Dan weet je toch waar je de citroenthee kunt laten?quote:
Ik vraag me af of het heel erg gezond is, met al die suiker enzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan weet je toch waar je de citroenthee kunt late?
Whehe.. de kat begon hier vanavond sperziebonen te eten...quote:
Ja dat doet die van mij ook altijdquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.. de kat begon hier vanavond sperziebonen te eten...
Zo groot is mijn slaapkamer niet eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik vind een waterbed niet fijn, een beetje stevg matras is wel lekker. Engelse boxspring nu, 2.4meter bij 2meter. Dan maakt het iig niet uit hoe je ligt
Het past bij ons ook net, ik denk een krappe meter aan elke kant om er in te springen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo groot is mijn slaapkamer niet eens
quote:
Ik had vroeger een konijn die wel s een speculaasje lusttequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.. de kat begon hier vanavond sperziebonen te eten...
Mijn slaapkamer is 2 meter breed en mijn matrassen (want ik heb geen bed) 1.80mquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het past bij ons ook net, ik denk een krappe meter aan elke kant om er in te springen.
Mijn slaapkamer is zo klein dat mijn kast eigenlijk ook inloopkast isquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:25 schreef OA het volgende:
Mijn slaapkamer is 4 bij 6 meter, met inloopkast
Dan is onze slaapkamer ongeveer even groot:quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is 2 meter breed en mijn matrassen (want ik heb geen bed) 1.80m
quote:Op maandag 3 december 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog wat fotootjes van mijn stulpje... Lang geduurd, toch gekomen, ik zal binnenkort een paar nieuwe maken bij daglicht, mits iemand interesse heeft
De gang:
[ afbeelding ]
Keukentje:
[ afbeelding ]
Slaapkamer van de kids:
[ afbeelding ]
Niet lachen.. dit is mijn slaapkamer, er past precies een tweepersoonsbed, en de deur kan niet eens meer helamaal open
[ afbeelding ]
Douche:
[ afbeelding ]
Toilet:
[ afbeelding ]
En.. last but not least: de woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn inloopkast is zo groot dat het een kamer op zich is...quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is zo klein dat mijn kast eigenlijk ook inloopkast is![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is zo klein dat mijn kast eigenlijk ook inloopkast is![]()
Ik heb een stellage tegen de muur aangedouwd, dus nu heb ik nog 20 centimeter over tussen de matrassen en de kast om me te bewegenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is onze slaapkamer ongeveer even groot:
[..]
quote:» Er is al 181 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Dat doe ik toch ook nietquote:
Maar kan je wel normaal slapen dan als je geen echt bed hebt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een stellage tegen de muur aangedouwd, dus nu heb ik nog 20 centimeter over tussen de matrassen en de kast om me te bewegen
Ik heb al een jaar lang last van mn rugquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maar kan je wel normaal slapen dan als je geen echt bed hebt?
Douche-zequote:
Das toch geen doen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar lang last van mn rug
Maarja bed kost ook geld en schoolboeken en een zieke kat gaan gewoon voor. Maar ik ga binnenkort toch maar even een subtiele hint bij mijn moeder droppen niet om te krijgen, maar om geld te kunnen lenen anders ben ik over nog een jaar echt versleten
Mwa ik ben het nou wel gewend eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Das toch geen doen?![]()
Lijkt me dat het ook belangrijk is dat je lichaam in goede conditie is...
Zolang je geen ombouw nodig hebt past alles toch wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar lang last van mn rug
Maarja bed kost ook geld en schoolboeken en een zieke kat gaan gewoon voor. Maar ik ga binnenkort toch maar even een subtiele hint bij mijn moeder droppen niet om te krijgen, maar om geld te kunnen lenen anders ben ik over nog een jaar echt versleten
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je geen ombouw nodig hebt past alles toch wel?
Als er een matras kan liggen kunnen er toch ook goede poten en vering (of boxspring) onder? Zonder laatjes, planken, weet ik veel voor dingen?quote:
Ja dat past primaquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een matras kan liggen kunnen er toch ook goede poten en vering (of boxspring) onder? Zonder laatjes, planken, weet ik veel voor dingen?
Klaarquote:
Vrouwen he. Niet altijd even slim.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pinguin he.Niet altijd erg duidelijk.
Ik vind het inderdaad een goed idee om hem de schuld te gevenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pinguin he.Niet altijd erg duidelijk.
Kinderen slapen vol overgavequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Douche-ze![]()
En die foto van de kinderkamer.. wat liggen ze daar heerlijk uitgeteld te slapen zeg![]()
Echt prachtigquote:
Dat lijkt maar zo omdat mannen pinguins niet duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen he. Niet altijd even slim.
Weet je dat ik nog maar 1 plank moetquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:58 schreef DaMart het volgende:
Marc, je weet dat je nog maar een uur of 27 hebt om je boekenkast op te ruimen he!
Zeggen de masters van subtiele onduidelijke hintsquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo omdat mannen pinguins niet duidelijk zijn.
Tof, ik nog de boekenkasten van 6 mensen voor nu, dus ik ga weer even verderquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog maar 1 plank moet
Ja, vrouwen en hints...quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeggen de masters van subtiele onduidelijke hints
Wat is daar leuk aan dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:03 schreef Fha het volgende:
Jeeej morgen om 20 over 12 bij mn broer zijn
sorry, daar word ik gewoon zo vrolijk van dat ik het honderd keer moet vertellen![]()
Nou gewoon dat ik naar mn broer ga hahahaquote:
Nog 99 keer te gaan dusquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:03 schreef Fha het volgende:
Jeeej morgen om 20 over 12 bij mn broer zijn
sorry, daar word ik gewoon zo vrolijk van dat ik het honderd keer moet vertellen![]()
Hai DM.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog maar 1 plank moet
Nog maar 98, heb het eerder vandaag ook al gezegd. Dus valt weer mee.quote:
Deze was toch erg duidelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeggen de masters van subtiele onduidelijke hints
Reken zequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, ik nog de boekenkasten van 6 mensen voor nu, dus ik ga weer even verder.
Uiteraard.quote:
Maar waarom dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou gewoon dat ik naar mn broer ga hahahadat is allemaal nog erg nieuw en spannend en en en
![]()
Hij is lieeef en ik ken m eindelijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef OA het volgende:
[..]
Maar waarom dan?
Wat is er speciaal aan je broer?
Dankquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:11 schreef Fha het volgende:
* Fha zet een bak chips in het midden
ik ben een beetje misselijk
O, je kent hem nog niet je hele leven?!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:12 schreef OA het volgende:
[..]
O, je kent hem nog niet je hele leven?!
Aha. Dan kan ik het me voorstellen dat je het leuk vindt.quote:
Misschien hebben ze daar ook wel lekker ijsquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef OA het volgende:
[..]
Aha. Dan kan ik het me voorstellen dat je het leuk vindt.
Wie weetquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar ook wel lekker ijs
Het is weer ouderwets achtelijkquote:
quote:
Leedvermaak, voor de zoveelste keer. Ik kijk zelfs niet.quote:
Prachtige oudersquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat grietje net met die Hells Angel vader
Door te hard te rijden, ja dan welquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:44 schreef Ladylike het volgende:
Ze gaan ook testen of het sneller is
Paar zequote:
Feliquote:
Ja dankjequote:
Wanneer komt de loodgietert?quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dankjehet was echt boemlauw jeweets
aah menneke tochquote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aah menneke tochna ja ik had visite vandaag
een leven
Ah, we hebben hier geen spar, verklaard een hoopquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij die kut spar hier, veel te duur
Dan moet je in bed gaan liggen.quote:
WMzquote:
Ja ga ik nu ook doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je in bed gaan liggen.
Zet melk op vuur Rudyquote:
Om warm te blijven wel jaquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Zet melk op vuur Rudystom dat ik meteen aan raymann denk
![]()
Trustequote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:59 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, Ph.!
en de rest die na ons binnen wandelt ook alvast goedemorgen
Ph., kopje thee?
quote:
Goedemorgen allemaalquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen.
Als je wat vermakelijks wil lezen lees dan deze pagina, en dan vooral de discussie tussen Breuls en Danny: Sinds wanneer staat de PI van een post
Meneer Roodbol heeft een hele eigen kijk op het beheren van een omgeving
lekker hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:14 schreef BrandX het volgende:
*bakje thee toe schuift met bastognekoekjes on the side
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen.
Meneer Roodbol heeft een hele eigen kijk op het beheren van een omgeving
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen allemaal.
Tof, hij neemt de PI's ook in een multiquote mee.
Dat zullen we niet te weten komen ben ik bangquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wisten we al
Maar zoals ik al daar vraag: why?
Dat vrees ik ook. Terwijl een simpele webserver zo is opgezet, ik wil hem nog wel een appeltje cadeau doen, die ligt hier toch stof te happenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zullen we niet te weten komen ben ik bang
Op FOK! weet je het maar nooit hèquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Waarom zou dat niet zo zijn, dat ding wordt er gewoon in gecopieerd als je quote
Oh wacht, ik ben nerd.
Dat klopt, maar dat is een kwestie van alleen zorgen dat er in de bagger layout geregeld wordt dat dat erbij wordt geplakt. Alleen Danny heeft dat alleen voor de quickreply javascript geregeld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op FOK! weet je het maar nooit hè.
Het werkt trouwens niet via de gewone quote, maar alleen via de quickquote bij mij.
En waarom wel bij de één en niet bij de ander?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wisten we al
Maar zoals ik al daar vraag: why?
Ow, daar zul je mijn antwoord hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is een kwestie van alleen zorgen dat er in de bagger layout geregeld wordt dat dat erbij wordt geplakt. Alleen Danny heeft dat alleen voor de quickreply javascript geregeld.
De rest wordt toch niet meer geupdate. En dat is nu dus ook de discussie, waarom alleen in de quickreply, en niet nadat je in de quoteknop gebruikt hebt? Danny vindt dat users zo snel mogelijk nieuwe features moeten krijgen, Breuls zou graga zien dat het eerst getest en consequent werkt (dus ook na de quoteknop).
Ben ik nou dom als ik vraag hoe je dat dan doet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op FOK! weet je het maar nooit hè.
Het werkt trouwens niet via de gewone quote, maar alleen via de quickquote bij mij.
baggerlayout gebruiken en de quickquote gebruikenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik nou dom als ik vraag hoe je dat dan doet?
Gewoon geen bagger gebruikenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen mij heel die PI's rukken zeg![]()
Gaan we het nou in alle topics over die domme kutdingen hebben?
Dat doe ik dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
baggerlayout gebruiken en de quickquote gebruiken
Ik heb geen baggerlayout, dus mij zal het om het even zijn. Ik heb nog net genoeg hersencellen om te onthouden welke smiley bij de gequote post hoortquote:
Ik zou er niet al te zeker van zijn, Danny wilt alleen in bagger spelen. De rest niet, maar he, je kunt een reactie typen, less is more.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
ow, dan volgen de andere layouts ook nog wel. Denk ik. Ik ga deze niet veranderen iig, dat is het me niet waard.
TIETENquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik dusMet gratis gequote PI's erbij. Heerlijk. NEXT
Ja, de zon schijnt, ik ben nog niet aangekleed en ik wil nog van alles gaan doen vandaag. Bij een vriendin langs, naar mijn zusje, en een stuk fietsen naar een bijzonder plekje.. maar daar kom ik al bijna langs op weg naar die vriendinquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik dusMet gratis gequote PI's erbij. Heerlijk. NEXT
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen baggerlayout, dus mij zal het om het even zijn. Ik heb nog net genoeg hersencellen om te onthouden welke smiley bij de gequote post hoort
Goed plaatje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat meteen een aardig bruggetje is naar het volgende onderwerp: Tieten
Senseoquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
Even ontopic, de senseo is weer schoon
Wees dan slim en neem dan een nespresso.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, mijn Philipsje doet het nog steeds![]()
maar na de verhuizing wil ik wel een senseo
quote:
It's alivequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Truste![]()
En hoorde net dat je nog leefde van die snotneus
Ga naar de BCC of MediaMarkt zou ik zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
dat moest eerst maar eens uitgeprobeerd worden
Jekkesquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat meteen een aardig bruggetje is naar het volgende onderwerp: Tieten
Daar kan je koffiezetapparaten vergelijken? Qua smaak van het geproduceerde goedje en zo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:39 schreef JortK het volgende:
Ga naar de BCC of MediaMarkt zou ik zeggen
Bij de MediaMarkt bij ons wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je koffiezetapparaten vergelijken? Qua smaak van het geproduceerde goedje en zo?
Lol, ja er staan vaker op zaterdag wel mensen te demonstreren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je koffiezetapparaten vergelijken? Qua smaak van het geproduceerde goedje en zo?
Oh, okeequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
Lol, ja er staan vaker op zaterdag wel mensen te demonstreren.
uuhhm... nou... uhhhmm...quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je dat mooi vindt?
Maak mij even af dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Weenie. Gewoon zin om ff wat te moorden denk ik
Dat is voor heldenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef OA het volgende:
Zo, ik ga even een spelletje spelen.
SimCity ofzo
Misschien moet ik binnenkort maar weer eens een versie van The Settlers installerenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is voor helden
momenteel heb ik een stad met 300.000+ inwoners en 50k per jaar winst
Nee, want die wil die kale niet meer ondersteunenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
ow, dan volgen de andere layouts ook nog wel. Denk ik. Ik ga deze niet veranderen iig, dat is het me niet waard.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
dat moest eerst maar eens uitgeprobeerd worden
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is voor helden
Das nu inderdaad hier de belemmerende factor in de groeiquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Das een tijdje terug!
Ik kreeg vaak wel het hele scherm vol met stad, dan ging ik proberen files op te lossen. Gelukkig verplaatsten zich die dan alleen maar
Zo doe ik dat ook altijd.. gewoon optiefen met die gare spamquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Willen jullie ajb op mij stemmen? Je kan zelf ook winnen.
Ah, BX is weer helemaal terug
Gewoon rekeningrijden invoeren, iedereen de trein in jagen, kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Das nu inderdaad hier de belemmerende factor in de groei
Dan moet ik meer spoorlijnen bouwenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon rekeningrijden invoeren, iedereen de trein in jagen, kijken wat er gebeurt
Eerst pro-rail vervangenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer spoorlijnen bouwen zeg ik. Veel en vaak. Overal en snel.
Dat lukt nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou dat in zo'n sim gaan als je gewoon een dictatuur inricht en mensen dood gaat schieten en zo op straat?
Geen dankquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that.
1-0 voor nespresso.
Met dank aan Pheno voor het aanbieden van een kopje Nespresso.
Railroad Tycoon!quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer spoorlijnen bouwen zeg ik. Veel en vaak. Overal en snel.
Transport tycoon deluxe ftw. En dan openTTD natuurlijk.quote:
Industry tycoonquote:
Ik speel SC3000.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is voor helden
Inderdaad. Metro bouwen, flink wat bushaltes bouwen en vooral nooit aan het budget voor de infrastructuur zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik meer spoorlijnen bouwen.
Kan ze beter de metro injagen dan
Ik ook SC3000quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik speel SC3000.
± 220.000 inwoners en net een heel grote renovatie achter de rug. Verlies is weer in winst omgeslagen. Ongeveer 5.500 per jaar.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef OA het volgende:
Ik zet trouwens wel altijd de rampen uit.
Juust, metro is momenteel het grote projectquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad. Metro bouwen, flink wat bushaltes bouwen en vooral nooit aan het budget voor de infrastructuur zitten.
Tieten?quote:
Flauwe soep zegquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef OA het volgende:
Das nou juist het leuke deelquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef OA het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook SC3000.
Inmiddels 330k inwoners en 57k per jaar winst.
quote:[..]
Ik ook
Begin jij altijd in 1900?quote:[..]
Juust, metro is momenteel het grote project
Neequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nou juist het leuke deel
Weer opbouwen als de halve zooi kapot is
Hebben jullie er ook allemaal extra dingen in zitten? Gedownload?
Goed idee welquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
toch moet ook die hitler-mode erin vind ik
Probeer het hier eens http://www.simtropolis.com/quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nee![]()
Nooit naar op zoek geweest... waar haal je dat vandaan dan?
Ik begin altijd in 2000quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Begin jij altijd in 1900?
Ik meestal gewoon in 2000. Dan kun je meteen een metro bouwen.
Gebruik jij wel eens codes? Ik vind het altijd wel mooi om neef Vinnie te roepen....
Eet smakelijkquote:
Dat was het al een tijdje. En tot dinsdagquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Een zeer goedenavond allemaal. Weekend
Goedenavond ACdingesquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Een zeer goedenavond allemaal. Weekend
Dat is wel lang, nietwaar?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje. En tot dinsdag
Ik heb tot zondag weekend, maandag er weer flink tegenaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje. En tot dinsdag
Ik heb dan ook altijd lang weekendquote:
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd lang weekend
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Carriere met een 40+ urige werkweek is voor het plebs
Precies. Ooit wil ik ook minder gaan werken. En ik ben ook het schoolvoorbeeld van een 9-tot-5-type... zeker op kantoorwerkdagen ben ik net zo flexibel als de dienstregeling van de NS, alleen vertrek ik niet zonder vertraging van kantoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Carriere met een 40+ urige werkweek is voor het plebs
Altijd te laat, bij vlagen erg sloom en nimmer precies?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Ooit wil ik ook minder gaan werken. En ik ben ook het schoolvoorbeeld van een 9-tot-5-type... zeker op kantoorwerkdagen ben ik net zo flexibel als de dienstregeling van de NS, alleen vertrek ik niet zonder vertraging van kantoor.
Ligt eraan wat je gaat doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
nah, dan ga ik me alvast omkleden.. wat zal ik aandoen vanaaf?
Dat is het vervelende... geen idee. Ik heb met een vriendin afgesproken. Bios misschien, met aansluitend kroeg. Of meteen kroeg. Of iets anders? Geen idee...quote:
Whehe, er komt er nog een aanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Druk bezig met boekenlijstjes verwerken.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Druk bezig met boekenlijstjes verwerken.
Een overall werkt altijd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is het vervelende... geen idee. Ik heb met een vriendin afgesproken. Bios misschien, met aansluitend kroeg. Of meteen kroeg. Of iets anders? Geen idee...
jah, laat duidelijke afspraken maar aan mij over
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een overall werkt altijd!
Kom je er een beetje uit?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boekentop 100. Je hebt nog zo'n 4 uur om je eigen lijstje te posten.
Nouquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo'n boerengat is dit nu ook weer niet hoor!
Ik woon niet in ehvquote:
Oh, alle suske en wiskes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boekentop 100. Je hebt nog zo'n 4 uur om je eigen lijstje te posten.
Nietes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij woont in een boerengat
Hoe weet jij waar DR34M3R woont.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij woont in een boerengat
Je kunt het een keer komen proberen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Nee. Wel weer kermis. De laatste van dit jaar hier.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes.
De enige overall die ik heb is trouwens die van carnaval.. fluoriserend roze. Lijkt me niet geslaagd
Dan zal ik die aandoen als je me komt lesgeven.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt het een keer komen proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Meestal eind feb/ begin mrt. Altijd stervens koud .quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt het een keer komen proberen?Toch zie ik Pheno dat wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zie je me doen? Als menquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meestal eind feb/ begin mrt. Altijd stervens koud .
[..]
Toch zie ik Pheno dat wel doen.
NIet teveel hebben idd, das te duurquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes.
De enige overall die ik heb is trouwens die van carnaval.. fluoriserend roze. Lijkt me niet geslaagd
Goede lijst welquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, ga nu aan jouw lijst beginnen.
Geloof me. Het is hier altijd gezellig op stapquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zie je me doen? Als menca
naval
nodig heeft om gezellig te doen moeten ze eens bij zichzelf nadenken. De rest van het jaar zijn het burgerlullen, maar dan kan een weekje opeens alles
Er zijn meer weken in het jaar om gezellig te doen
Fotoquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
Het is spijkerbroek + trui + laarzen geworden en het wordt bios + borrel
quote:
hahaha, egnie.quote:
Jij kent duidelijk iedereen die carnaval viert.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zie je me doen? Als menca
naval
nodig heeft om gezellig te doen moeten ze eens bij zichzelf nadenken. De rest van het jaar zijn het burgerlullen, maar dan kan een weekje opeens alles
Er zijn meer weken in het jaar om gezellig te doen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben wel zo lief om je uit te zwaaien.
Nu ben je te laat dromert.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het was een uitzwaai van je naar A4W.. stom dat ik dat niet gezien had!
@ A4W:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |