Mijn laatste order is door DX gesplitst wegens langere levertijd van een van de items. Met excuusbriefje bij de eerste zending.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:45 schreef Stinosss het volgende:
Pleur dan niet alles in dezelfde order. Alles beetje verdelen
Ja, daar ben ik dus nu ook zelf wel achter. Grote bestellingen moet je dus NOOIT doen, ik wacht echt al maanden op een grote order die nu eindelijk in deeltjes gaat komen. Maar dat doe ik dus nooit meer, al moet ik op1 dag 10 bestellingen doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:45 schreef Stinosss het volgende:
Pleur dan niet alles in dezelfde order. Alles beetje verdelen
quote:Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information,
availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.
Dat wil dus niet zeggen dat na het shippen niet driekwart van de order weer op pending gaat. Heb dat al een paar keer zien gebeuren...quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:08 schreef Dionysiou het volgende:
Nou toch heb ik dan veel mazzel als ik dit zo lees, ik had 3 super grote orders zoals ik vandaag zei is ie na 4 dagen naar Expedided - Order in Stock etc. en nu staan ze al op Packaging, dan gaat ie morgen ochtend het vliegtuig in..
Daar ga ik dan niet van uitquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat wil dus niet zeggen dat na het shippen niet driekwart van de order weer op pending gaat. Heb dat al een paar keer zien gebeuren...
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
In China is het gebruikelijk oordopjes in de anus te steken in plaats van in het oor. Men beweert dat de trillingen dan beter doorkomen, terwijl het gehoor gespaard blijft. Of zoals de Chinezen het filosofisch zeggen: wanneer de krekel in het schemerlicht kijkt, groeit de bamboe naar de eeuwige maan.
Cool, ze werken goed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:07 schreef mstr het volgende:
Hier een filmpje van de Cannot-Blow-Out kaarsjes.
Bekijk deze YouTube-video
Krijg je ze echt niet meer uit?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Jazeker
Goede koop, ik kreeg er 20
Maja, heb er nu nog maar 19 over.
Ja dat wel, denk ik?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Krijg je ze echt niet meer uit?Ook niet met een hoop water oid?
Ik hield hem onder de kraan, op een normaal straaltje zegmaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Krijg je ze echt niet meer uit?Ook niet met een hoop water oid?
Ik heb ook de CX-400 besteldquote:Op woensdag 24 september 2008 21:36 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb ze CX-400 promotie gekocht...
Ik wilde eerst de 300 kopen, en zag net op tijd de 400 staan, die (op vijftig dollarcent na) even duur was.
Na 1 minuut research op internet heb ik hem besteld...
Ik ook eergister geshipped!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:01 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik heb ook de CX-400 besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |