Idd, Feyenoord een penalty onthouden en Suarez en Verthongen geen rood gegevenquote:
wereldnieuwsquote:Op zondag 21 september 2008 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook hier relevant: De Sjonnies uit elkaar......
Soms kan je ineens best iets hebben dat ik denk jij verdient een knuffelquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roxettequote:Op zondag 21 september 2008 15:58 schreef LosingMyWay het volgende:
Roxette, je vraagt je af waar ze gebleven zijn ... ach zijn nu waarschijnlijk een paar bejaarden die ergens in een bejaardentehuis hun leven zitten te slijten.
Er zijn pas 23 topics over geweest...quote:Op zondag 21 september 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben het echt helemaal kwijt hoe het ook alweer moest en wat ik moet doen
Ja, heeft zelfs nog bij mij op school gezetenquote:Op zondag 21 september 2008 14:41 schreef LastRequest het volgende:
Die NECfans hier, kennen jullie Bart van Brakel?
Grab your glocks when you see 2Pac, Call the cops when you see 2Pacquote:Op zondag 21 september 2008 17:03 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
![]()
"Five shots couldn't drop me, I took it and smiled" ... dat waren tenminste nog eens dissen.
nein. en hoezo superingewikkelde stations? niemand verplicht het je tochquote:Op zondag 21 september 2008 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar daar zijn ze meteen bezig met superingewikkelde stations enzo
Maar je kan het beeld niet draaien of wel?
Ja nou ik had net ijzererts naar een erts fabriek, stationnetje ernaast dat laden enzo, maar hij deed niksquote:Op zondag 21 september 2008 17:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
nein. en hoezo superingewikkelde stations? niemand verplicht het je tochje mag ook gewoon losse lijntjes leggen als je wil.
I Fucked your bitch you fat mother fucker. Dé distrack.quote:Op zondag 21 september 2008 17:03 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
![]()
"Five shots couldn't drop me, I took it and smiled" ... dat waren tenminste nog eens dissen.
Yep, Death Row was da shit ... toen meende rappers het nog ... "Who shot me? But you punks didn’t finish, Now you’re ‘bout to feel the wrath of a menace… Nigga, I hit ‘em up."quote:Op zondag 21 september 2008 17:15 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Grab your glocks when you see 2Pac, Call the cops when you see 2Pac
Je vraag gewoon posten in het OpenTTD-topic, meisjes worden altijd wel geholpen.quote:Op zondag 21 september 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja nou ik had net ijzererts naar een erts fabriek, stationnetje ernaast dat laden enzo, maar hij deed niks
Dat laden en lossen dat je dat expliciet moet orderen kan ik me ook niet meer herinneren
Maar even half ontopic, welkom en wat is je binding met Nijmegen?
Geweldig labelquote:Op zondag 21 september 2008 17:21 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Yep, Death Row was da shit ... toen meende rappers het nog ... "Who shot me? But you punks didn’t finish, Now you’re ‘bout to feel the wrath of a menace… Nigga, I hit ‘em up."
[ afbeelding ]
Mja kloot liever zelf eerst ff aan ipv meteen vragen te gaan stellenquote:Op zondag 21 september 2008 17:22 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Je vraag gewoon posten in het OpenTTD-topic, meisjes worden altijd wel geholpen.
Mijn binding met nijmegen is dat ik er geboren ben en er woon.
Ja en Morganequote:
Wie is je ex?quote:Op zondag 21 september 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en Morganeen jeffrey de roock en mijn ex + wat vrienden van hem
Zo ken nog best een aantal mensen van jullie school![]()
Dat ... of Puff Daddy. Die was namelijk de eerste keer nog al verbaast dat 2pac het overleefd had.quote:Op zondag 21 september 2008 17:22 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Alleen die Suge Knight weet volgens mij over de dood van 2Pac.
Puff Daddy was van die shooting in 1994. Met de fatale in 1996 heeft hij denk ik niks te maken.quote:Op zondag 21 september 2008 17:31 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Dat ... of Puff Daddy. Die was namelijk de eerste keer nog al verbaast dat 2pac het overleefd had.
....quote:Op zondag 21 september 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shoarmaschotel, alhoewel ik plof nu wel
Tja, het was wel goed voor Bad Boy Records ...quote:Op zondag 21 september 2008 17:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Puff Daddy was van die shooting in 1994. Met de fatale in 1996 heeft hij denk ik niks te maken.
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?quote:Op zondag 21 september 2008 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik laat m altijd bij t station maken maar daar heb je niks aanop de hoek van de groesbeekseweg/heyendaalseweg/coehoornstraat ergens zat er een volgends mij.......
quote:Op zondag 21 september 2008 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
'Ontzeg agressors alle hulp' pvda gaat weer stemmen winnen als dit plan doorgaat,,,, op t eerste oog lijkt het mij ook een goed plan.... pietje jij weet er vast meer van? en mikkie jij kan... ow, laat maar je hebt een ban whehehehe!!!!
Ye, keer een band laten maken voor 8 e ofzo. Huisgenoot nieuwe ketting erop laten zetten voor 11 e.quote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?
ik vond het niet schokkend ofzo volgends mij was t met n 10tje klaar voor t plakken k weet niet of die vervangen moet worden? dan zal t iets meer zijnquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?
Redelijk prijzig, als je de Van Oldenbarneveltstraat afloopt richting de St. Anna heb je vrij dichtbij een goedkope aan je linkerkantquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vorige keer moest ik 8 euro betalen voor mijn achterbandquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
dat is niet Slank de herfst in verantwoordquote:Op zondag 21 september 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shoarmaschotel, alhoewel ik plof nu wel
quote:Op zondag 21 september 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is niet Slank de herfst in verantwoord
Deze reeks gaat dan ook niet slank de herfst in.quote:Op zondag 21 september 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
dat is niet Slank de herfst in verantwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |