Dan weet je toch waar je de citroenthee kunt laten?quote:
Ik vraag me af of het heel erg gezond is, met al die suiker enzoquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan weet je toch waar je de citroenthee kunt late?
Whehe.. de kat begon hier vanavond sperziebonen te eten...quote:
Ja dat doet die van mij ook altijdquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.. de kat begon hier vanavond sperziebonen te eten...
Zo groot is mijn slaapkamer niet eensquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:13 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik vind een waterbed niet fijn, een beetje stevg matras is wel lekker. Engelse boxspring nu, 2.4meter bij 2meter. Dan maakt het iig niet uit hoe je ligt
Het past bij ons ook net, ik denk een krappe meter aan elke kant om er in te springen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo groot is mijn slaapkamer niet eens
quote:
Ik had vroeger een konijn die wel s een speculaasje lusttequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:12 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.. de kat begon hier vanavond sperziebonen te eten...
Mijn slaapkamer is 2 meter breed en mijn matrassen (want ik heb geen bed) 1.80mquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het past bij ons ook net, ik denk een krappe meter aan elke kant om er in te springen.
Mijn slaapkamer is zo klein dat mijn kast eigenlijk ook inloopkast isquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:25 schreef OA het volgende:
Mijn slaapkamer is 4 bij 6 meter, met inloopkast
Dan is onze slaapkamer ongeveer even groot:quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is 2 meter breed en mijn matrassen (want ik heb geen bed) 1.80m
quote:Op maandag 3 december 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
toch nog wat fotootjes van mijn stulpje... Lang geduurd, toch gekomen, ik zal binnenkort een paar nieuwe maken bij daglicht, mits iemand interesse heeft
De gang:
[ afbeelding ]
Keukentje:
[ afbeelding ]
Slaapkamer van de kids:
[ afbeelding ]
Niet lachen.. dit is mijn slaapkamer, er past precies een tweepersoonsbed, en de deur kan niet eens meer helamaal open
[ afbeelding ]
Douche:
[ afbeelding ]
Toilet:
[ afbeelding ]
En.. last but not least: de woonkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn inloopkast is zo groot dat het een kamer op zich is...quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is zo klein dat mijn kast eigenlijk ook inloopkast is![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is zo klein dat mijn kast eigenlijk ook inloopkast is![]()
Ik heb een stellage tegen de muur aangedouwd, dus nu heb ik nog 20 centimeter over tussen de matrassen en de kast om me te bewegenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is onze slaapkamer ongeveer even groot:
[..]
quote:» Er is al 181 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Dat doe ik toch ook nietquote:
Maar kan je wel normaal slapen dan als je geen echt bed hebt?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb een stellage tegen de muur aangedouwd, dus nu heb ik nog 20 centimeter over tussen de matrassen en de kast om me te bewegen
Ik heb al een jaar lang last van mn rugquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Maar kan je wel normaal slapen dan als je geen echt bed hebt?
Douche-zequote:
Das toch geen doen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar lang last van mn rug
Maarja bed kost ook geld en schoolboeken en een zieke kat gaan gewoon voor. Maar ik ga binnenkort toch maar even een subtiele hint bij mijn moeder droppen niet om te krijgen, maar om geld te kunnen lenen anders ben ik over nog een jaar echt versleten
Mwa ik ben het nou wel gewend eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Das toch geen doen?![]()
Lijkt me dat het ook belangrijk is dat je lichaam in goede conditie is...
Zolang je geen ombouw nodig hebt past alles toch wel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar lang last van mn rug
Maarja bed kost ook geld en schoolboeken en een zieke kat gaan gewoon voor. Maar ik ga binnenkort toch maar even een subtiele hint bij mijn moeder droppen niet om te krijgen, maar om geld te kunnen lenen anders ben ik over nog een jaar echt versleten
Ik snap niet wat je bedoeldquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang je geen ombouw nodig hebt past alles toch wel?
Als er een matras kan liggen kunnen er toch ook goede poten en vering (of boxspring) onder? Zonder laatjes, planken, weet ik veel voor dingen?quote:
Ja dat past primaquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er een matras kan liggen kunnen er toch ook goede poten en vering (of boxspring) onder? Zonder laatjes, planken, weet ik veel voor dingen?
Klaarquote:
Vrouwen he. Niet altijd even slim.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pinguin he.Niet altijd erg duidelijk.
Ik vind het inderdaad een goed idee om hem de schuld te gevenquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pinguin he.Niet altijd erg duidelijk.
Kinderen slapen vol overgavequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Douche-ze![]()
En die foto van de kinderkamer.. wat liggen ze daar heerlijk uitgeteld te slapen zeg![]()
Echt prachtigquote:
Dat lijkt maar zo omdat mannen pinguins niet duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen he. Niet altijd even slim.
Weet je dat ik nog maar 1 plank moetquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:58 schreef DaMart het volgende:
Marc, je weet dat je nog maar een uur of 27 hebt om je boekenkast op te ruimen he!
Zeggen de masters van subtiele onduidelijke hintsquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo omdat mannen pinguins niet duidelijk zijn.
Tof, ik nog de boekenkasten van 6 mensen voor nu, dus ik ga weer even verderquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog maar 1 plank moet
Ja, vrouwen en hints...quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeggen de masters van subtiele onduidelijke hints
Wat is daar leuk aan dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:03 schreef Fha het volgende:
Jeeej morgen om 20 over 12 bij mn broer zijn
sorry, daar word ik gewoon zo vrolijk van dat ik het honderd keer moet vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |