Nee, hij mag bij de kinderopvang op de fotoquote:
Nee, zo'n zending via een vriendje en daar weer een buurman van, die heeft weer een neef....quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:47 schreef bixister het volgende:
dutchie, is BjornBorg een van de merken die je verkoopt?
Jah hier ook... ben nog steeds emo. Het doet me echt veel... Ik heb ook gewoon mensen opgebeld om het te delen. Logisch ook. Daar zijn we mensen voor. We hebben de gave om ons in anderen te verplaatsen en mee te leven.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Nou he... ik blijf er ook maar mee in mijn hoofd zitten. Er komt niets uit mijn handen...
Ik heb ook gelijk F. gebeld toen ik het las vanmorgen.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Jah hier ook... ben nog steeds emo. Het doet me echt veel... Ik heb ook gewoon mensen opgebeld om het te delen. Logisch ook. Daar zijn we mensen voor. We hebben de gave om ons in anderen te verplaatsen en mee te leven.
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:09 schreef Noli. het volgende:
En dan de eerste zin van het nieuws op de radio net. Erg wrang.
Ow idd erg wrang.....quote:Op woensdag 24 september 2008 11:09 schreef Noli. het volgende:
En dan de eerste zin van het nieuws op de radio net. Erg wrang.
Ja hij wist toen al wat hij de volgende dag zou gaan doen... pfff lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Mijn oom ook, gevonden door zijn twee zoons. Dat was ook behoorlijk heftig.
En als je naar DM's laatste post kijkt, krijg je achteraf ook kippenvel. Hij schrijft over de muziek die hij "over een paar dagen" wil horen
Mensen weten het vaak heel goed te verbergen...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef Lishe het volgende:
Een tijd terug was ik bij een begrafenis van iemand die zelfmoord heeft gepleegd. Ik voelde me zo hypocriet. Zo ontzettend veel mensen die afscheid kwamen nemen van iemand die zich blijkbaar zo eenzaam voelde in het leven, zo alleen was in zijn problemen, dat hij geen uitweg meer zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |