Mooi, dan komt er in ieder geval zooi binnen van focalquote:Op donderdag 18 september 2008 20:36 schreef Beelzebufo het volgende:
Stinoss heeft de vorige volgemaakt, maar lijkt niet erg op te schieten met het openen van een nieuwe. Vandaar dat ik het maar doe...
Vandaag Focalprice binnengekregen, en ik kan meteen de klantenservice gaan uitproberen.
Artikel MZ007B staat op de site luid en duidelijk met een vierdubbele aansluitplug. Er is echter een vergelijkbaar product geleverd met een driedubbele aansluiting.
En daar trappen mijn portofoons dus niet in... Heb net met de klantenservice gemaild, kijken wat er gaat gebeuren. In het ergste geval $6 door de plee, maar ik hoop er nog het beste van.
Je krijgt wat je verdientquote:Op donderdag 18 september 2008 20:36 schreef Beelzebufo het volgende:
Stinoss heeft de vorige volgemaakt, maar lijkt niet erg op te schieten met het openen van een nieuwe. Vandaar dat ik het maar doe...
Wou het net gaan doen, was de afgelopen tijd een beetje lui met de wiki aanpassenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef PiRANiA het volgende:
Linkjes naar vorige delen missen nog, ik zal ze even opzoeken
#15: DealExtreme ervaringentopic #15: DX krijgt concurrentie..!!
#16: DealExtreme ervaringentopic #16: Keeps going!
#17(deze): DealExtreme ervaringentopic #17: De pakjes stromen binnen!
"Gadgets bestellen in Hong Kong ervaringentopic" ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wie verzint er trouwens een nieuwe TT? ''Het DealExtreme, Kaidomain en Focalprice ervaringentopic'' bekt niet zo goed
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
edit: zelfs de wiki is aangepast!
Lees de OP even, referrals zijn niet 'toegestaan' in dit topic. Daarnaast kent DX een beperking op 'self or fraudulent referrals'quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef Stinosss het volgende:
Ja nee![]()
Kan er niet een of andere lijstjel gemaakt worden met het aantal DX-punten van users? Zo kunnen users met ongeveer hetzelfde aantal punten middels een affiliate URL elkaar DX punten geven.
Waarom dat lijstje? Nou, dan krijg je in ieder geval ongeveer hetzelfde aantal punten terug dat je weggeeft.
http://www.dealextreme.com/affiliates/
Vertel mij wat. Zover was ik ook al.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Lees de OP even, referrals zijn niet 'toegestaan' in dit topic. Daarnaast kent DX een beperking op 'self or fraudulent referrals'
Dat was ikquote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Qwea het volgende:
Ik werd gisteren gewezen door een user op dit bedrijf. Een usb SDHC cardreader, 3 dollar
Als je PayPal neemt kan je ook gewoon met je girorekening betalen hè.quote:MikeyMo heeft hem maar even met zn CC voor me besteld. Ben benieuwd.
Ja och. Dan moet ik die zooi weer helemaal aanmaken terwijl hij zo z'n CC even voor me kan trekken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat was ikDie usb cardreader is goed hoor, ik heb hem zelf ook en hij is fucking snel!
Mijn MicroSDHC kaartje (met adapter) wat in een andere cardreader met 10 MB/s gaat (schrijven) gaat met deze minimaal met 15 MB/s!
[..]
Als je PayPal neemt kan je ook gewoon met je girorekening betalen hè.
Valt wel mee vind ik, ik heb hem al best vaak open en dicht gedaan en hij is nog gewoon heel.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lees op DE dat het klepje wat je omhoog moet doen om de SDHC in te doen, nogal afbreek gevoelig is. Valt dat mee? Of moet ik erg echt voorzichtig mee doen?
Oooh oke. Ja ach, en al gaat hij stuk, dan bestel ik een nieuwequote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik, ik heb hem al best vaak open en dicht gedaan en hij is nog gewoon heel.
En al gaat ie stuk, het maakt niet echt uit, zonder klepje kan ook gewoon.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15375quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Qwea het volgende:
Ik werd gisteren gewezen door een user op dit bedrijf. Een usb SDHC cardreader, 3 dollar
MikeyMo heeft hem maar even met zn CC voor me besteld. Ben benieuwd.
Ja, leuk, maar de rest ondersteunt mn eigen cardreader welquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15375
57in1cardreader voor ¤5
.
'When I insert the batteries and turn the device on, nothing happens at all! The backlight doesn't go on, no digits become visible on the display, and pressing the buttons doesn't do anything.''quote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog op wat ze met mijn kaduke klokje gaan doen. We kregen een berichtje van DX dat ze meer wilden weten over wat eraan stuk was. Mhja, hij doet het niet. Wat valt er te vertellen?
Die ledstrip was ik nog niet tegengekomen! Beter!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef mister_white het volgende:
Eens kijken of die LED light strip een beetje knap aan de praat te krijgen / in te regelen is, dan bestel ik er nog een paar. 5 meter RGB ledstrip kost hier in Nederland kapitalen. Ik zie nu trouwens pas dat die laser leveler later geleverd gaat worden? Dat is wel weer een beetje jammer
.
quote:- Length: 5 meters
- DC 12V powered
- Driver/controller included
- Remote controller included (powered by 1 x CR2032 battery, battery included)
Dat is ze:quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zoiets heb ik inmiddels teruggestuurdHopelijk is Ellen er tevreden mee
quote:Apologize for the defective item
A free replacement will be sent to you as soon as possible , please wait with patience , you wil get it soon , our system will give you a notice when it shipped ,please feel free contact us if you have any other questions , thank you
b,regards
Ellen
zo'n cardreader is te koop in de aldi voor 7 euro deze weekquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15375
57in1cardreader voor ¤5
.
Dat heb je nou al 3 keer gevraagd, kies zelf gewoonquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5762
Of
http://dealextreme.com/details.dx/sku.10810
Iemand een idee? Ik kan maar niet kiezen.
29,28? Daar heb ik 6 augustus nog 39 dollar voor betaaldquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef QTPi het volgende:
Genuine SanDisk MicroSD/TransFlash SDHC TF Memory Card (8GB / Class 2) voor $29.28 is ook een erg prettige prijs. Handig voor in mijn nieuwe telefoon
T.a.v Mstr, hij werkt perfect. In XP eventjes de meegeleverde Toshiba Software installeeren, in Vista pakt hij 'm automatisch.quote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat even weten hoe 'ie werkt!
Want ik heb nu een grote, en wil een kleinere, zodat ik hem in m'n laptop kan laten zitten.
En niet bang hoef te zijn dat ik perongeluk een USB-poort sloop als ik er tegenaan stoot.
's Avonds naar sterren schijnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk eraan om ook zo'n 30mw laser te bestellen, kost haast niks, maar wat kan je er mee? Dat vraag ik me af.
tevens tvp
En het grappige is?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com(...)low_CU156Y_2981.html
Cancer usb flash drive
Nee, totaal niets vreemds aan...quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com(...)low_CU156Y_2981.html
Cancer usb flash drive
Ga jij rondlopen met KANKER op je usb-stick?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, totaal niets vreemds aan...
Bij mij is hij 9 september verzonden:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb de 30mW laserpen uit de promotie bij Focalprice besteld op 8 september. Hij staat nog steeds op processing en shipment not. Wachten er meer mensen op?
quote:Thank you for your trust!
Items of your order 09IVR06I have shipped by Airmail from HongKong,and it normally takes 5-14 days to arrive.
Engels is niet je beste taal he?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga jij rondlopen met KANKER op je usb-stick?
hoe schrijf je het dan volgens jou?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Engels is niet je beste taal he?
En wat voor plaatje staat er op die stick? Bingo!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef RacerDKB het volgende:
Cancer betekend kanker ja, maar het heeft nog een betekenis.
Het sterrenbeeld Kreeft is in het Engels Cancer. Niks bijzonders dus aan dat woordje.
Idd vraag me ook af wat men doet met 100mw a ¤100 lasers behalve dan plastic smelten en lucifertjes aanstekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk eraan om ook zo'n 30mw laser te bestellen, kost haast niks, maar wat kan je er mee? Dat vraag ik me af.
tevens tvp
Lijkt me best cool hoor.. z'n rode 100mW...quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Idd vraag me ook af wat men doet met 100mw a ¤100 lasers behalve dan plastic smelten en lucifertjes aansteken
Waneer had jij hem besteld?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij is hij 9 september verzonden:
[..]
Superquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef Gutz het volgende:
[..]
T.a.v Mstr, hij werkt perfect. In XP eventjes de meegeleverde Toshiba Software installeeren, in Vista pakt hij 'm automatisch.
ik heb hem trouwens nog niet binnen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik wacht nog maar even af en dan ga ik maar eens mailen. Bedankt.
Maar ik heb hem 2 dagen later besteld en hij staat nog steeds op pending en bij shipment staat in het rood not.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik heb hem trouwens nog niet binnen hoor
linkje?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:05 schreef mstr het volgende:
Zijn goed bezig.
17e laat besteld, vandaag al verzonden!
Mijn on-uitblaasbare kaarsjes.
Mja als je dat ¤100 waard vindtquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:46 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Lijkt me best cool hoor.. z'n rode 100mW...
Beetje handvaten van fietsen insmelten. Z'n handvat rookt best namelijk
Inderdaad, die moet ik binnenkort ook krijgen. Duurt nu al zo'n 2 weken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Vandaag tweede FP pakje gehad. Zo'n iPod hoesje van $0,01, inclusief verzendkosten.
Jammer dat ik geen iPod heb...
True 30mw steekt geen lucifers aan hoor. Alleen ballonnen poppen als je met zwarte stift erop tekent en het van 2cm afstand doetquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef Dionysiou het volgende:
Nog niet geprobeerd, maar zal wel moeten lukken..
Vanavond post ik fotos van buiten
200mw rood is maar een euro of 30-35. En die brand zo'n beetje alles.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:56 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja als je dat ¤100 waard vindt.
Een maat van me wilt een laser die; Overdag goed zichtbaar is en het liefst kan branden net als de rodequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
True 30mw steekt geen lucifers aan hoor. Alleen ballonnen poppen als je met zwarte stift erop tekent en het van 2cm afstand doetDie rode 200mw blaast van 5 meter nog ballonnen op.
[..]
200mw rood is maar een euro of 30-35. En die brand zo'n beetje alles.
Dat die 200mw niet true is boeit neit zo hoor, ik zou zeggen dat die even goed brand als die 200mw rood )die toch ook niet true is?)quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Een maat van me wilt een laser die; Overdag goed zichtbaar is en het liefst kan branden net als de rode
Ik zei dat hij hier uit kon kiezen
- 50mW True Green laser 55 $
- 100mW True Green Laser 92 $
- 200mW Green Laser - 120$
- 200mW Red Laser - 43 $
Die dollarprijzen zijn ongeveer.. uit me hoofd. Hij wilt niet meer betalen dan 120$
Hij wilt het liefst groen, die 200mW Green is niet True! Welke zouden jullie hem aanraden?
Ik weet het echt niet..
Ja je hebt gelijk die 200mW Rood is ook niet true, dus jij zou hem de 200mW groen adviseren niet een 100mW True?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat die 200mw niet true is boeit neit zo hoor, ik zou zeggen dat die even goed brand als die 200mw rood )die toch ook niet true is?)
Sommige mensenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga jij rondlopen met KANKER op je usb-stick?
True 100mw zou ik niet kopen, die 200mw normaal is zéker wel beter en echt maar 15% duurder ofzo. En ik denk wel iets van 40-50% beter.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk die 200mW Rood is ook niet true, dus jij zou hem de 200mW groen adviseren niet een 100mW True?
of de 100mW / 50mW True + De rode rode 200mW true?
Super RacerDKB staat altijd klaar met advies voor mij toppie, laatste vraagje; Gebruik je ook speciale batterijen + oplader van die site?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
True 100mw zou ik niet kopen, die 200mw normaal is zéker wel beter en echt maar 15% duurder ofzo. En ik denk wel iets van 40-50% beter.
Als ik het geld had zou ik 200mw rood en 200mw groen kopen
200mw rood heb ik al en 200mw groen ga ik nog kopen
Rood heb ik deze batterijen voor (en lader):quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Super RacerDKB staat altijd klaar met advies voor mij toppie, laatste vraagje; Gebruik je ook speciale batterijen + oplader van die site?
Zoja, welke zou jij gebruiken voor de 200mW Rood en de 200mW groen
Toppie je hebt me goed geholpen, kan je een kudo geven op FOK dan krijg je er eentje van mequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rood heb ik deze batterijen voor (en lader):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.932
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2031 (amerikaanse stekker dus koop zo'n verloopje naar EU stekker, zie top sellers lijst als je het nog niet hebt)
Groen zou ik deze voor gebruiken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10730 (het zijn er 4 dus als er 2 op zijn heb je er nog 2)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152 (al voldoet elke AAA lader wel, waarschijnlijk heb je die a)
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Toppie je hebt me goed geholpen, kan je een kudo geven op FOK dan krijg je er eentje van me
PM zelf maar evenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:02 schreef roepdeman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die dudes die die RGB lichtslang hebben/willen kopen, zouden jullie me kunnen PM'men want ik twijfelde over de aankoop daarvan om dat ik niet over de nodige technische kennis beschik om het verstandig aan te sluiten op het lichtnet
Ligt het aan mij of is het wel érg gebrekkig engels.quote:
Ach, voor een Chinese valt het best mee..quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het wel érg gebrekkig engels.
Gewoon omdat het kan, klaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:07 schreef Wunny het volgende:
Waarom kopen mensen 200mW lasers?
Vertel me eens wat je daarmee moet doen?
Wanneer had jij hem besteld?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
Yes! De groene laser van de promotie van focal ligt hier voor me
Hij is zooo tof
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:47 schreef neo2000 het volgende:
Wil gaan bestellen, maar moet voor iemand anders een DS flashcard kopen.. En kan pas bestellen als ik weet of hier ook geheugen bij moet..
Ook al. Ik de 8e. Kennelijk waren ze toen uitverkocht en nu nog steeds. Ik wacht nog wel even af.quote:
De prijzen zijn niet voor niets zo laag, als je meer betaalt heb je het meteen dus ga je naar de winkel..quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:58 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ook al. Ik de 8e. Kennelijk waren ze toen uitverkocht en nu nog steeds. Ik wacht nog wel even af.
Dat "pending" begint wel te vervelen.
Nee, en ook niet over die remote controller. Het lijkt mij toch wel heel stug als daar een remote controller bij zit. Als de ledstrip binnen is zal ik er hier wel even over posten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Die ledstrip was ik nog niet tegengekomen! Beter!
Weet jij iets over die driver/controller die erbij geleverd wordt?
Ik zal wel een ouwe zeikerd zijn maar als je het er voor over hebt moet je het gewoon doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef Dionysiou het volgende:
Word de dollarkoers nog gunstiger voor ons of is dit de top zou ik het nu bestellen? Of morgen bijv.
Die zijn niet oplaadbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef Dionysiou het volgende:
Panasonic CR2 5-Pack Batteries (Voor de Laser) - 7$
Haha oke, maarja ik bestel hem toch wel maar als ik een paar euros kan besparen rond de 5 is dat toch mooi, van 5 euries kan je al leuke dingen kopen op eBay of Focal or KD of DX, klinkt erg gierig maar het is wel zo..quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe zeikerd zijn maar als je het er voor over hebt moet je het gewoon doen.![]()
Als iemand ook maar enigszins wist wat de valuta markt doet op de korte termijn dan zaten ze niet in dit topic maar waren ze bezig op de beurs.
quote:
Neem nou die charger die ik aanraadde, de batterijen voor in de laser zijn 3.0 volt, en die charger dus 3.6/3.7.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef Dionysiou het volgende:
UltraFire 3.6/3.7V Battery Charger - 13$
Jij verwacht dat de dollar nog 12 procent gaat dalen op korte termijn. Nou succes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha oke, maarja ik bestel hem toch wel maar als ik een paar euros kan besparen rond de 5 is dat toch mooi, van 5 euries kan je al leuke dingen kopen op eBay of Focal or KD of DX, klinkt erg gierig maar het is wel zo..
[..]
Ik wil geen boem, ik heb je advies opgevolgt ik heb de laser + accesoires zojuist gekocht met een; PIR Motion Activated LED Night Light (3 Meter/120 Degrees) Omdat ik met een Pisen charger 4 AA batterijen erbij krijg en er anders niks mee doe.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neem nou die charger die ik aanraadde, de batterijen voor in de laser zijn 3.0 volt, en die charger dus 3.6/3.7.
Dat doet boem als je dat in het stopcontact doet (misschien dan).
Het is eigenlijk willen, niet verwachten maar dat is onrealitisch, ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jij verwacht dat de dollar nog 12 procent gaat dalen op korte termijn. Nou succes.
Zit toch een mooie spanningsregelaar in. Dus echt een probleem zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neem nou die charger die ik aanraadde, de batterijen voor in de laser zijn 3.0 volt, en die charger dus 3.6/3.7.
Dat doet boem als je dat in het stopcontact doet (misschien dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
quote:Op zondag 21 september 2008 12:25 schreef Beelzebufo het volgende:50 watt laserpen!
Da's gewoon 50mW kan je beter de 200mW bij DX kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Tis ook niet voor niets zo cheap hé..quote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef Stinosss het volgende:
Die 200mw, dat is pas crap. Brak lensje wat erop zit.
Tja, ''cheap''. Vergeleken met hier wel. Daar worden die semiconductor lasertjes gewoon voor een appel en een ei gemaakt.quote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Tis ook niet voor niets zo cheap hé..
Lees de OP eens.quote:Op zondag 21 september 2008 16:15 schreef Kadooosh het volgende:
Krijg je eigenlijk per foto een dx punt of maakt het niet uit of je 1 of 3 foto's upload?
Dus per product max 3 punten(review/foto/video)?
Ik heb 'm toch gekocht met een charger en batterijtjes die RacerDKB had geadviseert.quote:Op zondag 21 september 2008 13:45 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Tja, ''cheap''. Vergeleken met hier wel. Daar worden die semiconductor lasertjes gewoon voor een appel en een ei gemaakt.
Waar zou je een vervangend lensje kunnen kopen? Een betere dus?quote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef Stinosss het volgende:
Die 200mw, dat is pas crap. Brak lensje wat erop zit.
De groene die DX verkoopt zijn allemaal niet echt ideal voor dingen branden/poppen. Die rode wel.quote:Op zondag 21 september 2008 16:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb 'm toch gekocht met een charger en batterijtjes die RacerDKB had geadviseert.
Nu heb ik toch een vraag voor jou of andere die er verstand van hebben, een vriend van me zag mijn 30mW
Laser en die kon je erg ver al zien in daglicht, mijn maat wilt een sterkere en eentje die kan branden nu zag ik de 200mW Green laser ik zei die moet je nemen is vast goed! Maar nu zie ik in de reviews dat ie niet eens balonnen kan ''poppen'' en dat ie niet goed zichtbaar is dus eigenlijk een ''miskoop'' is, welke zouden jullie hem aanraden niet duurder dan 120$, ik denk nu toch echt aan de 50mW True Green Laser? Of een combinatie met de 200mW Red + 50mW True..
Naja..het probleem is meer het schroefmechanisme dan de lens zelf.quote:Op zondag 21 september 2008 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar zou je een vervangend lensje kunnen kopen? Een betere dus?
Nu zit er een plastic lens op geloof ik. Was glas nou beter, of plastic? Ik dacht juist plastic..
Of een linkje naar een antwoordenpagina op alle domme vragenquote:Op zondag 21 september 2008 18:28 schreef neo2000 het volgende:
Nou gaat overigens deze hele pagina al zo'n beetje over lasers.. Aliicht een idee om een spin-off topic te maken over "lasers van Chinese origine" o.i.d.? Ik bedoel, voor de die-hards in dit topic komen sommige vragen erover nu wel heel vaak voorbij..
Je kan bijv ook alle Rode en groene lasers onder elkaar zetten vanaf 5mW en dan de beste eigenschap van de laser, en een custom plaatje van de laser bijv;quote:Op zondag 21 september 2008 18:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of een linkje naar een antwoordenpagina op alle domme vragen
Ik maak binnenkort wel een nieuwe Openingspost, die wat meer vragen dekt en ook Focalprice en Kaidomain.
Het is erg handig om alles op een rijdtje te staan, natuurlijk weet je dat een 50mW veel krachtiger is dan een 5mW maar het gaat vooral om de verschillen van bijv. een True 50mW en een 200mW. En van die factoren heb je inprincipe wel gelijk in ja, maar ik denk dat het handig is en je daarmee ook minder vragen krijgt over lasers (ik vind het niet irritant trouwens), ik zie soms 3 pagina's over Nintendo DS troep dat vind ik irritanter maar oke, wat jij zegt zit wat in, ja.quote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef Stinosss het volgende:
Hoezo "Eigenschap"? Het hangt van nogal veel factoren af om zoiets te zeggen. Luchtvochtigheid, omgevingslicht, batterij-spanning, stofdeeltjes, enz enz.
Daarnaast staat bij de lasers van dx altijd wel een review.
Iedereen die een beetje boerenverstand heeft kan het verschil wel bedenken tussen een 5mW en een 50mW.
Eindelijk een nederlander dit niet alleen 2$ aan dingen koopt.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef mister_white het volgende:
Mmm...ik had deze topic beter niet kunnen tegenkomen geloof ik. Natuurlijk even gekeken op DX. Ben zelf iets meer geinteresseerd in gereedschap dan electronische gadgets, en dan kan je ook heel aardig doorslaan merk ik
:
SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
00047 Memory Card Reader + USB x 1 Pending $8.97 -
02306 Digital 150mm Caliper x 1 Pending $17.15 -
02563 Stylish Digital Desktop Glass Scale 3KG x 1 Pending $17.02 -
04601 Laser Guided Leveler x 1 Pending ETA 9/19/2008 $8.56 -
05390 Araldite 5-Minute AB Epoxy Adhesive (Super Glue) x 1 Pending $4.71 -
06618 Professional Wire Stripping Tool x 1 Pending $13.16 -
07286 K-Type Digital Industrial Thermometer with Sensor (-50-C ~ 1300-C) x 1 Pending $27.60 -
14963 RGB Multicolored 5-Meter 150-LED 30W Light Strip (DC 12V) x 1 Pending $69.67 -
Eens kijken of die LED light strip een beetje knap aan de praat te krijgen / in te regelen is, dan bestel ik er nog een paar. 5 meter RGB ledstrip kost hier in Nederland kapitalen. Ik zie nu trouwens pas dat die laser leveler later geleverd gaat worden? Dat is wel weer een beetje jammer
.
Hoezo heb je daar nou respect voorquote:Op maandag 22 september 2008 00:32 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Eindelijk een nederlander dit niet alleen 2$ aan dingen koopt.
Respect
Ik hoop hetquote:
gewoon wachtenquote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef peejdorie het volgende:
Ik heb 4 september iets besteld bij dealextreme, nog niks ontvangen.
Bij mijn status staat
On 9/4/2008:
Shipped
is dat erg lang of moet ik gewoon nog even wachten?
Dat is kutquote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef Kadooosh het volgende:
Zucht bleek dat ze donderdag al langs waren gekomen met 2 pakketjes alleen niemand was thuis en me moeder vergat dat afhaalbriefje te gevenzijn ze nu net om 1700 dicht
.
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...quote:Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is kut
Overigens met die briefjes, ik heb soms mazzel, de ene keer niet. Want dat postkantoor sluit om 17:30 ofzo, en als je dan met je briefje die je die dag hebt gekregen echt om 17:29 aankomt, hebben ze je pakketje soms daar al liggen. Dus dan haal je het nog dezelfde dag op als dat je het briefje krijgt, ipv volgende werkdag. Maar een andere keer hebben ze het nog niet en schreeuwen ze naar je dat er op staat dat het de volgende werkdag pas kan
Die data is vertraagd, in het echt kan die al 2 stappen verder zijn. Er zit een paar uur verschil tussen. Ik heb vaak zat dat ik om 11 uur wat krijg en er dan om 16:00 nog op de track en trace ''Chauffeur onderweg'' staat.quote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...
Mja ik heb nu wel een track&trace nummer maar het handschrift is onleesbaarquote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...
Dat is omdat het systeem pas een signaal krijgt als de chauffeur ergens de pakketjes overdraagt, dan kan zijn aan het einde van zijn dienst of als hij de pakketjes overdraagt aan het PK. Dat houdt dus in dat het inderdaad pas om 17.00 kan zijn bijgewerkt terwijl je je pakketjes binnen hebt, maar zeker aangetekende pakketjes die kan je min of meer realtime bekijken of ze in ieder geval in het postkantoor zijn gearriveerd.quote:Op maandag 22 september 2008 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die data is vertraagd, in het echt kan die al 2 stappen verder zijn. Er zit een paar uur verschil tussen. Ik heb vaak zat dat ik om 11 uur wat krijg en er dan om 16:00 nog op de track en trace ''Chauffeur onderweg'' staat.
DX word weer heel wat goedkoperquote:Op maandag 22 september 2008 23:01 schreef lezut het volgende:
He, damn, kan die Amerikaanse overheid niet gewoon van de economie daaro afblijven?![]()
Ik neem aan dat een wat betere Amerikaanse economie zorgt voor een sterkere (lees: minder zwakke) dollar, en de oliesjeiks gooien hun prijzen omhoog omdat de economie in de VS aan zou trekken door die maatregelen.
Oftewel, waar eerst of DX of de benzine duuder werden, worden ze nu allebei duurder
quote:Op maandag 22 september 2008 00:32 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Eindelijk een nederlander dit niet alleen 2$ aan dingen koopt.
Respect
quote:Op maandag 22 september 2008 23:13 schreef Noax het volgende:
[..]
De reden dat Nederlanders het juist goedkoop willen hebben is, dat wij juist structureel teveel betalen.
Niks zuinigheid dus, moet je die Amerikanen eens horen wat ze hier voor een Big Mac menu moeten betalen, om maar es een v.b. te noemen.
Kerel....quote:
Boven de 5mw zijn ze illegaal maar tis niet dat je echt kans loopt om er ook voor opgepakt te wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:10 schreef Maruna het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit met wetgeving over de lasers? Mag je eigenlijk wel gewoon met die lasers van meer dan 10mW lopen?
dan is je lens stuk denk ik...quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:22 schreef sander-3 het volgende:
Zo'n groen lasertje heb ik hier ook nog liggen, alleen lijkt dat meer op een groene zaklamp met een puntje in het midden dan op een laser. Er zitten allemaal streepjes en vegen rond dat puntje.
Misschien dat ik er nog wel eens een bestel..
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Al opgevallen dat er ergens bovenin de enveloppesticker "Focal Industries" staat of iets dergelijks?
Die is 11,99 bij DX, dus dat scheelt niet veel dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:29 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com/promotion.html
Nieuwe promoties
Een DS TT kaartje voor 12 dollar, verder niet echt spannende promoties..
Senheisser cx 300 (geloof ik) is wel goed.. heb die dingen al meer dan een jaar..quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga nieuwe earphones kopen, een in-ear... iemand ervaring met een goede?
Hmm, verdomme.. toch maar eens een nieuwe bestellen dan. Vind het wel leuk om met de katten mee te spelenquote:
Jahoor dan betekend het dat hij getest is en dat hij daadwerkelijk zoveel kracht heeft bijv;quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm, verdomme.. toch maar eens een nieuwe bestellen dan. Vind het wel leuk om met de katten mee te spelendat gaat nu ook nog wel, maar toch..
Kan iemand uitleggen wat dat "true" bij zo'n laserpen betekend?
Oke, bedankt.. dan ga ik deze maar bestellen:quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jahoor dan betekend het dat hij getest is en dat hij daadwerkelijk zoveel kracht heeft bijv;
True 30mW Green Laser = Daadwerkelijk 30mW
30mW Green Laser = Niet getest, kan dus minder zijn en of hoger zelfs beetje lucky zijn.
Om met de katten te spelen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.. dan ga ik deze maar bestellen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469
Alstjeblieft man, de eerste keren dat ik op DX was had ik ook wat vragen niks mis mee, goeie keuze die heb ik ook besteld erg sterk! ik raad je aan ook batterijtjes erbij te kopen ze gaan snel minder worden als je wat geld over hebt zou ik deze nemen; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.488 die zijn oplaadbaar en een oplader; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.71 of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6124.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.. dan ga ik deze maar bestellen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469
En ook eens kijken of ik die oordopjes kan vinden waar jij het over had.. die van mij beginnen toch wat oud te worden, maar dat mag ook wel na zo'n tijd..
Nee hij is niet stuk. Gewoon vies. Gebeurt best wel vaak bij lasers. Gewoon een wattenstaafje nemen, in alcohol (70%) dopen, dan met dat alcoholwattenstaafje die laser schoonmaken. Dit doe je door EEN veeg over de lens te doen, van boven naar beneden (of andersom). Gewoon 1 veeg, dus niet denken van nou ik veeg ff 30 seconden rondjes ofzo, want dat werkt niet goed. Als het nog niet opgelost is dan doe je gewoon nog een veeg, en tussendoor droogmaken met de droge kant van je wattenstaafje.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:22 schreef sander-3 het volgende:
Zo'n groen lasertje heb ik hier ook nog liggen, alleen lijkt dat meer op een groene zaklamp met een puntje in het midden dan op een laser. Er zitten allemaal streepjes en vegen rond dat puntje.
Misschien dat ik er nog wel eens een bestel..
Ja, ik heb hier wel zo'n oplader thuis.. dus die hoef ik niet meer te kopen dan. Maar ik bestel dat ding op focalprice.com, daar hebben ze ook die cx-400.. kan ik het gelijk in een keer bestellen..quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Alstjeblieft man, de eerste keren dat ik op DX was had ik ook wat vragen niks mis mee, goeie keuze die heb ik ook besteld erg sterk! ik raad je aan ook batterijtjes erbij te kopen ze gaan snel minder worden als je wat geld over hebt zou ik deze nemen; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.488 die zijn oplaadbaar en een oplader; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.71 of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6124.
Of je neemt niet oplaadbare batterijen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7152
Als je vragen hebt stel ze gerust!
PS: Sommige kunnen erg egoïstisch overkomen niet op letten..
quote:
Thanks, ga ik ff proberenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee hij is niet stuk. Gewoon vies. Gebeurt best wel vaak bij lasers. Gewoon een wattenstaafje nemen, in alcohol (70%) dopen, dan met dat alcoholwattenstaafje die laser schoonmaken. Dit doe je door EEN veeg over de lens te doen, van boven naar beneden (of andersom). Gewoon 1 veeg, dus niet denken van nou ik veeg ff 30 seconden rondjes ofzo, want dat werkt niet goed. Als het nog niet opgelost is dan doe je gewoon nog een veeg, en tussendoor droogmaken met de droge kant van je wattenstaafje.
Roze of blauwe muisjes?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef BreathMe het volgende:
DSTT binnen met 2GB + zwangerschapstest + oordopjes
vertrouw je dat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef BreathMe het volgende:
DSTT binnen met 2GB + zwangerschapstest + oordopjes
Dan had je er wel zin in! ik kom langsquote:
Beetje twijfelgeval, ik zou zelf voor de True 30mw gaan. Heb je al gelezen wat ik zei over schoonmaken van de laser?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef sander-3 het volgende:
@Dionysiou, (en anderen)
Ik zie een laser staan van true 30mw, die is rond de 22 euro, en ik zie er een van 50mw staan, ook van rond de 22 euro, alleen niet "true".
Zou dat er veel verschil uit maken denk je?
Ja.. dat wilde ik dus gaan doen. Maar ik kan die hele laserpen nergens meer vinden..quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beetje twijfelgeval, ik zou zelf voor de True 30mw gaan. Heb je al gelezen wat ik zei over schoonmaken van de laser?
55 dollar, niet 90. En hij is niet potmodded, dat doen de leveranciers van DX niet. Behalve als het er expliciet bij staat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zou persoonlijk gaan voor de 30mW, grote kans dat de 50mW potmodded (dus prut) is aangezien de True 50mW rond de 90 55 dollar is..
Oh ok niet potmodded? Alsnog zou ik voor de True 30mW gaan ;-) Dan weet je zeker dat alles goed is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zou persoonlijk gaan voor de 30mW, grote kans dat de 50mW potmodded (dus prut) is aangezien de True 50mW rond de 50 (foutje in de regie) dollar is..
Ik vind um mooiquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
PS: Sommige kunnen erg egoïstisch overkomen niet op letten..
Inderdaad..quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh ok niet potmodded? Alsnog zou ik voor de True 30mW gaan ;-) Dan weet je zeker dat alles goed is.
Dat vind ik net iets teveel van het goede. Ik heb nu dus die true 30mw besteld.. Eens kijken wat er van terecht komtquote:54.50 U.S. dollars = 37.0320038 Euros
Je weet dat je élk product met punten kan kopen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dat ze btw weer eens die DX rewards bijvullen ofzo.![]()
Die 200mw rood is héél vaak backordered. Dat is normaal. Maar het duurt nooit lang voordat ie er weer is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:42 schreef Dionysiou het volgende:
Pff, dit is balen zeg..
Koop je 2 rode 200mW lasers + 1 groene true 30mW + batterije opladers + batterijen ervoor erbij, staan ineens de opladers back ordered ETA tot 30 september, en de ineens de 200mW lasers ook toen ik die dingen bestelde niet en de 30mW true vanaf morgen niet meer. Jammer.. niks aan te doen!
DVD-spelers zijn vaak nogal groot, beetje moeilijk om dat te shippen, zonder dat het een kapot pakje word en hij niet 30 dollar duurder is voor het verzenden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:17 schreef De_Biertje het volgende:
Heeft DX geen dvd-spelers te koop of zoek ik niet goed
Daar zit ik ook al een maand of 2 op te wachten! Ze staan nog steeds op sold out.quote:Op woensdag 24 september 2008 06:58 schreef Dionysiou het volgende:
Wanneer kunnen we weer ''Jet Lighter Torches'' kopen, de Paralympics zijn nu voorbij toch?
Op DX forums vragen honderden mensen er naar, in een topic dat ik had geopend was een officeel antwoord gegeven:quote:Op woensdag 24 september 2008 06:58 schreef Dionysiou het volgende:
Wanneer kunnen we weer ''Jet Lighter Torches'' kopen, de Paralympics zijn nu voorbij toch?
Welke is het precies geworden? Ik ga misschien deze kopen. 25 dollar terwijl ik ze op internet zie staan voor minimaal 60 euro. Goede deal lijkt me.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:50 schreef drummerdude het volgende:
Het is de Senheiser geworden, thanks voor het advies
Bij promotion staan de blauwe cx 400 voor 19 dollar.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:46 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Welke is het precies geworden? Ik ga misschien deze kopen. 25 dollar terwijl ik ze op internet zie staan voor minimaal 60 euro. Goede deal lijkt me.
Is die wel echt?? Dat het geen namaak zooi is? Iemand die dat weet?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:13 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Bij promotion staan de blauwe cx 400 voor 19 dollar.
Ze lijken legit, maar zeker weten doe je het nooit.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:42 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Is die wel echt?? Dat het geen namaak zooi is? Iemand die dat weet?Want als die namaak zou zijn, kan ik voor die prijs net zo goed zo'n creative look-a-like nemen.
Gek, ik heb namelijk net nog wat besteld en het ging prima!quote:Op woensdag 24 september 2008 23:00 schreef Kadooosh het volgende:
Hmmpf ik probeer iets te bestelen bij dx maar als ik doorgaan klik bij paypall wordt ik elke keer terug gegooid naar mijn shopping cart welke dan opeens leeg is :S naja probeer het morgen wel.
Geldquote:Op woensdag 24 september 2008 23:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zo, de helft van de site doorgenomen en wat spullen op de wishlist gezet. Ik denk dat 't binnekort weer tot 'n bestelling gaat komen. Zal je zien dat ik tegen de tijd dat ik jarig ben, niets meer weet om te vragen
Weet niet hoe oud je bent.. heb 't zelfde probleem hoor..quote:Op donderdag 25 september 2008 07:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat vraag ik al zo'n 27 jaar met m'n verjaardag, 't zou voor degenen die 'n kado voor me willen kopen ook wel es leuk zijn om met iets anders te komen, toch?
Ook maar een ticket aangemaakt en gevraagd wanneer ze weer komen, ik wil er wel een stuk of 5 bestellen, er zitten echt hele leuke tussen.quote:Op donderdag 25 september 2008 07:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je bent.. heb 't zelfde probleem hoor..
Trouwens ik krijg geen reactie op de vraag van DX wanneer de lighter torches terug komen!
Check het forum daar dan even.quote:Op donderdag 25 september 2008 07:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je bent.. heb 't zelfde probleem hoor..
Trouwens ik krijg geen reactie op de vraag van DX wanneer de lighter torches terug komen!
Het was even zoeken, maar dit heb ik gevonden:quote:Op donderdag 25 september 2008 08:26 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Check het forum daar dan even.
quote:''The problem is that customs have been confiscating their shipments with lighters. So now they are still waiting for customs to ease their rules.
As soon as the customs stops confiscating they can start shipping as normal.
They have no idea what date that will happen, but they are trying.
There is no reason for DX to delay as they are missing sales on this. They are aware of this and complaining in Live Chats or tickets about lighters is not helping them at all ;-)
As for other shops ... I don't know how they manage, maybe (and I say maybe) it could be that they are smaller and they don't ship as many packages as DX so the customs don't confiscate that much ...''
So basically, DX was asked in a formal letter from the customs to stop shipping them, so they agreed, but now they still cant ship them. DX doesnt know why either and is trying to find it out. They even send out test-lighters to see if they get confiscated or not.
Bij Method 1 deed die dat ook bij mij, bij Method 2 (standaard paypal checkout) ging alles goed.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:00 schreef Kadooosh het volgende:
Hmmpf ik probeer iets te bestelen bij dx maar als ik doorgaan klik bij paypall wordt ik elke keer terug gegooid naar mijn shopping cart welke dan opeens leeg is :S naja probeer het morgen wel.
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:13 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Bij promotion staan de blauwe cx 400 voor 19 dollar.
Iemand? Heb ze nog steeds niet buhuquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:10 schreef Potjandorie het volgende:
Iemand al die sennheiser dingen binnen?
Ik heb vandaag wel zo'n 80 mm fan binnen gekregen voor me pc (2 euro en een stuiver) en hij is echt lekker stil weer
DealExtreme heeft een brief gekregen vóór de spelen dat ze ze niet mochten versturen, en als ze het wel doen dat ze ingenomen worden. Kaidomain kreeg die brief niet. Wellicht omdat DealExtreme zo'n 100 keer meer aanstekers verkooptquote:Op donderdag 25 september 2008 10:14 schreef Dionysiou het volgende:
Pfff wat is dat, ik heb 3x lighters gekocht van Kaidomain en ze kwamen netjes aan!
En waarom nu ineens en dan ook nog eens van DX terwijl Kaidomain ze ook heeft en wel shipped.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:02 schreef Stinosss het volgende:
Waarom wil iedereen van die aanstekers?
DX heeft toffere, meer, en goedkoper. En de service is beter. Ik heb namelijk al 2 van de 10 aanstekers van KD defect ontvangen en daarover zeiden ze dat ik maar een nieuwe moest kopen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
En waarom nu ineens en dan ook nog eens van DX terwijl Kaidomain ze ook heeft en wel shipped.
Niemand? Volgens mij stond ergens in een oud topic dat Dionyisiou hem had gekocht?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:26 schreef JanusAnus het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze boy van kaidomain?
Is het net zoiets als deze van dealextreme? Of is dit een inferieur product? Staat helemaal geen beschrijving en reviews bij namelijk.
Die van Kaidomain zal heus wel niet inferieur zijn, het werkt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Niemand? Volgens mij stond ergens in een oud topic dat Dionyisiou hem had gekocht?
Huh wat raar! Ik heb echt al die pagina's met aanstekers doorgekeken. Maar bedankt he!.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die van Kaidomain zal heus wel niet inferieur zijn, het werkt natuurlijk wel.
ALs je die van DX wilt, KD heeft die ook:
http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=1301
In China is het gebruikelijk oordopjes in de anus te steken in plaats van in het oor. Men beweert dat de trillingen dan beter doorkomen, terwijl het gehoor gespaard blijft. Of zoals de Chinezen het filosofisch zeggen: wanneer de krekel in het schemerlicht kijkt, groeit de bamboe naar de eeuwige maan.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Potjandorie het volgende:
oordopjes binnen, nu nog het spul disinfecteren, want het plastic zakje was al open, en voor zo'n prijs weet ik niet wat chinezen met mijn spul doen
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
In China is het gebruikelijk oordopjes in de anus te steken in plaats van in het oor. Men beweert dat de trillingen dan beter doorkomen, terwijl het gehoor gespaard blijft. Of zoals de Chinezen het filosofisch zeggen: wanneer de krekel in het schemerlicht kijkt, groeit de bamboe naar de eeuwige maan.
+1 ( HAHAquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
In China is het gebruikelijk oordopjes in de anus te steken in plaats van in het oor. Men beweert dat de trillingen dan beter doorkomen, terwijl het gehoor gespaard blijft. Of zoals de Chinezen het filosofisch zeggen: wanneer de krekel in het schemerlicht kijkt, groeit de bamboe naar de eeuwige maan.
Das ook toevallig, want ik verwacht hem maandagquote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
verwacht mijn pakketje zaterdag
Klopt, die heb ik gekochtquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Niemand? Volgens mij stond ergens in een oud topic dat Dionyisiou hem had gekocht?
Als ik jou was zou ik voor de CX500 gaan, zit ook volume control op. Ik heb ze op voorraad als je wilquote:Op donderdag 25 september 2008 21:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb de CX400 besteld, staan al 3 dagen op Processing..
Nee niks dervan, je kunt lullen wat je wilt maar die chineze zulle vast niet hun hande elk uur schoonmakequote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan metaal branden? En nee, dan heb ik het niet over magnesium en kaliumquote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik gekocht
Zijn erg goed heb ze wel doorverkocht aan vrienden enz. hij kan metaalbranden etc. kan echt alles.. heb je vragen erover?
Pff moet je daar nou weer op in gaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan metaal branden? En nee, dan heb ik het niet over magnesium en kalium.
Ik verwacht mij pakketje gisteren, maar helaas blijkt DX mijn verwachtingen weer es niet waar te maken.. is maar goed dat alles daar dirt cheap is, want die levertijden..quote:Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Das ook toevallig, want ik verwacht hem maandag![]()
Had ie hem alweer anders dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht mij pakketje gisteren, maar helaas blijkt DX mijn verwachtingen weer es niet waar te maken.. is maar goed dat alles daar dirt cheap is, want die levertijden..![]()
racerDKB, je hebt je Al Bundy avatar weer terug..!![]()
Jij wel dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef Potjandorie het volgende:
[..]
Nee niks dervan, je kunt lullen wat je wilt maar die chineze zulle vast niet hun hande elk uur schoonmake
DX is redelijk snel, tegenwoordig is het 2-3 dagen nadat je ordert al in de lucht, maar gewoon die verdomde douanes en de Hong Kong Post zijn zo traag. En volgens mij is een pakje van DX ook nog minimaal 2-3 dagen i Nederland voordat die lui bij TNT hem eindelijk bezorgen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht mij pakketje gisteren, maar helaas blijkt DX mijn verwachtingen weer es niet waar te maken.. is maar goed dat alles daar dirt cheap is, want die levertijden..![]()
Johquote:racerDKB, je hebt je Al Bundy avatar weer terug..!![]()
Ja of het wat wasquote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik gekocht
Zijn erg goed heb ze wel doorverkocht aan vrienden enz. hij kan metaalbranden etc. kan echt alles.. heb je vragen erover?
Staalwol.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan metaal branden? En nee, dan heb ik het niet over magnesium en kalium.
alle[/ metalen kunnen branden, alleen gaat het met sommige metalen wat makkelijker dan met andere.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Luister eens, ik heb er gewoon een veiliger gevoel bij nu, het plastic omhulsel was al open gemaakt, terwijl het normaal gewoon dicht zit en niet opengescheurd isquote:
Mijne is ook de 18e verstuurd, maar nog niet ontvangen..quote:Op donderdag 25 september 2008 23:52 schreef BreathMe het volgende:
Wow heb me order ontvangen.
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 02963 Soft Carrying Pouch for NDS and NDS Lite White x 1 Shipped $2.24 -
03401 USB Charging Cable for NDS Lite x 1 Shipped $1.97 -
03821 Airform Pouch for NDS Lite (White) x 1 Shipped $6.33 -
04086 Screen Protectors Set for NDS Lite x 1 Shipped $1.80 -
08205 Retractable Metallic Stylus for NDS Lite (4-Pack) x 1 Shipped $3.50 -
15769 Guitar Hero Controller for NDS Lite x 1 Shipped $12.32 -
Verzend datum: 18e. 7dagen dus, wel nice.
Mijn laatste order is door DX gesplitst wegens langere levertijd van een van de items. Met excuusbriefje bij de eerste zending.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:45 schreef Stinosss het volgende:
Pleur dan niet alles in dezelfde order. Alles beetje verdelen
Ja, daar ben ik dus nu ook zelf wel achter. Grote bestellingen moet je dus NOOIT doen, ik wacht echt al maanden op een grote order die nu eindelijk in deeltjes gaat komen. Maar dat doe ik dus nooit meer, al moet ik op1 dag 10 bestellingen doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:45 schreef Stinosss het volgende:
Pleur dan niet alles in dezelfde order. Alles beetje verdelen
quote:Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
Dat wil dus niet zeggen dat na het shippen niet driekwart van de order weer op pending gaat. Heb dat al een paar keer zien gebeuren...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:08 schreef Dionysiou het volgende:
Nou toch heb ik dan veel mazzel als ik dit zo lees, ik had 3 super grote orders zoals ik vandaag zei is ie na 4 dagen naar Expedided - Order in Stock etc. en nu staan ze al op Packaging, dan gaat ie morgen ochtend het vliegtuig in..
Daar ga ik dan niet van uitquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat wil dus niet zeggen dat na het shippen niet driekwart van de order weer op pending gaat. Heb dat al een paar keer zien gebeuren...
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Cool, ze werken goed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:07 schreef mstr het volgende:
Hier een filmpje van de Cannot-Blow-Out kaarsjes.
Bekijk deze YouTube-video
Krijg je ze echt niet meer uit?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Jazeker
Goede koop, ik kreeg er 20
Maja, heb er nu nog maar 19 over.
Ja dat wel, denk ik?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Krijg je ze echt niet meer uit?Ook niet met een hoop water oid?
Ik hield hem onder de kraan, op een normaal straaltje zegmaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Krijg je ze echt niet meer uit?Ook niet met een hoop water oid?
Ik heb ook de CX-400 besteldquote:Op woensdag 24 september 2008 21:36 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb ze CX-400 promotie gekocht...
Ik wilde eerst de 300 kopen, en zag net op tijd de 400 staan, die (op vijftig dollarcent na) even duur was.
Na 1 minuut research op internet heb ik hem besteld...
Ik ook eergister geshipped!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:01 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik heb ook de CX-400 besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |