Administratief medewerkster ... dat staat wat netterquote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Administratief medewerkster ... dat staat wat netter
quote:
Ja ik wacht gewoon totdat de rest opstaatquote:Op donderdag 18 september 2008 15:05 schreef renedis het volgende:
wie moest er ook alweer naar receptie om 3 uur? jij toch debbie?
haha okee dan..quote:Op donderdag 18 september 2008 15:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik wacht gewoon totdat de rest opstaatmaar zeg wel alvast
quote:
worden we te oud hiervoor?quote:
aaah gezelligquote:Op donderdag 18 september 2008 15:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
middag all
... morgen om deze tijd zit ik in italië yay
2de beeldscherm uitquote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
1 x stroomuitval in hele gebouw gehad
(zie mijn foto eerder op de dag, servers bleven gelukkig draaien, en de cooling van het serverhok ook)
hier 1 patchpunt stuk, switch op buro dood...
Wat bleek, er staan nu buiten 3 tijdelijke stroombakken (omdat de nuon met dat stroomhuisje bezig is),
dat ding trok het niet meer en is nu dood...
De volgende die ze nu laten draaien is nu zo warm dat je die container niet eens kan aanraken,
dus nu moeten hier alle lampen uit, 2e beeldscherm uit, alles wat je niet gebruikt moet uit
Wat een zooi vandaag
ja ik denk hetquote:Op donderdag 18 september 2008 15:14 schreef tripack het volgende:
[..]
[..]
worden we te oud hiervoor?
gezellig zo in het donkerquote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
(zie mijn foto eerder op de dag, servers bleven gelukkig draaien, en de cooling van het serverhok ook)
Wat bleek, er staan nu buiten 3 tijdelijke stroombakken (omdat de nuon met dat stroomhuisje bezig is),
De volgende die ze nu laten draaien is nu zo warm dat je die container niet eens kan aanraken,
dus nu moeten hier alle lampen uit, 2e beeldscherm uit, alles wat je niet gebruikt moet uit
Wat een zooi vandaag
goed geregeld!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een zooi vandaag
je bent toch niet serieus he ?quote:Op donderdag 18 september 2008 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
lol wrom is vista een meuk os ?
ik moet zeggen.. ik heb ook geen problemen met vista...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus he ?
jawel, gebruik het al 1,5 jaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus he ?
idd.. locatie van bepaalde functies is totaal verplaatst.. als je het eenmaal egwent ben is er neits aan de hand!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat het wennen is.. draai het nu ook sinds 2 weken
das idd bij elk os. bij 95,98,me,2000,xp werd dat ook nl gezegdquote:Op donderdag 18 september 2008 15:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat het wennen is.. draai het nu ook sinds 2 weken
Heb je geld te veel ofzo? Mooi dingentje man!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gelijk maar even nieuw speeltje aangeschaft![]()
[ afbeelding ]
voor de techneuten onder ons:
Chipset Mobile Intel® PM45 Express-chipset
Processor P7350 (2.0Ghz), ondersteunt Enhanced Intel SpeedStep®-technologie
Geheugen 4096MB DDR2-800 RAM dual channel
Grafische kaart NVIDIA GeForce 9600M-GT 512mb DDR3 dedicated (tot 1.8GB shared)
Wireless 802.11a/b/g/draft-n
Beeldscherm 15.4" WXGA 1280x800
Opslag 320GB 5400RPM SATA HDD
Optische drive DVD+/-RW/RAM
Batterij 6/9 cell Lithium-ion
Gewicht en afmetingen 3.00 kg met de afmetingen 36,3 cm × 27,4 cm × 4,3 cm
Aansluitingen 4x USB 2.0, HDMI (full hd, 1080p playback), VGA, e-sata, RJ45 (lan), RJ11 (modem), 5-in-1 cardreader
ex vista dan wat een meuk os verder wel leuk speeltje zo voor de vakantie
d8 ik zo
neuh maar werd tijd voor wat nieuwsquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je geld te veel ofzo? Mooi dingentje man!
Vista zuigt idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |