Dat doe ik dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
baggerlayout gebruiken en de quickquote gebruiken
Ik heb geen baggerlayout, dus mij zal het om het even zijn. Ik heb nog net genoeg hersencellen om te onthouden welke smiley bij de gequote post hoortquote:
Ik zou er niet al te zeker van zijn, Danny wilt alleen in bagger spelen. De rest niet, maar he, je kunt een reactie typen, less is more.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
ow, dan volgen de andere layouts ook nog wel. Denk ik. Ik ga deze niet veranderen iig, dat is het me niet waard.
TIETENquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik dusMet gratis gequote PI's erbij. Heerlijk. NEXT
Ja, de zon schijnt, ik ben nog niet aangekleed en ik wil nog van alles gaan doen vandaag. Bij een vriendin langs, naar mijn zusje, en een stuk fietsen naar een bijzonder plekje.. maar daar kom ik al bijna langs op weg naar die vriendinquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doe ik dusMet gratis gequote PI's erbij. Heerlijk. NEXT
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen baggerlayout, dus mij zal het om het even zijn. Ik heb nog net genoeg hersencellen om te onthouden welke smiley bij de gequote post hoort
Goed plaatje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat meteen een aardig bruggetje is naar het volgende onderwerp: Tieten
Senseoquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:47 schreef JortK het volgende:
Even ontopic, de senseo is weer schoon
Wees dan slim en neem dan een nespresso.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, mijn Philipsje doet het nog steeds![]()
maar na de verhuizing wil ik wel een senseo
quote:
It's alivequote:Op zaterdag 20 september 2008 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Truste![]()
En hoorde net dat je nog leefde van die snotneus
Ga naar de BCC of MediaMarkt zou ik zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
dat moest eerst maar eens uitgeprobeerd worden
Jekkesquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat meteen een aardig bruggetje is naar het volgende onderwerp: Tieten
Daar kan je koffiezetapparaten vergelijken? Qua smaak van het geproduceerde goedje en zo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:39 schreef JortK het volgende:
Ga naar de BCC of MediaMarkt zou ik zeggen
Bij de MediaMarkt bij ons wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je koffiezetapparaten vergelijken? Qua smaak van het geproduceerde goedje en zo?
Lol, ja er staan vaker op zaterdag wel mensen te demonstreren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je koffiezetapparaten vergelijken? Qua smaak van het geproduceerde goedje en zo?
Oh, okeequote:Op zaterdag 20 september 2008 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
Lol, ja er staan vaker op zaterdag wel mensen te demonstreren.
uuhhm... nou... uhhhmm...quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je dat mooi vindt?
Maak mij even af dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Weenie. Gewoon zin om ff wat te moorden denk ik
Dat is voor heldenquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:18 schreef OA het volgende:
Zo, ik ga even een spelletje spelen.
SimCity ofzo
Misschien moet ik binnenkort maar weer eens een versie van The Settlers installerenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is voor helden
momenteel heb ik een stad met 300.000+ inwoners en 50k per jaar winst
Nee, want die wil die kale niet meer ondersteunenquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:16 schreef DR34M3R het volgende:
ow, dan volgen de andere layouts ook nog wel. Denk ik. Ik ga deze niet veranderen iig, dat is het me niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |