Hoe weet jij waar DR34M3R woont.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij woont in een boerengat
Je kunt het een keer komen proberen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Nee. Wel weer kermis. De laatste van dit jaar hier.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes.
De enige overall die ik heb is trouwens die van carnaval.. fluoriserend roze. Lijkt me niet geslaagd
Dan zal ik die aandoen als je me komt lesgeven.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt het een keer komen proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Meestal eind feb/ begin mrt. Altijd stervens koud .quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt het een keer komen proberen?Toch zie ik Pheno dat wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zie je me doen? Als menquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meestal eind feb/ begin mrt. Altijd stervens koud .
[..]
Toch zie ik Pheno dat wel doen.
NIet teveel hebben idd, das te duurquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes.
De enige overall die ik heb is trouwens die van carnaval.. fluoriserend roze. Lijkt me niet geslaagd
Goede lijst welquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, ga nu aan jouw lijst beginnen.
Geloof me. Het is hier altijd gezellig op stapquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zie je me doen? Als menca
naval
nodig heeft om gezellig te doen moeten ze eens bij zichzelf nadenken. De rest van het jaar zijn het burgerlullen, maar dan kan een weekje opeens alles
Er zijn meer weken in het jaar om gezellig te doen
Fotoquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
Het is spijkerbroek + trui + laarzen geworden en het wordt bios + borrel
quote:
hahaha, egnie.quote:
Jij kent duidelijk iedereen die carnaval viert.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zie je me doen? Als menca
naval
nodig heeft om gezellig te doen moeten ze eens bij zichzelf nadenken. De rest van het jaar zijn het burgerlullen, maar dan kan een weekje opeens alles
Er zijn meer weken in het jaar om gezellig te doen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben wel zo lief om je uit te zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |