abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61822254
Lieve meid, alles komt echt goed

Die liggen zo lekker te slapen of komen je lief begroeten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 22 september 2008 @ 12:40:59 #252
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61822308
Komt vast goed, Greys
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 22 september 2008 @ 13:10:16 #253
331 Merel
Be here now.
pi_61822982
Ik denk dat het huis een rotzooi zal zijn! Maar dan wel een rotzooi die Bink en Boris gezellig samen hebben gemaakt terwijl ze zo leuk aan het spelen waren Gezellig samen op de kussens kauwen, met z'n tweetjes in de gordijnen klimmen... Dikke maatjes die twee
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 22 september 2008 @ 13:11:07 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61823005
Misschien is Boris wel opgegeten door Bink.
KuikenGuppy
  maandag 22 september 2008 @ 13:17:25 #255
331 Merel
Be here now.
pi_61823144
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
Of andersom
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61823229
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
Dat is gemeen!

*gooit poepje*

Komt vast allemaal goed Greys.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 september 2008 @ 13:35:08 #257
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_61823546
quote:
Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
Goedgekeurde krabpaal:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En kijk, Boris lacht

[ afbeelding ]

Echt mooiiiiii.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_61823595
Die liggen gewoon te slapen hoor
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 13:40:58 #259
163650 Greys
pi_61823693
En zo geschiedde.... Bink lag op haar favoriete stoel te ronken en Boris was weer veilig van boven naar beneden en langs Bink gekomen, want die lag te ronken op haar krabpaal. Geen plukken haar, geen bloed, geen rommel, geen stuk behang of gordijnen, gewoon precies zoals ik ze achterliet

Bink heeft net haar eten gehad (Boris had nog wat brokjes, heb er wat nieuw bij gedaan) maar Boris zit nu het lege bakje van Bink uit te likken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 september 2008 @ 13:45:45 #260
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61823831
Zie je wel, 2 voorbeeldige huisdieren heb jij
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_61823935
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef Greys het volgende:
En zo geschiedde.... Bink lag op haar favoriete stoel te ronken en Boris was weer veilig van boven naar beneden en langs Bink gekomen, want die lag te ronken op haar krabpaal. Geen plukken haar, geen bloed, geen rommel, geen stuk behang of gordijnen, gewoon precies zoals ik ze achterliet

Bink heeft net haar eten gehad (Boris had nog wat brokjes, heb er wat nieuw bij gedaan) maar Boris zit nu het lege bakje van Bink uit te likken
Hoe onverwacht!

Dat was vast heerlijk thuiskomen voor je. Echt super zoals Boris zich naadloos zijn plekje in jullie huishouden heeft ingenomen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 september 2008 @ 13:52:30 #262
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61824023
Wat een leukerd die Boris
En aan het uiterlijk van Boris te zien is het zeker een zuivere!

Wij hebben thuis ook twee bengaaltjes. Heerlijk die beesten.

Onze bengaaltjes dronken ook bijna niet uit hun drinkbakjes. We hebben toen een drinkwell aangeschaft waarbij ze zeg maar stromend water hebben, zoals uit de kraan. Hier drinken ze echt heel goed van! (En natuurlijk ook in de badkamer en uit de kraan hehe).

Als je eens wil kijken wat Boris van water vind kan je misschien eens de wasbak vol laten lopen met water. Die van mij gaan er dan in lopen splashen of gaan ze er zelfs gewoon helemaal in!
(Troy is zelfs een keertje bij mij op schoot komen zitten... toen ik in bad zat! Hij helemaal zeiknat en hij vond het nog leuk ook! )

Onze bengels:

Mythos

Troy

Voor meer info/verhalen enz, enz over bengalen wil ik je verwijzen naar het bengalen forum met veel fokkers en liefhebbers van bengalen. Misschien herkent iemand Boris wel en kan je achterhalen van welke fokker hij komt enzo! Klik
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 13:55:22 #263
163650 Greys
pi_61824107
Wat een opluchting!
Wel te merken dat Boris wat meer bijgekomen is en uitgeslapen, want die stapt veel fanatieker door het hele huis nu. Van de keuken naar de kamer wandelen, de gang in, de trap op, de trap toch maar weer af, toch nog even kijken of het bakje van Bink écht wel leeg is, voor de show even bovenop de kattenbak gaan staan, bovenop het aanrecht klimmen en er snel toch maar weer af springen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 13:58:33 #264
163650 Greys
pi_61824179
Radyhyn, wat een beauties!
En leuk om te horen dat ook die van jou weer van water houden, het is dus niet af en toe een Bengaaltje dat er toevallig van houdt, maar bijna echt allemaal he? Wauw!

Als jij ook al denkt dat het een zuivere is, snap ik er helemáál niets meer van dat hij in het asiel zat. Maar misschien moet zijn terror-karakter nog bovenkomen? Nee hoor, er zit echt niets kwaads in, nog niet 1 keer geblazen of uitgehaald sinds hij hier is, helemaal niets.

Ik dacht trouwens dat 'echte' Bengalen geen wit mochten hebben en Boris heeft een wit onderbekje zeg maar. Of geldt dat wit alleen in de vacht zelf verder?

EDIT: verkeerde smiley!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 september 2008 @ 14:10:23 #265
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61824406
Kijk maar naar Mythos en Troy, die hebben ook allebei een witte bek
Ook een witte buik is goed, wit of licht met zwarte/bruine vlekjes

Onze bengels hebben ook nooit uitgehaald naar ons, of iemand anders. Ik heb ook gelezen in de rasbeschrijving dat bengalen liever de confrontatie uit de weg gaan en dus eerder zullen weglopen dan een mep uitdelen. Met mijn twee kleine neefjes gaat het ook zo. Ze willen graag de katjes aaien en als de katjes er geen zin meer in hebben of als ze te hardhandig worden geaaid/gepakt dan lopen ze gewoon weg

Op de eerste pagina schrijf je echter dat bengalen niet aan het behang zullen krabben en niet in de gordijnen zullen hangen.. Dat is misschien niet helemaal waar... want die van mij heb ik uit het topje van de gordijnen moeten plukken en in de katten-kamer hangt het behang er op sommige plaatsen aan flarden
Maarja.. dat waren denk ik kitten-streken, want vooral Mythos (nu 1 jaar en 2 maanden) is nu een stuk rustiger... voor zijn doen

Maar een bengaal is niet een rustig ras en hebben af en toe wel streken. Maar dat vind ik nou juist zo leuk aan die beesten. Het is nooit saai met bengaaltjes
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 14:18:08 #266
163650 Greys
pi_61824597
Oh, dat van het behang en gordijnen had ik ook ergens op internet gelezen
En ze schreven het zo 'stellig' dat ik het maar voor waar aannam hahaha! Ik ben wel benieuwd naar de streken die hier zullen komen hoor, want het lijkt me wel een heerlijke karakterkat. Nooit saai inderdaad, net zoals jij zegt.

Ik ben benieuwd hoe lang Boris het nog gaat pikken dat hij binnen moet blijven. Komen die van jou buiten? We gaan een kattenren maken, maar dat kan dus best nog een week of twee duren voordat die klaar is. Het asiel zei dat hij ook sowieso twee weken binnen moet blijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 september 2008 @ 14:31:59 #267
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61824847
Eerst even binnen wennen is inderdaad wel goed denk ik.

Die van ons gaan niet los naar buiten.
Ze hebben een tuigje en mogen lekker in de tuin aan een lijntje
Eigenlijk kunnen ze zo gewoon de hele tuin door en vinden het prachtig. Ze hebben ook geen last van de tuigjes en ravotten in het gras, hengelen in de vijver en klimmen halverwege de boomstam. Wel moeten we er wel bij blijven of geregeld kijken, want af en toe draaien ze twee rondjes rond een plant en dan snappen ze niet meer hoe ze los moeten komen

(Heb gelezen dat bengalen buiten best roekeloos kunnen zijn en als ze iets zien dat ze er zo op af rennen waardoor ze bijvoorbeeld de aankomende auto niet eens door hebben. Ook is een bengaal een mooi dier wat misschien zelfs gestolen kan worden om te verkopen!)

Sommige mensen gaan met hun bengaal in een park/bos lopen met een tuigje om. Dat lijkt me zo leuk.. en ik denk dat ik dat binnenkort ook eens ga proberen

Wel goed dat Boris het zo goed kan vinden met jullie hond!
Is Boris gecastereerd?
  maandag 22 september 2008 @ 14:37:28 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61824961
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Radyhyn het volgende:
Troy is zelfs een keertje bij mij op schoot komen zitten... toen ik in bad zat! Hij helemaal zeiknat en hij vond het nog leuk ook!
.

Het blijven toch echt maffe beesten he .
KuikenGuppy
pi_61825046
Ik zie Greys al voor me met Bink en Boris aan zo'n duolijntje gezellig samen de vijver in
  maandag 22 september 2008 @ 14:44:05 #270
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_61825110
@Radyhyn

Maakten die bengels van jou niet zo'n zooitje van die drinkfontein? Of was dat een andere user met bengalen?
Ik heb me iig sufgelachen om die filmpjes.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 14:46:22 #271
163650 Greys
pi_61825161
Boris is gecastreerd ja! En in het asiel heeft ie ook een chip gekregen, 1 dag na binnenkomst!

Het gaat los hier hoor!
Hij is aan het kijken waar hij allemaal op kan springen Hij zat net al voor de televisie en is nu aan het uitvinden of hij de balk boven de open haard kan redden qua hoogte. Ook werd er uitgebreid gelebberd uit de stromende kraan, dat was plezier voor tien! En nu wil hij op de bank waar Bink ook op ligt, maar hij durft nog niet zo goed. Ook werd er net heftig rondgegooid met een Ikea knuffeltje van Bink, door Boris dus.

Hij heeft net ook al twee keer zitten eten. Dus we mogen ons gaan opmaken voor een Bengaal vol energie
Het uitrusten is verleden tijd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 september 2008 @ 14:47:43 #272
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61825194
erm...

(en vanochtend hadden ze de vaas met mooie bloemen omgegooid .. maar verders zijn ze heel lief hoor )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 14:49:52 #273
163650 Greys
pi_61825251
Gewoon jammer als het topic vol is straks...
Zouden we een apart Bengalen topic mogen openen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 22 september 2008 @ 14:50:24 #274
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61825261
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Ja hoor, van mij wel
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61825304
quote:
Hoezo wordt het geen serie dan
  maandag 22 september 2008 @ 14:52:53 #276
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61825316
Wel super fijn dat hij zich al zo thuis voelt!
Natuurlijk 100 X beter als in het asiel.
Al zal er in het asiel ook goed voor hem gezorgd zijn.. maar altijd anders dan eigen baasjes
Wel fijn dat hij een chip heeft!

Ik vraag me ook af hoe hij nu daar terecht komt. Heb wel gehoord dat bengalen in een groep soms stress krijgen en inderdaad gaan sproeien. Dan zou het beter zijn voor de kat zelf om hem te herplaatsen.. maar naar het asiel gaat dan ook wel erg ver
pi_61825419
quote:
LOL!!

*SPETTER* *GOOI* *SPETTERSPETTER* *SLOOP* *likje aan nat geworden teentje*
pi_61825436
quote:
Heb wel geen stem, maar: VOOR!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 15:07:04 #279
163650 Greys
pi_61825618
Joepieeeeeeeeeeeeee! Fijn, Senesta!
Dan kunnen we hierna een Bengalentopic openen en alle foto's en streken er in zetten!
Hoef ik ook niet teleurgesteld te zijn als dit Boris-topic straks vol is, want ik heb vast nog heel veel te melden hierna, heb ik zo'n gevoel. 'Bengaalse bengels' is misschien wel een leuke titel

Oh, Boris is nu aan het rusten van zijn uitspattingen, dus ik ga even snel boodschapjes doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 15:11:18 #280
163650 Greys
pi_61825718
Dat filmpje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61825740
Leuk topic, alleen 1 ding, willen jullie wat minder posten? Ik blijf aan het lezen zo!

Enne bengalen zijn echt super mooi, wie weet komt er daar ook nog eens eentje van bij mij thuis wonen. Al weet ik niet of mijn huishoudentje van Jan Steen dat gaat overleven... Fijn voor je Greys dat hij meteen mee mocht, geniet van hem!
pi_61825752
Zie je wel Greys. De stress was niet nodig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 22 september 2008 @ 15:13:33 #283
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_61825766
Sorry, was ook niet mijn bedoeling je topic te hyjackken
Maar een apart bengalen topic is altijd goed natuurlijk
pi_61825791
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:12 schreef Hekates het volgende:
Leuk topic, alleen 1 ding, willen jullie wat minder posten? Ik blijf aan het lezen zo!

Enne bengalen zijn echt super mooi, wie weet komt er daar ook nog eens eentje van bij mij thuis wonen. Al weet ik niet of mijn huishoudentje van Jan Steen dat gaat overleven... Fijn voor je Greys dat hij meteen mee mocht, geniet van hem!
Met een huishouden van Jan Steen maakt het geen drol uit. Dat overleeft alles. Een puinhoop is het toch al
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61826707
Dat is natuurlijk ook wel weer waar. Maar Fred, mijn enige kat, is zo lief dat alle puinhopen die er liggen ook netjes blijven liggen. De afwas blijft op het aanrecht staan zonder besprongen te worden en er vanaf geduwt te worden, de stapeltjes papier blijven netjes topzwaar en onhandig als ze er bij liggen op hun plek liggen etc. Alles wat wordt omgegooid of gestoten in mijn huisje, is momenteel MIJN schuld en niet die van Fred.

Denk dat het wel slikken zou zijn als er opeens een wervelwindje in mijn huis zo wonen die mijn puinhopen verandert in onherkenbare zooi. Maar bengalen blijven geweldig, wie weet kunnen ze daar slagen waar mijn moeder jammerlijk gefaald heeft; mij tot een nette huisvrouw omtoveren! *angelface*
pi_61826721
Ik geloof dat één van mijn katten een halve Bengaal is. Hij vist regelmatig naar tenen in het bad, eist regelmatig dat de kraan van het bad wordt aangezet zodat hij kan drinken en natte tenen krijgen en het filter van de waterfontein heb ik er andersom in moeten zetten, anders werd het binnen de kortste keren gesloopt.

Greys! Hoe durf je arme Boris nu alweer alleen te laten!?

pi_61827146
Een pracht beestje greys
Onze katten zijn ook dol op water. Visite kijkt altijd raar op als ze naar de wc gaan en er 1 of 2 en nu zelfs 3 katten meelopen kat nr 1 en 2 kunnen wel op het fonteintje springen kat nr 3 niet en dan moet de kraan perse aan. Mama van vriendlief keek ook heel raar op toen ze dit weekend op de katten aan het passen was en ze de drinkbakjes wilde verschonen, Fire ging pontificaal in de wastafel liggen zo en nu gaat de kraan aan. En ze durft ze niet op te tillen.
pi_61827939

Een heel weekend zonder Fok! gehad.. Wat een prachtnieuws en een prachtbeest heb je Greys!
Geweldig mooi om te lezen wat je allemaal over hem schrijft.. En die onzekerheid? Die had ik ook.. was immers ook geen katten gewend voor Chip..

Top hoor!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 16:36:08 #289
163650 Greys
pi_61827961
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Hoe durf je arme Boris nu alweer alleen te laten!?

Ik kwam toevallig wel thuis met een 'pluim aan een stokje', kattenspeelballetjes en speciale dieet-snoepjes speciaal voor katten die blaasgruis hebben (gehad). Dus hij moet niet zeuren

En ik verlaat de dierenwinkel natuurlijk niet met alleen maar spullen voor Boris, Bink ligt te kluiven op een varkensoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61828281
Nou de overgang asiel - huize Greys ging compleet vlekkeloos, toch? geweldig fijn dat het zo is gegaan
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_61828316
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kwam toevallig wel thuis met een 'pluim aan een stokje', kattenspeelballetjes en speciale dieet-snoepjes speciaal voor katten die blaasgruis hebben (gehad). Dus hij moet niet zeuren

En ik verlaat de dierenwinkel natuurlijk niet met alleen maar spullen voor Boris, Bink ligt te kluiven op een varkensoor
Zon pluimpje hebben wij ook, enige die er echt mee speelt is Foul, maar die loopt er dan ook achteraan via de onderkant van de traptreden. Geen gezicht dus! Fijn dat alles goed gegaan is vandaag
O+ 11-06-2009 O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 18:07:40 #292
163650 Greys
pi_61830390
Geloof het of niet, ik kon zojuist zonder gedoe een tuigje omdoen bij Boris.
Hij loopt er nu gewoon zonder protest mee door het huis
Heer G is net thuis en die kan het nog steeds niet geloven. Boris pikt ALLES van ons.
Als hij zo doorgaat mag hij morgenmiddag even met het tuigje aan een lijn aan het handje mee naar buiten!

Wat een voorbeeldkat!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 september 2008 @ 19:32:35 #293
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_61832704
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

LOL!!

*SPETTER* *GOOI* *SPETTERSPETTER* *SLOOP* *likje aan nat geworden teentje*

En die kleine gewoon even goed lekker plensen hè
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
  maandag 22 september 2008 @ 19:48:16 #294
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_61833171
Wat een droomstel huisdieren hebben jullie Greys
Ik blijf het maar steeds leuk vinden dat jullie nu ook een kat hebben...en wat voor eentje
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_61833447
quote:
JAAAA en anders een Boris Bengaal topic
#geen
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 20:19:32 #296
163650 Greys
pi_61834106
"Schat, er loopt een luipaard voor de tv...."

Kijk niet zo, dat tuigje staat hártstikke hip

Boris en Bink spelen samen met de nieuwe pluim-aan-stokje

Na het spelen is het goed rusten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61834433
Ik heb hier zo'n soort stokje met aan twee kanten pluimen. gewoon bij euroland gekocht. Elastiekje precies in het midden en dan aan het plafond gehangen met een haakje. Kun je gewoon naar beneden halen als je thuis en wakker bent en daarna weghalen. Blijft alleen het haakje.
En een lol dat ze daar hier me ehebben gehad (en soms nog steeds)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61834455
Damn, wat een lekker stuk kat is het
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 22 september 2008 @ 20:33:37 #299
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61834525
De sluiting die wij bij het tuigje en touw kregen waren trouwens best slecht. Bij de Gamma of Praxis hebben ze diezelfde maar dan veel steviger
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 september 2008 @ 20:42:55 #300
163650 Greys
pi_61834773
Dank je Hara! Als het goed blijft gaan met het tuigje wennen gaan we zeker zo'n steviger halen!
Deze sluitingen zijn gewoon met zo'n pennetje die je door het riempje moet prikken zeg maar.

Enneh.... voor al uw Bengalen verhalen, tips en foto's:

Bengalen bengels! O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61834795
hij is zo mooi
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')