dat zou ik ook moeten doenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:47 schreef lynda het volgende:
Zo.. ik heb weer even huisvrouw gespeeld
quote:
Nou vooruit danquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef lynda het volgende:
[..]
Nou die 2 manden was opvouwen was wel weer genoeg hoor
Illegale downloader![]()
Ik heb een broodje kroket opquote:Op donderdag 18 september 2008 13:07 schreef renedis het volgende:
hallo mensen! ik ben weer terug van pauze..
raadt eens.. ik heb de overheerlijke ei-omelet op die crazy-m voorstelde vorige keer!
niet zo extreem zoals hij meldde maargoed
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekendquote:Op donderdag 18 september 2008 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
En weer terug![]()
Hoe is het hier? Komen de echte harder werkers de dag nog een beetje door?
Straks maar even in mijn voortuintje vertoeven..
Die stapel strijkwas komt later wel....
Ik hoef nu dus maar tot 1500 uur te werkenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekend
je beseft wel.. dat het dan poging #5 strijkwas al weer is heh?
ik zeg: wanneer komt poging #6?
als die receptie niet te lang duurt is niet nog te overzien denk ik zo..quote:Op donderdag 18 september 2008 13:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik hoef nu dus maar tot 1500 uur te werkenvanwege die receptie, waar ik geen fuck zin in heb
6 uur... joepieeeee, succes!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:24 schreef lynda het volgende:
En ik ga mijn collega blij maken en haar aflossen..
Lees: werken tot 6 uur![]()
Van half 4 tot 7 uur, maar ik blijf niet tot 7 uur. Dat hoeft ook niet. Is voor collega die werkt hier 40 jaar ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:26 schreef renedis het volgende:
[..]
als die receptie niet te lang duurt is niet nog te overzien denk ik zo..
Ja hoor eensch, wat is nou belangrijker, die strijkwas of lekker in de zon zitten, die keus is voor iedereen makkelijk gemaakt toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:14 schreef renedis het volgende:
[..]
ik kom de dag wel door tot 4 uur.. daarna weer lekker weekend
je beseft wel.. dat het dan poging #5 strijkwas al weer is heh?
ik zeg: wanneer komt poging #6?
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
Werk ze Lyn! Goed hard op de neus beuken!![]()
Barra!
Babi Pangang, nummer 41!quote:
MIIIII SAMBABIJJJJJJquote:
Sambal bij? Ik dacht dat jij dat wel zou hebbenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MIIIII SAMBABIJJJJJJ
en hoe is het hier verder?
* Crazy-M heeft peper op en raakt weer op volle toeren
nee, ik had peperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 18 september 2008 13:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sambal bij? Ik dacht dat jij dat wel zou hebben
* Crazy-M gooit emmer water over debbie en rent snel wegquote:
quote:
Crazy-M.. ik jou geweldige MIX EI op!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MIIIII SAMBABIJJJJJJ
en hoe is het hier verder?
* Crazy-M heeft peper op en raakt weer op volle toeren
Ik had jou een giftige appeltje everygreen gevoerdquote:Op donderdag 18 september 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit emmer water over debbie en rent snel weg
hahaha is goedquote:Op donderdag 18 september 2008 13:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kom maar op
lust wel wat!
ik ben niet vatbaar voor die dingenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik had jou een giftige appeltje everygreen gevoerd
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda geeft debbie een handdoekje
hoezo wordt niet bezorgd! hoe moet ik het dan eten?
JEUJquote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef renedis het volgende:
[..]
Crazy-M.. ik jou geweldige MIX EI op!
waait het daar niet te hard voor?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensch, wat is nou belangrijker, die strijkwas of lekker in de zon zitten, die keus is voor iedereen makkelijk gemaakt toch?
Ze bezorgen niet op internetforaquote:Op donderdag 18 september 2008 13:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda geeft debbie een handdoekje
hoezo wordt niet bezorgd! hoe moet ik het dan eten?
ok danquote:
inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze bezorgen niet op internetfora
Niet? Belachelijk!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
wat een onzin... door de glasvezel die sliertenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zie al zo'n chinees die bami in de kabels proppenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een onzin... door de glasvezel die slierten
Wel lezen wat ik net schreefquote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
maar deb, ee nreceptie duurt meestal tot 18:00 he
zijn wij al om 17:00 weg
geen glasvezel verbinding bij de chineesquote:Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een onzin... door de glasvezel die slierten
ja maar, ik was net gebeld daarvoorquote:Op donderdag 18 september 2008 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wel lezen wat ik net schreef
Ik ga echt niet tot 6 uur blijven..half 5 tops..moet vanavond ook ALWEER naar een verjaardagquote:Op donderdag 18 september 2008 14:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar, ik was net gebeld daarvoor
jahjah, de smoes der smoezenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet tot 6 uur blijven..half 5 tops..moet vanavond ook ALWEER naar een verjaardag
popie jopie gedragquote:Op donderdag 18 september 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet tot 6 uur blijven..half 5 tops..moet vanavond ook ALWEER naar een verjaardag
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zie al zo'n chinees die bami in de kabels proppen
De tyfus m'n waterquote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
popie jopie gedrag![]()
![]()
ga vanavond nou gewoon met mij naar de bios dan lullen we nergens meer over
nee, met stampertjequote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
met zon stamppot stamp ding!
zit er tyfus in je water?quote:
Ik heb gweoon veel vriendenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
popie jopie gedrag![]()
![]()
ga vanavond nou gewoon met mij naar de bios dan lullen we nergens meer over
Hebben ze die bij de Chinees ja?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
met zon stamppot stamp ding!
Gast jij ziet nog slechter dan dat ik scheel kijk...zie jij ergens het woordje "IN" in dat zinnetje staan dan?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit er tyfus in je water?
Dat is ee nserieuse zaak
ei (duuuhhhh)quote:Op donderdag 18 september 2008 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dan
wat zat er allemaal in ?
quote:
in mijn twisted head wel jaquote:Op donderdag 18 september 2008 14:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hebben ze die bij de Chinees ja?
[ afbeelding ]
Ga vooral zo doorquote:Op donderdag 18 september 2008 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey mijn openingszinnen hoeven toch niet tactisch te zijn...
debbie wat denk je ervan?![]()
wanna give it a go
Dat weet je tochquote:Op donderdag 18 september 2008 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey mijn openingszinnen hoeven toch niet tactisch te zijn...
debbie wat denk je ervan?![]()
wanna give it a go
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:08 schreef renedis het volgende:
[..]
ei (duuuhhhh)
paprika
ui
1 of ander tuinplant (kan ff niet op de naam komen)
appel
toen ik appel zei keek die me zéééér raar aan
voorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrral doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgaanquote:
hoe laat dan?quote:
Oke danquote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
we doen de rest wel ff via pm
tis 5 minuten stil en tis gelijk rustigquote:
wat ga je vanaaf doen craze?quote:
wil je wat werk van mij ? heb zat te doen nlquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
tis 5 minuten stil en tis gelijk rustig
bij ee nzeker iemand een laptop opnieuw installerenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ga je vanaaf doen craze?
NK laptops gooien?
Ik heb ook echt zo'nquote:Op donderdag 18 september 2008 14:34 schreef renedis het volgende:
nou.. soms dan refresh ik 3 keer achter elkaar en heb ik 30 min leesvoer..
dus voor de begrippen is het best rustig ja.
Doet ze het express?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij ee nzeker iemand een laptop opnieuw installeren
quote:
Nog 20 minuten en dan receptie en dan verjaardag dus morgen ben ik echt brakquote:
heb het zelf aangeboden. Omdat er een probleem was met wat andere dingenquote:
Hoer!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb het zelf aangeboden. Omdat er een probleem was met wat andere dingen
Tjah, een BSOD die je met enter kunt negerenquote:Op donderdag 18 september 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoer!
Oh ik bedoel...eerhm...galant van je
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, een BSOD die je met enter kunt negeren![]()
evil basterd!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoer!
Oh ik bedoel...eerhm...galant van je
blue screen of deathquote:
Who...me?quote:
Ja en? wat houdt dat verder in dan?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
druk, te druk om dit bij te houdenquote:
Blue Screen Of Deathquote:
mooie hand. Mag ik die hebben ?quote:
Ja erg hequote:Op donderdag 18 september 2008 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
druk, te druk om dit bij te houden
tjahquote:Op donderdag 18 september 2008 14:57 schreef renedis het volgende:
[..]
Blue Screen Of Death
of te wel: pc naar de klote.. blauw scherm met allemaal witte letters tijdens het opstarten
ik ken dat probleemquote:Op donderdag 18 september 2008 14:56 schreef tripack het volgende:
[..]
druk, te druk om dit bij te houden
Ik ben administratieve trutquote:Op donderdag 18 september 2008 15:00 schreef renedis het volgende:
volgens mij zijn we allemaal IT'ers (de meeste dan) want (bijna) iedereen weet wat het is
Ik was IT-erquote:Op donderdag 18 september 2008 15:00 schreef renedis het volgende:
volgens mij zijn we allemaal IT'ers (de meeste dan) want (bijna) iedereen weet wat het is
Administratief medewerkster ... dat staat wat netterquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Administratief medewerkster ... dat staat wat netter
quote:
Ja ik wacht gewoon totdat de rest opstaatquote:Op donderdag 18 september 2008 15:05 schreef renedis het volgende:
wie moest er ook alweer naar receptie om 3 uur? jij toch debbie?
haha okee dan..quote:Op donderdag 18 september 2008 15:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik wacht gewoon totdat de rest opstaatmaar zeg wel alvast
quote:
worden we te oud hiervoor?quote:
aaah gezelligquote:Op donderdag 18 september 2008 15:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
middag all
... morgen om deze tijd zit ik in italië yay
2de beeldscherm uitquote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
1 x stroomuitval in hele gebouw gehad
(zie mijn foto eerder op de dag, servers bleven gelukkig draaien, en de cooling van het serverhok ook)
hier 1 patchpunt stuk, switch op buro dood...
Wat bleek, er staan nu buiten 3 tijdelijke stroombakken (omdat de nuon met dat stroomhuisje bezig is),
dat ding trok het niet meer en is nu dood...
De volgende die ze nu laten draaien is nu zo warm dat je die container niet eens kan aanraken,
dus nu moeten hier alle lampen uit, 2e beeldscherm uit, alles wat je niet gebruikt moet uit
Wat een zooi vandaag
ja ik denk hetquote:Op donderdag 18 september 2008 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
worden we te oud hiervoor?
gezellig zo in het donkerquote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
(zie mijn foto eerder op de dag, servers bleven gelukkig draaien, en de cooling van het serverhok ook)
Wat bleek, er staan nu buiten 3 tijdelijke stroombakken (omdat de nuon met dat stroomhuisje bezig is),
De volgende die ze nu laten draaien is nu zo warm dat je die container niet eens kan aanraken,
dus nu moeten hier alle lampen uit, 2e beeldscherm uit, alles wat je niet gebruikt moet uit
Wat een zooi vandaag
goed geregeld!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een zooi vandaag
je bent toch niet serieus he ?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
lol wrom is vista een meuk os ?
ik moet zeggen.. ik heb ook geen problemen met vista...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus he ?
jawel, gebruik het al 1,5 jaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus he ?
idd.. locatie van bepaalde functies is totaal verplaatst.. als je het eenmaal egwent ben is er neits aan de hand!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat het wennen is.. draai het nu ook sinds 2 weken
das idd bij elk os. bij 95,98,me,2000,xp werd dat ook nl gezegdquote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat het wennen is.. draai het nu ook sinds 2 weken
Heb je geld te veel ofzo? Mooi dingentje man!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gelijk maar even nieuw speeltje aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
voor de techneuten onder ons:
Chipset Mobile Intel® PM45 Express-chipset
Processor P7350 (2.0Ghz), ondersteunt Enhanced Intel SpeedStep®-technologie
Geheugen 4096MB DDR2-800 RAM dual channel
Grafische kaart NVIDIA GeForce 9600M-GT 512mb DDR3 dedicated (tot 1.8GB shared)
Wireless 802.11a/b/g/draft-n
Beeldscherm 15.4" WXGA 1280x800
Opslag 320GB 5400RPM SATA HDD
Optische drive DVD+/-RW/RAM
Batterij 6/9 cell Lithium-ion
Gewicht en afmetingen 3.00 kg met de afmetingen 36,3 cm × 27,4 cm × 4,3 cm
Aansluitingen 4x USB 2.0, HDMI (full hd, 1080p playback), VGA, e-sata, RJ45 (lan), RJ11 (modem), 5-in-1 cardreader
ex vista dan wat een meuk os verder wel leuk speeltje zo voor de vakantie
d8 ik zo
neuh maar werd tijd voor wat nieuwsquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je geld te veel ofzo? Mooi dingentje man!
Vista zuigt idd
WTF, praat jij wel over Vista???????quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb gewoon het gevoel met vista dat we achter uit de tijd ingaan qua snelheid
heb best een snelle pc
+ de dingen die vista doet
indexeren ook al staat het uit defraggen als ik aan het gamen ben
je schijf uitschakelen als je bezig bent en meer van die grappen
heb hier een legale ultimate liggen
en mag van mij zo de kliko in
je kan alles wel uit zetten enz
maar dan heb ik eigenlijk gewoon een kaale xp
en dan draai ik gewoon liever xp pro
Zie eerdere postquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je geld te veel ofzo? Mooi dingentje man!
Vista zuigt idd
Daar kwam ik dus ook achter met mijn vakantie.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh maar werd tijd voor wat nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
daar heb ik nog noooit last van gehadquote:Op donderdag 18 september 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kwam ik dus ook achter met mijn vakantie.
Draai nog op een Pentium M 1.5, met 512 geheugen, 15.4 scherm, 60 gig schijf
[spoiler]En een dooie DVD speler...[/poiler]
Ik maak nog liever een overstap naar linux (unbuntu) dan Vistaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF, praat jij wel over Vista???????
Volgens mij namelijk niet
Vista werkt echt super goed de laatste jaar 1,5 jaar. En stappen zelfs steeds meer mensen naar vista over ...
Kapotte cd-rom spelert, wat jij wil hahah!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb ik nog noooit last van gehad
vista draait wel prima zonder gezeur imho... maarja wie ben ik!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak nog liever een overstap naar linux (unbuntu) dan Vista
Wat een baggerzooi... ik ben geen fucking klein kind meer... het hoeft er niet supermooi uit te zien,
en het moet gewoon zonder gezeur draaien!
Ik krijg XP niet eens geinstalleerd op m'n laptopquote:Op donderdag 18 september 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vista draait wel prima zonder gezeur imho... maarja wie ben ik!
Alleen het idee achter vista om je standaard al GEEN admin te laten zijn vind ik al gaar...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vista draait wel prima zonder gezeur imho... maarja wie ben ik!
quote:
Ja dat is behoorlijk vermoeiendquote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen het idee achter vista om je standaard al GEEN admin te laten zijn vind ik al gaar...
Ik ben niet 1 of andere stomme kut eindgebruiker ofzo
En ik krijg linux dus niet aan de praat, dus moest er zo snel even wat opzetten... vista dus..quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik krijg XP niet eens geinstalleerd op m'n laptop
Stomme trut!!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga jullie verlaten.
ik heb WEEKEND
Strak strak in m'n trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak, hakquote:
Fijn weekendquote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga jullie verlaten.
ik heb WEEKEND
Tja XP wilt er wel op...maar er zijn geen XP drivers te vinden voor m'n hardware in m'n laptop.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik krijg linux dus niet aan de praat, dus moest er zo snel even wat opzetten... vista dus..
Nou, die gaat er dus ASAP weer af! Ubunta/Kubuntu en shit booten niet door, waarom geen idee..
Dan maar weer even ergens XP vandaan trekken.
dank jeeee..quote:
de gedachtegang erachter is wel slim... maar in de praktijk werkt het nietquote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen het idee achter vista om je standaard al GEEN admin te laten zijn vind ik al gaar...
ik heb totaal geen vertraging. het is zelfs zo dat spellen nu sneller lopen dan op xpquote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb gewoon het gevoel met vista dat we achter uit de tijd ingaan qua snelheid
heb best een snelle pc
+ de dingen die vista doet
indexeren ook al staat het uit defraggen als ik aan het gamen ben
je schijf uitschakelen als je bezig bent en meer van die grappen
heb hier een legale ultimate liggen
en mag van mij zo de kliko in
je kan alles wel uit zetten enz
maar dan heb ik eigenlijk gewoon een kaale xp
en dan draai ik gewoon liever xp pro
geloof mij, werk 2 weken met Vista en je bent genezenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik krijg linux dus niet aan de praat, dus moest er zo snel even wat opzetten... vista dus..
Nou, die gaat er dus ASAP weer af! Ubunta/Kubuntu en shit booten niet door, waarom geen idee..
Dan maar weer even ergens XP vandaan trekken.
je had het over hard gaan! ;Pquote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak, hak
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat lukt er niet met xp sgele ?
@ droxz idd ben niet 1 of andere noob die voor het eerst een pc aan raakt
als ik dit wil moet ie dit doen
en niet 36 schermpjes tonen met weet u het zeker
weet u het wel heel zeker enz
opbokken me die zooi
ik wil het en wil het nu
gaat de zooi op zn bek prima zien we dan wel weer !
Met het gevolg dat je constant meldingen krijgt dat je die beveiliging omzeilt zekerquote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geloof mij, werk 2 weken met Vista en je bent genezen
heb thuis ook 2 pcs staan. 1 vista, 1 xp.
Mijn vista pc draait soepeler en beter dan de xp machine.
Maar je kunt die admin zooi uitschakelen
dat klinkt als een driver probleemquote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
het hangt er maar net van af wat je wilt
ik zeg niet dat vista op zich een slecht os is
ik vind het alleen zelf niets
veel te log en traag
met name in games waar ik zo nu en dan alt tab staat vista voor mn gevoel gewoon even stil
in xp heb ik dat probleem totaal niet
tevens voelt xp gewoon 2x zo snel aan met de zelfde systeem vereisten !
en ik ben wat dat betreft gewoon een ontigelijke zeur
laat me raden , je hebt uac aanstaan ?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met het gevolg dat je constant meldingen krijgt dat je die beveiliging omzeilt zeker
je weet dat je dat uit kan zettenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee nietquote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden , je hebt uac aanstaan ?
ik vind de optie niet verkeerdquote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die instelling mag ik wel .....
waarom krijg je dan van die meldingen ? ik zie helemaal neits nlquote:
En dan ook letterlijk zoals jij het zegtquote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik vind de optie niet verkeerd
maar had het dan zo ingebakken dat je een vraag krijgt
met:
bent u een noob kies optie 1 (alle meuk aan)
ben u wat slimmer dan de gemiddelde noob kies optie 2 )wat kleine dingetjes uit
enz enz
Juistem!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
@ droxz idd ben niet 1 of andere noob die voor het eerst een pc aan raakt
als ik dit wil moet ie dit doen
en niet 36 schermpjes tonen met weet u het zeker
weet u het wel heel zeker enz
opbokken me die zooi
ik wil het en wil het nu
gaat de zooi op zn bek prima zien we dan wel weer !
Heb er een keer een heel topic over gelezenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom krijg je dan van die meldingen ? ik zie helemaal neits nl
Alles installeerd, alleen de Wifi driver zorgt er voor dat m'n internet afgeknepen wordt tot 50Kb/squote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Slim... voor wie om precies te zijn?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de gedachtegang erachter is wel slim... maar in de praktijk werkt het niet
via MSCONFIGquote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb er een keer een heel topic over gelezen
Ben ik wel benieuwd hoe jij dat kut ding zonder die extra meldingen hebt uigezet
Vanavond meteen ff kijkenquote:
had je wel SP1 geinstalleerd ? ik merk nl echt helemaal niets. en dat uitschakelen van die disk doet hij bij mij ook niet. anders kon je hem toch wel op de altijd aan stand zetten ipv economischquote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik vind de optie niet verkeerd
maar had het dan zo ingebakken dat je een vraag krijgt
met:
bent u een noob kies optie 1 (alle meuk aan)
ben u wat slimmer dan de gemiddelde noob kies optie 2 )wat kleine dingetjes uit
enz enz
ps welke vista hebben jullie
die ultimate nl die ik heb doet wel degelijk gekke dingen
bekijk je energie beheer eens voor de grap
als ik game doe ik dat meestal 1 a 2 uurtjes
4gb ram houd in dat ie de meeste zooi in zn geheugen pleurt
echter niet alles
als dat #$#@ os dan na 1 uur vind dat mn harddisk uit mag en ik heb juist wat nodig van die drive
dan word ik pist
zo ie zo is het niet goed om electronica continue aan en uit te zetten daar gaat het juist vaak stuk van maar goed das een 2e
je merkt niets van defraggen
lijkt me sterk als jou game op je d schijf staat dat je daar niets van merkt als je een map moet laden oid
my 2¤ cents
in het laatste tabblad staat ie , onder toolsquote:Op donderdag 18 september 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanavond meteen ff kijken
Ben met Vista eigenlijk nooit zo aan het klooien gegaan dan met andere OS'en
Relaxed!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in het laatste tabblad staat ie , onder tools
kloptquote:Op donderdag 18 september 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in het laatste tabblad staat ie , onder tools
of juist wel.... met ultimate kan je juist wel alles aanpassen, want zo zit die versie in elkaar...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
yupz
sp1 en de hele mikmak
maar goed via energiebeheer kan je dat wel weer aanpassen
maar goed vind het gewoon iritant dat je het zelf moet aan passen
je koopt de ultimate dan verw8 je dat soort dingen gewoon niet ....
ja maar lieve jongen... je bent gewoon een minderheid... laten we zeggen dat 2% van alle mensen verstand hebben dat ze die n00b maatregelen niet nodig hebben... de andere 98% wel...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slim... voor wie om precies te zijn?
juist... die (noob) mensen die er niets van snappen.
er bestaat geen os, wat je niet naar je eigen wensen wilt toepassenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
yupz
sp1 en de hele mikmak
maar goed via energiebeheer kan je dat wel weer aanpassen
maar goed vind het gewoon iritant dat je het zelf moet aan passen
je koopt de ultimate dan verw8 je dat soort dingen gewoon niet ....
true truequote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar lieve jongen... je bent gewoon een minderheid... laten we zeggen dat 2% van alle mensen verstand hebben dat ze die n00b maatregelen niet nodig hebben... de andere 98% wel...
en MS maakt een OS voor de mensen die in de meerderheid zijn... de n00bs
jah inderdaad, ik ben ook altijd wel ff ergens mee bezigquote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er bestaat geen os, wat je niet naar je eigen wensen wilt toepassen![]()
ik pas altijd van alles aan, welk os het ook is
Natuurlijk ben ik dat, anders had ik ook geen werk meer gehad hequote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar lieve jongen... je bent gewoon een minderheid... laten we zeggen dat 2% van alle mensen verstand hebben dat ze die n00b maatregelen niet nodig hebben... de andere 98% wel...
en MS maakt een OS voor de mensen die in de meerderheid zijn... de n00bs
Alleen je moet in windows steeds meer aanpassen!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er bestaat geen os, wat je niet naar je eigen wensen wilt toepassen![]()
ik pas altijd van alles aan, welk os het ook is
het is geen puinhoop... gewoon een hoop regels om er voor te zorgen dat mensen dingen niet zo snel verneuken...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik dat, anders had ik ook geen werk meer gehad he
Juist de mensen die er wat van snappen zien gewoon dat het een puinhoop is...
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen je moet in windows steeds meer aanpassen!
Kijk eens naar de MAC, iedereen gebruik dat, en wat moet je daar nou voor aanpassen? geen drol...
klopt.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net als dat linux beter zou zijn omdat er geen virussen voor zouden zijn... nee je gaat een virus schrijven voor een systeem wat nog geen 0.01% van de mensen bezit...
Ik durf het te zweren dat wanneer 80% van de PC's morgen op linux draaien er aan het einde van volgende week er de eerste linux virussen uitkomen
ik zou toch echt geen mac willen hoor, met al die spellen en programmas die daar niet op draaien.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen je moet in windows steeds meer aanpassen!
Kijk eens naar de MAC, iedereen gebruik dat, en wat moet je daar nou voor aanpassen? geen drol...
dat weerhoudt mij van linux te gebruiken, snap er geen klote van met die commandos enzo lolquote:Op donderdag 18 september 2008 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt.
En droxz, Jouw redenering klopt niet 100%
Jij gaat van vista weg omdat je teveel moet klikken (om zo maar ff te zeggen)
Maar in linux enzo moet je juist weer extra pakketen installeren wil je iets gaan doen
ik denk dat ik de linux live cd ga proberenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tis een beetje appels met peren vergelijken
ps xp kleed ik ook helemaal uit
ieder zijn ding
maar goed genoeg pc gelul
wat gaan de mensen van het weekend doen ?
hmmm vrouwtje moet zaterdag ochtend en zondag de hele dag werken dus ik zoek nog een leuke tip voor zaterdag middagquote:Op donderdag 18 september 2008 16:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tis een beetje appels met peren vergelijken
ps xp kleed ik ook helemaal uit
ieder zijn ding
maar goed genoeg pc gelul
wat gaan de mensen van het weekend doen ?
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik de linux live cd ga proberen
en dat meen ik nog ook, totdat ik een goedkope download pc op de kop kan tikken.
Er zijn steeds meer programma's en spellen die wel op de mac draaien. Ik zou mn windows computer zo inruilen voor aan Macquote:Op donderdag 18 september 2008 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou toch echt geen mac willen hoor, met al die spellen en programmas die daar niet op draaien.
en ik hou wel van dat aangepaste allemaal. des te meer dat je aan kan passen des te beter zelfs
ik denk iets van een p4 denk ik, en hij moet geruisloos worden , aangezien hij 24/7 aan zal staan.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wat zoek je en wat mag het kosten ?
geloof me, de spellen die allemaal speel, kan je niet op de mac spelen. ik speel zowat elk spel die uitkomt lolquote:Op donderdag 18 september 2008 16:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer programma's en spellen die wel op de mac draaien. Ik zou mn windows computer zo inruilen voor aan Mac.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:02 schreef tripack het volgende:
mensen fijne avondik gaat lekker naar huis
niet boos zijn WL..quote:Op donderdag 18 september 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry hoor, ik hou alweer op, niemand post meer gelijk
ps prettige avond tripack
whehequote:Op donderdag 18 september 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet boos zijn WL..
zullen we een potje MK2 spelen?
daaraan moet ik altijd denken als ik je ava zie![]()
flawless victory!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheRound 1 .......Fight...... Finish Him!
geweldigooit was er een tijd dat ik alle moves uit mk2 kon
en die ava zie je alleen bij een bepaald profiel, mn andere is geloof ik een bong , lol
Tja ach kwestie van andere dingen en andere meningen. Ik vindt het prima zolang het maar werktquote:Op donderdag 18 september 2008 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me, de spellen die allemaal speel, kan je niet op de mac spelen. ik speel zowat elk spel die uitkomt lol
bovendien wordt directx niet ondersteund
Nee!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik dacht dat we klaar waren met nerd talk
idd tis maar net wat je met dat ding van plan bent om te gaan doenquote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja ach kwestie van andere dingen en andere meningen. Ik vindt het prima zolang het maar werkt
o.O alles goed verder ??quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 18 september 2008 18:41 schreef Crazy-M het volgende:
avond![]()
Moest ff wat backuppen enzo, en dan dadelijk maar weer is gaan
eerst nog de afwasquote:
Doe maar rustig aanquote:Op donderdag 18 september 2008 18:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eerst nog de afwas
en dan nog bestand naar usb schijf kopieren
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:40 schreef debbie_19 het volgende:
Er is vast niemand meer, maar we gaan NIETnaar de verjaardag
![]()
Was al veel te lang op de receptie blijven hangen en nu....hebben we geen zin meer
Ja was nog gezellig ook..had ik niet verwacht..ik had helemaal geen zin en dacht moet ik nog naar die klote verjaardag ook, maar was wel zellie dus langer blijven hangen en nu hoef ik niet naar die stomme verjaardagquote:Op donderdag 18 september 2008 19:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]was de receptie leuk?
Oehh ik heb net mooie schoentjes gezienWas even dorp ingeweest. Maar kon ze helaas nog nie kopen
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja was nog gezellig ook..had ik niet verwacht..ik had helemaal geen zin en dacht moet ik nog naar die klote verjaardag ook, maar was wel zellie dus langer blijven hangen en nu hoef ik niet naar die stomme verjaardag
Das altijd bagger als je net die leuke schoentjes niet kunt kopenik had vandaag 1 paar van mijn nieuwste schoentjes aan
en nu heb ik pijn in mijn voeten
quote:Op donderdag 18 september 2008 20:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, ik had poosje terug mooie schoentjes gekocht met redelijk hoge hak, ik dacht ' ik ga naar school en dat doe ik wel ff'. Ik was op het station en ik verging al van de pijn
en dan moest ik nog de hele dag
. Was het ook niet gewend om op pumps te lopen
oh bedoel je dat ?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:44 schreef Sgele het volgende:
WL! Ik zit hier te pielen met Vista, maar als ik gebruikersaccountbeheer UITschakel. Krijg ik dus meldingen van windows, dat m'n systeem gevaar looptEn nu?
!
Fijne avond![]()
Hehe herkenbaarquote:Op donderdag 18 september 2008 20:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus vandaag. En vanmiddag zijn we een rondje gaan lopen (doen we wel vaker tussen de middag) toen ging ik al zowat dood en toen gingen we ook nog LOPEND naar die receptie. Opzich niet ver maar 10 minuten lopen, maar nu leken het wel uren..en toen moest ik nog terug ook
Wat voor soort schoentjes had je eigenlijk gezien? en heb je alweer een baan?
Meestal als je er een poosje op loopt worden ze wel soepeler en krijg je geen voetpijn meerquote:Op donderdag 18 september 2008 20:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar. Kwam thuis en mn voeten onder de blaren
Heel simpel zwarte pumps..maar kvind ze zo mooi staan![]()
Nope al wel weer sollicitaties de deur uit gedaan. Dus even afwachten of dat iets wordt..
uhu inderdaad, maar ik had die schoenen die avond ervoor gekocht. Dus hele dag opgelopen, die fout maak ik niet nog een keerquote:Op donderdag 18 september 2008 20:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Meestal als je er een poosje op loopt worden ze wel soepeler en krijg je geen voetpijn meer
Ik ga er meestal eerst s avonds thuis iedere x ff op lopen, dan raak je gewend en ze worden soepel.
Ik hoop wel dat je snel wat vindt...kun je ook makkelijker die schoenen kopen
Zeer ergelijk is dat :p en straks kun je wel kopen en dan zie je alleen maar stomme klerenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu inderdaad, maar ik had die schoenen die avond ervoor gekocht. Dus hele dag opgelopen, die fout maak ik niet nog een keer.
Uhu ik hoop het ook. Kan ik weer lekker shoppenMoet nogal wat nieuwe dingen hebben
Vervelende is als je gaat windowshoppen dat je dan leuke dingen ziet maar niet kunt kopen
.
Precies! Dat heb ik ook vaak, dan zit je maar te zoeken naar dat leuke shirtje en dan istie er nie meerquote:Op donderdag 18 september 2008 20:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeer ergelijk is dat :p en straks kun je wel kopen en dan zie je alleen maar stomme klerentenminste dat heb ik vaak
Da's potverdorie handigquote:Op donderdag 18 september 2008 20:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh bedoel je dat ?
dat heb ik zo gedaan:
[ link | afbeelding ]
Had ik nog niet gezien...thnx Lyndaquote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef lynda het volgende:
Wou net zeggen.. wat een mooi op toch weer
* Crazy-M poked smokez wakkerquote:
Nice gedaanquote:Op donderdag 18 september 2008 20:33 schreef lynda het volgende:
Wou net zeggen.. wat een mooi op toch weer
DIt gaat weer een zware dag wordenquote:
ik ook weinig geslapenquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
DIt gaat weer een zware dag worden
Veel te weinig geslapen, veel te vroeg eruit, nu werken tot half3, daarna zou ik ff naar de kroeg, thuis ff snel eten/douchen, richting Schagen (komen 2 bandjes spelen), terug naar Beverwijk en wéér de kroeg in
Denk dat ik 's middags maar ga slapen ipv de kroeg in, dan heb ik nog wat aan m'n avond!
Ja okee, maar jij loopt de hele dag te stuiteren, dan maakt t toch niet uit als je weinig hebt geslapen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook weinig geslapen
1:30 tot 6:30 ongeveer
Dus weet ook nog niet hoe ik de dag doorkom
Daar is het nog veeel te vroeg voorquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
ik probeerde het nog een beetje positief te draaien
ow is dat het!quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar is het nog veeel te vroeg voor
dat zou ik toch ook noooooit zeggen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maarja, bijna weekend, we blijven positief
(en nee, m'n moeder is niet seropositief)
mogguhquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:37 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenhet is alweer ochtend en ik ben weer present bij de baas
quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh
ik nog niet ga zo ronja uit laten en dan eens op naar het werk
Ja maar ja ik wilde vroeg op het werk zijnquote:
Ik blijf ook tot een uurtje of 3 vandaagquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:46 schreef Sgele het volgende:
Ik hoef trouwens vandaag ook maar tot kwart voor 3
Debbie!
Dan hoop ik thuis lekker onder de zonnebank te liggenquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:46 schreef Sgele het volgende:
Ik hoef trouwens vandaag ook maar tot kwart voor 3
Debbie!
Als hij dan straks spreekt tegen ons vanuit de geestenwereld, dan is daar in ieder geval internet.quote:
Dan ga ik daarna m'n trein ook maar halen, kan ik gewoon de héle dag GRTDOJW'enquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als hij dan straks spreekt tegen ons vanuit de geestenwereld, dan is daar in ieder geval internet.
Rooksequote:Op vrijdag 19 september 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna m'n trein ook maar halen, kan ik gewoon de héle dag GRTDOJW'en
Hoewel... dan werk ik niet meer, mag ik dan nog wel in dit topic komen
Eerst ff roken iig
Jaaah hier was hij ook zo mooi..ik zag em toen ik naar me werk reed, helaas was mijn fototoestel thuisquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft net foto gemaakt van mooie zon hier
Mogguh Droxzquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft net foto gemaakt van mooie zon hier
Godverdomme...was het een stoptrein...quote:
Mijn ligt nog op de camping, zag ik hier net de 350D van mijn collega liggen... dus daar maar even mee geschotenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaah hier was hij ook zo mooi..ik zag em toen ik naar me werk reed, helaas was mijn fototoestel thuis
Ik heb er weinig moeite mee vandaag moet ik heel eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Sterf bosmongool!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oja,
hier moeten alle lichten al weer uit, 2e schermen, printers enzo... ze komen nu al stroom tekort ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |