Anders had je ook nog ritmiekjes kunnen kopen, of van die surfschoentjes (bij onze action liggen die nog vol op)quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
jacht naar waterschoenen
Kom naar de (ruil) beurs.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik kon de schone was niet meer kwijt bij luca dus heb de kast maar eens opgeruimd.
en nu staat er een halve meter broeken (en niet dubbelgevouwen dus)klaar waarvan ik bij de meeste zeker weet dat hij ze niet meer gaat dragen
ik kan er een handeltje in beginnen
en wat dat hyves betreft: mafkezen heb je overal tegenwoordig.
Dat is toch een terugkerend fenomeen? Blije "onwetende huismoeders" (quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef moussy het volgende:
Dutch! Stoer zeg![]()
[..]
Anders had je ook nog ritmiekjes kunnen kopen, of van die surfschoentjes (bij onze action liggen die nog vol op)
Ligt het aan mij .. ik vind het bericht van Snakelady een beetje overbodig, dat je het misschien via hyves doorstuurd () oke, maar volgens mij waren we er al uit dat je uit moet kijken met je gegevens.. En dan het bericht zelf.. hoe lang heeft diegene er voor gestudeerd om iemand voor zwakbegaafd uit te maken?!
ik vrees dat er voor mij niets te ruilen valt.quote:
Je wil vast de broeken van René niet ruilenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vrees dat er voor mij niets te ruilen valt.
de broeken variëren van maat 110 tot 128 en ga voor 134 en 140
ja en skinny jeans en lintjes, strikjes, bandjes en weetikveelwatvoortrutjesquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
als dat betekent dat we over moeten op roze, vrees ik dat ik dat er bij luca niet doorgedrukt krijg
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:26 schreef moussy het volgende:
[..]
ja en skinny jeans en lintjes, strikjes, bandjes en weetikveelwatvoortrutjes
dat vind ik altijd zo zonde hequote:Op dinsdag 23 september 2008 17:50 schreef lady-wrb het volgende:
t is een hobbyfotograaf met professionele prijzen
dr portfolio ziet er ook niet uit
Het is uiteindelijk maat 29 bij de Bristol geworden.... en dus geluktquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef moussy het volgende:
Dutch! Stoer zeg![]()
[..]
Anders had je ook nog ritmiekjes kunnen kopen, of van die surfschoentjes (bij onze action liggen die nog vol op)
Nou sorry hoor, wist niet dat ik hier iemand kwaad mee kon doen maar aangezien sommige wel interesse hadden in dit voorval dacht ik dan geef ik even een up-date.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:08 schreef moussy het volgende:
Dutch! Stoer zeg![]()
[..]
Ligt het aan mij .. ik vind het bericht van Snakelady een beetje overbodig, dat je het misschien via hyves doorstuurd () oke, maar volgens mij waren we er al uit dat je uit moet kijken met je gegevens.. En dan het bericht zelf.. hoe lang heeft diegene er voor gestudeerd om iemand voor zwakbegaafd uit te maken?!
quote:
Ik zat ook al te zoeken! Ik ben nou zo nieuwsgierig dat ik nu naar de Kwantum ga, ik moet toch nog naar Winschoten voor een winterjas voor Tristan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:21 schreef Webkim het volgende:
Moussy, wat voor stoffen bij de kwantum? Gordijnstoffen? Staan ze ergens online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |