Wie?quote:Op maandag 15 september 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
Die komt met een plaatje van een bloederig tampon
Waar dacht je dat het over ging dan?quote:Op maandag 15 september 2008 21:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, dat PMS weet ik wel, maar dacht even dat het ergens anders over ging
laatmaar, over een andere opmerking, maar volgens mij waren we langs elkaar heen aan het pratenquote:Op maandag 15 september 2008 21:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar dacht je dat het over ging dan?
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsumquote:Op maandag 15 september 2008 21:36 schreef tipsch het volgende:
PMS
- Pantone Matching System
- Personal Messaging System
Maar over welke PMS hebben we het, mark?
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?quote:
Best nog moeilijk voor die knul hoorquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsum![]()
[ afbeelding ]
Misschien is het juist dan belangrijk dat je er wat vanaf weet, zodat je er rekening mee kunt houdenquote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?
Ik kan me er ok weinig bij voorstellen, aanstellerij eerste klas volgens mijquote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Best nog moeilijk voor die knul hoor
Kut, dude.quote:Op maandag 15 september 2008 21:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ben geen vrouw dus snap niet wat dit met mij te maken heeft ?
Die is heel duidelijk Coosquote:Op maandag 15 september 2008 21:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En omdat even inzichtelijk te maken voor van Rinsum![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 september 2008 21:42 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik kan me er ok weinig bij voorstellen, aanstellerij eerste klas volgens mij
Je kunt nou niet meer zeggen dat hij niet vermakelijk is.quote:Op maandag 15 september 2008 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Best nog moeilijk voor die knul hoor
Ik wil hem zien bloedenquote:Op maandag 15 september 2008 21:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt nou niet meer zeggen dat hij niet vermakelijk is.
Zo hé...... dis is really scary shitquote:Op maandag 15 september 2008 19:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
Stukje duurt 45 minuten, niet zo er lang...
Maar laat zien waar somigge mensen mee bezig zijn en hoe dat komt
Totaal Geschifte Trut.quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
PMS is gewoon een goede TGT indicator.
Word ik daar vrolijk van?quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Zo hé...... dis is really scary shit![]()
Tja als je dit nog niet wist..quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee
maar het is wel zéér leerzaam ..........
Het gebeurt op alle niveau's vd samenleving, kudde gedragquote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Zo hé...... dis is really scary shit![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=4689717947890475769
dit filmpje zouden ze verplicht op iedere school moeten laten zien..........
even serieus ...... ben écht onder de indruk
quote:
Post morgenvroeg dan nog maar eensquote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee
maar het is wel zéér leerzaam ..........
Dan kan het wel over zijnquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Post morgenvroeg dan nog maar eens
Ga ik dan wel ff kijken
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....quote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Post morgenvroeg dan nog maar eens
Ga ik dan wel ff kijken
Naief zijn ze, onderkant samenleving om in knevel z'n straatje te sprekenquote:Op maandag 15 september 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
IK wist dit wel maar voor de mensen die het nog niet door hebben hé........
nee echt ik kan er niet eens om lachen.....quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef neo567 het volgende:
[..]
Naief zijn ze, onderkant samenleving om in knevel z'n straatje te spreken
Duurt drie kwartier :Squote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....
ik maak nu eens geen geintje.
When the elephants fight its the grass that suffersquote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
“Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country.” - H.Goering.
Klaar einde lesje 101.
Pff...
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.quote:Op maandag 15 september 2008 21:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
serieus Manu je zou het echt moeten kijken.....
ik maak nu eens geen geintje.
Ga je nu ook cursief schrijven?quote:Op maandag 15 september 2008 21:51 schreef Dementor het volgende:
“Naturally the common people don't want war; neither in Russia, nor in England, nor in America, nor in Germany. That is understood. But after all, it is the leaders of the country who determine policy, and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is to tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same in any country.” - H.Goering.
Klaar einde lesje 101.
Pff...
"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
When the elephants fight its the grass that suffers
Als een truuk zo oud is en zo veel mensen zijn erin getrapt, dan kan ie niet meer werkenquote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.
Dog eat dog.quote:Op maandag 15 september 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys.
Look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death!"
En zo kunnen we nog wel de hele avond doorgaan maar of iemand er wijzer van word valt te betwijfelen.
quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als een truuk zo oud is en zo veel mensen zijn erin getrapt, dan kan ie niet meer werken
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experimentquote:Op maandag 15 september 2008 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is maar een flim, Fan. Een oude film. En ik héb hem destijds op school gezien.
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef tipsch het volgende:
Ik vond deze wel naar, uit een toespraak van McCain:
McCain:
I've Got Scars To Prove My Mettle; Obama Doesn't
(Mettle=moed)
Teachers ohw they never learnquote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experiment![]()
dus wel écht gebeurd........
Ik had de film nog nooit gezien, schrik ik echt van hoor, ik weet wel meelopers enzo heb je overal maar
dat je mensen zó makkelijk zó ver kunt krijgen
poe.......
Nee, wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?
Jij zou nu wel beter moeten weten.quote:Op maandag 15 september 2008 21:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja maar het is wel gebasseerd op een écht experiment![]()
dus wel écht gebeurd........
Ik had de film nog nooit gezien, schrik ik echt van hoor, ik weet wel meelopers enzo heb je overal maar
dat je mensen zó makkelijk zó ver kunt krijgen
poe.......
Ja maar die film was 'poe', dus dan weet je dat je maar beter kunt luisterenquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Goh, het werd net gezellig, we hadden het over PMS, moeten we ineens een enorm deprimerende film gaan kijken. Mag ik bedanken?
Ik prop er ff een schone tampax inquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Goh, het werd net gezellig, we hadden het over PMS, moeten we ineens een enorm deprimerende film gaan kijken. Mag ik bedanken?
Daarom kijk ik hem morgenochtend ook pasquote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
Jij gaat liever "gewoon" dood.quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef -Blurk- het volgende:
wat lul je nou?quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij zou nu wel beter moeten weten.![]()
Dan voel je je straks weer wat zekerder en ben je weer te genieten.quote:Op maandag 15 september 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik prop er ff een schone tampax in
Er breken natuurlijk gouden tijden aan op de amerikaanse zenders zo begin november.quote:Op maandag 15 september 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kwam er toevallig ook nog POW in voor?
yep dat was de ergste.....quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Weet je nog dat dikkertje in de film die zo mee vooraan liep te kermen
Denk niet dat het helpt. Ik ben geboren met PMSquote:Op maandag 15 september 2008 22:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan voel je je straks weer wat zekerder en ben je weer te genieten.
ILL communication wil je zeggenquote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij ook al cursief, ik zweer je, het is een ziekte
Ja, boeiend. Dit zijn naar mijn mening heel giftige uitspraken. De uitspraak klopt ook van geen kant.quote:Op maandag 15 september 2008 22:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij is een Prisoner Of War geweest...
http://en.wikipedia.org/wiki/John_McCain#Prisoner_of_war
Er stond in de aftiteling nog de naam van een klasgenoot die het einde van de opnames niet heeft gehaald.quote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef neo567 het volgende:
[..]
Weet je nog dat dikkertje in de film die zo mee vooraan liep te kermen
Uitdagend.quote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat het helpt. Ik ben geboren met PMS
PMS is coolquote:Op maandag 15 september 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat het helpt. Ik ben geboren met PMS
McCain word verweten teveel te leunen op zijn POW verleden daarom vroeg ik me af of hij nu ook weer dit ter sprake bracht (ik bekijk niet alle filmpjes).quote:Op maandag 15 september 2008 22:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Dit zijn naar mijn mening heel giftige uitspraken. De uitspraak klopt ook van geen kant.
Hij schudde van disciplinair gedragquote:Op maandag 15 september 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yep dat was de ergste.....
Hahaha, wat een rare avond, ik heb geen idee meer waar het over gaat, maar dat geeft niet, ik lig dubbelquote:
godsammekrakenquote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Hij schudde van disciplinair gedrag
Maar hou maar op, want sommige voelen zich aangesproken zometeen, is niet de bedoelingquote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
godsammekrakenwat een eng ventje was dat .......
Soms denk je dat iets niet kan, maar kan het eigenlijk welquote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, krijg net een job offer binnen voor Machester, maar kan eigenlijk niet......
quote:Op maandag 15 september 2008 22:09 schreef Manu82 het volgende:
Fucking hell, krijg net een job offer binnen voor Machester, maar kan eigenlijk niet......
Ja, je zou maar bruin of zwarthemden in je familie hebben gehad of nog erger niet eens weten wat je grootvader of overgrootvader heeft gedaan omdat je uit een nietszeggend iets bent voortgekomen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
godsammekrakenwat een eng ventje was dat .......
Het is ook een stadquote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat dan ?
is toch een voetbalclub ?
of niet ?heb geen verstand van voetbal maar naam komt me bekend voor........
yepquote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef neo567 het volgende:
[..]
Maar hou maar op, want sommige voelen zich aangesproken zometeen, is niet de bedoeling
Is een plaatsquote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat dan ?
is toch een voetbalclub ?
of niet ?heb geen verstand van voetbal maar naam komt me bekend voor........
Zijn broer?quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook een stad![]()
Fan, wie is nou die ene op je ava, Ribas herken ik wel, maar die met die zonnebril
Ja, dat deed hij hier weer, ondanks dat hij de woorden POW of Vietnam in de toespraak niet heeft gebruikt. Door op zo'm minimale manier te suggereren vind ik dat eigenlijk alleen nog maar krachtiger gedaan. Hij toonde erbij een pijnlijke grimas: "Jullie begrijpen me wel, toch?"quote:Op maandag 15 september 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
McCain word verweten teveel te leunen op zijn POW verleden daarom vroeg ik me af of hij nu ook weer dit ter sprake bracht (ik bekijk niet alle filmpjes).
begin jij ook al ?quote:Op maandag 15 september 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook een stad![]()
Fan, wie is nou die ene op je ava, Ribas herken ik wel, maar die met die zonnebril
Klinkt goed, toch?quote:Op maandag 15 september 2008 22:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is een plaats
Is functie binnen financiele sector, moet morgen even bellen wat de mogelijkheden zijn. Is bij een software company, kreeg hem net binnen via email
Morgen even exacte specificaties vragen en eventueel vlieg ik wel een paar keer op en neerquote:Op maandag 15 september 2008 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms denk je dat iets niet kan, maar kan het eigenlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |