WTF, praat jij wel over Vista???????quote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb gewoon het gevoel met vista dat we achter uit de tijd ingaan qua snelheid
heb best een snelle pc
+ de dingen die vista doet
indexeren ook al staat het uit defraggen als ik aan het gamen ben
je schijf uitschakelen als je bezig bent en meer van die grappen
heb hier een legale ultimate liggen
en mag van mij zo de kliko in
je kan alles wel uit zetten enz
maar dan heb ik eigenlijk gewoon een kaale xp
en dan draai ik gewoon liever xp pro
Zie eerdere postquote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb je geld te veel ofzo? Mooi dingentje man!
Vista zuigt idd
Daar kwam ik dus ook achter met mijn vakantie.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
neuh maar werd tijd voor wat nieuws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
daar heb ik nog noooit last van gehadquote:Op donderdag 18 september 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kwam ik dus ook achter met mijn vakantie.
Draai nog op een Pentium M 1.5, met 512 geheugen, 15.4 scherm, 60 gig schijf
[spoiler]En een dooie DVD speler...[/poiler]
Ik maak nog liever een overstap naar linux (unbuntu) dan Vistaquote:Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF, praat jij wel over Vista???????
Volgens mij namelijk niet
Vista werkt echt super goed de laatste jaar 1,5 jaar. En stappen zelfs steeds meer mensen naar vista over ...
Kapotte cd-rom spelert, wat jij wil hahah!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
daar heb ik nog noooit last van gehad
vista draait wel prima zonder gezeur imho... maarja wie ben ik!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak nog liever een overstap naar linux (unbuntu) dan Vista
Wat een baggerzooi... ik ben geen fucking klein kind meer... het hoeft er niet supermooi uit te zien,
en het moet gewoon zonder gezeur draaien!
Ik krijg XP niet eens geinstalleerd op m'n laptopquote:Op donderdag 18 september 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vista draait wel prima zonder gezeur imho... maarja wie ben ik!
Alleen het idee achter vista om je standaard al GEEN admin te laten zijn vind ik al gaar...quote:Op donderdag 18 september 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vista draait wel prima zonder gezeur imho... maarja wie ben ik!
quote:
Ja dat is behoorlijk vermoeiendquote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen het idee achter vista om je standaard al GEEN admin te laten zijn vind ik al gaar...
Ik ben niet 1 of andere stomme kut eindgebruiker ofzo
En ik krijg linux dus niet aan de praat, dus moest er zo snel even wat opzetten... vista dus..quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik krijg XP niet eens geinstalleerd op m'n laptop
Stomme trut!!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga jullie verlaten.
ik heb WEEKEND
Strak strak in m'n trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak, hakquote:
Fijn weekendquote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga jullie verlaten.
ik heb WEEKEND
Tja XP wilt er wel op...maar er zijn geen XP drivers te vinden voor m'n hardware in m'n laptop.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik krijg linux dus niet aan de praat, dus moest er zo snel even wat opzetten... vista dus..
Nou, die gaat er dus ASAP weer af! Ubunta/Kubuntu en shit booten niet door, waarom geen idee..
Dan maar weer even ergens XP vandaan trekken.
dank jeeee..quote:
de gedachtegang erachter is wel slim... maar in de praktijk werkt het nietquote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen het idee achter vista om je standaard al GEEN admin te laten zijn vind ik al gaar...
Ik ben niet 1 of andere stomme kut eindgebruiker ofzo
ik heb totaal geen vertraging. het is zelfs zo dat spellen nu sneller lopen dan op xpquote:Op donderdag 18 september 2008 15:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heb gewoon het gevoel met vista dat we achter uit de tijd ingaan qua snelheid
heb best een snelle pc
+ de dingen die vista doet
indexeren ook al staat het uit defraggen als ik aan het gamen ben
je schijf uitschakelen als je bezig bent en meer van die grappen
heb hier een legale ultimate liggen
en mag van mij zo de kliko in
je kan alles wel uit zetten enz
maar dan heb ik eigenlijk gewoon een kaale xp
en dan draai ik gewoon liever xp pro
geloof mij, werk 2 weken met Vista en je bent genezenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ik krijg linux dus niet aan de praat, dus moest er zo snel even wat opzetten... vista dus..
Nou, die gaat er dus ASAP weer af! Ubunta/Kubuntu en shit booten niet door, waarom geen idee..
Dan maar weer even ergens XP vandaan trekken.
je had het over hard gaan! ;Pquote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak, kijk eens hoe ik hak, hak
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat lukt er niet met xp sgele ?
@ droxz idd ben niet 1 of andere noob die voor het eerst een pc aan raakt
als ik dit wil moet ie dit doen
en niet 36 schermpjes tonen met weet u het zeker
weet u het wel heel zeker enz
opbokken me die zooi
ik wil het en wil het nu
gaat de zooi op zn bek prima zien we dan wel weer !
Met het gevolg dat je constant meldingen krijgt dat je die beveiliging omzeilt zekerquote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geloof mij, werk 2 weken met Vista en je bent genezen
heb thuis ook 2 pcs staan. 1 vista, 1 xp.
Mijn vista pc draait soepeler en beter dan de xp machine.
Maar je kunt die admin zooi uitschakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |