Wie?quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
Die komt met een plaatje van een bloederig tampon
Waar dacht je dat het over ging dan?quote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat PMS weet ik wel, maar dacht even dat het ergens anders over ging
laatmaar, over een andere opmerking, maar volgens mij waren we langs elkaar heen aan het pratenquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar dacht je dat het over ging dan?
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsumquote:Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef tipsch het volgende:
PMS
- Pantone Matching System
- Personal Messaging System
Maar over welke PMS hebben we het, mark?
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?quote:
Best nog moeilijk voor die knul hoorquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsum![]()
[ afbeelding ]
Misschien is het juist dan belangrijk dat je er wat vanaf weet, zodat je er rekening mee kunt houdenquote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?
Ik kan me er ok weinig bij voorstellen, aanstellerij eerste klas volgens mijquote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Best nog moeilijk voor die knul hoor
Kut, dude.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?
Die is heel duidelijk Coosquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsum![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik kan me er ok weinig bij voorstellen, aanstellerij eerste klas volgens mij
Je kunt nou niet meer zeggen dat hij niet vermakelijk is.quote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Best nog moeilijk voor die knul hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |