Ik moest bijna huilen toen ze zeiden dat je hem mee mocht nemen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:47 schreef Greys het volgende:
NoekjeVond het zo leuk om je te zien vandaag!
Je bent tof! (En mooi!)
Dankjewel!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:46 schreef MLI het volgende:
Boris is mooi!![]()
Bengalen, geen makkelijke katten, maar dat had je op weg naar huis al gemerkt. Tof, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!
Ik zat ook te wapperenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen toen ze zeiden dat je hem mee mocht nemen.![]()
Het ging nog wel zo goed!![]()
Ik vond jou geweldig en Boris is geweldig. Jullie gaan het zo leuk hebben samen.![]()
Heeft meneer Greys al hout gekocht?
Geen idee. Daar heb ik ook helemaal niet gevraagd eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef MLI het volgende:
Ja, echt vreemd! Zit er een stamboom bij?
Wat is er dan zo lastig aan, in het algemeen? Of bedoel je dat ze zonder stamboom niet die berg geld waard zijn en dat ze ze daarom lastig vinden? Het is echt een schat. Hij zat hiervoor in een huis met 4 andere katers en daar was hij niet gelukkig. Boris wilde graag enig-kat zijn in een huis en een hondje er bij. En een tuin!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef MLI het volgende:
Ja, echt vreemd! Zit er een stamboom bij? Dan niet zo gek, Bengalen kosten zo'n 750 euro of meer, zonder stamboom zijn het alleen maar 'lastige' katten voor sommige mensen.
Ja, ze zijn zo intelligent dat je ze ook makkelijk trucjes schijnt te kunnen leren!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:53 schreef MLI het volgende:
Nee, dat is helemaal niet gek, zeker niet als je een kat uit een asiel haalt. Als je bij een fokker er niet om vraagt, is het wel gek.
Bengalen zijn echt de meesters onder de katten, gruwelijk sterk, lenig, energiek. Ze kunnen een pain in the ass zijn omdat ze ook nog eens intelligent zijn.
Moet absoluut kunnen, met beloningen enzo. Slimme katten zijn lastiger te straffen, zeker als ze van water houden.Maar kijk niet op van wat sloperijtjes als je thuiskomt van het werk, volgens mij zijn ze eerder sluw dan brutaalquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ze zijn zo intelligent dat je ze ook makkelijk trucjes schijnt te kunnen leren!
En ze houden van spelen. Kan hij mooi samen met Bink met zijn kleine IKEA knuffeltjes spelen
Kan geen kwaad om het even te laten zien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Greys het volgende:
Moet ik hem trouwens even in de keuken laten zien waar zijn bakje water en brokjes staan?
Of is dat te opdringerig en vindt hij dat vanzelf wel, denken jullie?
Wat al scheelt is dat Bengalen niet aan behang schijnen te krabben (gewoon nooit!?) en niet in gordijnen gaan hangen/klimmen. Dat schijnt totaal niet in het karakter aanwezig te zijn. Apart he?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Moet absoluut kunnen, met beloningen enzo. Slimme katten zijn lastiger te straffen, zeker als ze van water houden.Maar kijk niet op van wat sloperijtjes als je thuiskomt van het werk, volgens mij zijn ze eerder sluw dan brutaal, maar dat kan ik mis hebben.
Jij bijna live. Ik echt op een forum. Schaaaamquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen toen ze zeiden dat je hem mee mocht nemen.![]()
Het ging nog wel zo goed!![]()
Ik vond jou geweldig en Boris is geweldig. Jullie gaan het zo leuk hebben samen.![]()
Heeft meneer Greys al hout gekocht?
Op het aanrecht? Of dat nou juist weer beter van niet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Je zou Boris op een hogere plek eten kunnen geven.
Bink krijgt twee keer per dag eten, tussen de middag en 's avonds. En dan doe ik gewoon de keuken dicht als Bink eet (die heeft het binnen 2 tellen opquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Maar ja, dat vreet ie alsnog Bink's bakje leg en hij heeft dieetvoer
Janneke wel, Taco niet. Maar Taco moet gewoon net zo lang in de keuken blijven zitten tot 'ie z'n eten op heeftquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik weet alleen niet of Boris een kat is die in een keer zijn brokjes eet.
Doen katten dat wel eens dan?![]()
MM zeurt nog steedsquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:29 schreef Maes het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd naar die Jack (die vrolijkerd) Zou die snel een huisje vinden? Stiefdochter en ik hebben hem Roxy genoemd.
Morgenvroeg gewoon het eten voor de hele dag klaarzetten, is het tegen de middag al op, dan heb je je antwoord. En een dagje extra eten kan geen kwaad als hij aan het eind van de dag begint te mauwen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Ik weet alleen niet of Boris een kat is die in een keer zijn brokjes eet.
Doen katten dat wel eens dan?Dus dan doe ik het inderdaad op een apart hoog plekje, kan Bink er nooit bij. En Bengalen schijnen enorm hoog te kunnen springen enzo, dus ik twijfel er niet aan dat Boris er dan wel bij kan
Oooh Greys wat een schitterende foto, er is al meteen een band tussen julliequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:39 schreef MissBliss het volgende:
Ik móet hier een tvp natuurlijk!
Greys, hij is zo mooi! En zo fijn dat ie nu al helemaal thuis is bij jullie!
Ik gooi deze er nog even in:
Ik ben er, toen Mazzeltje de geit, er int begin bij kwam, gewoon bij blijven staan. Als de eerste, wie dan ook van de 3, klaar was, paktje ik het bakje weg als er nog wat in zat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
Dank allemaal
Hoe hoog kan ik dat eten van Boris nou precies plaatsen?
Op de eettafel is geen plan natuurlijk, dan springt ie daar met eten ook steeds op (niet dat we ooit aan tafel eten, maar het gaat om het idee). Op de boekenkast lijkt me weer té hoog. Op het dressoir dan? Da's toch gek, kattenvoer op het dressoir? Of gewoon niet teveel bij nadenken?
Ik moet het wel in één keer goed doen natuurlijk, en niet met dat bakje blijven slepen. Dus nog even goed nadenken.
Ja, dat doen ze wel eens. Maar of Boris dat ook doet, er is maar 1 manier om daarachter te komen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Psssst, maken katten plastic zakjes open? M.a.w.... kan ik gewoon de gekochte croissantjes in het plastic op het aanrecht laten liggen, of zijn die dan aangevreten morgenochtend?![]()
Al die vragen van jou, kom niet meer bij, zo leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Psssst, maken katten plastic zakjes open? M.a.w.... kan ik gewoon de gekochte croissantjes in het plastic op het aanrecht laten liggen, of zijn die dan aangevreten morgenochtend?![]()
Ja precies, dus ik ben nu helemaal nerveus, dat ik moet kiezen waar hij moet eten. Zodat ik het daarna niet hoef te veranderenquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Al die vragen van jou, kom niet meer bij, zo leuk.![]()
Daar moet je zelf achter komen, onze Gijs doet zulke dingen niet, maar er zitten brutale exemplaren bij, zoals ik hier vaak lees...![]()
In de kamer eten lijkt me niks; geurtjes plus dat Boris een rustig plekkie om te eten vast kan waarderen. O ja, en op éen vaste plek, niet wisselen.
Gewoon je vragen hier posten, is helemaal niet onnozel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik wou dat Heer G thuis kon zijn vanavond. Voel me echt een onnozeltje nu met al die vragen
En ik kan hem lastig bellen als hij aan het drummen is
Oh ja! Wacht! Hij zat natuurlijk net al op het fornuis en die staat naast die trolley!quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:52 schreef MLI het volgende:
Keukentrolley, als die ongeveer net zo hoog is als je aanrecht, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken.. Dat lukt 'm wel.
Ja, wel typisch hè?quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, dus ik ben nu helemaal nerveus, dat ik moet kiezen waar hij moet eten. Zodat ik het daarna niet hoef te veranderenIk denk dat ik de keukentrolley leeg haal bovenop en het daar maar bovenop zet, zou dat niet te hoog zijn? Kan ie daar vanaf de grond op springen, ja he?
En dank je voor je lieve opmerking eerder in het topicLas het net pas, ben helemaal druk met panieken, terwijl Boris gewoon op de stoel ligt te ronken
![]()
Ooh, een Bengaal zal zeker wel dingen open kunnen maken. Mijn katten doen dat ook wanneer ze de kans krijgen. Een zak voer (hoe stevig ook) moet echt achter slot en grendel staan, als de deur ook maar op een kier staat komen ze erin.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou geen croissantjes op het aanrecht laten liggen. Die ratten van mij maken zelfs zakken pasta open en gaan er dan mee lopen ravotten op de gang. En vannacht hadden ze een doosje kattensnoepjes van de kast gegooid, open gemaakt en de inhoud opgegeten
.
Maar idd: het verschilt per kat.
Als ie dat een keer doet als de pitten nog warm zijn, dan gebeurt het nooit meer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:33 schreef Greys het volgende:Hij ging kopjes geven aan de bovenplank van de trolley, stopte zijn neus eerst in het waterbakje, toen in het voerbakje en ging eerst de brokjes aflikken en ze daarna smakelijk zitten eten
Heb alleen niet gezien hoe hij er weer afgekomen is, of hij dat weer via het fornuis deed of gewoon rechtstreeks op de grond sprong. Lijkt me niet handig als hij regelmatig over het fornuis gaat wandelen, wat als de gaspitten nou nog heet zijn?
Heb het ook wel een beetje aan jou te danken, jij hebt me er op geattendeerd en er steeds over doorgezeurdquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb het ook wel een beetje aan jou te danken, jij hebt me er op geattendeerd en er steeds over doorgezeurd
() dat hij bij ons zou horen! Door het 'doorzeuren' heb ik het uberhaupt aangedurfd!
Hij kent wss instinctief het gevaar van vuur wel. Als de haard aan is zal hij er ook niet instappen. Hij voelt vantevoren ook vast wel dat het warm is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Gaat dat echt zo 'makkelijk' ja?
Dan leren ze het vanzelf wel af?Ja zeker he? Bij andere mensen in huis leren katten ook dat ze niet op het fornuis moeten gaan lopen neem ik aan
Bij mijn katten hielp een waterpistooltje erg goed, dan hebben ze niet door dat jij het bent.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:36 schreef Greys het volgende:
Gaat dat echt zo 'makkelijk' ja?
Dan leren ze het vanzelf wel af?Ja zeker he? Bij andere mensen in huis leren katten ook dat ze niet op het fornuis moeten gaan lopen neem ik aan
Dankjewelquote:
Denk je ja?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:39 schreef SHE het volgende:
Da's geen kruising hoor, maar een zuivere.
KITA was ook een waanzinnige beauty trouwens! Die kan alleen niet met andere katten, helaas (voor jou bedoel ikquote:Je bent een lucky modderfokster Greys. en Boris ook, met zo'n toffe ober
Ik zit nog te balen dat Ultra al besproken is, anders was ik maandag naar Zwolle gereden![]()
Die psycho kat daarentegen heeft mijn hart ook wel gestolen eigenlijk.
Maar goed, voor mij zijn bezoekjes aan asielen sowieso niet handig. Ik vind ze allemaal lief en wil ze allemaal verzorgen.
Je bent een schat!quote:Had ik al gezegd dat je een bloedmooie kater hebt getroffen? Hij is prachtig en Binky staat leuk bij hem
Bleiswijk, dus echt om de hoek! En ik werk in Rotterdamquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:41 schreef Oblivion het volgende:
Ik was al bang dat je ergens in Groningen woonde...
Dankjewel mop!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een mooie kat Greys! En wat fijn dat Boris en Bink elkaar lijken te accepteren. Volgens mij gaat Boris een geweldige tijd tegemoet bij jullie.
Rotterdam is open!quote:Op zondag 21 september 2008 00:16 schreef Adelante het volgende:
http://www.karwei.nl/bouwmarkten/bouwmarktenzondag.jsp
Aaawquote:Op zondag 21 september 2008 @ 00:15 schreef Greys het volgende:
MB en Re, jullie zijn ook, echt heel erg zelfs
Whehe.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 00:34 schreef Re het volgende:
ik ben de nunchterheid zelve
Ik noem haar ook al de hele tijd 'haar'quote:Op zondag 21 september 2008 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Greys! Wat een mooie poes!. En het geeft geen bal dat het een kater is, de mijne noem ik ook consequent poes
.
Een vrouw naar m'n hartquote:Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik noem haar ook al de hele tijd 'haar'
En Bink is een vrouwtje en die noem ik altijd 'hij'. Waarom logisch doen als het ook onlogisch kan?
Wat een heerlijk beestquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Nog een paar foto's van zojuist:
Eten op de trolley:
[ afbeelding ]
Zo lijkt ie dik, hij is eerder magerMaar de trolley is zo goedgekeurd dat ie kopjes krijgt
[ afbeelding ]
Nu tijd voor een tukkie na een inspannende dag, op een kleedje op de vensterbank.
Weltrusten Boris
[ afbeelding ]
En weltrusten Bink!
[ afbeelding ]
Wat een minitijger!quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef Greys het volgende:
Zo is het toch net een leeuw?
Hij ligt zich uit de sloven met zijn nagels uit, maar daar doet ie niets mee. Ik mag zelfs op zijn buik aaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de poetsbeurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil Greys niet op kosten jagen, maar een kattenfontein vonden de poezen hier helemaal fantastisch! Ze dronken toen ook meer.quote:Op zondag 21 september 2008 12:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Zo te lezen is het een "match made in heaven" die B & B![]()
![]()
Heerlijk dat het zo goed gaat tussen die 2. En ik blijf onder de indruk van hoe mooi hij is hèis Kita een zusje van Boris mss??
En tja, drinken.. Ik heb in de woonkamer nog een 2de drinkbakje staan. Sindsdien drinken ze wel meer. Ik zou er wel even op letten Greys!
Nou inderdaad, daar wordt je even stil van...quote:
Ze wisten alleen dat hij érgens in het verleden een klein hondje (een York) als maatje had en daar erg gelukkig mee was. Waarom dat afliep weten we niet. En hij kwam daarna in een huis met 4 andere katers en daar was hij erg ongelukkig, waardoor hij de hele boel onder ging sproeien.quote:Op zondag 21 september 2008 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is het al gevraagd / gezegd, maar wat is Boris' voorgeschiedenis? Hoe is 'ie in het asiel terecht gekomen?.
Die hebben wij ookquote:Op zondag 21 september 2008 12:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil Greys niet op kosten jagen, maar een kattenfontein vonden de poezen hier helemaal fantastisch! Ze dronken toen ook meer.
Helaas is ie kapot![]()
[ afbeelding ]
Mensen die niet eens even kijken of er iets aan gedaan kan worden en meteen maar de kat wegdoen verdienen zo'n beest nietquote:Op zondag 21 september 2008 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wisten alleen dat hij érgens in het verleden een klein hondje (een York) als maatje had en daar erg gelukkig mee was. Waarom dat afliep weten we niet. En hij kwam daarna in een huis met 4 andere katers en daar was hij erg ongelukkig, waardoor hij de hele boel onder ging sproeien.
Echter, in het asiel bleek ook dat hij blaasgruis had, dus waarschijnlijk had het sproeien gewoon een medische oorzaak. Dat zeiden ze gister ook. Hij is vanaf 19 augustus (kwam op 11 augustus binnen, is toen gechipt op de 12e augustus) twee weken aan de medicijnen geweest en het is nu over. Hij krijgt nu speciaal voer om te voorkomen dat de blaasgruis terugkomt. In het asiel heeft hij de maand dat hij daar zat niet gesproeid, ook niet toen hij bij andere katten los in een ruimte zatDus waarschijnlijk lag het aan zijn blaasje.
En is hij volledig op zijn gemak en ik ruik nog geen vieze luchtjes, dus het gaat hier tot nu toe ook goedZe hadden al gezegd dat een verandering van omgeving wonderen kon doen.
Ipv dat die mensen zèlf dan even hadden laten onderzoeken of hij soms blaasgruis had...Maar goed, dan hadden wij hem niet gehad natuurlijk...!
Weinigquote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef Dipkip het volgende:
Wauw, het is echt net een minitijger zeg, die vachtkun je nog wel andere dingen doen behalve naar hem kijken en foto's van hem maken en hem aaien en weer naar hem kijken?
Oeeehhh wat een happy cat is Boris toch!! Lucky bastardquote:Op zondag 21 september 2008 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig![]()
Maar we gaan zo op pad, naar de Karwei om de krabpaal/toren voor Boris te halen. Ze hebben hem nog!
Bink gaat lekker mee met de auto, dat vindt ze leuk, beetje extra verwennen en aandacht dus.
QFTquote:Op zondag 21 september 2008 12:21 schreef noekje het volgende:
Kweenie wat ik moet zeggen maar het hoort gewoon zo te zijn. Punt.
Hij komt nog niet vanzelf op schoot, maar als je hem optilt en op schoot zet en gaat kriebelen, blijft ie gewoon liggenquote:Op zondag 21 september 2008 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Hij lijkt echt al helemaal op zijn gemak gewoon, ik moet het nog een keer zeggen
Komt ie ook op schoot en zo? En zit ie al te janken voor de deur of hoeft hij nog niet zo nodig naar buiten?
Wat had je dan verwacht, een dinosaurus?quote:
Weet je iig zeker dat je hem nooit ergens langs de weg hoeft te vinden...aangereden enzoquote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt nog niet vanzelf op schoot, maar als je hem optilt en op schoot zet en gaat kriebelen, blijft ie gewoon liggenEn naar buiten hoeft ie totaal nog niet, hij heeft nog niet één keer voor de deur zitten mekkeren. Sterker nog, de deur naar de tuin is al een paar keer even open geweest omdat we er door moesten, maar dan blijft ie gewoon liggen. Dus we kijken het een paar dagen aan en als het lijkt dat ie niet gek wordt binnen, gaan we een grote kattenren bouwen in de tuin en dan moet ie daar genoegen mee kunnen nemen denk ik
Nee, meer dat het echt een kat is en geen hond.quote:Op zondag 21 september 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, een dinosaurus?
Of bedoel je het als antwoord op de kattenren? Weet je hoe groot die wordt? En hoe hoog? En er komt een boom in om in te klimmen enzoOf denk je dat het geen goed plan is? Ik heb de ren gezien van Ingetje79 en van DutchessX en Juup en dat is geweldig!
quote:Op zondag 21 september 2008 18:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee, meer dat het echt een kat is en geen hond.
Tot dusver... maar is anderhalve dag niet te kort om zoiets zeker te weten?quote:Op zondag 21 september 2008 19:04 schreef nokwanda het volgende:
Waarom apart houden als je gaat werken? Het gaat tot dusver ook goed, toch.
En zouden jullie alsjeblieft hier je licht ook nog even over willen laten schijnen?quote:Op zondag 21 september 2008 19:11 schreef Greys het volgende:
Waar ik me wel zorgen om maak is dat hij nog amper gegeten heeft. Een paar brokjes maar. En ik heb hem nog niet één keer zien drinken. Of is dat in anderhalve dag niet zo gek? Ook nog geen poepje in de kattenbak (of elders gevonden) of plasje. Of zijn plasjes in de kattenbak onzichtbaar naderhand?
Als er maar 1 plasje in de bak zit, is dat vaak niet te zien.quote:Op zondag 21 september 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En zouden jullie alsjeblieft hier je licht ook nog even over willen laten schijnen?
Whehehe, welkom in de wondere wereld van de katteneigenaar.quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Greys het volgende:
Oh en clums, idd die staafjes van Felix. Met zalmsmaak! Als ik een staafje neerleg wil ie het niet, als ik er kleine stukjes van maak wel. Hoezo 'personeel'?
Foto's!!!quote:Op zondag 21 september 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
Boris, Bink en Heer G spelen met een muis aan een touwtje
quote:
Neenee, Jam likt 'm nog wel 's liefkozend af, dus er wordt goed voor gezorgdquote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
alleen maar opengebeten c_c?
wat zijn ze lief voor dat ding
hier is hij gewoon ehm... 'weg'we hadden alleen het stokje nog over
![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar eh...waaaar is het haar van heer G. gebleven?
Het gaat vast goedkomen, als ze elkaar nu niet aangevlogen zijn, is de kans klein dat ze dat morgen wel ineens gaan doenquote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
Clumsy, het zijn inderdaad de IKEA speeltjes aan een touwtje!
En ook de muis-aan-elastiek aan de krabpaal heeft al een pets gekregen.
Het haar van Heer G. Ach ja. Hij wilde het er af. 'Voor de vakantie'. Alleen na de vakantie heeft hij alweer drie keer de tondeuse er overheen gehaald
Duimen jullie morgen dat ze goed de ochtend doorkomen samen?
Dan moet ie vast poepenquote:Op zondag 21 september 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Dankjewel
Oh en dames kattenexpert... Boris is net de kattenbak in gegaan en zit nu al zeker een kwartier enorm te graven daarin. Een herrie dat er uit komt! Is dat normaal? Of zit er dan teveel of te weinig korrels in ofzo? De laag is een centimeter of 5 dik. Het klinkt alsof hij heel de boel aan het verbouwen is daarbinnen, en dat dus al een flinke tijd.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Lekker laten graven. Ik denk soms dat mijn katten een nieuwe route naar Australië willen openleggen.
Ik kon mijn kat altijd horen denken "Verdorie, heeft ze die bak verschoond, nou moet ik alle korrels weer herindelen!" En maar graven en graven en graven...quote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef tonja het volgende:
Zeker als het een net verschoonde kattenbak is.
Je klinkt net zo blij als ik altijd ben met de eerste kitten keuteltjes op de kattebak!quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Greys het volgende:Hoezee, het eerste poepje op de kattenbak is een feit
Whehe, dat klinkt erg bekendquote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kon mijn kat altijd horen denken "Verdorie, heeft ze die bak verschoond, nou moet ik alle korrels weer herindelen!" En maar graven en graven en graven...
Ik ben wel wat gewend met 4 katten heur.quote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Wees blij dat ik er niet heel blij foto's van heb gepost, zo van: AANSCHOUW! POEP!
quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ja sorry. Beginners-enthousiasme...
Greys, praat geen poep!
Kan ik me nog helder voor de geest halen ja!quote:Op zondag 21 september 2008 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Toen Ziggy 4 dagen niet gepoept had, heb ik toen ze poepte ook zo'n dolenthousiaste poep-adoratie-post gedaan
quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk soms dat mijn katten een nieuwe route naar Australië willen openleggen.
quote:Op maandag 22 september 2008 09:57 schreef Adelante het volgende:
Zouden Bink en Boris elkaar nu aan het killen zijn?
quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Greys het volgende:Hoezee, het eerste poepje op de kattenbak is een feit
quote:Op maandag 22 september 2008 12:30 schreef Maes het volgende:
Krijg net mail dat Greys vanmiddag vrij heeft genomenUpdate volgt dus snel
Nog steeds, toch?quote:
Of andersomquote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
Misschien is Boris wel opgegeten door Bink.
Dat is gemeen!quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
Misschien is Boris wel opgegeten door Bink.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
Goedgekeurde krabpaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kijk, Boris lacht
[ afbeelding ]
Hoe onverwacht!quote:Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef Greys het volgende:
En zo geschiedde.... Bink lag op haar favoriete stoel te ronken en Boris was weer veilig van boven naar beneden en langs Bink gekomen, want die lag te ronken op haar krabpaal. Geen plukken haar, geen bloed, geen rommel, geen stuk behang of gordijnen, gewoon precies zoals ik ze achterliet
Bink heeft net haar eten gehad (Boris had nog wat brokjes, heb er wat nieuw bij gedaan) maar Boris zit nu het lege bakje van Bink uit te likken
quote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Radyhyn het volgende:
Troy is zelfs een keertje bij mij op schoot komen zitten... toen ik in bad zat! Hij helemaal zeiknat en hij vond het nog leuk ook!![]()
Ja hoor, van mij welquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Gewoon jammer als het topic vol is straks...
Zouden we een apart Bengalen topic mogen openen?
Hoezo wordt het geen serie danquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
LOL!!quote:
Heb wel geen stem, maar: VOOR!quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Met een huishouden van Jan Steen maakt het geen drol uit. Dat overleeft alles. Een puinhoop is het toch alquote:Op maandag 22 september 2008 15:12 schreef Hekates het volgende:
Leuk topic, alleen 1 ding, willen jullie wat minder posten? Ik blijf aan het lezen zo!
Enne bengalen zijn echt super mooi, wie weet komt er daar ook nog eens eentje van bij mij thuis wonen. Al weet ik niet of mijn huishoudentje van Jan Steen dat gaat overleven...Fijn voor je Greys dat hij meteen mee mocht, geniet van hem!
Ik kwam toevallig wel thuis met een 'pluim aan een stokje', kattenspeelballetjes en speciale dieet-snoepjes speciaal voor katten die blaasgruis hebben (gehad). Dus hij moet niet zeurenquote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Hoe durf je arme Boris nu alweer alleen te laten!?![]()
Zon pluimpje hebben wij ook, enige die er echt mee speelt is Foul, maar die loopt er dan ook achteraan via de onderkant van de traptreden. Geen gezicht dus!quote:Op maandag 22 september 2008 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig wel thuis met een 'pluim aan een stokje', kattenspeelballetjes en speciale dieet-snoepjes speciaal voor katten die blaasgruis hebben (gehad). Dus hij moet niet zeuren
En ik verlaat de dierenwinkel natuurlijk niet met alleen maar spullen voor Boris, Bink ligt te kluiven op een varkensoor
quote:Op maandag 22 september 2008 14:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LOL!!![]()
*SPETTER* *GOOI* *SPETTERSPETTER* *SLOOP* *likje aan nat geworden teentje*
JAAAA en anders een Boris Bengaal topicquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |