Idd, Feyenoord een penalty onthouden en Suarez en Verthongen geen rood gegevenquote:
wereldnieuwsquote:Op zondag 21 september 2008 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook hier relevant: De Sjonnies uit elkaar......
Soms kan je ineens best iets hebben dat ik denk jij verdient een knuffelquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roxettequote:Op zondag 21 september 2008 15:58 schreef LosingMyWay het volgende:
Roxette, je vraagt je af waar ze gebleven zijn ... ach zijn nu waarschijnlijk een paar bejaarden die ergens in een bejaardentehuis hun leven zitten te slijten.
Er zijn pas 23 topics over geweest...quote:Op zondag 21 september 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben het echt helemaal kwijt hoe het ook alweer moest en wat ik moet doen
Ja, heeft zelfs nog bij mij op school gezetenquote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef LastRequest het volgende:
Die NECfans hier, kennen jullie Bart van Brakel?
Grab your glocks when you see 2Pac, Call the cops when you see 2Pacquote:Op zondag 21 september 2008 17:03 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
![]()
"Five shots couldn't drop me, I took it and smiled" ... dat waren tenminste nog eens dissen.
nein. en hoezo superingewikkelde stations? niemand verplicht het je tochquote:Op zondag 21 september 2008 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar daar zijn ze meteen bezig met superingewikkelde stations enzo
Maar je kan het beeld niet draaien of wel?
Ja nou ik had net ijzererts naar een erts fabriek, stationnetje ernaast dat laden enzo, maar hij deed niksquote:Op zondag 21 september 2008 17:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
nein. en hoezo superingewikkelde stations? niemand verplicht het je tochje mag ook gewoon losse lijntjes leggen als je wil.
I Fucked your bitch you fat mother fucker. Dé distrack.quote:Op zondag 21 september 2008 17:03 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
![]()
"Five shots couldn't drop me, I took it and smiled" ... dat waren tenminste nog eens dissen.
Yep, Death Row was da shit ... toen meende rappers het nog ... "Who shot me? But you punks didn’t finish, Now you’re ‘bout to feel the wrath of a menace… Nigga, I hit ‘em up."quote:Op zondag 21 september 2008 17:15 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Grab your glocks when you see 2Pac, Call the cops when you see 2Pac
Je vraag gewoon posten in het OpenTTD-topic, meisjes worden altijd wel geholpen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja nou ik had net ijzererts naar een erts fabriek, stationnetje ernaast dat laden enzo, maar hij deed niks
Dat laden en lossen dat je dat expliciet moet orderen kan ik me ook niet meer herinneren
Maar even half ontopic, welkom en wat is je binding met Nijmegen?
Geweldig labelquote:Op zondag 21 september 2008 17:21 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Yep, Death Row was da shit ... toen meende rappers het nog ... "Who shot me? But you punks didn’t finish, Now you’re ‘bout to feel the wrath of a menace… Nigga, I hit ‘em up."
[ afbeelding ]
Mja kloot liever zelf eerst ff aan ipv meteen vragen te gaan stellenquote:Op zondag 21 september 2008 17:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je vraag gewoon posten in het OpenTTD-topic, meisjes worden altijd wel geholpen.
Mijn binding met nijmegen is dat ik er geboren ben en er woon.
Ja en Morganequote:
Wie is je ex?quote:Op zondag 21 september 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en Morganeen jeffrey de roock en mijn ex + wat vrienden van hem
Zo ken nog best een aantal mensen van jullie school![]()
Dat ... of Puff Daddy. Die was namelijk de eerste keer nog al verbaast dat 2pac het overleefd had.quote:Op zondag 21 september 2008 17:22 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Alleen die Suge Knight weet volgens mij over de dood van 2Pac.
Puff Daddy was van die shooting in 1994. Met de fatale in 1996 heeft hij denk ik niks te maken.quote:Op zondag 21 september 2008 17:31 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Dat ... of Puff Daddy. Die was namelijk de eerste keer nog al verbaast dat 2pac het overleefd had.
....quote:Op zondag 21 september 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shoarmaschotel, alhoewel ik plof nu wel
Tja, het was wel goed voor Bad Boy Records ...quote:Op zondag 21 september 2008 17:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Puff Daddy was van die shooting in 1994. Met de fatale in 1996 heeft hij denk ik niks te maken.
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?quote:Op zondag 21 september 2008 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik laat m altijd bij t station maken maar daar heb je niks aanop de hoek van de groesbeekseweg/heyendaalseweg/coehoornstraat ergens zat er een volgends mij.......
quote:Op zondag 21 september 2008 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
'Ontzeg agressors alle hulp' pvda gaat weer stemmen winnen als dit plan doorgaat,,,, op t eerste oog lijkt het mij ook een goed plan.... pietje jij weet er vast meer van? en mikkie jij kan... ow, laat maar je hebt een ban whehehehe!!!!
Ye, keer een band laten maken voor 8 e ofzo. Huisgenoot nieuwe ketting erop laten zetten voor 11 e.quote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?
ik vond het niet schokkend ofzo volgends mij was t met n 10tje klaar voor t plakken k weet niet of die vervangen moet worden? dan zal t iets meer zijnquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?
Redelijk prijzig, als je de Van Oldenbarneveltstraat afloopt richting de St. Anna heb je vrij dichtbij een goedkope aan je linkerkantquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vorige keer moest ik 8 euro betalen voor mijn achterbandquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
dat is niet Slank de herfst in verantwoordquote:Op zondag 21 september 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shoarmaschotel, alhoewel ik plof nu wel
quote:Op zondag 21 september 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is niet Slank de herfst in verantwoord
Deze reeks gaat dan ook niet slank de herfst in.quote:Op zondag 21 september 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Weet niet zeker of die nog open is, als je tenminste die bedoelt bij kruising heyendaalseweg, groesbeekseweg?quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar op/bij de groesbeekse weg moet er ook één zitten.
Daarom post ik het daar ook nietquote:Op zondag 21 september 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tijdens de intro heeft mijn medemama daar ergens met een kindje een fietsheengebracht.quote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet niet zeker of die nog open is, als je tenminste die bedoelt bij kruising heyendaalseweg, groesbeekseweg?
Nou in my defense, dat was een fucked up fiets waarvan ik geen fietsenpomp had voor het ventiel.quote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kunnen fokkers tegenwoordig niet meer zelf een band plakken?die 15 minuten werk is toch niet zo erg?
Als jij het nu eens voor 5 Euro gaat doen, heb je meteen een excuus om weer een stuk met je brommertje te crossenquote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kunnen fokkers tegenwoordig niet meer zelf een band plakken?die 15 minuten werk is toch niet zo erg?
neequote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje burgertrutjes, jullie eten toch nooit om 18u?
Normaal als ik rond half 6 de swarmaboer bel is het er een keer om kwart over 6 half 7. Vandaag waren ze schnellquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb al een beter baantje dan toen ik 15 was en bij de appie werkte hoorquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jij het nu eens voor 5 Euro gaat doen, heb je meteen een excuus om weer een stuk met je brommertje te crossen
quote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tijdens de intro heeft mijn medemama daar ergens met een kindje een fietsheengebracht.
Autoventielquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou in my defense, dat was een fucked up fiets waarvan ik geen fietsenpomp had voor het ventiel.
Vóór 1900 op zondag iigquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maakt niet uit, je moet wat over hebben voor luie studentjesquote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb al een beter baantje dan toen ik 15 was en bij de appie werkte hoor
Lekker uit de ovenquote:
Wat doe je voor een werk?quote:Op zondag 21 september 2008 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
Aloha
Weer vers vanaf het werk, vandaag zo fakking rustig, dat ik over 8 uur werk gemiddeld 3 calls per uur had
Volgende keer neem ik m'n huiswerk wel mee
lul !! !!quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Callcenter van Online
"Heeft u al geprobeerd uw modem te resetten?"
Wanadoo > Orange > Onlinequote:Op zondag 21 september 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Online, dat is toch 't nieuwe orange / wanadoo?
Geen idee, maar jij weet wat er te doen is blijkbaar!quote:Op zondag 21 september 2008 19:10 schreef LosingMyWay het volgende:
Kronenburgerpark was dat niet dat park dat bekend stond als een hangplek voor ...
Ik technische helpdesk bij Alicequote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Callcenter van Online
"Heeft u al geprobeerd uw modem te resetten?"
Ik zit bij Cendrisquote:Op zondag 21 september 2008 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zit je boven me?
Of zit je bij het station?
quote:
Jahoor!quote:
Zxzw? Festival in Tilburg, hele week lang, met vooral nieuwe onbekende ontdekbare bandsquote:
tenzij ze net uit de blender komenquote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
eendenkuikentjes zijn vaak ook geel
Swarma!quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tenzij ze net uit de blender komen
dat ze me niet in moeten plannen idd, morgen gaan ze de planning maken dus zal het even doorgevenquote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma heb je je werk op 10-10 afgezegd?!?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tenzij ze net uit de blender komen
Misschien had je die laatste hijs toch ff moeten weigeren.quote:Op zondag 21 september 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
Zo anders ben je even licht in je kop.
Ik rook nietquote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien had je die laatste hijs toch ff moeten weigeren.
Met roken of blowen?quote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben sinds vandaag precies 2 maanden gestopt
rouwperiode wegens mikkiequote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zondagavond fastchat is ook niet meer wat 't geweest is.
Omdat het erbij hoort, tochquote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Roken![]()
Blowen nog maar 1x per week
Maar je mist nu wel het eerste concert, das misschien wel jammer.quote:Op zondag 21 september 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
preciesik heb alles al meegemaakt dus ja dan kan ik de meet niet missen
Ja zou het eerlijk gezegd niet kunnen missen denk ik. Heb het dit weekend toevallig niet gedaan en heb er ook niet veel behoefte toe op dit moment. Maar af en toe smak ik toch echt wel naar een lekker vers jointjequote:
Downloaden is toch illegaalquote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt gekocht, als in geld betalen, oh noes.
Anders ik wel. Maarja ik word dan ook geclassificeerd als junk door iedereenquote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja zou het eerlijk gezegd niet kunnen missen denk ik. Heb het dit weekend toevallig niet gedaan en heb er ook niet veel behoefte toe op dit moment. Maar af en toe smak ik toch echt wel naar een lekker vers jointje
*meldquote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke malloot doet dat dan ook
Pas maar op anders pakken ze je rijbewijs ook afquote:
Ja had dat imago ook een tijdje volgens mij, of dat heb ik nog steeds. Afgelopen zomer was ik op vakantie en kwam ik een of andere student tegen uit Nijmegen die mij kende onder de naam Jeroen Knetter.quote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maarja ik word dan ook geclassificeerd als junk door iedereen
Indeed.quote:Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja had dat imago ook een tijdje volgens mij, of dat heb ik nog steeds. Afgelopen zomer was ik op vakantie en kwam ik een of andere student tegen uit Nijmegen die mij kende onder de naam Jeroen Knetter.![]()
Maar er gaat (bijna) niks boven een lekker jointje + biertje en wat vage muziek
Heb je het wel eens meegemaaktquote:Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, als je te hard rijdt pakken ze je rijbewijs af. Dat dus.
Is dan ook al een tering tijd geleden, en echt wie enne noob wil ik niet zeggenquote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti is gepwnd wie unne n00b
Ja dus, heb momenteel dan ook geen rijbewijs. Klinkt erger dan het is hoorquote:
Wil je er over praten?quote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dan ook al een tering tijd geleden, en echt wie enne noob wil ik niet zeggen
Veronica, is toch jaren 80-90?quote:Op zondag 21 september 2008 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha toepasselijk lied op veronica
Tracy chapman - Fast car
No shit! sherlockquote:Op zondag 21 september 2008 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Veronica, is toch jaren 80-90?
Had een gechiptunede BMW 330D geleend voor een bedrijfsfeest, woensdagnacht om 3:00 net van de snelweg. Was een automaat en dan dat laatste stuk vanaf de snelweg tot mijn huis was een lange weg. Dus ik met mijn superduffe hoofd dat gas in en in een van de zijstraatjes was net een inbraak geweest dus patrouille auto die mij met een noodgang daar voorbij zag stuiven. Dus bye bye zwaai zwaai.quote:
Ja, die zender sla ik altijd over! Das de sky-radio zender voor huppelkutjes, no offence heurquote:
idd zo noob ben ik nu ook weer nietquote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dan ook al een tering tijd geleden, en echt wie enne noob wil ik niet zeggen
nou, ik moet m weer op nieuw halen, half jaar voorwaardelijk gekregen. Minimum van 10 rijlessen en heb nog een verplichte cursus rijveiligheid moeten volgen.quote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd zo noob ben ik nu ook weer niet
maar hoe is t gekomen ? en hoelang ben je m totaal kwijt, en wat was de boete ?
Niet bepaald, Huppelkutjes zijn imo de mensjes die denken dat de tranceversies en coverversies van deze nummers de originele versies zijnquote:Op zondag 21 september 2008 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die zender sla ik altijd over! Das de sky-radio zender voor huppelkutjes, no offence heur
Je kreeg em niet na zoveel maanden terug? Dan heb je wel ontiegelijk hard gereden?quote:Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou, ik moet m weer op nieuw halen, half jaar voorwaardelijk gekregen. Minimum van 10 rijlessen en heb nog een verplichte cursus rijveiligheid moeten volgen.
Je gaat je nog verdedigen ook! Ik zou bijna denken dat je je toch aangesproken voelde!quote:Op zondag 21 september 2008 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet bepaald, Huppelkutjes zijn imo de mensjes die denken dat de tranceversies en coverversies van deze nummers de originele versies zijn
jup, ik kreeg ook geen geldboete van de rechter omdat ik dus die cursus moest dokken en dat nieuwe rijbewijs (lessen+examen).quote:Op zondag 21 september 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je kreeg em niet na zoveel maanden terug? Dan heb je wel ontiegelijk hard gereden?
Hoe dat zoquote:Op zondag 21 september 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti is echt zeh badguy van dit topic
230!quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup, ik kreeg ook geen geldboete van de rechter omdat ik dus die cursus moest dokken en dat nieuwe rijbewijs (lessen+examen).
Het was op een provinciale weg, dus waar je 80KM/h mag. Mag jij raden hoe hard ik reed.
175?quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Het was op een provinciale weg, dus waar je 80KM/h mag. Mag jij raden hoe hard ik reed.
113quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup, ik kreeg ook geen geldboete van de rechter omdat ik dus die cursus moest dokken en dat nieuwe rijbewijs (lessen+examen).
Nee ik wilde even mijn irritatie weergeven over mensen die zo over goede nummers denkenquote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je gaat je nog verdedigen ook! Ik zou bijna denken dat je je toch aangesproken voelde!
Ik wou je alleen even op de kast jagenquote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee ik wilde even mijn irritatie weergeven over mensen die zo over goede nummers denken
quote:Op zondag 21 september 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat winnen we trouwens als we het goed hebben?
Een intervieuw met Guus de held!
Denk je dan dat ik er iedere keer weer afklimquote:Op zondag 21 september 2008 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even op de kast jagenDat gaat altijd zo fijn bij jou! Misschien kan je er beter een trapje naast zetten voor het gemak, ms-pacman-ik-hap-alles!
Ik ben grootverbruiker.quote:
Moet ... kijk jouw ouders heb je nog goed onder de duim.quote:Op zondag 21 september 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gaan slapen maar totaal niet moe.
Nou die video waar ze het over had is allang te verkrijgen, dus zo nieuw is dat stukje nou ook weer nietquote:Op zondag 21 september 2008 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
de dirty sanchaz uitleg was wel grappigverder beetje saai
luister na het weefgetouwquote:Op zondag 21 september 2008 23:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja en nu?
Net Wanted gekeken, leuke film hoor
Geef mij het andere werk van die regisseur maar, veel beterquote:Op zondag 21 september 2008 23:52 schreef LosingMyWay het volgende:
Wanted is een goede actie film.
Is dat nu sarcasme of ...quote:Op zondag 21 september 2008 23:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef mij het andere werk van die regisseur maar, veel beter
Nee, Day Watch en Night Watch zijn 10 keer beterquote:
Op IMDB staan ze niet al te hoog aangeschreven als ik naar de ratings kijk ... nu ben ik sowieso niet zo'n fan van Fantasy en Horror. Bovendien heb ik nog zo'n 200 films op mijn te kijken lijstje staan ... dus ik denk dat de volgende russische film eerder Vozvrashcheniye zal zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, Day Watch en Night Watch zijn 10 keer beter
Zijn dan ook Russische films, niet echt mainstream, meer cult.quote:
Huppelkutjes die alleen biosfilms kijkenquote:
Ach een beetje suspension of disbelief ... maar fantasy is niet aan mijn besteedt, heb me onlangs stierlijk verveeld bij het kijken van The Fall. De enigste fantasy film die mijn kan bekoren is El Laberinto del fauno. Kijk liever naar films zoals ...quote:Op maandag 22 september 2008 00:11 schreef HostiMeister het volgende:
Ja totaal niet horror, maar voornamelijk fantasy. Prachtig gefilmd en een veel beter verhaal dan wanted. Met dat tering weefgetouw en dat belachelijke einde
Heb je daar nog tips voor?quote:Op maandag 22 september 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
Dude, zelfs ik PM met geile foksletjes
Aaah liefquote:Op zondag 21 september 2008 17:14 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja, heeft zelfs nog bij mij op school gezeten
Onze kippenkuikens waren zelfs juist grijs ipv geel.quote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
eendenkuikentjes zijn vaak ook geel
JALOERSquote:Op zondag 21 september 2008 21:37 schreef Nielez het volgende:
[..]lol.
Ik ga pitten, morgen Jason Mraz, ns zien of ik ergens nog tijd kan vinden om te posten.
Verslag van mraz komt later.
Ik ga hier waarschijnlijk spijt van krijgen, maar wat is DMquote:
Domeinmodellering, SQL en zulksquote:Op maandag 22 september 2008 09:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga hier waarschijnlijk spijt van krijgen, maar wat is DM
http://www.studiegids.sci(...)master/course/14179/quote:Op maandag 22 september 2008 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Domeinmodellering, SQL en zulks
quote:Op maandag 22 september 2008 09:50 schreef swarmahoer het volgende:
liefe klasgenooten ik kom niet wand ik heb een cursus speeling groeten coktailprikker
om half 11 1 uur theorie CAD tekenen, heb ik al een vink/cijfer voor, 7.0. Dan 's middags rond een uur of 3 ergens een tutoruurtje, voor een project waar ik al een 9.1 voor heb staan. Punt wat ik never nooit zal verbeterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |