quote:
Neenee, Jam likt 'm nog wel 's liefkozend af, dus er wordt goed voor gezorgdquote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
alleen maar opengebeten c_c?
wat zijn ze lief voor dat ding
hier is hij gewoon ehm... 'weg'we hadden alleen het stokje nog over
![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar eh...waaaar is het haar van heer G. gebleven?
Het gaat vast goedkomen, als ze elkaar nu niet aangevlogen zijn, is de kans klein dat ze dat morgen wel ineens gaan doenquote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
Clumsy, het zijn inderdaad de IKEA speeltjes aan een touwtje!
En ook de muis-aan-elastiek aan de krabpaal heeft al een pets gekregen.
Het haar van Heer G. Ach ja. Hij wilde het er af. 'Voor de vakantie'. Alleen na de vakantie heeft hij alweer drie keer de tondeuse er overheen gehaald
Duimen jullie morgen dat ze goed de ochtend doorkomen samen?
Dan moet ie vast poepenquote:Op zondag 21 september 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Dankjewel
Oh en dames kattenexpert... Boris is net de kattenbak in gegaan en zit nu al zeker een kwartier enorm te graven daarin. Een herrie dat er uit komt! Is dat normaal? Of zit er dan teveel of te weinig korrels in ofzo? De laag is een centimeter of 5 dik. Het klinkt alsof hij heel de boel aan het verbouwen is daarbinnen, en dat dus al een flinke tijd.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Lekker laten graven. Ik denk soms dat mijn katten een nieuwe route naar Australië willen openleggen.
Ik kon mijn kat altijd horen denken "Verdorie, heeft ze die bak verschoond, nou moet ik alle korrels weer herindelen!" En maar graven en graven en graven...quote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef tonja het volgende:
Zeker als het een net verschoonde kattenbak is.
Je klinkt net zo blij als ik altijd ben met de eerste kitten keuteltjes op de kattebak!quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Greys het volgende:Hoezee, het eerste poepje op de kattenbak is een feit
Whehe, dat klinkt erg bekendquote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kon mijn kat altijd horen denken "Verdorie, heeft ze die bak verschoond, nou moet ik alle korrels weer herindelen!" En maar graven en graven en graven...
Ik ben wel wat gewend met 4 katten heur.quote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Wees blij dat ik er niet heel blij foto's van heb gepost, zo van: AANSCHOUW! POEP!
quote:Op zondag 21 september 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ja sorry. Beginners-enthousiasme...
Greys, praat geen poep!
Kan ik me nog helder voor de geest halen ja!quote:Op zondag 21 september 2008 23:28 schreef MissBliss het volgende:
Toen Ziggy 4 dagen niet gepoept had, heb ik toen ze poepte ook zo'n dolenthousiaste poep-adoratie-post gedaan
quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk soms dat mijn katten een nieuwe route naar Australië willen openleggen.
quote:Op maandag 22 september 2008 09:57 schreef Adelante het volgende:
Zouden Bink en Boris elkaar nu aan het killen zijn?
quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Greys het volgende:Hoezee, het eerste poepje op de kattenbak is een feit
quote:Op maandag 22 september 2008 12:30 schreef Maes het volgende:
Krijg net mail dat Greys vanmiddag vrij heeft genomenUpdate volgt dus snel
Nog steeds, toch?quote:
Of andersomquote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
Misschien is Boris wel opgegeten door Bink.
Dat is gemeen!quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
Misschien is Boris wel opgegeten door Bink.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
Goedgekeurde krabpaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kijk, Boris lacht
[ afbeelding ]
Hoe onverwacht!quote:Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef Greys het volgende:
En zo geschiedde.... Bink lag op haar favoriete stoel te ronken en Boris was weer veilig van boven naar beneden en langs Bink gekomen, want die lag te ronken op haar krabpaal. Geen plukken haar, geen bloed, geen rommel, geen stuk behang of gordijnen, gewoon precies zoals ik ze achterliet
Bink heeft net haar eten gehad (Boris had nog wat brokjes, heb er wat nieuw bij gedaan) maar Boris zit nu het lege bakje van Bink uit te likken
quote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Radyhyn het volgende:
Troy is zelfs een keertje bij mij op schoot komen zitten... toen ik in bad zat! Hij helemaal zeiknat en hij vond het nog leuk ook!![]()
Ja hoor, van mij welquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Gewoon jammer als het topic vol is straks...
Zouden we een apart Bengalen topic mogen openen?
Hoezo wordt het geen serie danquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
LOL!!quote:
Heb wel geen stem, maar: VOOR!quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Met een huishouden van Jan Steen maakt het geen drol uit. Dat overleeft alles. Een puinhoop is het toch alquote:Op maandag 22 september 2008 15:12 schreef Hekates het volgende:
Leuk topic, alleen 1 ding, willen jullie wat minder posten? Ik blijf aan het lezen zo!
Enne bengalen zijn echt super mooi, wie weet komt er daar ook nog eens eentje van bij mij thuis wonen. Al weet ik niet of mijn huishoudentje van Jan Steen dat gaat overleven...Fijn voor je Greys dat hij meteen mee mocht, geniet van hem!
Ik kwam toevallig wel thuis met een 'pluim aan een stokje', kattenspeelballetjes en speciale dieet-snoepjes speciaal voor katten die blaasgruis hebben (gehad). Dus hij moet niet zeurenquote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Hoe durf je arme Boris nu alweer alleen te laten!?![]()
Zon pluimpje hebben wij ook, enige die er echt mee speelt is Foul, maar die loopt er dan ook achteraan via de onderkant van de traptreden. Geen gezicht dus!quote:Op maandag 22 september 2008 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig wel thuis met een 'pluim aan een stokje', kattenspeelballetjes en speciale dieet-snoepjes speciaal voor katten die blaasgruis hebben (gehad). Dus hij moet niet zeuren
En ik verlaat de dierenwinkel natuurlijk niet met alleen maar spullen voor Boris, Bink ligt te kluiven op een varkensoor
quote:Op maandag 22 september 2008 14:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LOL!!![]()
*SPETTER* *GOOI* *SPETTERSPETTER* *SLOOP* *likje aan nat geworden teentje*
JAAAA en anders een Boris Bengaal topicquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |