Mooi, dan komt er in ieder geval zooi binnen van focalquote:Op donderdag 18 september 2008 20:36 schreef Beelzebufo het volgende:
Stinoss heeft de vorige volgemaakt, maar lijkt niet erg op te schieten met het openen van een nieuwe. Vandaar dat ik het maar doe...
Vandaag Focalprice binnengekregen, en ik kan meteen de klantenservice gaan uitproberen.
Artikel MZ007B staat op de site luid en duidelijk met een vierdubbele aansluitplug. Er is echter een vergelijkbaar product geleverd met een driedubbele aansluiting.
En daar trappen mijn portofoons dus niet in... Heb net met de klantenservice gemaild, kijken wat er gaat gebeuren. In het ergste geval $6 door de plee, maar ik hoop er nog het beste van.
Je krijgt wat je verdientquote:Op donderdag 18 september 2008 20:36 schreef Beelzebufo het volgende:
Stinoss heeft de vorige volgemaakt, maar lijkt niet erg op te schieten met het openen van een nieuwe. Vandaar dat ik het maar doe...
Wou het net gaan doen, was de afgelopen tijd een beetje lui met de wiki aanpassenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:35 schreef PiRANiA het volgende:
Linkjes naar vorige delen missen nog, ik zal ze even opzoeken
#15: DealExtreme ervaringentopic #15: DX krijgt concurrentie..!!
#16: DealExtreme ervaringentopic #16: Keeps going!
#17(deze): DealExtreme ervaringentopic #17: De pakjes stromen binnen!
"Gadgets bestellen in Hong Kong ervaringentopic" ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wie verzint er trouwens een nieuwe TT? ''Het DealExtreme, Kaidomain en Focalprice ervaringentopic'' bekt niet zo goed
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
edit: zelfs de wiki is aangepast!
Lees de OP even, referrals zijn niet 'toegestaan' in dit topic. Daarnaast kent DX een beperking op 'self or fraudulent referrals'quote:Op donderdag 18 september 2008 20:59 schreef Stinosss het volgende:
Ja nee![]()
Kan er niet een of andere lijstjel gemaakt worden met het aantal DX-punten van users? Zo kunnen users met ongeveer hetzelfde aantal punten middels een affiliate URL elkaar DX punten geven.
Waarom dat lijstje? Nou, dan krijg je in ieder geval ongeveer hetzelfde aantal punten terug dat je weggeeft.
http://www.dealextreme.com/affiliates/
Vertel mij wat. Zover was ik ook al.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:09 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Lees de OP even, referrals zijn niet 'toegestaan' in dit topic. Daarnaast kent DX een beperking op 'self or fraudulent referrals'
Dat was ikquote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Qwea het volgende:
Ik werd gisteren gewezen door een user op dit bedrijf. Een usb SDHC cardreader, 3 dollar
Als je PayPal neemt kan je ook gewoon met je girorekening betalen hè.quote:MikeyMo heeft hem maar even met zn CC voor me besteld. Ben benieuwd.
Ja och. Dan moet ik die zooi weer helemaal aanmaken terwijl hij zo z'n CC even voor me kan trekken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat was ikDie usb cardreader is goed hoor, ik heb hem zelf ook en hij is fucking snel!
Mijn MicroSDHC kaartje (met adapter) wat in een andere cardreader met 10 MB/s gaat (schrijven) gaat met deze minimaal met 15 MB/s!
[..]
Als je PayPal neemt kan je ook gewoon met je girorekening betalen hè.
Valt wel mee vind ik, ik heb hem al best vaak open en dicht gedaan en hij is nog gewoon heel.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lees op DE dat het klepje wat je omhoog moet doen om de SDHC in te doen, nogal afbreek gevoelig is. Valt dat mee? Of moet ik erg echt voorzichtig mee doen?
Oooh oke. Ja ach, en al gaat hij stuk, dan bestel ik een nieuwequote:Op donderdag 18 september 2008 21:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Valt wel mee vind ik, ik heb hem al best vaak open en dicht gedaan en hij is nog gewoon heel.
En al gaat ie stuk, het maakt niet echt uit, zonder klepje kan ook gewoon.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15375quote:Op donderdag 18 september 2008 21:13 schreef Qwea het volgende:
Ik werd gisteren gewezen door een user op dit bedrijf. Een usb SDHC cardreader, 3 dollar
MikeyMo heeft hem maar even met zn CC voor me besteld. Ben benieuwd.
Ja, leuk, maar de rest ondersteunt mn eigen cardreader welquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15375
57in1cardreader voor ¤5
.
'When I insert the batteries and turn the device on, nothing happens at all! The backlight doesn't go on, no digits become visible on the display, and pressing the buttons doesn't do anything.''quote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht nog op wat ze met mijn kaduke klokje gaan doen. We kregen een berichtje van DX dat ze meer wilden weten over wat eraan stuk was. Mhja, hij doet het niet. Wat valt er te vertellen?
Die ledstrip was ik nog niet tegengekomen! Beter!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:25 schreef mister_white het volgende:
Eens kijken of die LED light strip een beetje knap aan de praat te krijgen / in te regelen is, dan bestel ik er nog een paar. 5 meter RGB ledstrip kost hier in Nederland kapitalen. Ik zie nu trouwens pas dat die laser leveler later geleverd gaat worden? Dat is wel weer een beetje jammer
.
quote:- Length: 5 meters
- DC 12V powered
- Driver/controller included
- Remote controller included (powered by 1 x CR2032 battery, battery included)
Dat is ze:quote:Op donderdag 18 september 2008 22:17 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zoiets heb ik inmiddels teruggestuurdHopelijk is Ellen er tevreden mee
quote:Apologize for the defective item
A free replacement will be sent to you as soon as possible , please wait with patience , you wil get it soon , our system will give you a notice when it shipped ,please feel free contact us if you have any other questions , thank you
b,regards
Ellen
zo'n cardreader is te koop in de aldi voor 7 euro deze weekquote:Op donderdag 18 september 2008 21:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15375
57in1cardreader voor ¤5
.
Dat heb je nou al 3 keer gevraagd, kies zelf gewoonquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef Wunny het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5762
Of
http://dealextreme.com/details.dx/sku.10810
Iemand een idee? Ik kan maar niet kiezen.
29,28? Daar heb ik 6 augustus nog 39 dollar voor betaaldquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef QTPi het volgende:
Genuine SanDisk MicroSD/TransFlash SDHC TF Memory Card (8GB / Class 2) voor $29.28 is ook een erg prettige prijs. Handig voor in mijn nieuwe telefoon
T.a.v Mstr, hij werkt perfect. In XP eventjes de meegeleverde Toshiba Software installeeren, in Vista pakt hij 'm automatisch.quote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat even weten hoe 'ie werkt!
Want ik heb nu een grote, en wil een kleinere, zodat ik hem in m'n laptop kan laten zitten.
En niet bang hoef te zijn dat ik perongeluk een USB-poort sloop als ik er tegenaan stoot.
's Avonds naar sterren schijnenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk eraan om ook zo'n 30mw laser te bestellen, kost haast niks, maar wat kan je er mee? Dat vraag ik me af.
tevens tvp
En het grappige is?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com(...)low_CU156Y_2981.html
Cancer usb flash drive
Nee, totaal niets vreemds aan...quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:42 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com(...)low_CU156Y_2981.html
Cancer usb flash drive
Ga jij rondlopen met KANKER op je usb-stick?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, totaal niets vreemds aan...
Bij mij is hij 9 september verzonden:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:35 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb de 30mW laserpen uit de promotie bij Focalprice besteld op 8 september. Hij staat nog steeds op processing en shipment not. Wachten er meer mensen op?
quote:Thank you for your trust!
Items of your order 09IVR06I have shipped by Airmail from HongKong,and it normally takes 5-14 days to arrive.
Engels is niet je beste taal he?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga jij rondlopen met KANKER op je usb-stick?
hoe schrijf je het dan volgens jou?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Engels is niet je beste taal he?
En wat voor plaatje staat er op die stick? Bingo!quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:21 schreef RacerDKB het volgende:
Cancer betekend kanker ja, maar het heeft nog een betekenis.
Het sterrenbeeld Kreeft is in het Engels Cancer. Niks bijzonders dus aan dat woordje.
Idd vraag me ook af wat men doet met 100mw a ¤100 lasers behalve dan plastic smelten en lucifertjes aanstekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk eraan om ook zo'n 30mw laser te bestellen, kost haast niks, maar wat kan je er mee? Dat vraag ik me af.
tevens tvp
Lijkt me best cool hoor.. z'n rode 100mW...quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Idd vraag me ook af wat men doet met 100mw a ¤100 lasers behalve dan plastic smelten en lucifertjes aansteken
Waneer had jij hem besteld?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij mij is hij 9 september verzonden:
[..]
Superquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:27 schreef Gutz het volgende:
[..]
T.a.v Mstr, hij werkt perfect. In XP eventjes de meegeleverde Toshiba Software installeeren, in Vista pakt hij 'm automatisch.
ik heb hem trouwens nog niet binnen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:34 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik wacht nog maar even af en dan ga ik maar eens mailen. Bedankt.
Maar ik heb hem 2 dagen later besteld en hij staat nog steeds op pending en bij shipment staat in het rood not.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik heb hem trouwens nog niet binnen hoor
linkje?quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:05 schreef mstr het volgende:
Zijn goed bezig.
17e laat besteld, vandaag al verzonden!
Mijn on-uitblaasbare kaarsjes.
Mja als je dat ¤100 waard vindtquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:46 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Lijkt me best cool hoor.. z'n rode 100mW...
Beetje handvaten van fietsen insmelten. Z'n handvat rookt best namelijk
Inderdaad, die moet ik binnenkort ook krijgen. Duurt nu al zo'n 2 weken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Vandaag tweede FP pakje gehad. Zo'n iPod hoesje van $0,01, inclusief verzendkosten.
Jammer dat ik geen iPod heb...
True 30mw steekt geen lucifers aan hoor. Alleen ballonnen poppen als je met zwarte stift erop tekent en het van 2cm afstand doetquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef Dionysiou het volgende:
Nog niet geprobeerd, maar zal wel moeten lukken..
Vanavond post ik fotos van buiten
200mw rood is maar een euro of 30-35. En die brand zo'n beetje alles.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:56 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja als je dat ¤100 waard vindt.
Een maat van me wilt een laser die; Overdag goed zichtbaar is en het liefst kan branden net als de rodequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
True 30mw steekt geen lucifers aan hoor. Alleen ballonnen poppen als je met zwarte stift erop tekent en het van 2cm afstand doetDie rode 200mw blaast van 5 meter nog ballonnen op.
[..]
200mw rood is maar een euro of 30-35. En die brand zo'n beetje alles.
Dat die 200mw niet true is boeit neit zo hoor, ik zou zeggen dat die even goed brand als die 200mw rood )die toch ook niet true is?)quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Een maat van me wilt een laser die; Overdag goed zichtbaar is en het liefst kan branden net als de rode
Ik zei dat hij hier uit kon kiezen
- 50mW True Green laser 55 $
- 100mW True Green Laser 92 $
- 200mW Green Laser - 120$
- 200mW Red Laser - 43 $
Die dollarprijzen zijn ongeveer.. uit me hoofd. Hij wilt niet meer betalen dan 120$
Hij wilt het liefst groen, die 200mW Green is niet True! Welke zouden jullie hem aanraden?
Ik weet het echt niet..
Ja je hebt gelijk die 200mW Rood is ook niet true, dus jij zou hem de 200mW groen adviseren niet een 100mW True?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat die 200mw niet true is boeit neit zo hoor, ik zou zeggen dat die even goed brand als die 200mw rood )die toch ook niet true is?)
Sommige mensenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga jij rondlopen met KANKER op je usb-stick?
True 100mw zou ik niet kopen, die 200mw normaal is zéker wel beter en echt maar 15% duurder ofzo. En ik denk wel iets van 40-50% beter.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk die 200mW Rood is ook niet true, dus jij zou hem de 200mW groen adviseren niet een 100mW True?
of de 100mW / 50mW True + De rode rode 200mW true?
Super RacerDKB staat altijd klaar met advies voor mij toppie, laatste vraagje; Gebruik je ook speciale batterijen + oplader van die site?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
True 100mw zou ik niet kopen, die 200mw normaal is zéker wel beter en echt maar 15% duurder ofzo. En ik denk wel iets van 40-50% beter.
Als ik het geld had zou ik 200mw rood en 200mw groen kopen
200mw rood heb ik al en 200mw groen ga ik nog kopen
Rood heb ik deze batterijen voor (en lader):quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Super RacerDKB staat altijd klaar met advies voor mij toppie, laatste vraagje; Gebruik je ook speciale batterijen + oplader van die site?
Zoja, welke zou jij gebruiken voor de 200mW Rood en de 200mW groen
Toppie je hebt me goed geholpen, kan je een kudo geven op FOK dan krijg je er eentje van mequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rood heb ik deze batterijen voor (en lader):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.932
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2031 (amerikaanse stekker dus koop zo'n verloopje naar EU stekker, zie top sellers lijst als je het nog niet hebt)
Groen zou ik deze voor gebruiken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10730 (het zijn er 4 dus als er 2 op zijn heb je er nog 2)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152 (al voldoet elke AAA lader wel, waarschijnlijk heb je die a)
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Toppie je hebt me goed geholpen, kan je een kudo geven op FOK dan krijg je er eentje van me
PM zelf maar evenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:02 schreef roepdeman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die dudes die die RGB lichtslang hebben/willen kopen, zouden jullie me kunnen PM'men want ik twijfelde over de aankoop daarvan om dat ik niet over de nodige technische kennis beschik om het verstandig aan te sluiten op het lichtnet
Ligt het aan mij of is het wel érg gebrekkig engels.quote:
Ach, voor een Chinese valt het best mee..quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het wel érg gebrekkig engels.
Gewoon omdat het kan, klaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:07 schreef Wunny het volgende:
Waarom kopen mensen 200mW lasers?
Vertel me eens wat je daarmee moet doen?
Wanneer had jij hem besteld?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
Yes! De groene laser van de promotie van focal ligt hier voor me
Hij is zooo tof
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:47 schreef neo2000 het volgende:
Wil gaan bestellen, maar moet voor iemand anders een DS flashcard kopen.. En kan pas bestellen als ik weet of hier ook geheugen bij moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |