Puff Daddy was van die shooting in 1994. Met de fatale in 1996 heeft hij denk ik niks te maken.quote:Op zondag 21 september 2008 17:31 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Dat ... of Puff Daddy. Die was namelijk de eerste keer nog al verbaast dat 2pac het overleefd had.
....quote:Op zondag 21 september 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shoarmaschotel, alhoewel ik plof nu wel
Tja, het was wel goed voor Bad Boy Records ...quote:Op zondag 21 september 2008 17:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Puff Daddy was van die shooting in 1994. Met de fatale in 1996 heeft hij denk ik niks te maken.
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?quote:Op zondag 21 september 2008 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik laat m altijd bij t station maken maar daar heb je niks aanop de hoek van de groesbeekseweg/heyendaalseweg/coehoornstraat ergens zat er een volgends mij.......
quote:Op zondag 21 september 2008 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
'Ontzeg agressors alle hulp' pvda gaat weer stemmen winnen als dit plan doorgaat,,,, op t eerste oog lijkt het mij ook een goed plan.... pietje jij weet er vast meer van? en mikkie jij kan... ow, laat maar je hebt een ban whehehehe!!!!
Ye, keer een band laten maken voor 8 e ofzo. Huisgenoot nieuwe ketting erop laten zetten voor 11 e.quote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?
ik vond het niet schokkend ofzo volgends mij was t met n 10tje klaar voor t plakken k weet niet of die vervangen moet worden? dan zal t iets meer zijnquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik 'm morgen wel even naar CS brengen, denk ik. Is die een acceptabel met de prijzen?
Redelijk prijzig, als je de Van Oldenbarneveltstraat afloopt richting de St. Anna heb je vrij dichtbij een goedkope aan je linkerkantquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vorige keer moest ik 8 euro betalen voor mijn achterbandquote:Op zondag 21 september 2008 18:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
dat is niet Slank de herfst in verantwoordquote:Op zondag 21 september 2008 18:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shoarmaschotel, alhoewel ik plof nu wel
quote:Op zondag 21 september 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is niet Slank de herfst in verantwoord
Deze reeks gaat dan ook niet slank de herfst in.quote:Op zondag 21 september 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
dat is niet Slank de herfst in verantwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |