Dat is voor heldenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef OA het volgende:
Zo, ik ga even een spelletje spelen.
SimCity ofzo
Misschien moet ik binnenkort maar weer eens een versie van The Settlers installerenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is voor helden
momenteel heb ik een stad met 300.000+ inwoners en 50k per jaar winst
Nee, want die wil die kale niet meer ondersteunenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
ow, dan volgen de andere layouts ook nog wel. Denk ik. Ik ga deze niet veranderen iig, dat is het me niet waard.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
dat moest eerst maar eens uitgeprobeerd worden
quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is voor helden
Das nu inderdaad hier de belemmerende factor in de groeiquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Das een tijdje terug!
Ik kreeg vaak wel het hele scherm vol met stad, dan ging ik proberen files op te lossen. Gelukkig verplaatsten zich die dan alleen maar
Zo doe ik dat ook altijd.. gewoon optiefen met die gare spamquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Willen jullie ajb op mij stemmen? Je kan zelf ook winnen.
Ah, BX is weer helemaal terug
Gewoon rekeningrijden invoeren, iedereen de trein in jagen, kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Das nu inderdaad hier de belemmerende factor in de groei
Dan moet ik meer spoorlijnen bouwenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon rekeningrijden invoeren, iedereen de trein in jagen, kijken wat er gebeurt
Eerst pro-rail vervangenquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer spoorlijnen bouwen zeg ik. Veel en vaak. Overal en snel.
Dat lukt nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zou dat in zo'n sim gaan als je gewoon een dictatuur inricht en mensen dood gaat schieten en zo op straat?
Geen dankquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Been there, done that.
1-0 voor nespresso.
Met dank aan Pheno voor het aanbieden van een kopje Nespresso.
Railroad Tycoon!quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer spoorlijnen bouwen zeg ik. Veel en vaak. Overal en snel.
Transport tycoon deluxe ftw. En dan openTTD natuurlijk.quote:
Industry tycoonquote:
Ik speel SC3000.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is voor helden
Inderdaad. Metro bouwen, flink wat bushaltes bouwen en vooral nooit aan het budget voor de infrastructuur zitten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik meer spoorlijnen bouwen.
Kan ze beter de metro injagen dan
Ik ook SC3000quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ik speel SC3000.
± 220.000 inwoners en net een heel grote renovatie achter de rug. Verlies is weer in winst omgeslagen. Ongeveer 5.500 per jaar.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef OA het volgende:
Ik zet trouwens wel altijd de rampen uit.
Juust, metro is momenteel het grote projectquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Inderdaad. Metro bouwen, flink wat bushaltes bouwen en vooral nooit aan het budget voor de infrastructuur zitten.
Tieten?quote:
Flauwe soep zegquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef OA het volgende:
Das nou juist het leuke deelquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef OA het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook SC3000.
Inmiddels 330k inwoners en 57k per jaar winst.
quote:[..]
Ik ook
Begin jij altijd in 1900?quote:[..]
Juust, metro is momenteel het grote project
Neequote:Op zaterdag 20 september 2008 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das nou juist het leuke deel
Weer opbouwen als de halve zooi kapot is
Hebben jullie er ook allemaal extra dingen in zitten? Gedownload?
Goed idee welquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
toch moet ook die hitler-mode erin vind ik
Probeer het hier eens http://www.simtropolis.com/quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef OA het volgende:
[..]
Nee![]()
Nooit naar op zoek geweest... waar haal je dat vandaan dan?
Lekkerrrrrrrrrrrrrquote:
Ik begin altijd in 2000quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Begin jij altijd in 1900?
Ik meestal gewoon in 2000. Dan kun je meteen een metro bouwen.
Gebruik jij wel eens codes? Ik vind het altijd wel mooi om neef Vinnie te roepen....
Eet smakelijkquote:
Dat was het al een tijdje. En tot dinsdagquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Een zeer goedenavond allemaal. Weekend
Goedenavond ACdingesquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Een zeer goedenavond allemaal. Weekend
Dat is wel lang, nietwaar?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje. En tot dinsdag
Ik heb tot zondag weekend, maandag er weer flink tegenaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje. En tot dinsdag
Ik heb dan ook altijd lang weekendquote:
Dat doe je goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb dan ook altijd lang weekend
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Carriere met een 40+ urige werkweek is voor het plebs
Precies. Ooit wil ik ook minder gaan werken. En ik ben ook het schoolvoorbeeld van een 9-tot-5-type... zeker op kantoorwerkdagen ben ik net zo flexibel als de dienstregeling van de NS, alleen vertrek ik niet zonder vertraging van kantoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:12 schreef Pheno het volgende:
Carriere met een 40+ urige werkweek is voor het plebs
Altijd te laat, bij vlagen erg sloom en nimmer precies?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Ooit wil ik ook minder gaan werken. En ik ben ook het schoolvoorbeeld van een 9-tot-5-type... zeker op kantoorwerkdagen ben ik net zo flexibel als de dienstregeling van de NS, alleen vertrek ik niet zonder vertraging van kantoor.
Ligt eraan wat je gaat doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
nah, dan ga ik me alvast omkleden.. wat zal ik aandoen vanaaf?
Dat is het vervelende... geen idee. Ik heb met een vriendin afgesproken. Bios misschien, met aansluitend kroeg. Of meteen kroeg. Of iets anders? Geen idee...quote:
Whehe, er komt er nog een aanquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Druk bezig met boekenlijstjes verwerken.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Druk bezig met boekenlijstjes verwerken.
Een overall werkt altijd!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is het vervelende... geen idee. Ik heb met een vriendin afgesproken. Bios misschien, met aansluitend kroeg. Of meteen kroeg. Of iets anders? Geen idee...
jah, laat duidelijke afspraken maar aan mij over
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een overall werkt altijd!
Kom je er een beetje uit?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boekentop 100. Je hebt nog zo'n 4 uur om je eigen lijstje te posten.
Nouquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo'n boerengat is dit nu ook weer niet hoor!
Ik woon niet in ehvquote:
Oh, alle suske en wiskes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boekentop 100. Je hebt nog zo'n 4 uur om je eigen lijstje te posten.
Nee, jij woont in een boerengatquote:
Nietes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij woont in een boerengat
Hoe weet jij waar DR34M3R woont.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, jij woont in een boerengat
Je kunt het een keer komen proberen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Nee. Wel weer kermis. De laatste van dit jaar hier.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes.
De enige overall die ik heb is trouwens die van carnaval.. fluoriserend roze. Lijkt me niet geslaagd
Dan zal ik die aandoen als je me komt lesgeven.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt het een keer komen proberen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Meestal eind feb/ begin mrt. Altijd stervens koud .quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je kunt het een keer komen proberen?Toch zie ik Pheno dat wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zie je me doen? Als menquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meestal eind feb/ begin mrt. Altijd stervens koud .
[..]
Toch zie ik Pheno dat wel doen.
NIet teveel hebben idd, das te duurquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nietes.
De enige overall die ik heb is trouwens die van carnaval.. fluoriserend roze. Lijkt me niet geslaagd
Goede lijst welquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, ga nu aan jouw lijst beginnen.
Geloof me. Het is hier altijd gezellig op stapquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zie je me doen? Als menca
naval
nodig heeft om gezellig te doen moeten ze eens bij zichzelf nadenken. De rest van het jaar zijn het burgerlullen, maar dan kan een weekje opeens alles
Er zijn meer weken in het jaar om gezellig te doen
Fotoquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
Het is spijkerbroek + trui + laarzen geworden en het wordt bios + borrel
quote:
hahaha, egnie.quote:
Jij kent duidelijk iedereen die carnaval viert.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zie je me doen? Als menca
naval
nodig heeft om gezellig te doen moeten ze eens bij zichzelf nadenken. De rest van het jaar zijn het burgerlullen, maar dan kan een weekje opeens alles
Er zijn meer weken in het jaar om gezellig te doen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben wel zo lief om je uit te zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |