Toppie je hebt me goed geholpen, kan je een kudo geven op FOK dan krijg je er eentje van mequote:Op vrijdag 19 september 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rood heb ik deze batterijen voor (en lader):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.932
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2031 (amerikaanse stekker dus koop zo'n verloopje naar EU stekker, zie top sellers lijst als je het nog niet hebt)
Groen zou ik deze voor gebruiken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10730 (het zijn er 4 dus als er 2 op zijn heb je er nog 2)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152 (al voldoet elke AAA lader wel, waarschijnlijk heb je die a)
Nee dat kan nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Toppie je hebt me goed geholpen, kan je een kudo geven op FOK dan krijg je er eentje van me
PM zelf maar evenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:02 schreef roepdeman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die dudes die die RGB lichtslang hebben/willen kopen, zouden jullie me kunnen PM'men want ik twijfelde over de aankoop daarvan om dat ik niet over de nodige technische kennis beschik om het verstandig aan te sluiten op het lichtnet
Ligt het aan mij of is het wel érg gebrekkig engels.quote:
Ach, voor een Chinese valt het best mee..quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het wel érg gebrekkig engels.
Gewoon omdat het kan, klaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:07 schreef Wunny het volgende:
Waarom kopen mensen 200mW lasers?
Vertel me eens wat je daarmee moet doen?
Wanneer had jij hem besteld?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
Yes! De groene laser van de promotie van focal ligt hier voor me
Hij is zooo tof
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15613quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:47 schreef neo2000 het volgende:
Wil gaan bestellen, maar moet voor iemand anders een DS flashcard kopen.. En kan pas bestellen als ik weet of hier ook geheugen bij moet..
Ook al. Ik de 8e. Kennelijk waren ze toen uitverkocht en nu nog steeds. Ik wacht nog wel even af.quote:
De prijzen zijn niet voor niets zo laag, als je meer betaalt heb je het meteen dus ga je naar de winkel..quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:58 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ook al. Ik de 8e. Kennelijk waren ze toen uitverkocht en nu nog steeds. Ik wacht nog wel even af.
Dat "pending" begint wel te vervelen.
Nee, en ook niet over die remote controller. Het lijkt mij toch wel heel stug als daar een remote controller bij zit. Als de ledstrip binnen is zal ik er hier wel even over posten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Die ledstrip was ik nog niet tegengekomen! Beter!
Weet jij iets over die driver/controller die erbij geleverd wordt?
Ik zal wel een ouwe zeikerd zijn maar als je het er voor over hebt moet je het gewoon doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef Dionysiou het volgende:
Word de dollarkoers nog gunstiger voor ons of is dit de top zou ik het nu bestellen? Of morgen bijv.
Die zijn niet oplaadbaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef Dionysiou het volgende:
Panasonic CR2 5-Pack Batteries (Voor de Laser) - 7$
Haha oke, maarja ik bestel hem toch wel maar als ik een paar euros kan besparen rond de 5 is dat toch mooi, van 5 euries kan je al leuke dingen kopen op eBay of Focal or KD of DX, klinkt erg gierig maar het is wel zo..quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik zal wel een ouwe zeikerd zijn maar als je het er voor over hebt moet je het gewoon doen.![]()
Als iemand ook maar enigszins wist wat de valuta markt doet op de korte termijn dan zaten ze niet in dit topic maar waren ze bezig op de beurs.
quote:
Neem nou die charger die ik aanraadde, de batterijen voor in de laser zijn 3.0 volt, en die charger dus 3.6/3.7.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:59 schreef Dionysiou het volgende:
UltraFire 3.6/3.7V Battery Charger - 13$
Jij verwacht dat de dollar nog 12 procent gaat dalen op korte termijn. Nou succes.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha oke, maarja ik bestel hem toch wel maar als ik een paar euros kan besparen rond de 5 is dat toch mooi, van 5 euries kan je al leuke dingen kopen op eBay of Focal or KD of DX, klinkt erg gierig maar het is wel zo..
[..]
Ik wil geen boem, ik heb je advies opgevolgt ik heb de laser + accesoires zojuist gekocht met een; PIR Motion Activated LED Night Light (3 Meter/120 Degrees) Omdat ik met een Pisen charger 4 AA batterijen erbij krijg en er anders niks mee doe.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neem nou die charger die ik aanraadde, de batterijen voor in de laser zijn 3.0 volt, en die charger dus 3.6/3.7.
Dat doet boem als je dat in het stopcontact doet (misschien dan).
Het is eigenlijk willen, niet verwachten maar dat is onrealitisch, ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jij verwacht dat de dollar nog 12 procent gaat dalen op korte termijn. Nou succes.
Zit toch een mooie spanningsregelaar in. Dus echt een probleem zal het niet zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neem nou die charger die ik aanraadde, de batterijen voor in de laser zijn 3.0 volt, en die charger dus 3.6/3.7.
Dat doet boem als je dat in het stopcontact doet (misschien dan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
quote:Op zondag 21 september 2008 12:25 schreef Beelzebufo het volgende:50 watt laserpen!
Da's gewoon 50mW kan je beter de 200mW bij DX kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Tis ook niet voor niets zo cheap hé..quote:Op zondag 21 september 2008 13:31 schreef Stinosss het volgende:
Die 200mw, dat is pas crap. Brak lensje wat erop zit.
Tja, ''cheap''. Vergeleken met hier wel. Daar worden die semiconductor lasertjes gewoon voor een appel en een ei gemaakt.quote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Tis ook niet voor niets zo cheap hé..
Lees de OP eens.quote:Op zondag 21 september 2008 16:15 schreef Kadooosh het volgende:
Krijg je eigenlijk per foto een dx punt of maakt het niet uit of je 1 of 3 foto's upload?
Dus per product max 3 punten(review/foto/video)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |