Misschien had je die laatste hijs toch ff moeten weigeren.quote:Op zondag 21 september 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
Zo anders ben je even licht in je kop.
Ik rook nietquote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien had je die laatste hijs toch ff moeten weigeren.
Met roken of blowen?quote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben sinds vandaag precies 2 maanden gestopt
rouwperiode wegens mikkiequote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zondagavond fastchat is ook niet meer wat 't geweest is.
Omdat het erbij hoort, tochquote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Roken![]()
Blowen nog maar 1x per week
Maar je mist nu wel het eerste concert, das misschien wel jammer.quote:Op zondag 21 september 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
preciesik heb alles al meegemaakt dus ja dan kan ik de meet niet missen
Ja zou het eerlijk gezegd niet kunnen missen denk ik. Heb het dit weekend toevallig niet gedaan en heb er ook niet veel behoefte toe op dit moment. Maar af en toe smak ik toch echt wel naar een lekker vers jointjequote:
Downloaden is toch illegaalquote:Op zondag 21 september 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Echt gekocht, als in geld betalen, oh noes.
Anders ik wel. Maarja ik word dan ook geclassificeerd als junk door iedereenquote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja zou het eerlijk gezegd niet kunnen missen denk ik. Heb het dit weekend toevallig niet gedaan en heb er ook niet veel behoefte toe op dit moment. Maar af en toe smak ik toch echt wel naar een lekker vers jointje
*meldquote:Op zondag 21 september 2008 23:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke malloot doet dat dan ook
Pas maar op anders pakken ze je rijbewijs ook afquote:
Ja had dat imago ook een tijdje volgens mij, of dat heb ik nog steeds. Afgelopen zomer was ik op vakantie en kwam ik een of andere student tegen uit Nijmegen die mij kende onder de naam Jeroen Knetter.quote:Op zondag 21 september 2008 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maarja ik word dan ook geclassificeerd als junk door iedereen
Indeed.quote:Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja had dat imago ook een tijdje volgens mij, of dat heb ik nog steeds. Afgelopen zomer was ik op vakantie en kwam ik een of andere student tegen uit Nijmegen die mij kende onder de naam Jeroen Knetter.![]()
Maar er gaat (bijna) niks boven een lekker jointje + biertje en wat vage muziek
Heb je het wel eens meegemaaktquote:Op zondag 21 september 2008 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, als je te hard rijdt pakken ze je rijbewijs af. Dat dus.
Is dan ook al een tering tijd geleden, en echt wie enne noob wil ik niet zeggenquote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hosti is gepwnd wie unne n00b
Ja dus, heb momenteel dan ook geen rijbewijs. Klinkt erger dan het is hoorquote:
Wil je er over praten?quote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dan ook al een tering tijd geleden, en echt wie enne noob wil ik niet zeggen
Veronica, is toch jaren 80-90?quote:Op zondag 21 september 2008 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha toepasselijk lied op veronica
Tracy chapman - Fast car
No shit! sherlockquote:Op zondag 21 september 2008 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Veronica, is toch jaren 80-90?
Had een gechiptunede BMW 330D geleend voor een bedrijfsfeest, woensdagnacht om 3:00 net van de snelweg. Was een automaat en dan dat laatste stuk vanaf de snelweg tot mijn huis was een lange weg. Dus ik met mijn superduffe hoofd dat gas in en in een van de zijstraatjes was net een inbraak geweest dus patrouille auto die mij met een noodgang daar voorbij zag stuiven. Dus bye bye zwaai zwaai.quote:
Ja, die zender sla ik altijd over! Das de sky-radio zender voor huppelkutjes, no offence heurquote:
idd zo noob ben ik nu ook weer nietquote:Op zondag 21 september 2008 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dan ook al een tering tijd geleden, en echt wie enne noob wil ik niet zeggen
nou, ik moet m weer op nieuw halen, half jaar voorwaardelijk gekregen. Minimum van 10 rijlessen en heb nog een verplichte cursus rijveiligheid moeten volgen.quote:Op zondag 21 september 2008 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd zo noob ben ik nu ook weer niet
maar hoe is t gekomen ? en hoelang ben je m totaal kwijt, en wat was de boete ?
Niet bepaald, Huppelkutjes zijn imo de mensjes die denken dat de tranceversies en coverversies van deze nummers de originele versies zijnquote:Op zondag 21 september 2008 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die zender sla ik altijd over! Das de sky-radio zender voor huppelkutjes, no offence heur
Je kreeg em niet na zoveel maanden terug? Dan heb je wel ontiegelijk hard gereden?quote:Op zondag 21 september 2008 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou, ik moet m weer op nieuw halen, half jaar voorwaardelijk gekregen. Minimum van 10 rijlessen en heb nog een verplichte cursus rijveiligheid moeten volgen.
Je gaat je nog verdedigen ook! Ik zou bijna denken dat je je toch aangesproken voelde!quote:Op zondag 21 september 2008 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet bepaald, Huppelkutjes zijn imo de mensjes die denken dat de tranceversies en coverversies van deze nummers de originele versies zijn
jup, ik kreeg ook geen geldboete van de rechter omdat ik dus die cursus moest dokken en dat nieuwe rijbewijs (lessen+examen).quote:Op zondag 21 september 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je kreeg em niet na zoveel maanden terug? Dan heb je wel ontiegelijk hard gereden?
Hoe dat zoquote:Op zondag 21 september 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti is echt zeh badguy van dit topic
230!quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup, ik kreeg ook geen geldboete van de rechter omdat ik dus die cursus moest dokken en dat nieuwe rijbewijs (lessen+examen).
Het was op een provinciale weg, dus waar je 80KM/h mag. Mag jij raden hoe hard ik reed.
175?quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
Het was op een provinciale weg, dus waar je 80KM/h mag. Mag jij raden hoe hard ik reed.
113quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
jup, ik kreeg ook geen geldboete van de rechter omdat ik dus die cursus moest dokken en dat nieuwe rijbewijs (lessen+examen).
Nee ik wilde even mijn irritatie weergeven over mensen die zo over goede nummers denkenquote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je gaat je nog verdedigen ook! Ik zou bijna denken dat je je toch aangesproken voelde!
Ik wou je alleen even op de kast jagenquote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee ik wilde even mijn irritatie weergeven over mensen die zo over goede nummers denken
quote:Op zondag 21 september 2008 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat winnen we trouwens als we het goed hebben?
Een intervieuw met Guus de held!
Denk je dan dat ik er iedere keer weer afklimquote:Op zondag 21 september 2008 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wou je alleen even op de kast jagenDat gaat altijd zo fijn bij jou! Misschien kan je er beter een trapje naast zetten voor het gemak, ms-pacman-ik-hap-alles!
Ik ben grootverbruiker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |