Mijn tante is op vakantie in Spanje totaal onverwachts overleden.quote:Op maandag 22 september 2008 23:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb even iets gemist? Is er een dierbare van je overleden?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:24 schreef Rottdog het volgende:
Hier kan ik me dus echt niet druk om maken, al zouden al mijn haren de glorie insteken.
Och jee, gecondoleerd Ingrid. Was ze nog niet zo oud?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Mijn tante is op vakantie in Spanje totaal onverwachts overleden.
Moussy, het nr is gedraaid. Mooi nummer, kende ik niet.
Dank je. Ze is 53 geworden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Och jee, gecondoleerd Ingrid. Was ze nog niet zo oud?
ik heb een paar liggen voor je als je wilt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm moet waterschoentjes maat 31 hebben, maar dat valt nog niet mee. Twan mag morgen afzwemmen voor zn b-diploma en moet dan schoentjes aan. Bij a had hij ze verloren in het water en zouden we ze na de tijd kunnen ophalen, toen we een paar weken laterkwamen, waren ze er niet meer....
Gaan we nooit redden, vrees ik. Twan moet morgen al afzwemmen, ben een beetje laatquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb een paar liggen voor je als je wilt.
Nou dan kan je lekker gaan zitten kuppen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:06 schreef moussy het volgende:
Ik 'moet' dit jaar zelf samen met René als zwarte Piet
Wacht je wel even met toiletteren tot de pot droog is?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:13 schreef _Bar_ het volgende:
Ik heb trouwens net in een bui mijn toilet lillapaars geschilderd, ziet er wel aardig kleurig uit zo
w ik kan prima naar het toilet hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:16 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wacht je wel even met toiletteren tot de pot droog is?
das balen, kun je niet of nu naar de fietsenwinkel en vragen of ze m op tijd klaar hebben? of met de fiets van husb gaan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:42 schreef Sugar het volgende:
Ai ai ai. Net bracht ik Maria na de lunch weer naar school (race tegen de klok altijd) en krak, breekt mijn fietsketting! Op de heenweg al! En Storm slaapt dan thuis!!!! Ik ben normaal dan een dik kwartier van huis en durf dat net aan. Maar nu moest ik nog een stuk naar school lopen en daarna nog helemaal terug!![]()
![]()
Al met al is het goedgekomen, vaart erin en zweet in de nek: totaal een dik half uur van huis geweest. Maar mén, dat is niet leuk!
En nu nog bedenken hoe ik haar weer ga ophalen, Storm eerder wakker maken en weer lopen, vrees ik.
Ja, lopen vind ik het park net iets te groot voor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:21 schreef E.T. het volgende:
ik zou gaan lopen![]()
Fietsen met een doek sowieso niet, en zitten in een voorzitje zou voor een paar minuutjes misschien wel kunnen maar het opvangen van hobbels door het ruggetje voor lange tijd zou ik niet meteen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |