quote:Op maandag 22 september 2008 16:22 schreef Reinhilde het volgende:
ejknabniutleepS
En weer verder!
Lekker kopje thee voor Diaan, doe mij ook maar.
En de boeken blijven nog lekker even op de grond liggen!
Ja precies, helpenquote:Op maandag 22 september 2008 16:24 schreef Ticootje het volgende:
Helpen?? Jij aanwijzen, hij inruimen. Jij hebt toch al gesorteerd??
SWETSSSSSS, JARNO, FIVE!!! Er is nog eentje hoor!quote:Op maandag 22 september 2008 14:11 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Ik ben hier wel zeldzaam als vader geloof ik
Daar heb je handige software voor waar je alles in kan bijhoudenquote:Op maandag 22 september 2008 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Bij ons staan de boeken op een bepaalde volgorde van genre geloof ik, daar heb ik me niet mee mogen bemoeien dat heeft Peaceman allemaal gedaan. Ik weet in ieder geval dat alle Engelse bij de Engelse boeken staan en dat alle boeken die met muziek te maken hebben bij elkaar staan en al mijn boekenseries staan ook bij elkaar. Ik mag me daar niet mee bemoeien, zelfde geldt ook voor de cd's zo'n 750!!maar die staan wel allemaal op alfabetische volgorde en dat vind ik soms nog lastig zoeken.
En bijna-papa Nixxx. Die gaat ook vast wel weer wat actiever fokken als de babykamer klaar is!quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb trouwens ook een keer mijn boeken op kleur gezet. Staat leuk in de boekenkast, maar een crime als je een bepaald boek zoekt. Dus na 2 dagen toen weer alles op alfabet gezet
.
Welk software is dat? Lijkt me erg handig... we lenen ook vaak boeken uit en weten vervolgens niet waar ze blijven.quote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef JapyDooge het volgende:
Zo, nu durf ik weer met een gerust hart de posten zonder de angst te hebben dat ik als man een nieuw topic moet openen hier
edit:
[..]
Daar heb je handige software voor waar je alles in kan bijhouden
Alles 1x invoeren en er een nummertje op plakken en klaar. Kun je het altijd makkelijk terugvinden, kijken aan wie je het hebt uitgeleend, bijhouden waneer je het voor het laatst gekeken/gelezen hebt, enz.
Ik gebruik het voor m'n DVD's
DVD Collector toevallig?quote:Op maandag 22 september 2008 16:31 schreef JapyDooge het volgende:
Zo, nu durf ik weer met een gerust hart de posten zonder de angst te hebben dat ik als man een nieuw topic moet openen hier
edit:
[..]
Daar heb je handige software voor waar je alles in kan bijhouden
Alles 1x invoeren en er een nummertje op plakken en klaar. Kun je het altijd makkelijk terugvinden, kijken aan wie je het hebt uitgeleend, bijhouden waneer je het voor het laatst gekeken/gelezen hebt, enz.
Ik gebruik het voor m'n DVD's
Voor DVD's gebruik ik DoBs: http://dobs.cyberde.nl/ (gratis en zeer compleet).quote:Op maandag 22 september 2008 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welk software is dat? Lijkt me erg handig... we lenen ook vaak boeken uit en weten vervolgens niet waar ze blijven.
Die software ken ik nietquote:Op maandag 22 september 2008 16:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
DVD Collector toevallig?
Ik heb ooit BookCollector gehad, kon je het ISBN van het boek intypen en dan ging ie in databases zoeken naar de gegevensIk had alleen echt VEEL te veel boeken daarvoor. Mijn collega, biebmiep in hart en nieren, heeft nog een poging gewaagd, hij ging dan ook nog de voor- en achterkant van z'n boeken inscannen
Okay dankjewelquote:Op maandag 22 september 2008 16:46 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Voor DVD's gebruik ik DoBs: http://dobs.cyberde.nl/ (gratis en zeer compleet).
Als je ook dingen als boeken enzo wil bijhouden: http://www.datacrow.net/index.html
Hierin kun je boeken, cd's, dvd's, spellen en veel meer in bijhouden en het is gratis
Volgens mij is er ook een Nederlandse vertaling te downloaden (mocht je dat fijn vinden).
Die laatste heb ik zelf nooit geprobeerd maar ik heb van anderen begrepen dat het een héérlijk programma is (weet niet welke smaak)
Edit:
[..]
Die software ken ik nietmaar misschien heb je ook wat aan Datacrow
Ja eigenlijk wel. Als ik toen al een Domestic Goddess was, had ik daar vast aan gedacht. Maar helaas, dat goddelijke is iets nieuwsquote:Op maandag 22 september 2008 16:44 schreef dutchie het volgende:
Reinhilde, dan had je wel een soort index moeten maken van welke boeken er onder rood staan en welke onder blauw.
Haha npquote:Op maandag 22 september 2008 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay dankjewelga ik eens proberen als ik thuis zit... heb straks toch ruim 4 maanden "vrij"
oeh uitlenen dat doe ik ook niet meerquote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef E.T. het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af, wat je met zo'n programmaatje moet als je eenmaal al je boeken er in hebt gezet..
Weten of je boek X hebt? Dan loop je toch gewoon naar de kast?
Aan wie je hebt uitgeleend? Ik ben geen bibliotheek en wij zijn erg zuinig op onze boeken.. die gaan dus echt niet zomaar ergens heen.
wat gaat er dan nu mis, bar?quote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef _Bar_ het volgende:
Blegh scheiden gaat ook niet in je koude kleren zitten zeg, en dan denk je dat je alles gehad gehad hebt, lijkt het nog net altijd even erger nog te worden![]()
En ik heb idd ook teveel boeken, kan ze hier zoiezo niet allemaal kwijt.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:22 schreef cattie het volgende:
Wat rot Bar!![]()
Boeken openbreken.Dat doet mijn man ook, tot grote weerzin van mij.
Tja smaken verschillen héquote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef E.T. het volgende:
Ik vraag me dan ook altijd af, wat je met zo'n programmaatje moet als je eenmaal al je boeken er in hebt gezet..
Weten of je boek X hebt? Dan loop je toch gewoon naar de kast?
Aan wie je hebt uitgeleend? Ik ben geen bibliotheek en wij zijn erg zuinig op onze boeken.. die gaan dus echt niet zomaar ergens heen.
Laat ik het heel simpel zeggen, kleinkleuter gedrag.quote:Op maandag 22 september 2008 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat gaat er dan nu mis, bar?
sterkte
das mannen eigenquote:Op maandag 22 september 2008 17:23 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen hé
Als je heel veel boeken hebt is een deel van de titel intypen makkelijker dan een paar kasten (en dozen) nakijken.
aaaaaaaaaaah ja dat is ook zo irri!!! of als iemand erin schrijftquote:Op maandag 22 september 2008 17:25 schreef _Bar_ het volgende:
Zo heb ik er een hekel aan als er ezelsoren in mijn boeken aangebracht worden, sindsdien leen ik ook niets meer uit
Ik volg je even niet eigenlijkquote:Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik dacht dat ik m`n invisiblemodus uit had gezet
test 1..2..3..? nee?
je online status is idd nog hiddenquote:Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik dacht dat ik m`n invisiblemodus uit had gezet
test 1..2..3..? nee?
Ha, dat was me opgevallen! Vroeg me al af of ze op kleur uit de verhuisdoos waren gekomen, en of ze dus op de boot op kleur stonden. Weer een raadsel opgelostquote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef snoopy het volgende:
Hier liggen de boeken nog op de grond te wachten tot we een goeie boekenkast hebben gevonden![]()
Ik heb ze op kleur gelegd in de hoop dat het er wat minder rommelig uit zou zien
Ben benieuwd wat het antwoord was! Kon je je inhouden je ermee te bemoeien?quote:Op maandag 22 september 2008 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
En in het kader van zo stom heb ik ze al een tijdje niet gehoord; stond vandaag in de rij achter een meisje wat bij de etos vroeg of ze het haar van haar baby ook met antiroosshampoo kan wassen, want hij heeft zo`n last van berg en ze vind het zielig om dat met olie te verwijderen
Wij hebben deze in gebruik als kledingkast, daar is-ie heel praktisch voor. Als boekenkast durfde ik het niet aan omdat hij maar 13 kilo mag hebben en volgens mij ga ik daar ruim overheen (veel pockets, maar ook veel vrij zware boeken).quote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef Reinhilde het volgende:
A t/m E staat weer in de kast. Nu weer even pauze houden
.
Ik ben trouwens bang dat het niet gaat passen meer, als alles netjes staat ipv achter elkaar gestapeld. We hebben een te kleine boekenkast denk ik. (Deze.)![]()
dat is best weinig ja 13 kilo voor een boekenkastquote:Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben deze in gebruik als kledingkast, daar is-ie heel praktisch voor. Als boekenkast durfde ik het niet aan omdat hij maar 13 kilo mag hebben en volgens mij ga ik daar ruim overheen (veel pockets, maar ook veel vrij zware boeken).
Min of meer wel, het is allebei een vorm van seborrhoďsch eczeem.quote:Op maandag 22 september 2008 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Berg is ook hetzelfde als roosWat een doos!
Ik weet niet hoe oud de baby was waar Maneki het over had, maar het klinkt wel jongerquote:Op maandag 22 september 2008 19:53 schreef Igraine het volgende:
[..]
Min of meer wel, het is allebei een vorm van seborrhoďsch eczeem.
Toen mijn dochter na bijna een jaar nog steeds berg had en alle olie en anti-berg pads en eraf krabbelen niet geholpen hadden, heb ik haar haartjes ook gewassen met een heel klein beetje anti-roos shampoo. Berg weg en nooit meer last van gehad. Ook nooit uitslag gehad of iets dergelijks trouwens. Overigens wist ik toen al wel dat ze geen gevoelige huid had oid.
13 kilo per plankje zal het wel zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben deze in gebruik als kledingkast, daar is-ie heel praktisch voor. Als boekenkast durfde ik het niet aan omdat hij maar 13 kilo mag hebben en volgens mij ga ik daar ruim overheen (veel pockets, maar ook veel vrij zware boeken).
Dat bedoel ikquote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij is er inmiddels af hoor
En baby was een maand of 4..piepjong nog dus
quote:Op maandag 22 september 2008 13:59 schreef JapyDooge het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb sinds afgelopen nacht OUD ontdekt
Weer een verslaving er bij
Daar drinken we een glaasje op!quote:Op maandag 22 september 2008 20:13 schreef Lois het volgende:
* Lois zet de bar vast open*
Een klein vogeltje fluisterde mij in dat onze bardameLeah vandaag jarig is, gefeliciteerd
![]()
Mwah, kan nooit zo erg zijn als bij onsquote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Troel het volgende:
Dat bedoel ik
En stinken nu zeker daar waar hij zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |