dat zou ik toch ook noooooit zeggen!quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maarja, bijna weekend, we blijven positief
(en nee, m'n moeder is niet seropositief)
mogguhquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:37 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenhet is alweer ochtend en ik ben weer present bij de baas
quote:Op vrijdag 19 september 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh
ik nog niet ga zo ronja uit laten en dan eens op naar het werk
Ja maar ja ik wilde vroeg op het werk zijnquote:
Ik blijf ook tot een uurtje of 3 vandaagquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:46 schreef Sgele het volgende:
Ik hoef trouwens vandaag ook maar tot kwart voor 3
Debbie!
Dan hoop ik thuis lekker onder de zonnebank te liggenquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:46 schreef Sgele het volgende:
Ik hoef trouwens vandaag ook maar tot kwart voor 3
Debbie!
Als hij dan straks spreekt tegen ons vanuit de geestenwereld, dan is daar in ieder geval internet.quote:
Dan ga ik daarna m'n trein ook maar halen, kan ik gewoon de héle dag GRTDOJW'enquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Als hij dan straks spreekt tegen ons vanuit de geestenwereld, dan is daar in ieder geval internet.
Rooksequote:Op vrijdag 19 september 2008 07:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna m'n trein ook maar halen, kan ik gewoon de héle dag GRTDOJW'en
Hoewel... dan werk ik niet meer, mag ik dan nog wel in dit topic komen
Eerst ff roken iig
Jaaah hier was hij ook zo mooi..ik zag em toen ik naar me werk reed, helaas was mijn fototoestel thuisquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft net foto gemaakt van mooie zon hier
Mogguh Droxzquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft net foto gemaakt van mooie zon hier
Godverdomme...was het een stoptrein...quote:
Mijn ligt nog op de camping, zag ik hier net de 350D van mijn collega liggen... dus daar maar even mee geschotenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaah hier was hij ook zo mooi..ik zag em toen ik naar me werk reed, helaas was mijn fototoestel thuis
Ik heb er weinig moeite mee vandaag moet ik heel eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Sterf bosmongool!quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
SGELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |