Pfffff wat vreselijk heftig dit.
  woensdag 24 september 2008 @ 14:54:05 #248
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61877816
Ik sluit me bij Rocka aan Macka, dus nu heb je al
Dikke

En Moonah, zo'n situatie weer zien gebeuren gooit heel logisch bij jou ook de boel overhoop. Jij weet immers hoeveel verdriet het met zich meebrengt. Je wilt gewoon niet dat andere mensen zich ook zo voelen. Jij ook een hele hele dikke

Ik schrik echt van de verhalen van jullie allemaal, dat er zoveel mensen zijn die in hun omgeving iemand verloren zijn door zelfmoord.
  woensdag 24 september 2008 @ 14:55:55 #249
24188 Belana
kloon van belana
pi_61877866
het raakt ons allemaal op een bepaalde manier denk ik, het is ook nogal wat zeg, pfff. en we zijn hier toch een gemeenschap, je kent elkaar wel niet echt, maar toch wel een beetje, zou vreemd zijn als het je niet raakt denk ik.

moonah, voor jou een en ook voor macka, goed van je dat je even extra gaat opletten.
stormy waters...
sailin'
pi_61880851
Nav dit topic ging ik snel kijken wat er aan de hand is. Ik ben me ook rot geschrokken.
pi_61881152
Voor iedereen die herinnerd wordt aan gebeurtenissen die op deze lijken:
  woensdag 24 september 2008 @ 20:18:28 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61885811
quote:
Op woensdag 24 september 2008 11:07 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb ook gelijk F. gebeld toen ik het las vanmorgen.

Oh, en toegegeven, ik vond het zeker vroeger vooral een enorme eikel, maar het hele idee, idd wat Jarno zei, dat je je wel zo rot moet voelen om dit te doen.
F. en ik hadden er dit weekend over, dat het echt zo vreselijk moet zijn om je kindje te verliezen, om hem te moeten missen. Maar om daar zelf voor te kiezen... dan moet het vooruitzicht wel heel zwart zijn...
Heel verdrietig vind ik dat, dat het voor sommige mensen blijkbaar zo uitzichtloos kan zijn...
Wat ik veel erger vind is dat je een kind (wellicht) opzadelt met het idee dat papa jouw niet genoeg reden vond om te blijven leven. Onbegrijpelijk vind ik dit soort dingen. Mensen die graag willen leven gaan dood, en mensen die zoveel geluk hebben zien het niet eens.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:21:34 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61885881
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:51 schreef Moonah het volgende:
Ik moet hier even mijn ei kwijt.
Ik loop al de hele ochtend met tranen.
Mijn vader heeft nl hetzelfde gedaan als de vader van Arwen, ik was ook nog zo jong. Ik heb het zeker verwerkt hoor, maar toch, het raakt me nu zo.
Wijffie.... * Geeft Moontje een héle dikke warme knuf..
  woensdag 24 september 2008 @ 20:36:28 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61886302
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat ik veel erger vind is dat je een kind (wellicht) opzadelt met het idee dat papa jouw niet genoeg reden vond om te blijven leven. Onbegrijpelijk vind ik dit soort dingen. Mensen die graag willen leven gaan dood, en mensen die zoveel geluk hebben zien het niet eens.
Ja, dat zei iemand ergens anders ook, dat eerste. Daar zou ik nooit aan gedacht hebben, maar ik kan me voorstellen dat dat idd op enig moment wel kan gaan spelen.

Over je laatste zin... ik geloof best dat hij wist hoeveel geluk hij had de vader van Arwen te zijn, maar dat wil niet zeggen dat het leven dan niet alsnog heel zwaar en gecompliceerd kan zijn.
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me gedachten voorstellen als 'zij heeft niets aan mij als vader, ik kan maar beter...' etc...
  Jubileum moderator woensdag 24 september 2008 @ 20:41:20 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61886441
Ach Moonah toch, wat verdrietig

Het laat me de hele dag al niet los, ik vind het zo triest....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 24 september 2008 @ 20:41:27 #256
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_61886445
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:18 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wees daar maar blij van.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 september 2008 @ 20:47:15 #257
13151 crew  Rewimo
pi_61886635
Voorzover ik het bekijk heeft evenstar begrip voor de motieven van Darkmanta, en die kan ze ongetwijfeld later aan Arwen overbrengen zonder haar het gevoel te geven dat het iets met haarzelf te maken heeft.

Moonah, ik kan me heel goed voorstellen dat jij een ander wilt besparen wat jij mee hebt gemaakt. Dat lijkt me echt afschuwelijk. Heb je enig idee waarom je het niet eerder gehoord hebt? Hebben ze je willen beschermen misschien? Als je er iets over kwijt wilt uiteraard, hoeft natuurlijk niet.
  woensdag 24 september 2008 @ 20:55:13 #258
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61886896
Ik hoorde vandaag Viva la Vida weer van Coldplay en die zet ik altijd harder, geweldige plaat van een supergroep. De tekst geeft misschien iets weer hoe iemand in kan storten.

One minute I held the key
Next the walls were closed on me
And I discovered my castles stand
upon pillars of salt and pillars of sand
  woensdag 24 september 2008 @ 21:27:38 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61888060
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:55 schreef dutchie het volgende:
Ik hoorde vandaag Viva la Vida weer van Coldplay en die zet ik altijd harder, geweldige plaat van een supergroep. De tekst geeft misschien iets weer hoe iemand in kan storten.

One minute I held the key
Next the walls were closed on me
And I discovered my castles stand
upon pillars of salt and pillars of sand
..

Voor allen die helaas zulke tragedies hebben moeten mee maken van dichtbij een warme oprechte
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 24 september 2008 @ 21:33:35 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61888319
Weet Arwen het al, Evenstar? Dat heb ik even gemist namelijk.

En nogmaals hier ook nog een keer; veel sterkte, je komt erg krachtig over iig.
pi_61888435
Moonah wat verschrikkelijk om dat pas zo laat te horen.

Macka, goed dat je nu extra oplet.

En ik snap het ook. Of je nu een prachtig kind hebt of niet, dat besef je dan niet. En als je je dan een slechte ouder voelt heb je daar toch geen waarde in. Gelukkig had ik een reden om te moeten blijven, anders weet ik niet hoe het was gegaan met de PPD. Dat kun je je gewoon niet voorstellen, gelukkig.

Wat ben je weer een ontzettend sterk mens Evenstar!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_61888511
... wat een heftig bankje zo zeg...
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 24 september 2008 @ 21:48:47 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61888911
Laat ik het dan even een andere richting geven; In november komt er weer een nieuwe lading Mr. Jummy's beschikbaar!!!
  woensdag 24 september 2008 @ 21:52:31 #264
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61889047
Arwen weet het nog niet, mijn huisarts regelt dat ik via het ggz rouwbegeleiding krijg die mij en mij in het proces hoe arwen te vertellen etc. te helpen/begeleiden.
  woensdag 24 september 2008 @ 22:00:03 #265
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61889356
Het heeft mij ook de hele dag in zijn greep gehouden.
Ik wens jullie zoveel sterkte, evenstar en kleine Arwen.

Moonah, lieve Moonah,
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2008 @ 22:07:07 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61889607
Ondanks dat ik van nature neerslachtig van aard ben begreep ik ook nooit dat je tot zo'n stap kon komen. Maar ik ga me meer en meer realiseren dat het leven gewoon erg zwaar is. Eigenlijk is elke dag weer knokken tegen kleine en grote teleurstellingen. Ja daar staan ook heel veel mooie dingen tegenover maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die uiteindelijk moe zijn van het knokken. Die inderdaad hun zorgen en de wereld overdacht hebben zoals in het nummer van Bløf en besloten hebben dat ze de moed simpelweg niet meer kunnen opbrengen.

In plaats van het als een egoďstische daad te zien vraag ik me tegenwoordig eerder af hoe gruwelijk moe je moet zijn om gewoon niet meer te willen en kunnen. Hoe eenzaam, grauw en uitzichtloos is de situatie voor die personen in die laatste dagen of misschien wel weken en jaren voor die mensen geweest. Hoeveel pijn hebben ze in stilte geleden om onverwacht deze stap te nemen.
pi_61889927
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ondanks dat ik van nature neerslachtig van aard ben begreep ik ook nooit dat je tot zo'n stap kon komen. Maar ik ga me meer en meer realiseren dat het leven gewoon erg zwaar is. Eigenlijk is elke dag weer knokken tegen kleine en grote teleurstellingen. Ja daar staan ook heel veel mooie dingen tegenover maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die uiteindelijk moe zijn van het knokken. Die inderdaad hun zorgen en de wereld overdacht hebben zoals in het nummer van Bløf en besloten hebben dat ze de moed simpelweg niet meer kunnen opbrengen.

In plaats van het als een egoďstische daad te zien vraag ik me tegenwoordig eerder af hoe gruwelijk moe je moet zijn om gewoon niet meer te willen en kunnen. Hoe eenzaam, grauw en uitzichtloos is de situatie voor die personen in die laatste dagen of misschien wel weken en jaren voor die mensen geweest. Hoeveel pijn hebben ze in stilte geleden om onverwacht deze stap te nemen.
Wat hij zegt.......
  woensdag 24 september 2008 @ 22:20:23 #268
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61890086
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen weet het nog niet, mijn huisarts regelt dat ik via het ggz rouwbegeleiding krijg die mij en mij in het proces hoe arwen te vertellen etc. te helpen/begeleiden.
Oke, dat vroeg ik me af omdat ze wel mee gaat naar de crematie...dat is best short notice dan.
pi_61890247
Wat mooi verwoord Swets, ik ben er helemaal stil van.

Moonah, , ook van Nixxx.

Evenstar, ik vind je zo dapper en sterk, zo kom je nu over. Zo heel veel sterkte wensen wij jou toe.
Reinhilde &Nixxx
pi_61890432
Inderdaad goed gezegd Swets. Dat hele 'life's a struggle' is wel een enorme cliche, maar cliche's zijn vaak cliche's geworden omdat ze zo waar zijn.

En Vief, ik weet het. Ik kom nog 1 zegel tekort.
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 september 2008 @ 22:32:03 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61890540
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke, dat vroeg ik me af omdat ze wel mee gaat naar de crematie...dat is best short notice dan.
k meen ergens gelezen te hebben dat de crematie maandag is.
tis nu woensdag. dan kan ik me heel goed voorstellen dat je graag gebruik maakt van die rouwbegeleiding van de ggz en het arwen morgen of vrijdag vertellen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61891192
lieve evenstar, wat een dag voor jullie.. veel geregel dat erbij komt kijken, en nu moet je 't dus nog aan arwen vertellen ook. wát moeilijk. fijn dat je daar wat begeleiding bij kunt krijgen. het is ergens denk ik wel een voordeel dat ze 't begrip dood nog niet helemaal bevat (ach, wie wel ), ze zal het waarschijnlijk vrij nuchter opnemen; voor haar zullen de pijn en vragen etc denk ik als ze wat ouder is komen. maar daarom is 't wel belangrijk om er eerlijk over te zijn. (mijn hemel moonah, ik kan er echt niet bij dat ze je zoiets belangrijks zo lang onthouden hebben. om laaiend van te worden inderdaad! )evenstar, als je er nu eerlijk over bent (in niet te moeilijke bewoordingen uiteraard, arwen is nog zoo klein), dan kan ze de gebeurtenissen op haar eigen tempo en niveau verwerken, stukje bij beetje, en kun je haar daarin begeleiden. in elk geval niet erover gaan liegen, dat lijkt me uiteindelijk echt veel pijnlijker. in elk geval nogmaals erg veel sterkte gewenst, ik zit hier al steeds met een samengeknepen maag als ik erbij stil sta vandaag, hoe moet het jullie wel niet vergaan...

swets toch! zo ken ik je niet.

zelfmoord als laf of egoistisch betitelen heb ik altijd als erg kortzichtig beschouwd. 't vergt me nogal een moed, en je moet je wel verschrikkelijk klote voelen om zo zelf de dood te verkiezen (en 't nog te doen ook). op zich vind ik ook echt dat als iemand zich zo voelt hij het volste recht heeft om deze keuze te maken. maar dat neemt niet weg dat 't hartstikke verdrietig is dat hij die noodzaak kennelijk voelde. en 't is zo verdomd onomkeerbaar he.
pi_61892141
Uit ervaring weet ik dat mensen die zelfmoord plegen absoluut niet egoďstisch zijn, vaak denken ze te handelen met het idee dat dat het beste is voor hun naasten en zichzelf.
Enorm in de knoop met zichzelf en het leven, wat voor ons een speldenprikje is kan voor hun de druppel zijn. (zal verder niet uitweiden over hoe en wat dat doet niet ter zake)

Het een plek geven is zo moeilijk, ik leef daarom enorm mee met mensen die dit mee maken want hoe leg je een kind uit waarom de vader niet meer verder kon, misschien wel wilde maar gewoon weg niet kon! Daar kunnen wij met de pet nog niet bij laat staan een kindje.

Evenstar wat enorm goed dat je hulp hebt gevraagd, zit hier met de tranen in mijn ogen en kan me geen voorstelling maken van hoe jij je moet voelen

Moonah, ze hadden het nooit zolang voor je mogen verzwijgen daar mag je best boos en verdrietig om zijn.
Aan de andere kant begrijp ik je moeder ook wel weer, je wilt je kind geen verdriet doen, en ik denk dat er vroeger ook meer taboe lag op zelfdoding en hulpverlening zal ook mager zijn geweest toen der tijd.
Daarmee praat ik het niet goed hoor, maar maak je moeder geen verwijten ze dacht juist te handelen en je te beschermen tegen verdriet, zoals alle moeders hun kind willen beschermen
Mama van Isa en Ties
pi_61892258
Ik zat me net te bedenken... hoewel OUD best vaak verweten wordt een kliek te zijn vind ik het nu wel heel mooi, zoals evenstar en Arwen gesteund worden. Virtueel omarmen zowat. Gebeurt vaak hier, met heftige dingen, ik noem Tans Ayden, die maar zo kort mocht zijn, en recent de met Down geboren Isis van Jojogirl.

Dat oppervlakkige 'gevaarlijke' wereldwijdeinternetweb kan mensen soms erg veel goed doen / helpen. Vind ik mooi.

That being said ga ik maar eens te bedde.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61892736
quote:

Hier raak je, wat mij betreft, wel iets..
pi_61894313
Bleeeegh. ik ben vanavond heel erg dronken geworden en heb met vrienden erover gepraat en gejankt.
Morgen weer een nieuwe dag. Voor mij wel.

Arwen...
Evenstar
pi_61896198
Als je weg wilt... de deur staat hier open Moonah..

Evenstar, als wij een kaartje willen sturen naar jou en Arwen, kan dat? Of vind je dat vervelend? Of via een centraal adres ofzo? Of zeg ik iets doms, dat kan ook. Het voelt zo machteloos om niks te kunnen doen. Maar misschien als Arwen dan over 10 jaar die kaartjes ziet, dat ze er ergens wat kracht uit kan halen als ze het moeilijk heeft. Jij ook natuurlijk, maar jij weet toch al dat we aan je denken.
*OUD heilige*
  donderdag 25 september 2008 @ 08:36:17 #278
190853 RockabeIIa
pi_61896492
Goed idee, Yps

Moonah, hopelijk valt de kater mee
  donderdag 25 september 2008 @ 08:39:58 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61896529
Ik was idd ook al op zoek naar het adres. Wil graag een kaartje sturen.
Het kaartje ligt al naast me op het bureau.

Ik hoop dat je de nacht een beetje ok doorgekomen bent Evenstar. Als ik merk hoe het bij mij in mijn hoofd blijft ronzingen bedenk ik me dat dat voor jou nog zo heel veel meer moet zijn...

Oh, en over dat sterke... je mag ook best eens schreeuwen hoor, het blijft natuurlijk ook gewoon heel vreselijk. Hoewel je dat inmiddels volgens mij prima weet, maar doe wat je hart je in geeft.

Moonah
  Jubileum moderator donderdag 25 september 2008 @ 08:50:44 #280
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61896665
Dat zijn hele wijze woorden Swets
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2008 @ 08:52:14 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_61896685
Meisjes, via Anitra, gewoon ff een PM sturen.

en Moonah wat moet dit naar zijn voor je
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 09:29:46 #282
13151 crew  Rewimo
pi_61897228
Ik had al met Anitra afgesproken om via haar een kaartje te sturen inderdaad.

Gisteren heb ik met qltel nog wat herinneringen op zitten halen aan de fotosessie die we met FOT hebben gehouden bij het kasteel. evenstar was toen nčt zwanger van Arwen. qltel had nog een hele mooie foto van ze
pi_61897285
quote:

Vond je gisterenochtend eerst vrij cynisch over het gebeuren. Maar hier sla je zo enorm de spijker op z`n kop.
Damn, zit gewoon te janken hier. Zo goed verwoord dit en ook best wel op ons van toepassing hier, al is de situatie hier gelukkig nog niet toaal uitzichtloos maar dat knokken maken wij elke dag mee, leven dan ook bij de dag.
pi_61897318
Elke dag knokken tegen kleine en grote teleurstellingen?

Wow. Ben ik dan enorm naief ofzo dat ik dat totaal niet heb? Niet dat ik wil ontkennen dat het leven zijn tegenslagen kent, maar zo zwaar als Swets het neerzet ervaar ik het gelukkig niet zeg. En ik schrik er ook van dat iedereen zich daar zo in herkent eigenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 09:38:12 #285
13151 crew  Rewimo
pi_61897376
Ik voel dat ook niet zo hoor Jarno. Teleurstellingen heeft iedereen natuurlijk maar ik vat dat niet op als knokken tegen het leven.

Maar voor sommige mensen voelt dat blijkbaar zo. En ik prijs me gelukkig dat ik dat niet heb.
pi_61897457
Nee hoor Jarno, ik denk niet dat je daar naďef in bent. Ik ervaar het leven ook niet zoals Swets dat omschrijft.

Mijn hemel, wat was ik dronken gisteravond!
En nu dus een kater ja...

Goed idee Yps, ik wil ook graag een kaart sturen aan Evenstar en Arwen.
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2008 @ 09:44:09 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_61897504
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:35 schreef Jarno het volgende:

Wow. Ben ik dan enorm naief ofzo dat ik dat totaal niet heb? Niet dat ik wil ontkennen dat het leven zijn tegenslagen kent, maar zo zwaar als Swets het neerzet ervaar ik het gelukkig niet zeg. En ik schrik er ook van dat iedereen zich daar zo in herkent eigenlijk.
Ik herken me er godzijdank niet in. Ik vind het allemaal veel te mooi om me overal druk om te maken.
  Jubileum moderator donderdag 25 september 2008 @ 09:44:12 #288
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61897506
Ik herken dat 1e stuk ook niet Jarno, maar refereerde meer aan Swets' laatste alinea. Die vind ik zo treffend...

Even lekker dronken is goed Moonah, alleen de dag erna is altijd zo
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61897573
Even mensen met een depressie buiten beschouwing gelaten dan he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_61897625
Helaas herken ik onze situatie er wel in. Sorry had moeten zeggen dat ik de man van Anitra ben.
Godzijdank zijn er voor ons ook mooie dingen waar we van kunnen genieten waardoor we het hier vol kunnen houden. Of zoals Aniet zelf zegt: "Ik heb geen andere keuze als doorgaan"
pi_61897673
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:49 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
Sorry had moeten zeggen dat ik de man van Anitra ben.
Dat verklaart e.e.a. wel ja, wist ik niet.
pi_61897922
Ik wil eigenlijk ook wel een kaartje sturen...
  donderdag 25 september 2008 @ 10:06:05 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61897980
Mensen die een kaartje willen sturen, zou dat zeerwaarderen, ik wil voor arwen een mooi album maken en een mooie " papa" doos met herinneringen etc.. en zou het fijn vinden als daar ook wat kaarten bij zitten, zodat ze kan zien dat er toch veel goedheid in een mens zit.
Gezien de woonsituatie e.d. en ik niet mijn ouders hen adres graag geef.. gelieve dit via Anitra te doen..
  donderdag 25 september 2008 @ 10:07:17 #294
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61897999
Swets, wat een wijze woorden. Ik sta wel even met mijn mond open van verbazing dat jij dit zegt, had dit niet achter jou gezocht. Dat je zo naar het leven kijkt. Het verschil zit 'm erin dat jij wel ziet dat er genoeg moois is om voor te knokken.

Evenstar, wilde je niet aan het huilen maken met die tekst. Maar die tekst bleef zo hangen bij mij toen ik het weer gehoord had, moest het opzoeken en hier neerzetten.
  donderdag 25 september 2008 @ 10:09:59 #295
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61898062
Swets je woorden.. gewoon omdat je bent wie je bent blijf altijd zo

Dutchie.. huilen is goed.. het is mooi.. en muziek is mooi.. er zijn zoveel mooie nummers, mooien texten.. en DM zij andere grote liefde was naast Arwen muziek.. het horen het voelen het maken..
pi_61898191
Het laat ons allemaal niet los hč?
Voor alle mensen die elke dag 'knokken' :
  donderdag 25 september 2008 @ 10:44:02 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61898818
Toch denk ik dat zulke dingen moeten gebeuren soms, hoe spijtig ook.. om je weer even met beide benen op de grond te zetten, je de kleine prachtige dingen van het leven te laten zien, niet alles maar voor lief te nemen.. ook al is het menselijk om dat wel te doen, en doen we dat vaak.. en daarom soms heel even zulke verdrietige dingen moeten ervaren.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2008 @ 10:44:08 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61898821
quote:

Het is toch elke dag weer een gevecht tegen fileleed, onnadekende bazen, onbegrip van een partner, wellicht ontslag achteruitgang in inkomen verlies van een dierbare. Iedereen ervaart toch elke dag grote en kleine tegenslagen. De meeste zijn gelukkig klein en zelfs de grote tegenslagen zijn voor de meeste van ons geen reden om bij de pakken neer te gaan zitten.

Maar in ieder leven komt een periode dat het lijkt dat alle tegenslagen zich in 1 keer aan dienen en ik me voorstellen dat als je door welke omstandigheid dan ook al jaren worstelt met het leven dat je dan gewoon de moed niet meer heb.

Het heeft dus niet zozeer betrekking op mezelf.
  donderdag 25 september 2008 @ 11:04:39 #299
3011 E.T.
pi_61899265
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:

Het heeft dus niet zozeer betrekking op mezelf.
*opgelucht ademhaalt*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 september 2008 @ 11:11:33 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61899398
Ik ben sowieso veel te arrogant en narcistisch. Het "de wereld kan niet zonder mij" syndroom.
  donderdag 25 september 2008 @ 11:22:41 #301
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_61899595
quote:

Ik zei net tegen Knut, dat ik zo blij ben dat ik het leven zo absoluut niet ervaar. En ik scrhik ook best dat zoveel mensen het wel zo zien. Doet me beseffen hoe gelukkig ik blijkbaar ben. Ik ervaar het leven als heel fijn.

Toch kan ik me wel voorstellen dat je zelfmoord pleegt en ik zie het zeker ook niet als egoistisch. Hoe eenzaam en verlaten moet je je voelen. Hoe rot, om dit te doen.

Een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')