aah menneke tochquote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aah menneke tochna ja ik had visite vandaag
een leven
Waar heb je dat gekocht?quote:
Ah, we hebben hier geen spar, verklaard een hoopquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij die kut spar hier, veel te duur
Dan moet je in bed gaan liggen.quote:
WMzquote:
Ja ga ik nu ook doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je in bed gaan liggen.
Zet melk op vuur Rudyquote:
Om warm te blijven wel jaquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Zet melk op vuur Rudystom dat ik meteen aan raymann denk
![]()
Trustequote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:59 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, Ph.!
en de rest die na ons binnen wandelt ook alvast goedemorgen
Ph., kopje thee?
quote:
Goedemorgen allemaalquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen.
Als je wat vermakelijks wil lezen lees dan deze pagina, en dan vooral de discussie tussen Breuls en Danny: Sinds wanneer staat de PI van een post
Meneer Roodbol heeft een hele eigen kijk op het beheren van een omgeving
lekker hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:14 schreef BrandX het volgende:
*bakje thee toe schuift met bastognekoekjes on the side
Dat wisten we alquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:15 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen.
Meneer Roodbol heeft een hele eigen kijk op het beheren van een omgeving
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen allemaal.
Tof, hij neemt de PI's ook in een multiquote mee.
Dat zullen we niet te weten komen ben ik bangquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wisten we al
Maar zoals ik al daar vraag: why?
Dat vrees ik ook. Terwijl een simpele webserver zo is opgezet, ik wil hem nog wel een appeltje cadeau doen, die ligt hier toch stof te happenquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zullen we niet te weten komen ben ik bang
Op FOK! weet je het maar nooit hèquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Waarom zou dat niet zo zijn, dat ding wordt er gewoon in gecopieerd als je quote
Oh wacht, ik ben nerd.
Dat klopt, maar dat is een kwestie van alleen zorgen dat er in de bagger layout geregeld wordt dat dat erbij wordt geplakt. Alleen Danny heeft dat alleen voor de quickreply javascript geregeld.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op FOK! weet je het maar nooit hè.
Het werkt trouwens niet via de gewone quote, maar alleen via de quickquote bij mij.
En waarom wel bij de één en niet bij de ander?quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wisten we al
Maar zoals ik al daar vraag: why?
Ow, daar zul je mijn antwoord hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is een kwestie van alleen zorgen dat er in de bagger layout geregeld wordt dat dat erbij wordt geplakt. Alleen Danny heeft dat alleen voor de quickreply javascript geregeld.
De rest wordt toch niet meer geupdate. En dat is nu dus ook de discussie, waarom alleen in de quickreply, en niet nadat je in de quoteknop gebruikt hebt? Danny vindt dat users zo snel mogelijk nieuwe features moeten krijgen, Breuls zou graga zien dat het eerst getest en consequent werkt (dus ook na de quoteknop).
Ben ik nou dom als ik vraag hoe je dat dan doet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op FOK! weet je het maar nooit hè.
Het werkt trouwens niet via de gewone quote, maar alleen via de quickquote bij mij.
baggerlayout gebruiken en de quickquote gebruikenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik nou dom als ik vraag hoe je dat dan doet?
Gewoon geen bagger gebruikenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen mij heel die PI's rukken zeg![]()
Gaan we het nou in alle topics over die domme kutdingen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |