Wat een minitijger!quote:Op zondag 21 september 2008 12:37 schreef Greys het volgende:
Zo is het toch net een leeuw?
Hij ligt zich uit de sloven met zijn nagels uit, maar daar doet ie niets mee. Ik mag zelfs op zijn buik aaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de poetsbeurt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil Greys niet op kosten jagen, maar een kattenfontein vonden de poezen hier helemaal fantastisch! Ze dronken toen ook meer.quote:Op zondag 21 september 2008 12:42 schreef TheYoung1 het volgende:
Zo te lezen is het een "match made in heaven" die B & B![]()
![]()
Heerlijk dat het zo goed gaat tussen die 2. En ik blijf onder de indruk van hoe mooi hij is hèis Kita een zusje van Boris mss??
En tja, drinken.. Ik heb in de woonkamer nog een 2de drinkbakje staan. Sindsdien drinken ze wel meer. Ik zou er wel even op letten Greys!
Nou inderdaad, daar wordt je even stil van...quote:
Ze wisten alleen dat hij érgens in het verleden een klein hondje (een York) als maatje had en daar erg gelukkig mee was. Waarom dat afliep weten we niet. En hij kwam daarna in een huis met 4 andere katers en daar was hij erg ongelukkig, waardoor hij de hele boel onder ging sproeien.quote:Op zondag 21 september 2008 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is het al gevraagd / gezegd, maar wat is Boris' voorgeschiedenis? Hoe is 'ie in het asiel terecht gekomen?.
Die hebben wij ookquote:Op zondag 21 september 2008 12:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil Greys niet op kosten jagen, maar een kattenfontein vonden de poezen hier helemaal fantastisch! Ze dronken toen ook meer.
Helaas is ie kapot![]()
[ afbeelding ]
Mensen die niet eens even kijken of er iets aan gedaan kan worden en meteen maar de kat wegdoen verdienen zo'n beest nietquote:Op zondag 21 september 2008 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze wisten alleen dat hij érgens in het verleden een klein hondje (een York) als maatje had en daar erg gelukkig mee was. Waarom dat afliep weten we niet. En hij kwam daarna in een huis met 4 andere katers en daar was hij erg ongelukkig, waardoor hij de hele boel onder ging sproeien.
Echter, in het asiel bleek ook dat hij blaasgruis had, dus waarschijnlijk had het sproeien gewoon een medische oorzaak. Dat zeiden ze gister ook. Hij is vanaf 19 augustus (kwam op 11 augustus binnen, is toen gechipt op de 12e augustus) twee weken aan de medicijnen geweest en het is nu over. Hij krijgt nu speciaal voer om te voorkomen dat de blaasgruis terugkomt. In het asiel heeft hij de maand dat hij daar zat niet gesproeid, ook niet toen hij bij andere katten los in een ruimte zatDus waarschijnlijk lag het aan zijn blaasje.
En is hij volledig op zijn gemak en ik ruik nog geen vieze luchtjes, dus het gaat hier tot nu toe ook goedZe hadden al gezegd dat een verandering van omgeving wonderen kon doen.
Ipv dat die mensen zèlf dan even hadden laten onderzoeken of hij soms blaasgruis had...Maar goed, dan hadden wij hem niet gehad natuurlijk...!
Weinigquote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef Dipkip het volgende:
Wauw, het is echt net een minitijger zeg, die vachtkun je nog wel andere dingen doen behalve naar hem kijken en foto's van hem maken en hem aaien en weer naar hem kijken?
Oeeehhh wat een happy cat is Boris toch!! Lucky bastardquote:Op zondag 21 september 2008 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Weinig![]()
Maar we gaan zo op pad, naar de Karwei om de krabpaal/toren voor Boris te halen. Ze hebben hem nog!
Bink gaat lekker mee met de auto, dat vindt ze leuk, beetje extra verwennen en aandacht dus.
QFTquote:Op zondag 21 september 2008 12:21 schreef noekje het volgende:
Kweenie wat ik moet zeggen maar het hoort gewoon zo te zijn. Punt.
Hij komt nog niet vanzelf op schoot, maar als je hem optilt en op schoot zet en gaat kriebelen, blijft ie gewoon liggenquote:Op zondag 21 september 2008 17:03 schreef Harajuku. het volgende:
Hij lijkt echt al helemaal op zijn gemak gewoon, ik moet het nog een keer zeggen
Komt ie ook op schoot en zo? En zit ie al te janken voor de deur of hoeft hij nog niet zo nodig naar buiten?
Wat had je dan verwacht, een dinosaurus?quote:
Weet je iig zeker dat je hem nooit ergens langs de weg hoeft te vinden...aangereden enzoquote:Op zondag 21 september 2008 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt nog niet vanzelf op schoot, maar als je hem optilt en op schoot zet en gaat kriebelen, blijft ie gewoon liggenEn naar buiten hoeft ie totaal nog niet, hij heeft nog niet één keer voor de deur zitten mekkeren. Sterker nog, de deur naar de tuin is al een paar keer even open geweest omdat we er door moesten, maar dan blijft ie gewoon liggen. Dus we kijken het een paar dagen aan en als het lijkt dat ie niet gek wordt binnen, gaan we een grote kattenren bouwen in de tuin en dan moet ie daar genoegen mee kunnen nemen denk ik
Nee, meer dat het echt een kat is en geen hond.quote:Op zondag 21 september 2008 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, een dinosaurus?
Of bedoel je het als antwoord op de kattenren? Weet je hoe groot die wordt? En hoe hoog? En er komt een boom in om in te klimmen enzoOf denk je dat het geen goed plan is? Ik heb de ren gezien van Ingetje79 en van DutchessX en Juup en dat is geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |