Weet niet zeker of die nog open is, als je tenminste die bedoelt bij kruising heyendaalseweg, groesbeekseweg?quote:Op zondag 21 september 2008 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar op/bij de groesbeekse weg moet er ook één zitten.
Daarom post ik het daar ook nietquote:Op zondag 21 september 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is niet Slank de herfst in verantwoord
Tijdens de intro heeft mijn medemama daar ergens met een kindje een fietsheengebracht.quote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet niet zeker of die nog open is, als je tenminste die bedoelt bij kruising heyendaalseweg, groesbeekseweg?
Nou in my defense, dat was een fucked up fiets waarvan ik geen fietsenpomp had voor het ventiel.quote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kunnen fokkers tegenwoordig niet meer zelf een band plakken?die 15 minuten werk is toch niet zo erg?
Als jij het nu eens voor 5 Euro gaat doen, heb je meteen een excuus om weer een stuk met je brommertje te crossenquote:Op zondag 21 september 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kunnen fokkers tegenwoordig niet meer zelf een band plakken?die 15 minuten werk is toch niet zo erg?
neequote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje burgertrutjes, jullie eten toch nooit om 18u?
Normaal als ik rond half 6 de swarmaboer bel is het er een keer om kwart over 6 half 7. Vandaag waren ze schnellquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik heb al een beter baantje dan toen ik 15 was en bij de appie werkte hoorquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als jij het nu eens voor 5 Euro gaat doen, heb je meteen een excuus om weer een stuk met je brommertje te crossen
quote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tijdens de intro heeft mijn medemama daar ergens met een kindje een fietsheengebracht.
Autoventielquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou in my defense, dat was een fucked up fiets waarvan ik geen fietsenpomp had voor het ventiel.
Vóór 1900 op zondag iigquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maakt niet uit, je moet wat over hebben voor luie studentjesquote:Op zondag 21 september 2008 18:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb al een beter baantje dan toen ik 15 was en bij de appie werkte hoor
Lekker uit de ovenquote:
Wat doe je voor een werk?quote:Op zondag 21 september 2008 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
Aloha
Weer vers vanaf het werk, vandaag zo fakking rustig, dat ik over 8 uur werk gemiddeld 3 calls per uur had
Volgende keer neem ik m'n huiswerk wel mee
lul !! !!quote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Callcenter van Online
"Heeft u al geprobeerd uw modem te resetten?"
Wanadoo > Orange > Onlinequote:Op zondag 21 september 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Online, dat is toch 't nieuwe orange / wanadoo?
Geen idee, maar jij weet wat er te doen is blijkbaar!quote:Op zondag 21 september 2008 19:10 schreef LosingMyWay het volgende:
Kronenburgerpark was dat niet dat park dat bekend stond als een hangplek voor ...
Ik technische helpdesk bij Alicequote:Op zondag 21 september 2008 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Callcenter van Online
"Heeft u al geprobeerd uw modem te resetten?"
Ik zit bij Cendrisquote:Op zondag 21 september 2008 19:26 schreef IrishBastard het volgende:
Dan zit je boven me?
Of zit je bij het station?
quote:
Jahoor!quote:
Zxzw? Festival in Tilburg, hele week lang, met vooral nieuwe onbekende ontdekbare bandsquote:
tenzij ze net uit de blender komenquote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
eendenkuikentjes zijn vaak ook geel
Swarma!quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tenzij ze net uit de blender komen
dat ze me niet in moeten plannen idd, morgen gaan ze de planning maken dus zal het even doorgevenquote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma heb je je werk op 10-10 afgezegd?!?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tenzij ze net uit de blender komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |