quote:Op zondag 21 september 2008 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar eh...waaaar is het haar van heer G. gebleven?
Het gaat vast goedkomen, als ze elkaar nu niet aangevlogen zijn, is de kans klein dat ze dat morgen wel ineens gaan doenquote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
Clumsy, het zijn inderdaad de IKEA speeltjes aan een touwtje!
En ook de muis-aan-elastiek aan de krabpaal heeft al een pets gekregen.
Het haar van Heer G. Ach ja. Hij wilde het er af. 'Voor de vakantie'. Alleen na de vakantie heeft hij alweer drie keer de tondeuse er overheen gehaald
Duimen jullie morgen dat ze goed de ochtend doorkomen samen?
Dan moet ie vast poepenquote:Op zondag 21 september 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Dankjewel
Oh en dames kattenexpert... Boris is net de kattenbak in gegaan en zit nu al zeker een kwartier enorm te graven daarin. Een herrie dat er uit komt! Is dat normaal? Of zit er dan teveel of te weinig korrels in ofzo? De laag is een centimeter of 5 dik. Het klinkt alsof hij heel de boel aan het verbouwen is daarbinnen, en dat dus al een flinke tijd.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Lekker laten graven. Ik denk soms dat mijn katten een nieuwe route naar Australië willen openleggen.
Ik kon mijn kat altijd horen denken "Verdorie, heeft ze die bak verschoond, nou moet ik alle korrels weer herindelen!" En maar graven en graven en graven...quote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef tonja het volgende:
Zeker als het een net verschoonde kattenbak is.
Je klinkt net zo blij als ik altijd ben met de eerste kitten keuteltjes op de kattebak!quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Greys het volgende:Hoezee, het eerste poepje op de kattenbak is een feit
Whehe, dat klinkt erg bekendquote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kon mijn kat altijd horen denken "Verdorie, heeft ze die bak verschoond, nou moet ik alle korrels weer herindelen!" En maar graven en graven en graven...
Ik ben wel wat gewend met 4 katten heur.quote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Wees blij dat ik er niet heel blij foto's van heb gepost, zo van: AANSCHOUW! POEP!
quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ja sorry. Beginners-enthousiasme...
Greys, praat geen poep!
Kan ik me nog helder voor de geest halen ja!quote:Op zondag 21 september 2008 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Toen Ziggy 4 dagen niet gepoept had, heb ik toen ze poepte ook zo'n dolenthousiaste poep-adoratie-post gedaan
quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk soms dat mijn katten een nieuwe route naar Australië willen openleggen.
quote:Op maandag 22 september 2008 09:57 schreef Adelante het volgende:
Zouden Bink en Boris elkaar nu aan het killen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |