Wie?quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
Die komt met een plaatje van een bloederig tampon
Waar dacht je dat het over ging dan?quote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat PMS weet ik wel, maar dacht even dat het ergens anders over ging
laatmaar, over een andere opmerking, maar volgens mij waren we langs elkaar heen aan het pratenquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar dacht je dat het over ging dan?
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsumquote:Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef tipsch het volgende:
PMS
- Pantone Matching System
- Personal Messaging System
Maar over welke PMS hebben we het, mark?
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?quote:
Best nog moeilijk voor die knul hoorquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsum![]()
[ afbeelding ]
Misschien is het juist dan belangrijk dat je er wat vanaf weet, zodat je er rekening mee kunt houdenquote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?
Ik kan me er ok weinig bij voorstellen, aanstellerij eerste klas volgens mijquote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Best nog moeilijk voor die knul hoor
Kut, dude.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?
Die is heel duidelijk Coosquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsum![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik kan me er ok weinig bij voorstellen, aanstellerij eerste klas volgens mij
Je kunt nou niet meer zeggen dat hij niet vermakelijk is.quote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Best nog moeilijk voor die knul hoor
Ik wil hem zien bloedenquote:Op maandag 15 september 2008 21:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt nou niet meer zeggen dat hij niet vermakelijk is.
Zo hé...... dis is really scary shitquote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Stukje duurt 45 minuten, niet zo er lang...
Maar laat zien waar somigge mensen mee bezig zijn en hoe dat komt
Totaal Geschifte Trut.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
PMS is gewoon een goede TGT indicator.
Word ik daar vrolijk van?quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Zo hé...... dis is really scary shit![]()
Tja als je dit nog niet wist..quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee
maar het is wel zéér leerzaam ..........
Het gebeurt op alle niveau's vd samenleving, kudde gedragquote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Zo hé...... dis is really scary shit![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=4689717947890475769
dit filmpje zouden ze verplicht op iedere school moeten laten zien..........
even serieus ...... ben écht onder de indruk
quote:
Post morgenvroeg dan nog maar eensquote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee
maar het is wel zéér leerzaam ..........
Dan kan het wel over zijnquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Post morgenvroeg dan nog maar eens
Ga ik dan wel ff kijken
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Post morgenvroeg dan nog maar eens
Ga ik dan wel ff kijken
Naief zijn ze, onderkant samenleving om in knevel z'n straatje te sprekenquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
IK wist dit wel maar voor de mensen die het nog niet door hebben hé........
nee echt ik kan er niet eens om lachen.....quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Naief zijn ze, onderkant samenleving om in knevel z'n straatje te spreken
Duurt drie kwartier :Squote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....
ik maak nu eens geen geintje.
When the elephants fight its the grass that suffersquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
“Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country.” - H.Goering.
Klaar einde lesje 101.
Pff...
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....
ik maak nu eens geen geintje.
Ga je nu ook cursief schrijven?quote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
“Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country.” - H.Goering.
Klaar einde lesje 101.
Pff...
"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
When the elephants fight its the grass that suffers
Als een truuk zo oud is en zo veel mensen zijn erin getrapt, dan kan ie niet meer werkenquote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.
Dog eat dog.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys.
Look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death!"
En zo kunnen we nog wel de hele avond doorgaan maar of iemand er wijzer van word valt te betwijfelen.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als een truuk zo oud is en zo veel mensen zijn erin getrapt, dan kan ie niet meer werken
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experimentquote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef tipsch het volgende:
Ik vond deze wel naar, uit een toespraak van McCain:
McCain:
I've Got Scars To Prove My Mettle; Obama Doesn't
(Mettle=moed)
Teachers ohw they never learnquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experiment![]()
dus wel écht gebeurd........
Ik had de film nog nooit gezien, schrik ik echt van hoor, ik weet wel meelopers enzo heb je overal maar
dat je mensen zó makkelijk zó ver kunt krijgen
poe.......
Nee, wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?
Jij zou nu wel beter moeten weten.quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experiment![]()
dus wel écht gebeurd........
Ik had de film nog nooit gezien, schrik ik echt van hoor, ik weet wel meelopers enzo heb je overal maar
dat je mensen zó makkelijk zó ver kunt krijgen
poe.......
Ja maar die film was 'poe', dus dan weet je dat je maar beter kunt luisterenquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Goh, het werd net gezellig, we hadden het over PMS, moeten we ineens een enorm deprimerende film gaan kijken. Mag ik bedanken?
Ik prop er ff een schone tampax inquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Goh, het werd net gezellig, we hadden het over PMS, moeten we ineens een enorm deprimerende film gaan kijken. Mag ik bedanken?
Daarom kijk ik hem morgenochtend ook pasquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Jij gaat liever "gewoon" dood.quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
wat lul je nou?quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij zou nu wel beter moeten weten.![]()
Dan voel je je straks weer wat zekerder en ben je weer te genieten.quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik prop er ff een schone tampax in
Er breken natuurlijk gouden tijden aan op de amerikaanse zenders zo begin november.quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?
yep dat was de ergste.....quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Weet je nog dat dikkertje in de film die zo mee vooraan liep te kermen
Denk niet dat het helpt. Ik ben geboren met PMSquote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan voel je je straks weer wat zekerder en ben je weer te genieten.
ILL communication wil je zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij ook al cursief, ik zweer je, het is een ziekte
Ja, boeiend. Dit zijn naar mijn mening heel giftige uitspraken. De uitspraak klopt ook van geen kant.quote:Op maandag 15 september 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij is een Prisoner Of War geweest...
http://en.wikipedia.org/wiki/John_McCain#Prisoner_of_war
Er stond in de aftiteling nog de naam van een klasgenoot die het einde van de opnames niet heeft gehaald.quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Weet je nog dat dikkertje in de film die zo mee vooraan liep te kermen
Uitdagend.quote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat het helpt. Ik ben geboren met PMS
PMS is coolquote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat het helpt. Ik ben geboren met PMS
McCain word verweten teveel te leunen op zijn POW verleden daarom vroeg ik me af of hij nu ook weer dit ter sprake bracht (ik bekijk niet alle filmpjes).quote:Op maandag 15 september 2008 22:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Dit zijn naar mijn mening heel giftige uitspraken. De uitspraak klopt ook van geen kant.
Hij schudde van disciplinair gedragquote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep dat was de ergste.....
Hahaha, wat een rare avond, ik heb geen idee meer waar het over gaat, maar dat geeft niet, ik lig dubbelquote:
godsammekrakenquote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij schudde van disciplinair gedrag
Maar hou maar op, want sommige voelen zich aangesproken zometeen, is niet de bedoelingquote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
godsammekrakenwat een eng ventje was dat .......
Soms denk je dat iets niet kan, maar kan het eigenlijk welquote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, krijg net een job offer binnen voor Machester, maar kan eigenlijk niet......
quote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, krijg net een job offer binnen voor Machester, maar kan eigenlijk niet......
Ja, je zou maar bruin of zwarthemden in je familie hebben gehad of nog erger niet eens weten wat je grootvader of overgrootvader heeft gedaan omdat je uit een nietszeggend iets bent voortgekomen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
godsammekrakenwat een eng ventje was dat .......
Het is ook een stadquote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat dan ?
is toch een voetbalclub ?
of niet ?heb geen verstand van voetbal maar naam komt me bekend voor........
yepquote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar hou maar op, want sommige voelen zich aangesproken zometeen, is niet de bedoeling
Is een plaatsquote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat dan ?
is toch een voetbalclub ?
of niet ?heb geen verstand van voetbal maar naam komt me bekend voor........
Zijn broer?quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook een stad![]()
Fan, wie is nou die ene op je ava, Ribas herken ik wel, maar die met die zonnebril
Ja, dat deed hij hier weer, ondanks dat hij de woorden POW of Vietnam in de toespraak niet heeft gebruikt. Door op zo'm minimale manier te suggereren vind ik dat eigenlijk alleen nog maar krachtiger gedaan. Hij toonde erbij een pijnlijke grimas: "Jullie begrijpen me wel, toch?"quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
McCain word verweten teveel te leunen op zijn POW verleden daarom vroeg ik me af of hij nu ook weer dit ter sprake bracht (ik bekijk niet alle filmpjes).
begin jij ook al ?quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook een stad![]()
Fan, wie is nou die ene op je ava, Ribas herken ik wel, maar die met die zonnebril
Klinkt goed, toch?quote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is een plaats
Is functie binnen financiele sector, moet morgen even bellen wat de mogelijkheden zijn. Is bij een software company, kreeg hem net binnen via email
Morgen even exacte specificaties vragen en eventueel vlieg ik wel een paar keer op en neerquote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms denk je dat iets niet kan, maar kan het eigenlijk wel
Stel je mocht stemmen, waar gaat op dit moment dan jouw voorkeur naar uit?quote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, dat deed hij hier weer, ondanks dat hij de woorden POW of Vietnam in de toespraak niet heeft gebruikt. Door op zo'm minimale manier te suggereren vind ik dat eigenlijk alleen nog maar krachtiger gedaan. Hij toonde erbij een pijnlijke grimas: "Jullie begrijpen me wel, toch?"
quote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is een plaats
Is functie binnen financiele sector, moet morgen even bellen wat de mogelijkheden zijn. Is bij een software company, kreeg hem net binnen via email
Tegen jou toch nooitquote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
begin jij ook al ?![]()
Dat ben ik skattie maar dan incognito
Ben bezig met colleges en scriptie, maar in principe hoef ik colleges niet te volgen en ik eigenlijk wil ik wel weer terug, maar het komt altijd op het verkeerde momentquote:
Ik bedoel natuurlijk dat ik wel een uitdaging zie in de omgang met iemand die onhandelbaar is.quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, wat een rare avond, ik heb geen idee meer waar het over gaat, maar dat geeft niet, ik lig dubbel![]()
Nu de wijn maar wegzetten denk ik
quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen jou toch nooit![]()
Ik had je nooit herkend
Ben le leraar op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen, of heb je die zelf ?quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat ik wel een uitdaging zie in de omgang met iemand die onhandelbaar is.
Oohh, ja dat kan.quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat ik wel een uitdaging zie in de omgang met iemand die onhandelbaar is.
Maar als je het een goede aanbieding, kan je het één en ander misschien wel combineren.quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben bezig met colleges en scriptie, maar in principe hoef ik colleges niet te volgen en ik eigenlijk wil ik wel weer terug, maar het komt altijd op het verkeerde moment
Ooooowquote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's ook de bedoeling van incognito
Waarom zoek je het zo ver weg.quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ben le leraar op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen, of heb je die zelf ?
Lekker, vrij.quote:Op maandag 15 september 2008 22:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oohh, ja dat kan.
Zo lekker he die wijn, het geeft alles zo'n fijne omfloerste sfeer, dat je alles relaxed ziet.
En morgen vrij, dus
Doe ik dat?quote:
Ja, even morgen afwachtenquote:Op maandag 15 september 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je het een goede aanbieding, kan je het één en ander misschien wel combineren.
Niets van dat. Ik ben er misschien zelf wel een. Ik heb het gewoon over kut, dude.quote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ben le leraar op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen, of heb je die zelf ?
Ik dacht eigenlijk altijd dat je heel lang haar had, gek hequote:
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in.quote:Op maandag 15 september 2008 22:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik niet, ga lekker lanterfanten en heeeel lang uitslapenquote:Op maandag 15 september 2008 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lekker, vrij.Ga je wat leuks doen?
Ik begin m'n werkweek morgen weer.
ja mijn haar is nu ook iets langer en op die foto was het nat, had net gezwommenquote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat je heel lang haar had, gek he
Jij durft.quote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Heb nog een leuk plaatje voor je van je andere grote idool
Beter dan Moby?
Sorry Blurk, ik ga geen Jan Smit aanklikkenquote:Op maandag 15 september 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in.
Heb nog een leuk plaatje voor je van je andere grote idool
Beter dan Moby?
Lekker eigenwijs zoals de mensen in volendam, waar geen enkele buitenlander woontquote:Op maandag 15 september 2008 22:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niets van dat. Ik ben er misschien zelf wel een. Ik heb het gewoon over kut, dude.![]()
Ik voel me zó thuis in het CBML forum.
Lekker. En dan moet je woensdag weer?quote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik niet, ga lekker lanterfanten en heeeel lang uitslapen
Dan had ik het toch een heel klein beetje goedquote:Op maandag 15 september 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja mijn haar is nu ook iets langer en op die foto was het nat, had net gezwommen
ben (licht)blond
quote:Op maandag 15 september 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik het toch een heel klein beetje goed
overlegquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef neo567 het volgende:
Waar is iedereen opeens?
Bezig met PM?
Ok, heb ik eindelijk een beeld van Fanquote:Op maandag 15 september 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, maar ik heb niet écht lang haar hoor....
ongeveer deze lengte op dit moment.......
[ afbeelding ]
alleen hier was ik wel een stukkie jonger hoor
geen uitvluchten zoekenquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
Eiiiwww grote garnalen met konflook opgevroten.. Ik wil meerBlame it on PMS
Achterlangsquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, heb ik eindelijk een beeld van Fan
Vrouwen boffen maar met PMS, dat kunnen we altijd als excuus gebruikenquote:Op maandag 15 september 2008 22:32 schreef Soury het volgende:
Eiiiwww grote garnalen met konflook opgevroten.. Ik wil meerBlame it on PMS
Shit nou dan ga ik wel wegquote:Op maandag 15 september 2008 22:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geen uitvluchten zoeken![]()
je hebt gewoon een kutkarakter![]()
Volgens mij doen sommige dat echt hierquote:
EIgenwijs zeker. Over Volendam weet ik niet veel. Dat is toch een commune in Noord-Holland, nabij Edam?quote:Op maandag 15 september 2008 22:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
Lekker eigenwijs zoals de mensen in volendam, waar geen enkele buitenlander woont
Nee yohquote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommige dat echt hier![]()
Achterkamertjes politiek om zo een blok te vormen, en dat noemt zich dan oprecht en eerlijk
En met wie doe jij het achterlangs?quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Achterkamertjes politiek om zo een blok te vormen, en dat noemt zich dan oprecht en eerlijk
gewoon je PM uitzetten heb je nergens last meer vanquote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar tot over mijn schouders, zonder ook maar een krulquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En met wie doe jij het achterlangs?
Klopt, wordt veel gesnoven ookquote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
EIgenwijs zeker. Over Volendam weet ik niet veel. Dat is toch een commune in Noord-Holland, nabij Edam?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar tot over mijn schouders, zonder ook maar een krul
Je hebt gelijk, achterkamertjes politiek is shitquote:Op maandag 15 september 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gewoon je PM uitzetten heb je nergens last meer van![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 22:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook altijd gewild, van dat lange haar met mooie krullenquote:Op maandag 15 september 2008 22:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
cool![]()
ik heb ook geen krullenhad ik wel altijd graag willen hebben zo'n leuke krullenbol.....
Mensen die dat van zichzelf zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Ben hele dagen bezig om een stevig blok te vormen
En ik ben nog oprecht en eerlijk ook![]()
Hij heeft the wave ook gezien, oh nee morgen ochtendquote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen die dat van zichzelf zeggen![]()
Ik ook maar langer en ik heb krullen als ik door de regen loopquote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb donkerbruin haar tot over mijn schouders, zonder ook maar een krul
en dan prik jij zijn ballon lekquote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij heeft the wave ook gezien, oh nee morgen ochtend
quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar langer en ik heb krullen als ik door de regen loopZelfs piijpen krrullen. Ik vind regen dus wel cool !! En heb geen plu
Dus jij hebt ze wel, jij bofkont.quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar langer en ik heb krullen als ik door de regen loopZelfs piijpen krrullen. Ik vind regen dus wel cool !! En heb geen plu
Zou het zelf ook niet vertrouwen, maar Neo welquote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen die dat van zichzelf zeggen![]()
Dat zegt iets over de afzenderquote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef neo567 het volgende:
Het eerste PMetje dat ik kreeg daarin werdt onmiddelijk iemand tot de grond toe afgekraakt zonder dat ik diegene kende
quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef neo567 het volgende:
Het eerste PMetje dat ik kreeg daarin werdt onmiddelijk iemand tot de grond toe afgekraakt zonder dat ik diegene kende
Laat eens lezenquote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef neo567 het volgende:
Wie werd er door wie afgekraakt?quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef neo567 het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou het zelf ook niet vertrouwen, maar Neo wel
Nou ik hou daar helemaal niet van!quote:
Ha, dat heeft mn jongste ook.quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi Fan en Deisyy en de rest.quote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hé een mede in-kleur-plaatjes-artieste !
Hoi !
Wist je al dat je ook je pm box kunt delenquote:Op maandag 15 september 2008 22:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nou ik hou daar helemaal niet van!
Dus ik ga er maar niet verder op in, maar het was erg tekenend en kinderachtig!
Nee maar ik vind het niet erg. Loop wel es over de parkeerplaats en biedt iemand me een plu aan. Uhh nee loop liever in de regen..quote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dus jij hoopt ieder dag op regen
heb je plaatjes?quote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Fan en Deisyy en de rest.
Ja, ik wil er nog eentje maken maar ik kan nog niet kiezen welke
Ik heb een hekel aan plu's, laat me dan liever nat regenen en blijf stiekem toch hopen op een krulquote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het niet erg. Loop wel es over de parkeerplaats en biedt iemand me een plu aan. Uhh nee loop liever in de regen..
quote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Echt zó irritant, ik krijg nooit PM-men met afkraak dingen of wat dan ook
Ik word niet opgejut, ik hoor nergens bij
Das echt kut he, ik ook nietquote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef CarOnline het volgende:
Echt zó irritant, ik krijg nooit PM-men met afkraak dingen of wat dan ook
Ik word niet opgejut, ik hoor nergens bij
Ja schijnt te kunnen, heb dat per ongeluk is gedaan maar zie het nut er niet van in...quote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wist je al dat je ook je pm box kunt delen
Best maf alleen regen.. Ik heb zelfs mijn haar gewassen met water uit de regenton bij mijn ouders maar dat werkte niet ... Zijn de spetters die het doen of zo ik weet het nietquote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ha, dat heeft mn jongste ook.
Nu valt het wel mee (tegen) maar die had toen ze 2 was een hele kop met krullen, zo schattig
Nu alleen als ze onder de douche vandaan komt of als het regent. Dan begint het langzaam op te krullen
Susan de Waardt Ruiter, google daar maar op.quote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je plaatjes?
kunnen we je misschien helpen te kiezen ?
Wordt ie voor in de slaapkamer, huiskamer of ergens anders?
Jaaa leukquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das echt kut he, ik ook niet![]()
Zullen we samen iemand af gaan zeiken?
quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
je valt buiten de groep![]()
straks mag je niet meer meespelen.......
Hahahaquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Best maf alleen regen.. Ik heb zelfs mijn haar gewassen met water uit de regenton bij mijn ouders maar dat werkte niet ... Zijn de spetters die het doen of zo ik weet het niet
Ik stel me beschikbaar als slachtoffer.. Kunnen jullie de hele nacht oefenen..quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa leuk
Wie doen we? Eerst een beetje oefenen he.
En dan later voor het eggie
o, deze is wel héél leuk voor in de keuken....quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Susan de Waardt Ruiter, google daar maar op.
Ik denk dat die ik nu gemaakt heb naar de woonkamer gaat omdat ik daar veel turquoise heb.
En dat zit ook in de achtergrond.
Ennn dan voor de keuken eentje met of weer een dikke kater offff waar ze aan tafel zitten.
Weet het nog niet precies.
Nu hangt ze nog goed in de keuken.
Nee, nee, jij bent zielig met je heup enzo.quote:Op maandag 15 september 2008 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stel me beschikbaar als slachtoffer.. Kunnen jullie de hele nacht oefenen..
Alle effecten geprobeerd. Domweg regen !! En ik ben blij .. Zure regenquote:Op maandag 15 september 2008 22:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Dat meen je niet!
Dat komt door de (lucht)vochtigheid.
Niet speciaal door de regen zelf, als in regenwater.
Als je in een sauna zou gaan staan heb je het ook![]()
Oh of gebruik een plantenspuit.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Best maf alleen regen.. Ik heb zelfs mijn haar gewassen met water uit de regenton bij mijn ouders maar dat werkte niet ... Zijn de spetters die het doen of zo ik weet het niet
Ja maar ik houd meer van dat strakke.quote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o, deze is wel héél leuk voor in de keuken....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, nee, jij bent zielig met je heup enzo.
Dat doen we niet.
Te makkelijk, manke!
Duiste trut ga een kuil gravenquote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat doen we niet.
Te makkelijk, manke!
We gaan eerst op een paar oefenen en daarna kiezen wie we als vast afzeiker willenquote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa leuk
Wie doen we? Eerst een beetje oefenen he.
En dan later voor het eggie
Jij bent goedquote:Op maandag 15 september 2008 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat doen we niet.
Te makkelijk, manke!
D'r komt vast nog wel een nieuwe voor je binnenquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan eerst op een paar oefenen en daarna kiezen wie we als vast afzeiker willen![]()
Weten we ook eens wat achterlangs is
Daar schijnt de zon nietquote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan eerst op een paar oefenen en daarna kiezen wie we als vast afzeiker willen![]()
Bedtijd dusquote:
Zeg Deisyy, ik weet niet wat jij van plan bent, maar 'achterlangs' en 'ik kan het zelfs op Soury'...quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2008 23:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeg Deisyy, ik weet niet wat jij van plan bent, maar 'achterlangs' en 'ik kan het zelfs op Soury'...
o ja ik ben nu op de websitequote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar ik houd meer van dat strakke.
Zoals wat ik al gemaakt heb. Ze heeft wel meer van dat soort, met gebakjes enzo.
Ja, net echtquote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef dit toch net echt uit te leggen he?
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef Mathara het volgende:
Mijn nachtdienst gaat zo beginnen. Slaap lekker allemaal![]()
Werk zequote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef Mathara het volgende:
Mijn nachtdienst gaat zo beginnen. Slaap lekker allemaal![]()
ze zijn alledrie leukquote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik eigenlijk wel heel graag en deze:
[ afbeelding ]
Maar ook bijvoorbeeld 'hands up' vind ik héél erg leuk en dan die waar 3 dames elkaar gebak voeren.
Deze wil ik graag aan de andere muur in de kamer
[ afbeelding ]
wat?quote:Op maandag 15 september 2008 23:12 schreef CarOnline het volgende:
Hehe dit komt me wel héél bekend voor
[ afbeelding ]
Ja, wel weer 90x90 maar goed, dat duurt nog wel even eer ik daar mee ga beginnen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze zijn alledrie leuk![]()
maar de eerste twee vind ik het allerleukste.....
wordt best veel werk......... in welke maat wil je ze maken weer 90x90 cm?
Poes met kopje, kroontje, dat haar, houding van die dame, tis bijna hetzelfdequote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat?
ik heb iets gemist denkt ik
o wacht ik zie nu pas de fotodie was er net nog niet......
Ja, ik ga ook volgende week weer eens aan de slag, moet er weer even inkomen maar als ikquote:Op maandag 15 september 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wel weer 90x90 maar goed, dat duurt nog wel even eer ik daar mee ga beginnen.
Nog wat andere dingen te doen. En omdat ik het niet goed kan wil ik er echt de rust en de tijd voor nemen.
Gewoon goed op de nummertjes letten dan komt alles goed.quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook volgende week weer eens aan de slag, moet er weer even inkomen maar als ik
eenmaal bezig ben dan gaat het allemaal vanzelf .....
tuurlijk Bolle weet ik tochquote:Op maandag 15 september 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon goed op de nummertjes letten dan komt alles goed.
En af en toe een marktplaats of speurders advertentie kicken natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tuurlijk Bolle weet ik toch![]()
fluitje van een cent......
ga je mij nu afzeiken ?quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
En af en toe een marktplaats of speurders advertentie kicken natuurlijk.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:
Natuurlijk wel eerst even bellen of mailen naar de Lichtenstein Foundation of dat allemaal wel mag natuurlijk.
http://www.lichtensteinfoundation.org/lfrirep1.htm
R I G H T S . A N D . R E P R O D U C T I O N S
The Foundation is reviewing intellectual property issues and current copyright laws. The global expansion of media makes this a challenging task. We hope to find a happy balance between historically appropriate use and the contemporary communication of Roy Lichtenstein's artistic imagery and legacy to increasingly broad audiences through new and emerging technologies.
Copyright for Lichtenstein works of art currently resides with the Estate of Roy Lichtenstein. All approved and reproduced works must bear the copyright credit "© Estate of Roy Lichtenstein." Correct and obligatory caption information must be secured, and additional reproduction policies and procedures will be communicated from the Estate. Formal application to the Estate for any reproduction, illustration, or other use must be made well in advance.
For copyright and publication requests: ......Tel: 212.255.4570 ext. 105 .........Fax: 212.727-3138
wat? om een etter te zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 23:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat voelt.
+1quote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat? om een etter te zijn?
nee weet ik niet.......
Woeiiiiiquote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Huppatee
de hele club compleet
Hoera
ik snap hem ook niet hoor.....quote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat zit jij nou steeds te hinten dan?
Heb een vrije dag morgen, dus kan het een beetje later maken vanavond.quote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent nog wakker?!Ik ga zo slapen, ben moe.
Ja, of iemand zit te hinten en dan later zeggen dat die iemand dàt niet bedoelde.quote:Op maandag 15 september 2008 23:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik snap hem ook niet hoor.....
hij denkt misschien dat ie de touwtjes in handen had of zo......
ik heb geen idee......
Gezelli, we rukken nog een perensap aan!quote:Op maandag 15 september 2008 23:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb een vrije dag morgen, dus kan het een beetje later maken vanavond.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gezelli, we rukken nog een perensap aan!
Je hebt weer lopen veranderen. Drukke dag achter de boeg.quote:Op maandag 15 september 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
Hoi Lobbie, lieverd. Waar ben jij zo moe van?![]()
![]()
o ja dat zijn ook goeie trucsquote:Op maandag 15 september 2008 23:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, of iemand zit te hinten en dan later zeggen dat die iemand dàt niet bedoelde.
Heel handig, kan je overal mee wegkomen.
Of gewoon alles negeren als je vragen krijgt.
Wie, wie, wie?quote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef neo567 het volgende:
ALs je bedenkt dat ie ook van SPEKtakelen houdt, met kettingen enzo, dan zie je het vanzelf aan de opmerkingen
Sorry, wattu?quote:Op maandag 15 september 2008 23:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hebt weer lopen veranderen. Drukke dag achter de boeg.
Moet je nog even bijpraten, zo leuk weer dit..
Jij solliciteerd naar ontslag, er staat met KOEIENletters appelsap op die fles.quote:
Volgens mij begrijp je het zelf nog niet zo goed.quote:Op maandag 15 september 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja dat zijn ook goeie trucs![]()
voordat ie gaat bellen of faxen om me aan te geven moet ie eerst dit maar even lezen......
http://www.kopievanmeesterwerk.nl/kopievanmeesterg.html
en wél goed lezen ik weet dat meneer lichtenstein nog niet 70 jaar dood is dus
tja misschien begrijpt ie het pas na de derde keer als ie het leest kan best
heb je de film de wave gezien Caro?
Hé Bolle ik vraag het nog maar een keer........quote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens duidelijk bent wat je bedoeld.
zou handiger zijn.
Ja, dat zag ik ook, vanuit de gordijnen waarin ik schijn te hangenquote:Op maandag 15 september 2008 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij solliciteerd naar ontslag, er staat met KOEIENletters appelsap op die fles.
Hij vraagt zich af of we hier met een nieuwe Van Meegeren hebben te doen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je nou gewoon eens duidelijk bent wat je bedoeld.
zou handiger zijn.
En dan?quote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé Bolle ik vraag het nog maar een keer........
Volgens mij ligt dit heel gevoelig...quote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het zelf nog niet zo goed.
Je mag het wel overtrekken ( oh naschilderen noem je dat) maar niet verkopen.
Maar ga vooral zo door.
Uhh..wie denkt jou de gordijnen in te kunnen jagen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook, vanuit de gordijnen waarin ik schijn te hangen
quote:Op maandag 15 september 2008 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij solliciteerd naar ontslag, er staat met KOEIENletters appelsap op die fles.
Coos-alert!quote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij vraagt zich af of we hier met een nieuwe Vermeegeren hebben te doen.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het zelf nog niet zo goed.
Je mag het wel overtrekken ( oh naschilderen noem je dat) maar niet verkopen.
Maar ga vooral zo door.
Waar zeg ik dat ik zoiets ooit zou doen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
gut wat ben je zielig zeg..... dus als ik al 5 jaar een schilderij heb hangen en ik heb er genoeg van,
mag ik hem niet verkopen.......
weet je wat ga jij effe op markplaats kijken en iedereen aangeven, lijk je me écht het type voor.
Jij valt wel héél erg door de mand zeg.......
Ik kan het vanaf hier ruiken..........quote:Op maandag 15 september 2008 23:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik zoiets ooit zou doen?
Je raakt er opgewonden van he?quote:Op maandag 15 september 2008 23:47 schreef tipsch het volgende:
Wie is die tietfetishist waar CarO de schilderijtjes van namaakt?
Kick mequote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Lobasca het volgende:![]()
Coos, jij regelt de popcorn/![]()
Tipsch, jij kopt ze in?![]()
Party-time
Ja, 'set' je ze wel een beetje hoog 'up' dan? Kom ik er beter bij.quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Lobasca het volgende:![]()
Party-time
Dat is knap!quote:Op maandag 15 september 2008 23:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik kan het vanaf hier ruiken..........
Nee, niet gezien.quote:Op maandag 15 september 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja dat zijn ook goeie trucs![]()
voordat ie gaat bellen of faxen om me aan te geven moet ie eerst dit maar even lezen......
http://www.kopievanmeesterwerk.nl/kopievanmeesterg.html
en wél goed lezen ik weet dat meneer lichtenstein nog niet 70 jaar dood is dus
tja misschien begrijpt ie het pas na de derde keer als ie het leest kan best
heb je de film de wave gezien Caro?
Je bent een meester in het verdraaien van de feitenquote:Op maandag 15 september 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is knap!
Iemand uitmaken voor verrader is natuurlijk een enorme cheap shot maar goed als je niets beters kunt verzinnen..
Oefff, SPEktakelquote:Op maandag 15 september 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is knap!
Iemand uitmaken voor verrader is natuurlijk een enorme cheap shot maar goed als je niets beters kunt verzinnen..
je hebt gelijkquote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.
Duik ff mn bed in met een dvdtje![]()
Haha!quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je bent een meester in het verdraaien van de feiten
maar goed dat wisten we al...........
heb je al eens vaker bewezen namelijk.
tis goed met je bolle.......
quote:Op maandag 15 september 2008 23:50 schreef Lobasca het volgende:![]()
Party-time
Het is de bedoeling dat je ook de tweede pil doorslikt Neo anders blijf je zo hangen in die trip.quote:
O en wie is dat?quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Die meester zit toch echt in het andere "kamp" hoor.
quote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.
Duik ff mn bed in met een dvdtje![]()
Die conclusie mag je wederom zelf trekken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
O en wie is dat?
of krijg ik op deze vraag ook geen antwoord?
Zo is het.quote:Op maandag 15 september 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
dus als ik al 5 jaar een schilderij heb hangen en ik heb er genoeg van,
mag ik hem niet verkopen.......
dus weer geen antwoord.......quote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die conclusie mag je wederom zelf trekken.
Daar ben je immers een ster in.
Ik ben gewoon rustig hoor.quote:
Stop toch eens met die speldeprikken de hele tijd.quote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die conclusie mag je wederom zelf trekken.
Daar ben je immers een ster in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |