Niemand? Volgens mij stond ergens in een oud topic dat Dionyisiou hem had gekocht?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:26 schreef JanusAnus het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze boy van kaidomain?
Is het net zoiets als deze van dealextreme? Of is dit een inferieur product? Staat helemaal geen beschrijving en reviews bij namelijk.
Die van Kaidomain zal heus wel niet inferieur zijn, het werkt natuurlijk wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Niemand? Volgens mij stond ergens in een oud topic dat Dionyisiou hem had gekocht?
Huh wat raar! Ik heb echt al die pagina's met aanstekers doorgekeken. Maar bedankt he!.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die van Kaidomain zal heus wel niet inferieur zijn, het werkt natuurlijk wel.
ALs je die van DX wilt, KD heeft die ook:
http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=1301
In China is het gebruikelijk oordopjes in de anus te steken in plaats van in het oor. Men beweert dat de trillingen dan beter doorkomen, terwijl het gehoor gespaard blijft. Of zoals de Chinezen het filosofisch zeggen: wanneer de krekel in het schemerlicht kijkt, groeit de bamboe naar de eeuwige maan.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Potjandorie het volgende:
oordopjes binnen, nu nog het spul disinfecteren, want het plastic zakje was al open, en voor zo'n prijs weet ik niet wat chinezen met mijn spul doen
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
In China is het gebruikelijk oordopjes in de anus te steken in plaats van in het oor. Men beweert dat de trillingen dan beter doorkomen, terwijl het gehoor gespaard blijft. Of zoals de Chinezen het filosofisch zeggen: wanneer de krekel in het schemerlicht kijkt, groeit de bamboe naar de eeuwige maan.
+1 ( HAHAquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
In China is het gebruikelijk oordopjes in de anus te steken in plaats van in het oor. Men beweert dat de trillingen dan beter doorkomen, terwijl het gehoor gespaard blijft. Of zoals de Chinezen het filosofisch zeggen: wanneer de krekel in het schemerlicht kijkt, groeit de bamboe naar de eeuwige maan.
Das ook toevallig, want ik verwacht hem maandagquote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
verwacht mijn pakketje zaterdag
Klopt, die heb ik gekochtquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Niemand? Volgens mij stond ergens in een oud topic dat Dionyisiou hem had gekocht?
Als ik jou was zou ik voor de CX500 gaan, zit ook volume control op. Ik heb ze op voorraad als je wilquote:Op donderdag 25 september 2008 21:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb de CX400 besteld, staan al 3 dagen op Processing..
Nee niks dervan, je kunt lullen wat je wilt maar die chineze zulle vast niet hun hande elk uur schoonmakequote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan metaal branden? En nee, dan heb ik het niet over magnesium en kaliumquote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik gekocht
Zijn erg goed heb ze wel doorverkocht aan vrienden enz. hij kan metaalbranden etc. kan echt alles.. heb je vragen erover?
Pff moet je daar nou weer op in gaan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan metaal branden? En nee, dan heb ik het niet over magnesium en kalium.
Ik verwacht mij pakketje gisteren, maar helaas blijkt DX mijn verwachtingen weer es niet waar te maken.. is maar goed dat alles daar dirt cheap is, want die levertijden..quote:Op donderdag 25 september 2008 20:15 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Das ook toevallig, want ik verwacht hem maandag![]()
Had ie hem alweer anders dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht mij pakketje gisteren, maar helaas blijkt DX mijn verwachtingen weer es niet waar te maken.. is maar goed dat alles daar dirt cheap is, want die levertijden..![]()
racerDKB, je hebt je Al Bundy avatar weer terug..!![]()
Jij wel dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef Potjandorie het volgende:
[..]
Nee niks dervan, je kunt lullen wat je wilt maar die chineze zulle vast niet hun hande elk uur schoonmake
DX is redelijk snel, tegenwoordig is het 2-3 dagen nadat je ordert al in de lucht, maar gewoon die verdomde douanes en de Hong Kong Post zijn zo traag. En volgens mij is een pakje van DX ook nog minimaal 2-3 dagen i Nederland voordat die lui bij TNT hem eindelijk bezorgen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht mij pakketje gisteren, maar helaas blijkt DX mijn verwachtingen weer es niet waar te maken.. is maar goed dat alles daar dirt cheap is, want die levertijden..![]()
Johquote:racerDKB, je hebt je Al Bundy avatar weer terug..!![]()
Ja of het wat wasquote:Op donderdag 25 september 2008 21:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik gekocht
Zijn erg goed heb ze wel doorverkocht aan vrienden enz. hij kan metaalbranden etc. kan echt alles.. heb je vragen erover?
Staalwol.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan metaal branden? En nee, dan heb ik het niet over magnesium en kalium.
alle[/ metalen kunnen branden, alleen gaat het met sommige metalen wat makkelijker dan met andere.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |