Of andersomquote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
Misschien is Boris wel opgegeten door Bink.
Dat is gemeen!quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
Misschien is Boris wel opgegeten door Bink.
quote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef Greys het volgende:
Goedgekeurde krabpaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kijk, Boris lacht
[ afbeelding ]
Hoe onverwacht!quote:Op maandag 22 september 2008 13:40 schreef Greys het volgende:
En zo geschiedde.... Bink lag op haar favoriete stoel te ronken en Boris was weer veilig van boven naar beneden en langs Bink gekomen, want die lag te ronken op haar krabpaal. Geen plukken haar, geen bloed, geen rommel, geen stuk behang of gordijnen, gewoon precies zoals ik ze achterliet
Bink heeft net haar eten gehad (Boris had nog wat brokjes, heb er wat nieuw bij gedaan) maar Boris zit nu het lege bakje van Bink uit te likken
quote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Radyhyn het volgende:
Troy is zelfs een keertje bij mij op schoot komen zitten... toen ik in bad zat! Hij helemaal zeiknat en hij vond het nog leuk ook!![]()
Ja hoor, van mij welquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Gewoon jammer als het topic vol is straks...
Zouden we een apart Bengalen topic mogen openen?
Hoezo wordt het geen serie danquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
LOL!!quote:
Heb wel geen stem, maar: VOOR!quote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Met een huishouden van Jan Steen maakt het geen drol uit. Dat overleeft alles. Een puinhoop is het toch alquote:Op maandag 22 september 2008 15:12 schreef Hekates het volgende:
Leuk topic, alleen 1 ding, willen jullie wat minder posten? Ik blijf aan het lezen zo!
Enne bengalen zijn echt super mooi, wie weet komt er daar ook nog eens eentje van bij mij thuis wonen. Al weet ik niet of mijn huishoudentje van Jan Steen dat gaat overleven...Fijn voor je Greys dat hij meteen mee mocht, geniet van hem!
Ik kwam toevallig wel thuis met een 'pluim aan een stokje', kattenspeelballetjes en speciale dieet-snoepjes speciaal voor katten die blaasgruis hebben (gehad). Dus hij moet niet zeurenquote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Cat22 het volgende:
Greys! Hoe durf je arme Boris nu alweer alleen te laten!?![]()
Zon pluimpje hebben wij ook, enige die er echt mee speelt is Foul, maar die loopt er dan ook achteraan via de onderkant van de traptreden. Geen gezicht dus!quote:Op maandag 22 september 2008 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig wel thuis met een 'pluim aan een stokje', kattenspeelballetjes en speciale dieet-snoepjes speciaal voor katten die blaasgruis hebben (gehad). Dus hij moet niet zeuren
En ik verlaat de dierenwinkel natuurlijk niet met alleen maar spullen voor Boris, Bink ligt te kluiven op een varkensoor
quote:Op maandag 22 september 2008 14:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
LOL!!![]()
*SPETTER* *GOOI* *SPETTERSPETTER* *SLOOP* *likje aan nat geworden teentje*
JAAAA en anders een Boris Bengaal topicquote:Op maandag 22 september 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |