dat klinkt als een driver probleemquote:Op donderdag 18 september 2008 16:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
het hangt er maar net van af wat je wilt
ik zeg niet dat vista op zich een slecht os is
ik vind het alleen zelf niets
veel te log en traag
met name in games waar ik zo nu en dan alt tab staat vista voor mn gevoel gewoon even stil
in xp heb ik dat probleem totaal niet
tevens voelt xp gewoon 2x zo snel aan met de zelfde systeem vereisten !
en ik ben wat dat betreft gewoon een ontigelijke zeur
laat me raden , je hebt uac aanstaan ?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met het gevolg dat je constant meldingen krijgt dat je die beveiliging omzeilt zeker
je weet dat je dat uit kan zettenquote:Op donderdag 18 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen het idee achter vista om je standaard al GEEN admin te laten zijn vind ik al gaar...
Ik ben niet 1 of andere stomme kut eindgebruiker ofzo
Nee nietquote:Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laat me raden , je hebt uac aanstaan ?
ik vind de optie niet verkeerdquote:Op donderdag 18 september 2008 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die instelling mag ik wel .....
waarom krijg je dan van die meldingen ? ik zie helemaal neits nlquote:
En dan ook letterlijk zoals jij het zegtquote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik vind de optie niet verkeerd
maar had het dan zo ingebakken dat je een vraag krijgt
met:
bent u een noob kies optie 1 (alle meuk aan)
ben u wat slimmer dan de gemiddelde noob kies optie 2 )wat kleine dingetjes uit
enz enz
Juistem!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat lukt er niet met xp sgele ?
@ droxz idd ben niet 1 of andere noob die voor het eerst een pc aan raakt
als ik dit wil moet ie dit doen
en niet 36 schermpjes tonen met weet u het zeker
weet u het wel heel zeker enz
opbokken me die zooi
ik wil het en wil het nu
gaat de zooi op zn bek prima zien we dan wel weer !
Heb er een keer een heel topic over gelezenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom krijg je dan van die meldingen ? ik zie helemaal neits nl
Alles installeerd, alleen de Wifi driver zorgt er voor dat m'n internet afgeknepen wordt tot 50Kb/squote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wat lukt er niet met xp sgele ?
Slim... voor wie om precies te zijn?quote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de gedachtegang erachter is wel slim... maar in de praktijk werkt het niet
via MSCONFIGquote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb er een keer een heel topic over gelezen
Ben ik wel benieuwd hoe jij dat kut ding zonder die extra meldingen hebt uigezet
Vanavond meteen ff kijkenquote:
had je wel SP1 geinstalleerd ? ik merk nl echt helemaal niets. en dat uitschakelen van die disk doet hij bij mij ook niet. anders kon je hem toch wel op de altijd aan stand zetten ipv economischquote:Op donderdag 18 september 2008 16:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik vind de optie niet verkeerd
maar had het dan zo ingebakken dat je een vraag krijgt
met:
bent u een noob kies optie 1 (alle meuk aan)
ben u wat slimmer dan de gemiddelde noob kies optie 2 )wat kleine dingetjes uit
enz enz
ps welke vista hebben jullie
die ultimate nl die ik heb doet wel degelijk gekke dingen
bekijk je energie beheer eens voor de grap
als ik game doe ik dat meestal 1 a 2 uurtjes
4gb ram houd in dat ie de meeste zooi in zn geheugen pleurt
echter niet alles
als dat #$#@ os dan na 1 uur vind dat mn harddisk uit mag en ik heb juist wat nodig van die drive
dan word ik pist
zo ie zo is het niet goed om electronica continue aan en uit te zetten daar gaat het juist vaak stuk van maar goed das een 2e
je merkt niets van defraggen
lijkt me sterk als jou game op je d schijf staat dat je daar niets van merkt als je een map moet laden oid
my 2¤ cents
in het laatste tabblad staat ie , onder toolsquote:Op donderdag 18 september 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vanavond meteen ff kijken
Ben met Vista eigenlijk nooit zo aan het klooien gegaan dan met andere OS'en
Relaxed!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in het laatste tabblad staat ie , onder tools
kloptquote:Op donderdag 18 september 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
in het laatste tabblad staat ie , onder tools
of juist wel.... met ultimate kan je juist wel alles aanpassen, want zo zit die versie in elkaar...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
yupz
sp1 en de hele mikmak
maar goed via energiebeheer kan je dat wel weer aanpassen
maar goed vind het gewoon iritant dat je het zelf moet aan passen
je koopt de ultimate dan verw8 je dat soort dingen gewoon niet ....
ja maar lieve jongen... je bent gewoon een minderheid... laten we zeggen dat 2% van alle mensen verstand hebben dat ze die n00b maatregelen niet nodig hebben... de andere 98% wel...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slim... voor wie om precies te zijn?
juist... die (noob) mensen die er niets van snappen.
er bestaat geen os, wat je niet naar je eigen wensen wilt toepassenquote:Op donderdag 18 september 2008 16:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
yupz
sp1 en de hele mikmak
maar goed via energiebeheer kan je dat wel weer aanpassen
maar goed vind het gewoon iritant dat je het zelf moet aan passen
je koopt de ultimate dan verw8 je dat soort dingen gewoon niet ....
true truequote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar lieve jongen... je bent gewoon een minderheid... laten we zeggen dat 2% van alle mensen verstand hebben dat ze die n00b maatregelen niet nodig hebben... de andere 98% wel...
en MS maakt een OS voor de mensen die in de meerderheid zijn... de n00bs
jah inderdaad, ik ben ook altijd wel ff ergens mee bezigquote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er bestaat geen os, wat je niet naar je eigen wensen wilt toepassen![]()
ik pas altijd van alles aan, welk os het ook is
Natuurlijk ben ik dat, anders had ik ook geen werk meer gehad hequote:Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar lieve jongen... je bent gewoon een minderheid... laten we zeggen dat 2% van alle mensen verstand hebben dat ze die n00b maatregelen niet nodig hebben... de andere 98% wel...
en MS maakt een OS voor de mensen die in de meerderheid zijn... de n00bs
Alleen je moet in windows steeds meer aanpassen!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er bestaat geen os, wat je niet naar je eigen wensen wilt toepassen![]()
ik pas altijd van alles aan, welk os het ook is
het is geen puinhoop... gewoon een hoop regels om er voor te zorgen dat mensen dingen niet zo snel verneuken...quote:Op donderdag 18 september 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik dat, anders had ik ook geen werk meer gehad he
Juist de mensen die er wat van snappen zien gewoon dat het een puinhoop is...
quote:Op donderdag 18 september 2008 16:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alleen je moet in windows steeds meer aanpassen!
Kijk eens naar de MAC, iedereen gebruik dat, en wat moet je daar nou voor aanpassen? geen drol...
klopt.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
net als dat linux beter zou zijn omdat er geen virussen voor zouden zijn... nee je gaat een virus schrijven voor een systeem wat nog geen 0.01% van de mensen bezit...
Ik durf het te zweren dat wanneer 80% van de PC's morgen op linux draaien er aan het einde van volgende week er de eerste linux virussen uitkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |