gewoon wachtenquote:Op maandag 22 september 2008 16:38 schreef peejdorie het volgende:
Ik heb 4 september iets besteld bij dealextreme, nog niks ontvangen.
Bij mijn status staat
On 9/4/2008:
Shipped
is dat erg lang of moet ik gewoon nog even wachten?
Dat is kutquote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef Kadooosh het volgende:
Zucht bleek dat ze donderdag al langs waren gekomen met 2 pakketjes alleen niemand was thuis en me moeder vergat dat afhaalbriefje te gevenzijn ze nu net om 1700 dicht
.
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...quote:Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is kut
Overigens met die briefjes, ik heb soms mazzel, de ene keer niet. Want dat postkantoor sluit om 17:30 ofzo, en als je dan met je briefje die je die dag hebt gekregen echt om 17:29 aankomt, hebben ze je pakketje soms daar al liggen. Dus dan haal je het nog dezelfde dag op als dat je het briefje krijgt, ipv volgende werkdag. Maar een andere keer hebben ze het nog niet en schreeuwen ze naar je dat er op staat dat het de volgende werkdag pas kan
Die data is vertraagd, in het echt kan die al 2 stappen verder zijn. Er zit een paar uur verschil tussen. Ik heb vaak zat dat ik om 11 uur wat krijg en er dan om 16:00 nog op de track en trace ''Chauffeur onderweg'' staat.quote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...
Mja ik heb nu wel een track&trace nummer maar het handschrift is onleesbaarquote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Via TrackTrace kan je dat toch gewoon checken of ie op het pk is of niet...
Dat is omdat het systeem pas een signaal krijgt als de chauffeur ergens de pakketjes overdraagt, dan kan zijn aan het einde van zijn dienst of als hij de pakketjes overdraagt aan het PK. Dat houdt dus in dat het inderdaad pas om 17.00 kan zijn bijgewerkt terwijl je je pakketjes binnen hebt, maar zeker aangetekende pakketjes die kan je min of meer realtime bekijken of ze in ieder geval in het postkantoor zijn gearriveerd.quote:Op maandag 22 september 2008 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die data is vertraagd, in het echt kan die al 2 stappen verder zijn. Er zit een paar uur verschil tussen. Ik heb vaak zat dat ik om 11 uur wat krijg en er dan om 16:00 nog op de track en trace ''Chauffeur onderweg'' staat.
DX word weer heel wat goedkoperquote:Op maandag 22 september 2008 23:01 schreef lezut het volgende:
He, damn, kan die Amerikaanse overheid niet gewoon van de economie daaro afblijven?![]()
Ik neem aan dat een wat betere Amerikaanse economie zorgt voor een sterkere (lees: minder zwakke) dollar, en de oliesjeiks gooien hun prijzen omhoog omdat de economie in de VS aan zou trekken door die maatregelen.
Oftewel, waar eerst of DX of de benzine duuder werden, worden ze nu allebei duurder
quote:Op maandag 22 september 2008 00:32 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Eindelijk een nederlander dit niet alleen 2$ aan dingen koopt.
Respect
quote:Op maandag 22 september 2008 23:13 schreef Noax het volgende:
[..]
De reden dat Nederlanders het juist goedkoop willen hebben is, dat wij juist structureel teveel betalen.
Niks zuinigheid dus, moet je die Amerikanen eens horen wat ze hier voor een Big Mac menu moeten betalen, om maar es een v.b. te noemen.
Kerel....quote:
Boven de 5mw zijn ze illegaal maar tis niet dat je echt kans loopt om er ook voor opgepakt te wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:10 schreef Maruna het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit met wetgeving over de lasers? Mag je eigenlijk wel gewoon met die lasers van meer dan 10mW lopen?
dan is je lens stuk denk ik...quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:22 schreef sander-3 het volgende:
Zo'n groen lasertje heb ik hier ook nog liggen, alleen lijkt dat meer op een groene zaklamp met een puntje in het midden dan op een laser. Er zitten allemaal streepjes en vegen rond dat puntje.
Misschien dat ik er nog wel eens een bestel..
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:11 schreef PiRANiA het volgende:
Al opgevallen dat er ergens bovenin de enveloppesticker "Focal Industries" staat of iets dergelijks?
Die is 11,99 bij DX, dus dat scheelt niet veel dan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:29 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.focalprice.com/promotion.html
Nieuwe promoties
Een DS TT kaartje voor 12 dollar, verder niet echt spannende promoties..
Senheisser cx 300 (geloof ik) is wel goed.. heb die dingen al meer dan een jaar..quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga nieuwe earphones kopen, een in-ear... iemand ervaring met een goede?
Hmm, verdomme.. toch maar eens een nieuwe bestellen dan. Vind het wel leuk om met de katten mee te spelenquote:
Jahoor dan betekend het dat hij getest is en dat hij daadwerkelijk zoveel kracht heeft bijv;quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:48 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm, verdomme.. toch maar eens een nieuwe bestellen dan. Vind het wel leuk om met de katten mee te spelendat gaat nu ook nog wel, maar toch..
Kan iemand uitleggen wat dat "true" bij zo'n laserpen betekend?
Oke, bedankt.. dan ga ik deze maar bestellen:quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:53 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jahoor dan betekend het dat hij getest is en dat hij daadwerkelijk zoveel kracht heeft bijv;
True 30mW Green Laser = Daadwerkelijk 30mW
30mW Green Laser = Niet getest, kan dus minder zijn en of hoger zelfs beetje lucky zijn.
Om met de katten te spelen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.. dan ga ik deze maar bestellen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469
Alstjeblieft man, de eerste keren dat ik op DX was had ik ook wat vragen niks mis mee, goeie keuze die heb ik ook besteld erg sterk! ik raad je aan ook batterijtjes erbij te kopen ze gaan snel minder worden als je wat geld over hebt zou ik deze nemen; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.488 die zijn oplaadbaar en een oplader; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.71 of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6124.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.. dan ga ik deze maar bestellen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469
En ook eens kijken of ik die oordopjes kan vinden waar jij het over had.. die van mij beginnen toch wat oud te worden, maar dat mag ook wel na zo'n tijd..
Nee hij is niet stuk. Gewoon vies. Gebeurt best wel vaak bij lasers. Gewoon een wattenstaafje nemen, in alcohol (70%) dopen, dan met dat alcoholwattenstaafje die laser schoonmaken. Dit doe je door EEN veeg over de lens te doen, van boven naar beneden (of andersom). Gewoon 1 veeg, dus niet denken van nou ik veeg ff 30 seconden rondjes ofzo, want dat werkt niet goed. Als het nog niet opgelost is dan doe je gewoon nog een veeg, en tussendoor droogmaken met de droge kant van je wattenstaafje.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:22 schreef sander-3 het volgende:
Zo'n groen lasertje heb ik hier ook nog liggen, alleen lijkt dat meer op een groene zaklamp met een puntje in het midden dan op een laser. Er zitten allemaal streepjes en vegen rond dat puntje.
Misschien dat ik er nog wel eens een bestel..
Ja, ik heb hier wel zo'n oplader thuis.. dus die hoef ik niet meer te kopen dan. Maar ik bestel dat ding op focalprice.com, daar hebben ze ook die cx-400.. kan ik het gelijk in een keer bestellen..quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Alstjeblieft man, de eerste keren dat ik op DX was had ik ook wat vragen niks mis mee, goeie keuze die heb ik ook besteld erg sterk! ik raad je aan ook batterijtjes erbij te kopen ze gaan snel minder worden als je wat geld over hebt zou ik deze nemen; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.488 die zijn oplaadbaar en een oplader; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.71 of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6124.
Of je neemt niet oplaadbare batterijen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7152
Als je vragen hebt stel ze gerust!
PS: Sommige kunnen erg egoïstisch overkomen niet op letten..
quote:
Thanks, ga ik ff proberenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee hij is niet stuk. Gewoon vies. Gebeurt best wel vaak bij lasers. Gewoon een wattenstaafje nemen, in alcohol (70%) dopen, dan met dat alcoholwattenstaafje die laser schoonmaken. Dit doe je door EEN veeg over de lens te doen, van boven naar beneden (of andersom). Gewoon 1 veeg, dus niet denken van nou ik veeg ff 30 seconden rondjes ofzo, want dat werkt niet goed. Als het nog niet opgelost is dan doe je gewoon nog een veeg, en tussendoor droogmaken met de droge kant van je wattenstaafje.
Roze of blauwe muisjes?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef BreathMe het volgende:
DSTT binnen met 2GB + zwangerschapstest + oordopjes
vertrouw je dat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef BreathMe het volgende:
DSTT binnen met 2GB + zwangerschapstest + oordopjes
Dan had je er wel zin in! ik kom langsquote:
Beetje twijfelgeval, ik zou zelf voor de True 30mw gaan. Heb je al gelezen wat ik zei over schoonmaken van de laser?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef sander-3 het volgende:
@Dionysiou, (en anderen)
Ik zie een laser staan van true 30mw, die is rond de 22 euro, en ik zie er een van 50mw staan, ook van rond de 22 euro, alleen niet "true".
Zou dat er veel verschil uit maken denk je?
Ja.. dat wilde ik dus gaan doen. Maar ik kan die hele laserpen nergens meer vinden..quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beetje twijfelgeval, ik zou zelf voor de True 30mw gaan. Heb je al gelezen wat ik zei over schoonmaken van de laser?
55 dollar, niet 90. En hij is niet potmodded, dat doen de leveranciers van DX niet. Behalve als het er expliciet bij staat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zou persoonlijk gaan voor de 30mW, grote kans dat de 50mW potmodded (dus prut) is aangezien de True 50mW rond de 90 55 dollar is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |